Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      8 807


  2. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 263


  3. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      5 760


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 098


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.2.2019 ve všech sekcích

  1. Je to součástí ecall který musí mít jeden nezávislý reproduktor (aspoň tak mě to bylo vysvětleno). Ostatně z tama nejde nic slyšet, nehraje to spolu s rádiem, minimálně ne v kombinaci s Amundsenem. Ta mřížka se objevila spolu s ecall v MR18.
    4 body
  2. Tak jsem měl tu čest si prohlédnout virtual cockpit v Supovi našeho firemního nejvyššího z nejvyšších a teda... ... asi mě sežerete, ale mě se to teda nelíbí. Displej jako takový je fajn, ale to zapracování obdélníkového displeje do šišaté kapličky je prostě děsný. Ten teploměr a palivoměr po stranách, ten horní rádoby výřez s kontrolkami,... Celkově to na mě působí dojmem spíš nedodělku, než luxusní výbavy. Obzvlášť pokud si vzpomenu že je rok 2019.
    2 body
  3. Tak uz se na tom pracuje...
    2 body
  4. myslím, že je to přesně jak píše @Martab tohle už mám v MR 2018 a mám tam ten eCall a nic z tama slyšet není, tedy myslím co se týče zvuku z mého Amundsenu..
    2 body
  5. Toyota a Honda jedou poslední dobou ,,sci-fi,, vozy a nevypadá to zle. Uvidíme jak bude stárnout jejich vzhled.
    2 body
  6. Dnes jsem se dočetl na německém fóru že rezonování brzd při couvání způsobuje špatné osazení zadních brzdových destiček (chybné ) od výroby.Píše se tam že o tom Škodovka ví .Po výměně v servisu za jiné se rezonování brzd při couvání již neopakuje. Jestli je to pravda ,mohlo by to odstranit tenhle problém.
    2 body
  7. Jenže roční auto si koupíš jen v případě, že ti nevadí semeno předchozího majitele v sedačkách.
    2 body
  8. Přesně tak, u ročních vozů se finanční rozdíl maže a pokud má někdo roční nájezd, nafta je bez debat. Aneb, halíře dělají talíře :-)).
    2 body
  9. Včera přijel soused co má octu II náhradním autem. F3C style. To byl kolotoč na parkovišti. Ono mi to chciplo a teď mi to něco píše. Pak zas kurňa jak se to chcipe. Ten vyděšen výraz co je to za auto. Pak povídá než jsem sem dojel tak mi to 4 pípalo a cosi to ukazovalo.
    2 body
  10. Nejste proste pany sveho auta, dela si, co chce. Ja jsem rad, ze jsem SSS vypnul a nemusim tohle resit.
    2 body
  11. Ty woe, to je zase debata. Ja to sem dal spise z pohledu zajimave technicke zmeny. Brzdy fakt primarne nejsou o vzhledu, i kdyz se to rade lidi tady na foru (nadsencum) muze zdat. Resp. jsou, ale to se pak bavime o jinych tridach/modelech/penezich. Kdyz treba vezmu, ze stejnou brzdovou soustavu jako ma FIII 1.0/1.2 TSi 81kW mela i FII RS se 132kW a ponekud jinou dynamikou (to byla fakt pecka), ktera na brzdy opravdu netrpela, dava zmenseni prumeru kotouce u Scaly s max. 110kW docela smysl. Pochopitelne s ohledem na vyrobni naklady.
    2 body
  12. Ahojte, aj vam Karoq s DSG vydava rezonujuce zvuky pri cuvani ? Deje sa to ked zaradim R a pomaly cuvam, Sa mi zda divne ze brzdy su aktivne aj ked cuvam bez brzdenia. Je to vlastnost alebo chyba ?
    1 bod
  13. Tak to ma na letisti uklizecka co vynasi kose z Gatu. Clint ma o 30 vice a to sbira akorat rozsmelcovany holuby z ranveje, max obcas zkontroluje jestli nekde neni dira a jestli sviti vsechny zarovky. Pravda, uz musi umet ridit auto. To je taky jediny co musi umet. To vse navic plati jen kdyz nahodou prijde do prace a nema nocni kdy nedela nic. [emoji23]
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Od 700 kč.. Anebo zaslat na Škoda autosalon ve městě.
