Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. epo

    epo

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 075


  2. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      8 790


  3. mirek158

    mirek158

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      2


  4. Patrik1971

    Patrik1971

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 133


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.2.2019 ve všech sekcích

  1. Nelobuju, ale tento systém Pandora PRO jsem si vybral po dlouhém brouzdání na internetu a hledání toho ideálního systému. Pandoru užívám přes rok a jsem naprosto spokojen a upřímně, je mi naprosto jedno, že má data jsou uložená někde v Mordoru (Rusku). Větší strach z krádeže mého auta ve mě nevzbuzují obyvatelé Mordoru, ale spíš místní Uruk-hai, kteří se motají kolem mého auta zde ve Středozemi, protože jsem přesvědčen, že nějakého Saurona z Mordoru má 3 roky stará Octavia nezajímá a je mu totálně lhostejná. Takže pokud jsme se už vyblbli s přirovnáními s Pány prstenů, tak se s vámi můžu podělit o své zkušenosti: 1.) Systém využívám především kvůli zabezpečení vozidla - tzn. klasický alarm. 2.) Na mobilu (Android/IOS) mám aplikaci, díky které sleduji aktuální polohu mého vozidla, případně trasu, kterou jede s tím, že vidím místo STARTU vozidla, následně mohu on-line sledovat zeleně vykreslenou trasu na Google maps a místo zastavení STOP vozidla. V této aplikaci mohu mimo jiné sledovat stav nabití autobaterie a stav nádrže PHM, aktuální rychlost, teplotu interiéru a exteriéru, případně stav otevření dveří, kapoty, zavazadlového prostoru, víčka nádrže, atd. (POZN.: Po poslední aktualizaci na androidu ze 14.2.2019 mi přestala fungovat Čeština, ale věřím, že je to jen dočasný problém - EDIT: 26.2.2019 je Čeština zpět). 3.) Systém disponuje množstvím volitelného příslušenství, takže například já mám ve vozidle (kromě jiného) nainstalovány například tyto systémy: a) náklonové čidlo - citlivost je volitelná až natolik, že když mi jednou ucházela pneumatika, tak mi začalo čidlo hlásit náklon v době, kdy pneumatika ztratila 30% svého objemu. b) otřesové čidlo - stačí když zaparkujete blízko u hlavní silnice, kde projede nákladní vozidlo s uvolněnou korbou, tak vám na mobil přijde upozornění o narušení. c) čidlo pohybu - zatím bez zkušenosti, ale jedná se o to, že když vám vozidlo naloží na odtahové auto, tak při změně polohy vašeho vozidla a jeho pohybu při vypnutém motoru se spustí alarm hlásající změnu polohy - tedy pohybu vozidla + nakládání vozidla by dozajista zaznamenalo také náklonové čidlo. (POZN.: citlivost nastavení jednotlivých systémů je nastavitelná posuvnou lištou přes mobil nebo přes PC v rozsahu od 0% do 100%. Osobně mám citlivost nastavenou na 50% a spokojenost. Raději 1x za 3 měsíce vyběhnu před dům s železnou trubkou k autu kvůli planému poplachu, než si nechat odcizit auto. Upozornění nemám nastaveno zasílat na e-mail, ale na mobil. V případě alarmu - napadení - mi SIM karta z auta telefonuje na můj mobil.) 