Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      9 778


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 100


  3. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 911


  4. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 511


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12.2.2019 ve všech sekcích

  1. @superb66 - tvoje opakované příspěvky s odkazem na určitý produkt bereme jako nepovolenou reklamu: jeden, který jsi napsal již dříve, musí stačit, ostatní byly odstraněny, včetně reakcí na ně.
    3 body
  2. Jo jednou v noci nechrapal, musel ven do ziminky a uz radeji chytl anginu. Vzacka angina JC30. Jirka Clint na 30 dni doma do jara. [emoji23]
    2 body
  3. Ale howno, ještě má sněžit a mrznout a tobě se nechce hákovat, angínka je jen zástěrka [emoji23]
    2 body
  4. On má Superb "RS" tak trochu jako skládačku. Progresivní řízení je dostupné do víc výbav, DCC běžnou výbavou, 200kW motor k dispozici taky a "lepší" interiér je dostupný v rámci Sportline. Takže chybí VAQ..
    2 body
  5. Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.
    1 bod
  6. Dostal jsem auto na kanál pro NA a vyfotil podvozek. No laku tam moc není, jakékoliv kryty co má F1 i F2 tam nejsou. Konkurence je na tom podobně.
    1 bod
  7. ...spíš koukám po Passatu za rok/dva. Ten interier je pro mně už prostě neúnosná vizitka, kam má Škoda nakročeno. Pokud po mně chce někdo 700t a víc (nepočítám DPH), tak prostě já mám problém trávit čas v prostoru, kde na mně zpracování řve "šetřili jsme kde to šlo", zatímco do emailu mi chodí od Škody silácké kecy o tom, že Superb je nejlepší auto všech dob a nutně všechny automobilky musí zkrachovat. Nepotřebuju tolik elektroniky, abych pak řešil, že taky 10cm2 kůže nebo látky je pro automobilku "moc drahé". Bohužel i Mazda6 na autosalonu neměla lakované sloupky, jen základní bílý nátěr, sem tam levný koberec, náhradní kolo ani za příplatek, apod. špeky.... BMW5 taky kvalita celkem nuzná. Audi malé a ceny fakt pro nadšence, Volvo též, Francie není můj šálek čaje. Myslim, že jsou věci, které by měly být standardem pro auto vyráběné jako cesťák - společník na dlouhé trasy aspoň po dobu 5 let. Pro nějaké prdlání do obchoďáku a volný čas si můžu nechat starou oktu a hatch. Byt si taky nepořizujete ve sklepě s vojenskejma palandama, že "vždyť to stačí". Pokud chci v autě trávit pár hodin, tak jeto můj druhý "byt". PS: služební Ambiente O3 je celá z plastu, pokud má kolega dermatitidu, tak ať je ten plast napuštěnej čim chce, je to prostě material uplně nesmyslnej, aby se ho člověk dotýkal. Dali byste svoje děti do postýlky komplet z plastu? Asi preferujete taky přírodní materiály. Pak nemáme mít všichni tolik narušené zdraví a tisíce alergií už téměř na všechno....
    1 bod
  8. MicroTechnic, nechápem, že čo tu riešiš. Tieto motory (CBZB, CBCB a CBZC) a ich rozvody sú také akú sú. Vo Fabiach a Roomstroch sú už všetky tieto motory po záruke, a čoskoro tomu bude aj v prípade Rapidov. Kto chce, jazdí s týmto motorom, kto nechce ten si môže kúpiť iné auto. Ja patrím do skupiny ktorá ten motor viac podtáča ako je zdravé, nakoľko mám DSG, napriek tomu motor je v poriadku (145 tisíc km). Škoda, že to isté sa nedá povedať o dvojhmotnom zotrvačníku ktorý pri mojom nešetrnom spôsobe prevádzky vydržal 100 tisíc km. Napriek tomu som s motorom spokojný a auto si plánujem dlho nechať. Ak u teba tomu tak nie je, neostáva ti nič iné, len kúpiť si iné auto.
    1 bod
  9. stačilo udělat jednoduchý test vstřikovačů.To ostatní možná bylo zbytečné. Jinak existují spec.přípravky na odkarbonování motorů a fungují,jen postup je zdlouhavý.