    1 bod
  16. Spíš si myslím že myslel tohle: https://www.obautodily.cz/odvlhcovac-do-auta-foggystop-compass-9471cz486/ a tomu podobné.
    1 bod
  17. @Jan R. Chápu, že je lepší obejít toho více, ale kvalita auta bude u všech prodejců stejná, Narážím na tvé konstatování "Mj. prodejce to auto spíše rozmlouval, poukázal na podvozek Polo/Ibiza." a zároveň píšeš "Čekám na vhodnou nabídku, proč nezkusit toho obejít více? ". To mi trochu připadá jako rozpor.
    1 bod
  18. Čekám na vhodnou nabídku, proč nezkusit toho obejít více?
    1 bod
  19. No pokud máš Climatronic tak dej AUTO na trvalo a nepřemýšlej o tom. Ono to nijak výrazně nefouká dokud se nezahřeje a ofuk čelního skla fouká studený. Takže teoreticky to automaticky dělá co děláš ty manuálně.
    1 bod
  20. V rodině jedna Mazda 6 combi s 2litrem 129kw je a dlouhodobý průměr je 6,7l/100km a to nejezdí na spotřebu... Takže tak no...
    1 bod
  21. Zadní bubnové brzdy 228x42 mm / jde o novou generaci se samočinným vymezováním vůle mezi patkami které dokáže zastavit auto na stejnou vzdálenost jako s kotouči. Jsou ve výbavě Active která není pro český trh.
    1 bod
  22. HEZKÉHO VALENTÝNA... ??? Ženy: Dvě přítelkyně si vyprávějí: 1: Tak jaký byl včera večer Valentýn? 2: Katastrofa. Manžel přišel domů, za čtyři minuty zhltnul jídlo, které jsem vařila celé odpoledne, tři minuty jsme se milovali, pak se otočil na bok a za dvě minuty usnul. A co u vás? 1: Bylo to úžasné. Když jsem přišla domů, manžel na mě čekal a pozval mě na romantickou večeři. Po večeři jsme se ještě hodinu procházeli. Když jsme přišli domů, zapálil všechny svíčky a milostná předehra trvala hodinu. Další dvě hodiny jsme se milovali a pak jsme si ještě další hodinu povídali. Prostě nádhera! Muži : manželé těchto dam diskutují ve stejnou dobu: 1: Tak co včera večer, dobrý? 2: Senzace! Přišel jsem domů, bylo uvařeno, najedli jsme se, vrzli jsme si a usnul jsem. Co ty? 1: Hotový peklo ! Vrátil jsem se brzy, abych spravil poličku v kuchyni. Když jsem zapnul vrtačku, vypadl proud a nešel nahodit.Když se žena vrátila domů, jediná možnost, aby mě neseřvala, bylo vzít jí do restaurace. Večeře byla drahá jak svině a už mi nezbylo na taxík. Tak jsme se domů vlekli hodinu pěšky. Doma samozřejmě světlo nesvítilo, tak jsem musel zapálit svíčky, aby bylo v baráku aspoň trochu vidět. To mě tak zdrblo, že mi trvalo skoro hodinu, než se mi postavil a další hodinu, než jsem se udělal. Nadřel jsem se jako blbec, až jsem z toho ještě hodinu nemohl usnout a ta moje nezavřela hubu...?
    1 bod
  23. To tu kurva nějak usnulo a nedověděl jsem se jaké je to Resumé, co je teda lepší? Nafta nebo benzín? ??
    1 bod
  24. Jinak pokus o zpravení......nejdřív dvojsložkové lepidlo a na to smršťovací bužírka, uvidíme jak dlouho to vydrží , ale zůstal jeden problém a to že nesvítí světlo na zpátečku a občas i blinkr :D tak doufám že jde jen o kontakt a nejsou v pr*eli i dráty
    1 bod
  25. Tak vyřešeno. Právě mi volali. Byl to od výroby přeruseny kabel ve svazku. Bylo to originál zamotané a zaizolovane takže se to stalo pri motání svazku.
    1 bod
  26. No kdyby neměl z auta průtokáč na motorový olej, tak by třeba dehet neměl. Mě Tsi nevypeklo, proto jej mám znovu. Sice říkám že je nafta fuj, ale pokud bych měl větší nájezd, tak bych asi uvažoval ekonomičtěji. Teď mi to za ten projev motoru stojí.
