Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      9 422


  2. osobne

    osobne

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      1 277


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      9 778


  4. Sabiza

    Sabiza

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 736


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.2.2019 ve všech sekcích

  1. Neni falesna. Tady si to nekdo nezjisti a rovnou to napise. TSI ma stale duplex
    4 body
  2. No, jde o to, jak jsou ty vačky řízený a jak rychle reagují na povel. Určitě tedy není problém v tom, že by reagovaly se zpožděním větším, než má být, to už by byly zapsané chyby o pomalé reakci, takže se variabilně natáčí jak to chce ECU (tedy data od výrobce) a příslušné akční členy namotoru. A pokud tedy VAG naladil to, že při lehkém zvyšování otáček dojde k velkému či maximálnímu překrytí ventilů, tak tohle vnitřní EGR právě může mít vliv na stabilitu chodu motoru a pak může dojít k tomu cukání třeba při rozjezdu, kdy to spaliny dusí a motor přitom musí rozpohybovat vozidlo ... Proto by bylo zajímavý vidět, jak jsou ty vačky řízený ve skutečnosti na nějakém logu z klokana Trochu konspirace, ale aby kvůli WLTP splnili hodnoty NOx, jistě museli nastavit recirkulaci na maximální možné hodnoty a možná proto komfort chodu motoru/jízdy je na druhé koleji ... https://forum.skodahome.cz/topic/144190-combi-stylovka-oiii-fl-18-tsi/?do=findComment&comment=2338407 Variable valve timing leads to: - very effective inner exhaust gas recirculation, whereby combustion temperature and nitrogen oxides are reduced, and - also improved torque development. On FSI (=TFSI=TSI etc) engines, a high amount of exhaust gas recirculation is necessary to reduce nitrogen oxide emissions. In order that the amount of exhaust gas can be pushed up to its limit, it has to be calculated precisely. vzato z SSP296 pro FSI motory Jediný moment, kdy tady na EA211 nemá být překrytí ventilů aktivní, je volnoběh a to z důvodu stability chodu motoru, ve všech ostatních režimech je překrývání ventilů více či méně aktivní a podle toho je pak určeno, jaké množstvá spalin zůstává ve válci či je natlačeno do sání, což je mimo jiné hlavní viník usazenin na sacích ventilech u všech přímovstřiků s variabilním časováním ... U benzínu se NOx zásobníkové katalyzátory zřejmě neosvědčily (náklady, učinnost ...), obdobu SCR katalyzátoru s činidlem jako u dieslu asi nelze uplatnit také, takže jedinou cestu, jak bojovat s NOx u TSI a všech dalších GDI motorů, je recirkulace spalin, ať už je jí dosaženo jakkoliv. To že to výrazně zvedá hodnoty PM částic / sazí / ve spalinách, to nikdo až do posledka neřešil a to je ten důvod, proč nastoupily GPF / OPF filtry ...
    2 body
  3. Kamera v autě bude nutnost. Jinak se nedoplatíme.
    2 body
  4. Černý panel na skle se zrcátkem a kulatý volant, kam to jednou dospěje.
    1 bod
  5. Já používal " moje auto" , ale jsou věci, které nechci vidět. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  6. @Stringo V podstatě co potřebuješ je si na webu udělat účet, tam si pohodlně naklikáš všechny info o autě. Pak je se v mobilu přihlásíš ke svému účtu a přes "+" přidáváš tankování. Výhoda je, že to může používat více lidí (např pokud v rodině sdílíš auto s manželkou a tankujete oba), popřípadě můžeš pak evidovat i jiné věci jako jsou servis, doplňky atd. Bohužel to není v češtině, ale většina věcí jde odvodit a na různé kategorie jsem si udělal "slovník" pomocí Googlu