    1 bod
  10. To je starý..... U mě bude frajer až překoná tohle. http://www.autoforum.cz/bleskovky/rusky-ridic-trolejbusu-se-pokusil-predjet-jiny-trolejbus-dopadlo-to-podle-ocekavani/
    1 bod
  11. Díky všem za snahu řešit.
    1 bod
  12. Nechápu co pořád máte s tím Supem RS. Už Sportline byl něco navíc.
    1 bod
  13. Ahoj, tuhle LED; SMD; Mini PLCC2,2014; modrá; 280-530mcd; 2x1,4x1,3mm; 120° https://www.tme.eu/cz/details/rf-bnrk14ts-ce-we/diody-led-smd-barevne/refond/rf-bnrk14ts-cewe/
    1 bod
  14. Tak Ferda to dával do kategorie Superba. Otázka je, zda by to šlo u O3. citace: "Na Superbech od 11/2016 s PLA lze aktivovat funkci manévrovacího brždění. U dříve narozených aut je nutné vyměnit PLA jednotku. Malé video na autě z listopadu 2017": NVEExport.wmv
    1 bod
  15. Zřejmě dobrej oddíl. Za 340tkm, sem na škodovce měnil jedno ložisko, pravý zadní, a to kvůli tomu, že se vydrolil kroužek na snímání otáček pro ABS. To starý a samozřejmě pořád dobrý ložisko mělo za sebou 200tkm a nový, ne prvovýroba, má 140tkm a pořád dobrý. Ani od x mechaniků, sem tuhle pitomost neslyšel. A taky mi neni jasný, proč by se mělo poškodit ložisko při výměně krycího plechu?
    1 bod
  16. Zbysku a co original upravit a na strechu je jen nalepit. Prosim nekamenujte me, pise, ze na ne nikdy na 100% nic neda.
    1 bod
  17. Mam 1.5 man. sice bez OPF ale pocitujem to tiez. Nie kazdy rozjazd ale niekedy sa stane. Nahlasoval som to tiez no zajtra idem na vymenu oleja tak sa skusim popytat ci nemaju nejake dalsie informacie. EDIT: Tak dnes ziadne nove info. Stale sa caka na novy soft.
    1 bod
  18. Ano dá, potřebuješ lišty s LED páskem do dveří, pak dveřní jednotku, a radio tuším MIB2, Bohužel MIB1 toto nepodporuje, našel jsem celý tento postup a návod na nějakém ruském foru a když jsem si spočítal na kolik by mě tato sranda přišla, tak jsem se na to vykašlal...
    1 bod
  19. Hoši,hoši. Jste to tady fakt nějak překombinovali. Až k nesmyslům. Miskolcimu lze dát jedinou fakt dobrou radu. Pokud už mysl nedovolí jinak, deaktivuj to SW. Na záruku to vliv nemá, nemá, nemá... Teda kromě toho, jak tu někdo psal, že by jsi šel reklamovat, že ti nefunguje KESSY.
    1 bod
  20. Měním olej dvakrát ročně... A není to pro to auto zbytečný? Jaký auto, mám stánek s hranolkama...
    1 bod
  21. Čo iné si čakal že ti odpíšu? Realita je však taká, že ak na aute reklamuješ niečo, čo nesúvisí s upravenou časťou, nemajú problém to uznať. Keď som minule reklamoval tesnenia na dverách a chybný softvér v rádiu, mal som x viditeľných úprav v aute a nepovedali vôbec nič. A keď už, pred reklamovaním auta to kessy predsa môžeš opäť zapnúť, nikto si to nevšimne, ak ich na to vopred neupozorníš... ;) Pochybujem, že s FL prídu s niečim novým... každopádne nezabúdaj, že auto nie je zraniteľné len s kessy, ale aj bez kessy. Dlhé roky sa vo veľkom a bez problémov kradli autá s klasickým DO bez kessy... a zrazu prišiel systém kessy a všetky autá bez kessy sú nedobytné??? Auto treba mať rovnako zabezpečené, či má kessy alebo nie. Tento humbuk okolo kessy mi pripadá už naozaj prehnaný, podľa mňa ho umelo vyvolávajú firmy zaoberajúce sa zabezpečovacími systémami. Aj tento portál poslednú dobu vypustil kopec PR článkov na Vamos...
    1 bod
  22. Drátky ve sklu nevnímám a rychlost je taky Ok., než oškrábu boční skla, je to povolený a sedačky vyhřáté ?
    1 bod
  23. O2FL měla jen natáčení, neměla plnohodnotné AFS, nezpochybňuju výkon LED, ale funkcemi je to prostě ořezané. V koncernu Golf, když začnu střílet kolem tak třeba Astra, ta má stejně jako Golf už v minulé generaci i tunel(DLA), který má u našeho okřídleného šípa jen Sup a oktavka si musí počkat do další verze..... O japoncích se ani nezmiňuju, tak už je to taky standart.