    1 bod
  27. Přesně tak... Tohle byla reakce primárně na Clinta, který tady 4 roky hanil TDi a vychvaloval TSi a teď tu bude 4 roky vyzdvihovat TDi a říkat jak proti TSi je v balíku... O nic jiného mi v podstatě nešlo [emoji23]
    1 bod
  28. @ZbyšekSU Ale ty dvojice Oktávek mají každá podstatně rozdílnou výbavu, v prvním případě jsou to LED světla, ve druhém je to třeba Style vs. Style Pus a 15tis km na tachometru. Takže když už porovnávat, tak porovnatelné. Ale upřímně, kdo chce TDI, koupí si TDI a kdo chce benzín, koupí si benzín. Diskuze na toto téma nikdy nikam nevedly
    1 bod
  29. @Stringo Tak samozřejmě to samé jako jsi napsal ty by mohl napsat každý obráceně (místo rok starého auta za 400 koupit 4 roky starého diesela za 200). Ale mi se tu bavíme o tom, že za stejné peníze dnes lze koupit beznín nebo nafťák se stejným výkonem, pokud se bavíme o jetých (třeba ročních) autech. A tam je potom právě už ta roční úspora na menší spotřebě zcela prokazatelně výhodná ve prospěch nafťáku. Viz. nafťák vs. benziňák nebo nafťák vs. benziňák, nebo stovky dalších totožných případů (neber mě za slovo, jen jsem nahodil první příklady co jsem natrefil bez zkoumání výbav atd., je to jen pro příklad že dnes opravdu lze sehnat podobná auta za stejné peníze na benzín i naftu) Tedy v případě kdy někdo koupí nafťáka za cenu benziňáku, což je dnes zcela normální u staršího auta, tak prostě chtě nechtě bude ročně šetřit nemálo peněz i kdyby s tím jezdil kolem komína. A jelikož dnešní nafťáky opravdu nevynikají problémy jako minulé generace, tak ty peníze není třeba tlačit do nějakého servisu, ale užívat si jinak (třeba šetřit na benziňáka, aby člověk měl taky jednou ticho ) Ale jinak já zase naopak nic nemám proti benzínům. Jen pro mě aktuálně nejsou výhodné. Jinak je ale každý argument jen pro ně (resp. pro CNG)
    1 bod
  30. Mně se líbí, jak se tu každej chytrolín naváží do nafty, protože je to teď moderní. Já teď kroutím kolem 30 tis. ročně, takže není co řešit.
    1 bod
  31. Mno, tak ja Praha-Mikulov pres D1 a Brno a po prijezdu do Vidne s rakvi na strese, sam a na dalnici vetsinu casu tempomat na 135
    1 bod
  32. Dovolil by som sa podeliť s mojimi skúsenosťami so štartovacími káblami a ich výrobou. Inšpiroval ma tento článok: http://www.auto.cz/startovaci-kabely-zradci-v-nouzi-77518 1)Kúpil som nejaké káble za 500Kč, bolo na nich že tuším 600A 6m (samozrejme že ničnehovoriaci údaj). Tak som ich odmeral (na meranie používam svoj jednoduchúčky a prehľadný Suzuki Samurai- jediná elektronika sú palubné hodiny)a pri odbere 105A bol úbytok (len na vodiči! bez svoriek) 1.25V (odpor jedného vodiča 12mOhm). Je to pomedený hliník 16mm2. Na Oct 2.0 TDI som cez oba káble pripojil baterku a pri stlačení štartéru to len bliklo, zacvakalo a rozsvietili sa snáď všetky závady čo to pozná. Motor snaď ani necukol. Ani reset chýb to nespravil. Bolo treba najazdiť 1km a vynulovať až po tom. Takže ako sa píše v tom článku: myslíte že máte štartovacie káble ale s nimi tú baterku v lepšom prípade rýchlo dobijete. 