    1 bod
  7. Ano je to pravda, ze sucha sliznica je vstupnou branou na zapal priedusiek. Ja nie som lekar. Kazdy musi vediet ako sa citi (okno sa da otvorit), pit treba aj v aute. Niekto ma do prace hodinu, niekto dvadsat minut. Poznam aj takych, ktory sa cudovali preco maju vo vozidle pach ako po tyzdnovych ponozkach (ty co absosvlovali ZVS to poznaju), dychat plesen vo vozidle je tiez "ina kava". Niekto si AC nezapne ani ked nevidi z vozidla von a neboji sa soferovat, utiera si pocas jazdy trickom okna po ktorych stekaju kvapky vody. Soferi su rozny, kazdy je svojpravny aj ked to niekedy tak pocas premavky az tak nevyzera.
    1 bod
  8. Něco pro ty naše kotleťáky, teda pardon, komeťáky
    1 bod
  9. Tempo pasta..no ty vole...ale necudujem sa,ze je to po nej iba matne....
    1 bod
  10. Zase nerobme z toho uz uplnu paranoju pri kazdom jednom zakuckani
    1 bod
  11. To radšej kľúčom na diaľku ten kufor je tak hrozne pomalý
    1 bod
  12. Výplně ve dveřích? No ne!
    1 bod
  13. Prvy novinarsky test http://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-style-1-5-tsi-act-leta-na-jeho-pozici-nic-nemeni-127475
    1 bod
  14. Vyskusam dakedy aj waze teraz jazdim na sluzobnom aute ked pojdem na svojom vyskusam Tomu nechapem ani ja ale je to tak robene videa bez zvuku a navigacia normalne hlasi teda aspon sygic vyskusam ine a napisem
    1 bod
  15. Hele, já měl zadní kameru a zatím jsem nepoužil jediný její záznam. Měl jsem jí společně k TrueCam kameře (dodávala se v balíčku) a jednak byla fakt špatná (720p) a druhak její uchycení bylo fakt retardované. Věčně padala do špatného úhlu, atd. Ono úplně upřímně, pokud to do tebe narve někdo zezadu, jde vina za ním. On nedodržel bezpečnou vzdálenost. Mám v obou autech jen přední kamery, na kterých mám zapnutý zvuk (aby šlo slyšet, že jsem měl například blinkr), protože mi to dost pomohlo při té bouračce, když se ten mamrd snažil namluvit PČR, že jsem neměl zapnutý blinkr.
    1 bod
  16. Alternativa ke Scale, skoro jako přes kopírák. Palubka Karoqu xkrát pohlednější https://auto-mania.cz/skoda-kamiq-poodhalila-interier-jak-se-vam-libi/
    1 bod
  17. kamera v autě je nutnost už dávno, nechápu, že jí ještě někdo nemá, obzvláště pokud jezdí každý den.
    1 bod
  18. Ještě několik detailů tomu variabilnímu časování, vím že si s tím nedám pokoj, ale to hopsání při rozjezdech atd. by s tím mohlo velmi pravděpodobně souviset ... Srovnání a parametry pro EA211 EVO 1.5, verze 96kW s Millerovým-cyklem a 110kW s normálním Otto-cyklem a pak detaily k před EVO motorům stejný řady EA211, s důrazem na tabulku s detaily pro malé rychlosti a zatížení, kdy je maximálně využito překrytí ventilů. Že je to kromě jiného hlavně kvůli omezení produkce NOx, to už tady raději nezmiňují, ale to je boj u všech GDI motorů ...
    1 bod