    1 bod
  24. No jestli to je tohle tak to je fest simply clever ?
    1 bod
  25. Souhlasím, levná a kvalitní Škoda to už dávno není a bez akčních verzí Trumf ani nebude.
    1 bod
  26. Za mě děs, škodovka mě už s prominutím s-re. Kvalita žádná, za každou blbost která je u jiných aut součástí základní výbavy si nechá zaplatit. Zadní opěrka za příplatek 3500Kč? Hmm, nádhera, myslím, že se škodovkou osobně končím. Dnes jsem si zkusil konfiguraci aby to aspoň trochu odpovídalo a jedna mě vyšla na 593tis a druhá na 635tis takže kdo toto koupí …………..?!!! A výběr z motorů je jen odpad zatím. Samozřejmě, že zde nadzvednu zarputilé škodováky, ale za mě přehnaná drahota a hlavně že to má nahradit Rapida? Bohužel kvalita škodovky jde do kopru ale ceny jdou strmě nahoru. Prostě co škodovka podělala a musela a bude muset zaplatit za ty své podvody apod. tak teď vytáhne z potenciálních zákazníků.
    1 bod
  27. Díky. Funguje na Yetim i Leonu. Deaktivuje to i tu tzv. rekuperaci, tedy řízené dobíjení akumulátoru. Napětí v síti je pak 14,2 až 14,4 V při venkovní teplotě kolem 5°C, když teploty klesnou pod nulu, tak je to 14,6 až 14,7 V. Uvidím, kolik to bude v létě. U auta s maxi-dotem se zobrazí chybová hláška "porucha start-stop", jakmile po nastartování déle stojí, ale pokud se rozjedu hned, tak až tehdy, když auto poprvé zastaví. Pokud je venkovní teplota nižší než přibližně 5°C, tak i auto s funkčním řízeným dobíjením přechází na režim, jako by to bylo deaktivováno.
    1 bod
  28. CNG potrebuje väčšiu nádrž, takže ak LPG ukrojí z kufra, tuto prídeš o kufor úplne. Keďže je to priamovstrek, pálili by sa benzínové vstrekovače, takže potrebná komplikovaná technika. Na šesťvalec rátaj s cenou zástavby okolo 3000€ a ani to nemusí byť strop, takže o návratnosti sa veľmi nedá rozprávať. Čo som počul, tak to nikto neodporúča, lebo sú s tým problémy. Ani nie tak so samotnou zástavbou. Málokto to vie poriadne nastaviť, aby to fungovalo tak ako má a nie len na heslo. Zjednodušene povedané, prídeš o výkon, nič neušetríš a dodrbeš si motor.
    1 bod
  29. Proč se nezeptat spíš v nějakém servisu, kde CNG či LPG dělají, ty budou mít jistě víc zkušeností. Tady nikoho takového nenajdeš (pár pokusů o LPG tady bylo a jako to dopadlo si můžeš tady na fóru najít) Neznám nikoho, ani v okolí ani na fóru, kdo by CNG dělal. A ty "chytráci" mají pravdu, kvůli kombinované kolem 10-11 l/100 to nemá cenu předělávat, když někdo lítá opravdu velké dálky koupí si raději naftu (i když zrovna dálky jezdí tohle auto za 8-9 l a ještě se svezeš). Investice 50-60 tis (přeci jen je to V6) jen za přestavbu...., dej pokoj,to radši vraž prachy do benzínu :-D
    1 bod
  30. Dílenská příručka interiér ,exteriér pouze eng. D4B806DFF98-General_body_repairs__interior.pdf D4B806DFFCE-General_body_repairs__exterior.pdf
    1 bod
  31. Kupim maxidot pre moju fabku rv 2009 1.4 tdi 59kw dobre zaplatim aj za spojazdnenie.Žilina
    1 bod
  32. nikdo neví, jak to přeprogramovat, nebo je to tajný?
    1 bod
  33. Ehm, ono je dost divne, ked ma niekto 3.6 atmosferu a chce ju prerabat na plyn, obraz nech si urobi kazdy sam :) ... co tak tomu vedie? kolko mas mesacny najazd?