2)Moja výroba: Kábel na zváračku meď 25mm2 2x3.4m. Naletovaný na obidve polovice každej z klieští (môj nápad, zvýši sa tak kontaktná plocha 2x) Cena 550Kč kábel +Krokosvorky 4x40Kč, nejaký ten cín (100Kč?) 2.5h práce. Asi by to šlo urýchliť použitím lisoovacích ôk, ale po skúsenostiach a poistkovou skrinkou si neviem čo o tom myslieť. (iné vlákno tuna (https://forum.skodahome.cz/topic/117882-alternátor-o1/?page=3) Parametre? : Pri 130A (zmenšil sa odpor trasy tak si štartér aj viac berie, o 70%) 0,3V (0,4 i s prechoďákom na ACU a pôvodný kábel.(1 vodič), Odpor jedného vodiča 3.1mOhm Takže na TDI predpokladám štartovací prúd cca 300A (??) čiže úbytok 1.9V Spravil som zas skúšku s 2.0 TDI, taštartovalo to ako keby tam tie káble neboli. Prúd cez 330A Napätie spadlo na 7.6V 3)Starý kábel čo som mal, označený 450A 16mm2 3m Stál pred asi 10 rokmi 450Kč. Pri 120A je úbytok 780mV (1 vodič) netto (bez prechodu na svorky batérie) 830mV Brutto Čiže 6,5-7mOhm Čiže niečo medzi mojimi káblami a tými sračkami. K tom kupovanému káblu a 600A, tak to je asi to isté ako P.M.P.O pri čínskych lacných zosilovačoch. PMPO je výkon ktorý by to dodávalo do menovitej záťaže keby zosilovač dodával na výstupe svoje napájacie napätie a to by zdroj utiahol. Skutočný výkon je asi tak asi 20x menší. Takže keby som ten 600A kábel (resp len jeho vodič) pripojil bez prechodového odporu k zdroju ktorý udrží napätie 12V i pri vysokých prúdoch, tak by ním tieklo 500A (ale môže to byť i nepresnosť môjho merania, takže asi 600A). Na 600A by ste museli dodať 14.4V Inak odpor odpovedá káblu 16mm2 Hliník. V obchodoch (Tesco, UniHobby a pod ) som videl i káble ktoré mali lanko tenučké asi 4mm2 a navyše nebolo na konci vôbec zalisované. Bolo len ohnuté cez izoláciu a zlisované ako celok. Takže sa to len dotýkalo, pri ohriatí studeňáku izolácia zmäkne a rozpojí s ato úplne, takže vlastne poistka proti roztaveniu... :-( Šmejd z obchodu: Ak sa vám páčilo, tak prosím olajkovať.
    1 bod
  33. JJ, stejná třída, ale tam kde Scala končí, toto začíná ? Jak to bude reálně vypadat - stejný rozměr i kola
    1 bod
  34. Tak já dnes ráno, měření jako Ty, voltmetr v zásuvce, teplota + 3,2°C a voltmetr 14,5 - 14,6V. Večer teplota 7,3°C voltmetr 14,3V. Jedna cesta 14km, Aku se zatím vždy po 12h. stání, drží na 12,4V. O víkendu má svítit slunce, tak dám za okno solární panel, auto bude stát 3dny, tak aby to udrželo baterku.
    1 bod
  35. Hlavně nebudme ze všeho tak pripokakani. Jsou to snad naše auta. Nebo je máte propujceny? Vsichni porad resime co kdyby, ale už někdy někdo resil nějaký problém, že by AS neresil?
    1 bod
  36. To je celkem trapný, že HB nazývali liftbackem.. U té Coroly teda musím říct že na tiskových fotkách vypadala lépe.
    1 bod
  37. Pouzdro je lepší volba než davat do KESSY pohybove čidlo
    1 bod
  38. Stringo, ty nad rozdíly benálu a nafty moc nepřemejšlej, stejně pošleš každé auto třikrát do škarpy, tam se ti to vyrentuje uplně jinak