  19. Ahoj, objednal, zřejmě jsou i funkční, ale po montáži na Karoqa se tlakem zavřeného tlumiče (tzn. při zavření kapoty) napíná i pant kapoty, takže se pak zvenku otevře spára mezi kapotou a blatníkem. Okamžitě to šlo ven a už to nechci ani vidět, radši tam bude klacek :-) . Vzpěry použiji, ale ne do auta ...
    1 bod
  20. Řídící jednotka by měla podle teploty řídit nabíjecí napětí. Budu to hlídat, na baterii mám Bluetooth sondu viz graf v příspěvku o něco dříve. Myslím si, že i případný rozdíl napětí 0,4 V nemůže mít na baterii nějaký zásadní vliv. Mimochodem nabíječky Exide nerozlišují baterie AGM a Gel (AGM má vyšší nabíjecí napětí než Gel), je na nich jen volba klasická (baterie) nebo AGM/Gel.
    1 bod
  21. Přesně tak. Každý den jsou desítky (možná mnohem více) případů kdy někoho náhodou chytí pod vlivem ať už chlastu či drog. Nechápu proč se tohle neřeší mnohem více. Vždyť jen když se podívám kolem sebe, tak spousta lidí jezdí evidentně sjetých. Z těch mám mnohem větší strach než z nějakého náhodného joudy, co jede ve starém shnilém nefunkčním pekáči. Přitom už na to dnes celkem možnosti jsou, ale stejně si lidi nedají pokoj. Kdyby se tohle začalo pořádně řešit, tak si půlka republiky může jít odevzdat papíry.
    1 bod
  22. Když budu mluvit za sebe, tak za měsíc používání jsem spokojen, neseká se, navigace bez problému a běží v pohodě i ostatní aplikace, YouRadio, Spotify, Messenger a další.... cena u mě byla 11 990,- vč. montáže (cca 3h). Takže @whiscool ať nám slouží ...
    1 bod
  23. Možnosti nastavení typu baterie u Škodovek: Wet Fleece (AGM) Wind6V Wind12V Ultracap Gel Lithium_ion EFB Binary_AGM EFB_plus Not_assigned_10 Not_assigned_11 Not_assigned_12 Not_assigned_13 Not_assigned_14 Uknown
    1 bod
  24. Při koupi stejného typu baterie, která byla v autě, by nemělo být nutné něco nastavovat. Škoda, Volkswagen, Audi a další však vyžadují zadat sériové číslo baterie, protože si řídící jednotka zaznamenová přesnou statistiku, jak, kdy, jak velkým proudem a po jakou dobu danou baterku nabíjela včetně celkových součtů. Údaje mohou asi pomoci při případné diagnostice problémů. Hlavně však jde o sledování emisí, aby náhodou auto nenabilo baterii víc (a nespotřebovalo navíc např. 0,001 L paliva...) , než je nezbytně nutné (max. 80% kapacity baterie). To samozřejmě baterii ničí (sulfatace) a podstatně zkracuje její životnost či kapacitu. Běžně používané měřáky baterií v servisech jsou na nic. Změří, že je baterka OK, i když má třeba kapacitu jen 54% (neudrží napětí, druhý den ráno např. 12,2 V) a je zralá na reklamaci, kapacita pod 60% v záruční lhůtě 2 let, (má předchozí baterie nabíjení na max. 80%) - změřeno zátěžovým testem 30 A.
    1 bod
  25. Při běžném používání není potřeba baterii vůbec dobíjet. Problém je u nových aut to, že se baterie v rámci úlitby ekoteoristům (emise) "inteligentně" nabíjí na max. 80% své kapacity, což ji samozřejmě ničí (sulfatace). Škodovka (a další automobilky) o tom v návodu samozřejmě nikde nepíšou. Pozná se to tak, že je na konci "-" kabelu u baterie sonda proudu, ze které jdou údaje (napětí, proud, teplota) přes konektor do řídící jednotky. Řešení, jak přepnout nabíjení na 100%, je jednoduché, rozpojit konektor u sondy (současně se vypne Start/Stop, pokud je jím auto vybaveno). Ideálním řešením, bez chybové hlášení v systému, je vypnutí "inteligentního" nabíjení (Battery Energy Control Module) v řídící jednotce bez odpojení sondy.