    0 bodů
  34. Nepotřebuji tady chytráky. Chci vědět tenhle motor + CNG. Nic víc díky
    -1 bodů
  35. A prečo potrebuješ stredné vlny, keď FM funguje normálne ? Je to zastaralé, oproti FM výrazne nižšej kvality a na ústupe. Neviem ako v ČR, ale na Slovensku funguje len jeden vysielač 702 kHz a ani neviem kvôli čomu.
    -1 bodů
  36. Pro toho kdo potřebuje ty hagusy jako funkční prvek, tedy že k nim bude opravdu někdy něco přidělávat určitě trojnožka dobrá. Pro mě, který tam nikdy nic na 100% nedám, ale jen se mi líbí O3 s originálními hagusy více jak bez nich to smysl nemá. U mě jde čistě jen o vzhled.
    -1 bodů
  37. Jakkoli to může znít paradoxně, nová auta lze dnes ukrást snáze než kdykoli dříve. Způsobů obrany existuje více, jen jeden ale dosud neobelstil jediný … Continued Zdroj Zobrazit celý článek
    -1 bodů
  38. @Marčas Co jsem se tak dočetl ani LPG to nemá moc rádo. Já tohle fakt nepochopím - tak prostě na to MÁM abych provozoval benzínový šestiválec nebo na to NEMÁM... ?
    -1 bodů
  39. Mě by jenom zajímalo kolik uživatelů, ještě dnes po velké informovanosti, jezdí s tímhle motorem (CBZA, CBZB) např. takhle: Dlouhá obec, celkem rovina, jedou na 4. rychlostní st. (5st. převodovka), otáčky motoru cca 1500-1600 ot/min (jede to pěkně, motor neduní). Obec skončí a sešlápnou plynový pedál (nemusí ani na podlahu). Zjednodušeně řečeno: čím menší otáčky motoru při max. kroutícím momentu - pro dané otáčky, tím větší výchylky torzních kmitů klikového hřídele (odlehčeného - v rámci úspor hmotnosti). Tedy extrémní cyklické namáhání rozvodového mechanizmu. Ostatní zásady už jsou pak principiálně skoro stejné jako u naftových turbomotorů s přímým vstřikováním paliva, včetně nevhodnosti na krátké jízdy. Nepíši žádnou převratnou novinu, snahou bylo zásady provozování shrnout na jedno místo. Někomu možná ještě můžou pomoci.
    -1 bodů
  40. Dle mých zkušeností: 1) Samozřejmě dost pomůže nechat motor na volnoběh než třeba odškrábeš sklo atd. jestli chceš být ekologický jezdí na cng nebo na kole, zase tolik to nežere a rámus to taky velký nedělá. 2) I v minus dvacet mi přijde rozumná hranice otáček 2000-2500 tím se určitě nic nezkazí. Co píše auto na Maxi dotu jsou nesmysly podle mě. 3) Ofuk na 1 je málo. Mě fouká teplejší vzduch, než je venku hned po pár minutách, ne že by to bylo bůhví co, ale když ventilátor nefouká, vzduch se nijak neohřeje. Za těhle mrazů je dvojka podle mě minimum. 4) Fabia je samozřejmě koncipovaná jako "úsporná" takže přebytečného tepla na topení příliš nevytváří už z principu. 5) Na postupné štelování kolečka bych se vykašlal a dal rovnou červenou, konstruktéři určitě nevymyslí auto za statisíce tak, aby sis pro topení musel postupně za jízdy přidávat kolečkem. 6) Z mé aktuální trasy (hned co vyjedu kopec jako prase a pak zase z kopce dolu) se auto hned ohřeje (netrápím to, ale taky nepodtáčím jedu cca 2500 otáček na čtyřku) teplota vody je 90 stupňů a auto začne topit - přidám otáčky ventilátoru na 3 - auto se ohřeje na rozumnou teplotu. Za kilometr začnu jet z kopce dolů, dám nohu z plynu, teplota vody začne klesat na 75 a topení dám na 2. Za tři kilometry mám v autě teplo. Tohle vše ale asi když je až minus 10 a víc, jinak se teplota drží už pořád na 90. 7) Ekologové by ze mě asi neměli radost, ale zapínám si i na max ohřev sedadla polujezdce a někdy si na něm vyhřívám rukavice, abych je měl na nasazení teplé.
    -1 bodů
  41. Dobrý den! Chci se zeptat, dá se tento motor předělat na CNG? Vím, že s LPG to je tak nějak přibližně stejný provoz ( kvůli nákladům), ale s CNG? Už to někdo z vás někdy viděl, jak funguje toto? Díky za odpovědi!
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...