    1 bod
  39. Jsem zvědav i na nový Leon.
    1 bod
  40. Já Ti do toho budu muset zase skočit. Se omlouvám. 25 000 kilometrů ročně je: Nafta (5l/100km, průměrná cena 30.96 Kč) = 38 700 Kč ročně. Benzín (6.5l/100km, průměrná cena 30.44 Kč) = 49 465 Kč ročně. Všehovšudy je tam rozdíl 10 765 Kč ročně v prospěch nafty. Největší problém nastal ve chvíli, kdy skočila s cenou nad benzín a teď se tam dlouhodobě drží. Rozdíl mezi 1.5 TSI a 2.0 TDI je 65 000 Kč, což znamená, že návratnost je za šest let. Za šest let má auto najeto 150 000 kilometrů a jde do světa. Pokud ne, znamená to, že si auto necháš ještě dva roky, abys dodělal slavnostně 200 000 kilometrů a mohl ses pochlubit na ŠA fóru, že seš borec. V tom případě máš uspořeno 21 530 Kč na pohonných hmotách. Teď k servisu. Pokud jsi fyzická osoba, má smysl koupit za cca. 9 tisíc prodlouženou záruku na 5 let nebo 150 000 kilometrů. Záruka Ti vyprší ve 125 000 kilometrech, což je fajn, protože tě ve výsledku klid na duši stál 0,072 Kč na kilometr. Co se ve výsledku může na novém autě do 200 tisíc kilometrů posrat? Alternátor? Vodní pumpa (těžko, ta jde ven s rozvody)? Cokoli v motoru? Dost pochybuji… ta auta těch 200 tisíc kilometrů dají dneska úplně s přehledem. A pokud někdo plácne blbost, že u nafty se může posrat filtr pevných částic, tak by si měl uvědomit, že do benzínů se montuje dneska taky a tak nějak nikdo neví, co bude, jak bude a co to vlastně bude dělat. Ceny garančních prohlídek se liší maximálně v tom, kdy se mění palivový filtr a svíčky. Všeho všudy je dneska úplně jedno, zda jezdíš s benzínem nebo s naftou, protože výsledek bude vždy úplně stejný. Hlavně pro Tebe, jako fyzickou osobu, která najede ročně 25 tisíc kilometrů. Až budeš mít nájezd 5 tisíc kilometrů měsíčně, potom se můžeme teoreticky bavit o tom, zda je výhodnější nafta nebo benzín. Pokud už chceme vést diskuzi, co je levnější na provoz, pojďme do toho všeho zahrnout Octavii na CNG, která vlastně dneska stojí stejné peníze jako 2.0 TDI.
    1 bod
  41. Ahojte. Nedavno som absolvoval na mojom Superbe vymenu PCV ventilu. Jedna sa o rv 2010, motor 1.8 TSI CDAA. Podobny postup bude aj pre ine koncernove vozy s motormi 1.8/2.0 TSI. Je to zakrok ktory zvladne doma hocikto. Co je to PCV, alebo po slovensky odlucovac oleja ? Jedna sa o zariadenie, vdaka ktoremu dokazu vypary z motora cirkulovat nasp5 do sacieho/turbo vedenia. Ako casto treba PCV menit ? Pokial viem tak sa nejedna o polozku ktora by mala predpisany interval vymeny. Avsak skutocnost je taka, ze casom sa vie pokazit (prirodzene opotrebovanie membrany vo vnutry/zaseknutie pohyblivych casti). Mne sa to stalo po 9 rokoch a 160 000 km ... na internete najdete aj rozne ine casove kombinacie. Medzi caste zavady patri zaseknutie tlakoveho ventilu alebo prerazenie membrany. Tieto zavady sa prejavuju nekludnym chodom motora na volnobeh, citelnym unikom vzduchoprazdna ( motor si "cuca" vzduch ako vysavac cez ventilacnu dieru PCVcka, vid obrazok). Dalsi sposob ako sa da diagnostikovat zle PCV je ked na volnobeh vytiahnete mierku oleja a prejav motora sa nezmeni (bude stale nekludny a poskakovat) Ak mate k dispozicii diagnostiky, tak caste su ak chybove kody: 000369 - Fuel Trim; Bank 1 P0171 - 000 - System Too Lean 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - Material ktory potrebujeme na vymenu ? OEM cislo dielu pre moj motor je 06H 103 495 AH. Osobne som dal prednost alternative z prvovyroby znacky Toptran a sedelo vsetko na 100%. Hadica ktora ide z PCV do sania a z PCV k turbu sa do pouzit zo stareho, pokial nie su poskodene. Cas vymeny ? CCa 15-20 minut. Cely proces je velmi jednoduchy, ale kedze budeme manipulovat s otvorenou hlavou motora, tak treba dbat na opatrnost, pretoze isto nechcete aby Vam nieco padlo do hlavy k ventilom. Naradie ? Z naradia potrebujeme momentovy kluc ktory dokaze dotiahnut na 9nm, bit Torx T40 Postup: 1. Odstranime kryt motora Niet co pokazit :) 2. Ocistime okolie PCV filtra Kedze pod PCVckom je odhalena hlava motora, nechceme aby sa tam dostali necistoty z povrchu motora 3. Odpojime kabelaz ku cievkam. Na kabelazi su take zapadky. Ked ich zatlacite tak svorky pekne povolia 4. Vytiahneme cievky c. 3 a 4 (Okolo PCV cka) Prosta rucna sila. Pozor pri manipulaci s cievkou c4. Svorkovnica je tam celkom natesno. 