    1 bod
  26. Carista 3.8 beta 25 uplne odomknuta staci nainstalovat? https://uloz.to/!UzG4osrDxo2G/carista-v3-8-beta-25-apk
    1 bod
  27. Takze po zaruke bude asi problem servisovat tento motor v mensich sukromnych servisoch.... Asi nie kazdy bude mat k dispozcii potrebne pripravky....
    1 bod
  28. Průšvih bude i to, že každej motor se bude nastavovat na jiné hodnoty, nejdřív musí změřit odchylku a z ní pak dopočítat úhly pro nastavení podle tabulky... Teď vezmeš přípravek a nastavíš, tady bude muset mechanik zapojit myšlení. Fakt bych si tipl, že časování bude příčina toho hopsání u některých z těhle motorů ... Jakpak oni to stavěj v motorárně
    1 bod
  29. Vidim, ze ludia su nepoucitelny! Obcas mam chut sa na podobnu robotu s prepacenim vys...kaslat... Moje uploady: A niekto si dovolil bez mojho vedomia a suhlasu... A sa cudujete, preco to mam zablokovane voci kopirovaniu/tlaceniu, ci prestal som to davat priamo na ulozto. Vecer to este doma preverim, no urcite by som si nedovolil pustit do sveta docx dokument, navyse podla info s nespravnym poctom stran a bohvie kolkymi chybami!
    1 bod
  30. Totok: https://www.stresninosice.cz/box-na-tazne-zarizeni
    1 bod
  31. Tak to je tragedie, ze takhle setri Skoda i na vozidlech nejvyssi rady.
    1 bod
  32. Jde to i jednoduše, proste vytahnout konektor, zvladne to kazdy. Ale to se uz opakuji a nekteri z vas z toho muzou puknout vzteky, zlosti a mozna i ...
    1 bod
  33. Originál vs Osram led Cúvanie je reálnejšie osvetlené lepšie svetelné podmienky pre kameru. Takže top varianta je už naozaj top. 64CAE1B3-E945-4078-BDF8-A900BA430DFD.MOV 68848407-9736-4958-B711-C5AD819EDD18.MOV 5955786C-FC31-4AB0-8B11-A192CB76E2CE.MOV 92E1B592-51D0-418E-8658-993E4506E915.MOV CAC78D84-E6CF-4159-8EC7-26FD13A128ED.MOV
    1 bod
  34. Tak ještě jednou Ručička teploty vody navíc neukazuje skutečnou teplotu, ale v polovině stupnice se drží v rozmezí cca 70-105°C reálné teploty vody.
    1 bod
  35. Vždyť e-auto na bázi Citiga se připravuje. Dokonce už žádné jiné Citigo nekoupíš.
    1 bod
  36. Tak aj mne to dnes nahodili a spokojnost USB som si dal vyviest spodom ..a nemusel mi nic rezat ziaden plast dany modul mi umiestnil az uplne dole nad original USB tam je dost miesta ...vsetko profesionalne spravene bez naznaku zasahu a poskodenia plastov... GPS ma maximalny signal a tiez je umiestneny pod palubnou doskou...akurat bol problem v tom ze musel prehodit piny s canbusu vobec nepasovali lebo dany modul bol pre ine radio VW tak sa s tim prplal cely den vsetky piny vycvaknut a prehadzovat na spravne pozicie...klobuk dole . V ziline perfekt pristup absolutna profesionalita a uz pri prichode povedal ze nic vrtat rezat ani nic podobne robit nebude cena 80 eur ..za cely den ..takze si myslim celkom dobre odporucam slovakom...zajtra ponahadzujem sygic a a ostatne aplikacie ...je tam predinstalovane IGO ale to nepouzivam..
    1 bod