4.5 Zabezpecime aby sa k svieckam nedostal ziaden bordel 5. Odpojime odvod vzduchu z PCV do sania Truka ma na obvode konci take kolecko so zapadkami. Ked stacite kolecko kolmo na zapadky (Prst zhora a prst zdola na vrubkovanu cast), pekne sa uvolni. 6. Odpojime odvod vzduchu z PCV do turba Rovnaky postup ako pri 5., avsak treba kruzok stlacat "zpredu" a "zozadu. Trubka ide ako na obrazku, cervenou farbou popod privod vzduchu do turba. Pomocou dvoch ruk to ide velmi lahko. Je z casti obalena "alobalom". 7. Odstranime 10x T40 skrutiek viz diagram Davajte si extra pozor nech nestratite skrutky/bit. Zoradte si ich tak ,aby ste dali tie iste skrutky do tych istych zavitoch . Jedina problematicka skrutka je c9, ak mate blby skrutkovac. 8. Vytiahneme PCV z hlavy motora 9. Vycistite dosdacie plochy Cistite vzdy "zvnutra von" aby ste zamedzili spadnutiu niecoho do priestoru hlavy 10. S trochou oleja premazte nove tesnenie. 11 + Zopakujte to co ste robili, ale sp5tne Skrutky by mali byt dotiahnute na 9nm Dufam ze to niekomu pomoze a usetri nejake $$$.
    1 bod
  42. No nevím Stringo, jestli ty najdeš na ulici každej měsíc 1500, já ne. Takže proč je posílat zbytečně výfukem do prdele. Za to můžu koupit mladýmu klidně nové boty....
    1 bod
  43. zvlastni, moje zobrazuje dvere (to mam vyple protoze to akorat otravuje) I dojezd. je to ale zahrabane dost hluboko v jedne appce takze to stejne nepouzivam
    1 bod
  44. Od toho tu forum je, kdo je spokojený zpravidla nehledá na netu co s tím...
    1 bod
  45. napadá ma iba pozrieť kódovanie v jednotke 19 Gateway. čo tam je pri položke rádio, či je zaškrtnuté štandartne 5F, alebo niečo iné
    1 bod
  46. tak my především nežijeme v Brně, takže jsme v klidu
    1 bod
  47. Myslím, že kterýkoliv autorizovaný dealer s tím, že na další dobu si to zaplatíš asi.
    1 bod
  48. Ahoj přesně co píše Richard 1938 mám na Rapidě 2016, najeto 21000. Dělá to nad sto km po delší rovné jízdě. Celou cestu ze Zlína do Brna jsem z toho šílel. Druhý den na cestě zpět se auto už chovalo normálně. V servisu závada samozřejmě nezjištěna. Mimo to mi ještě po delším stání něco při rozjezdu přenáší vůle do volantu, nebo sloupku. Nejzřetelnější je to při natočeném rejdu. Po delší jízdě se to neprojevuje. Už se to řešilo v jiném vláknu. Nemyslím si, že to spolu souvisí, ale to taky nezjistili. Při přebírání vozu jsem to zase cítil, tak jsem technika pozval za volant a uznal, že tam něco malého je, takže druhý termín opravy je objednaný. Je zvláštní, že o těchto problémech se ví, ale všichni dělají mrtvého brouka a nejvíc mě pobavilo, když se mi technik při objednávání servisu přes telefon snažil namluvit, že to dělají destičky, které jsou plovoucí a musí mít nějakou vůli.
    1 bod
  49. Klidně napíšu, co to znamená. Navýšení o cca 10000 až 15000 Kč je třeba Canton navíc, nebo Boleto + bezdrát. dobíjení telefonu. Nebo necelý Climatronic. Nebo vyhřívané sedačky.... vyhžívané čelní sklo... A i když Ti to přijde divné, jsou lidi, kteří si něco z toho, co jsem vyjmenoval prostě navíc neobjednají, nebo to zvažují. Takže i o ceně deset až patnáct tisíc znamená pro kupujícího nějaké rozhodování. Alespoň u mě to tak bylo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...