  37. Ja urcite ne, protoze predni mlhovky smis pouzit pouze v tech pripadech, kdy zadni mlhovky pouzit musis. Z toho logicky plyne, ze predni mlhovky nesmis uzit bez zadnich. § 32/4 z.č.361/2000 Sb. Přední světla do mlhy smí řidič užít jen za mlhy, sněžení nebo hustého deště. Zadní světla do mlhy musí řidič za mlhy, sněžení nebo hustého deště užít vždy. Jinak jsem jen tak na zkousku odmontoval pravy zadni svetlomet a zarovka pro zadni mlhovku tam z vyroby je.
    1 bod
  38. Uff, jsem dnes kontroloval svetla a zjistil s hruzou, ze nesviti prava zadni mlhovka, uz jsem hledal navod, jak pravy zadni svetlomet rozmontovat a opravit, a ted jsem se tu docetl, ze to je vlastne spravne. To je ovsem v CR zakonem zakazano, svitit prednimi mlhovkami bez zapnutych zadnich mlhovek.
    1 bod
  39. Zkus to, ja tam mam z techto peti nabidek jen ty dve spodni.
    1 bod
  40. To zalezi, jakym zpusobem vypnes SSS. Ja ho vypnul vytazenim konektoru z minusoveho polu autobaterie a tim jsem zaroven vyradil i rekuperaci energie.
    1 bod
  41. Ne zadne takove nastaveni jsem tam nevidel. A take me to stve, ze se vnitrni cirkulace sama vypina.
    1 bod
  42. Ja mam take ten spodni spis jako ochranu proti sajrajtu, na leto sundavam, nerekl bych, ze se mi driv ohreje motor diky tomu krytu, dle me to na to moc vliv nema, jezdim pouze kratke trasy do 20 km do zamestnani.
    1 bod
  43. 1 bod
  44. Na start stop nepotřebuješ VCP. Jinak na spoustu dotazů najdeš odpověď na googlu nebo přímo na stránkách.Myslím,že je zbytečné to tady psát. A pokud někdo ani neví,co je to HW klíč,neměl by si to ani pořizovat. Ačkoli máme s Ferdou rozepře,musím se jej zastat.Sedí nad něčem od rána do večera,študuje,koumá bádá a věřím,že nemá chuť pak každému psát co a jak. Opravdu se ledasco i videoukázky najdu na netu,stačí nebýt shnilý a hledat.
    1 bod
  45. LiveBomb: a ještě býval i větší chladič a silnější alternátor.
    1 bod
  46. Na vsechno bezi cas musis to vsechno stihnout do 5ti min. Na obrazovce vyberes "Steuergeräte-Auswahl" (vyber ridici jednotky) vyber si "Elektronik 2" (elektronika 2) a vyber ridici jednotku "6D - Heckklappe" (6D- Pate dvere) na (Obr. 1). ted klikni na "Zugangsberechtigung" (pristupove opravneni) a zadej kod "12345" (Obr. 2) pak dej OK. Potom klikni na "Anpassung" (Nastaveni). Ted to bude asi 15 sekund nacitat kanaly. Vyber 1. "(4)-Ansteuerung durch Schalter für Heckklappenfernentriegelung-Tippfunktion beim Schließen" ((4)- Nastaveni funkce dalkoveho spinace pri zavirani) - to se tyka tlacitka u radici paky pro otevirani kufru, tim ho predelas i na zaviraci tlaitko (Obr 3) 2. "(4)-Ansteuerung durch Taster für Heckklappenöffnung Funkschlüssel-Tippfunktion beim Schließen" ((4)- Nastaveni tlacitka klice pri zavirani) - tim pak muzes zavirat i kufr klickem (Obr 4). U obou kanalu musi byt nastaveno "aktiv" (aktivni). Potom zavrit program. Funguje hned bez dalsiho nastavovani nebo restartu. Prekladal sem to na rychlo tak to neni uplne slovo od slova ale melo by to stacit tak dej vedet. Obr.1 http://www.skodacomm...24252&type=page Obr.2 http://www.skodacomm...24253&type=page Obr.3 http://www.skodacomm...24254&type=page Obr.4 http://www.skodacomm...24255&type=page Kdyz ti to neukaze ty obrazky tak se asi budes muset registrovat na foru http://www.skodacommunity.de ale to zvladnes
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...