4.) Pokud by došlo k odcizení vozidla, tak kromě sledování aktuální polohy on-line mohu vozidlo na dálku zastavit a vše deaktivovat přes mobil a to ve chvíli, kdy rychlost odcizeného vozidla klesne pod 30 km/h, aby nebyla ohrožena osádka, ale spíš proto, aby nedošlo k nehodě. (na dálku lze zastavení deaktivovat a vozidlo zase zprovoznit) 5.) V zimně využívám dálkový start k vyhřátí interiéru a v létě naopak k vychlazení interiéru ;-) , což však vyžaduje vozidlo před opuštěním nastavit a počítat s tím, že dálkový start využiji (existuje i jiná možnost). Miluji tuto funkci obzvláště pak v zimně, kdy si zapnu dálkový start přes mobil, přijdu po 20 minutách k autu, které je nejen vyhřáté, ale mám i rozehřáté přední a zadní okno, interiér je krásně vytopený, sedadla vyhřátá, nasednu a z tepla svého autíčka škodolibě sleduji ostatní mudly/motoristy, kterak se škrabkami zoufale běhají kolem svého zmrzlého auta :-D 6.) Výhodou mobilní aplikace je mimo jiné i to, že může být nainstalována na více mobilních zařízeních současně, kdy tuto aplikaci mám ve svém mobilu jak já, tak i má manželka a vše funguje na 100% bez problémů. 7.) Dosah mobilu a SIM karty ve vozidle je takřka neomezený, takže vozidlo můžete na dálku nastartovat, odemknout či zamknout třeba z opačné strany zeměkoule, tedy pokud tam bude GSM signál. 8.) Pokud byste se nacházeli v místě, kde není signál GPS, tak existuje aplikace fungující přes BLUETOOTH, ale tam jste odkázáni na vzdálenost, která je omezena dosahem vašeho mobilu. Nevýhody: A) Nutnost instalovat skrytě do vozidla jeden ze dvou klíčů, aby fungoval dálkový přístup a dálkový start vozidla, takže doporučuji mít 3 klíčky s tím, že o jeden prostě přijdete. B) Nutnost mít ve vozidle SIM kartu s připojením na internet s tím, že data, která budete standardně potřebovat nepřesáhnou měsíčně 100 mb (stačí to i z počátku, kdy budete 40x denně zjišťovat polohu vozidla na mapě), takže jsem si u Vodafonu zakoupil dobíjecí SIM kartu, kterou mám přes samoobsluhu nastavenou tak, že pokud kredit klesne pod 50 Kč, tak se automaticky dobije vámi zvolenou částkou, u mě je to 200,- Kč a zase mám na 4 měsíce pokoj. C) Nevýhodou pro někoho může být cena. Standardní systém Pandora PRO před rokem stála kolem 13.000,- Kč, ale nechal jsem si tam nainstalovat houkačku, náklonová čidla, a všechna další čidla, včetně záložního zdroje pro případ odpojení autobaterie, které byly loni dostupné, takže i s montáží mě Pandora přišla (v Praze) na cca 23.000,- Kč. Rozhodnutí je na každém z nás, nikoho nepřemlouvám, ale vymluvit výhody si nenechám. Držte se lidičky V příloze zde: Pandora SMART PRO.pdf přikládám CZ manuál v PDF, abyste měli představu o funkcích. Jinak přes link zde: https://pandora-on.com/login si můžete vyzkoušet DEMO verzi, kde můžete spravovat systém a své vozidlo prostřednictvím PC.
    2 body
  2. Presne preto som ho aj ja priplacal,kvoli novemu Columbusu,lebo tam fakt klasika budiky ozaj designovo nesedia a to ich pritom povazujem za ozaj vydarene,ale k k tomu celosklu ten virtual sedi fakt ovela lepsie.Za mna a aj podla reakcii okolia to interier posuva upne niekam inam.
    2 body
  3. A předpokládám, že v případě manuální převodovky a uzamykatelné zpátečky následně dálkový start je možný jen s vyřazenou rychlostí? Mám defend s čipem... Jinak díky za pěkný přehled.
    1 bod
  4. A proč se to neprojevuje u všech kusů, když je to chybná konstrukce?
    1 bod
  5. takze komplet zmena dnes som skusil jednu vec a funguje aj waze !!! Zalezi ktoru apku si navolis ako predvolenu ked si das sygic ide zvuk pre sygic ked si predvolis waze ide zvuk z waze ked mas predvolene google maps idezvuk zgoogle...ale vzdy ide zvuk len z predvolenej apky z inej nie !!! nastvais si to tu podla fota
    1 bod
  6. Tak kdybys ji měnil, tak pozor na katalogové číslo. Po FL má jinak zapojený konektor. Jak jsem to ve schématech porovnával. Ale možná, že bude stačit tu tvojí vysušit. Když reaguje na počasí, tak by to mohl být ten problém. A zkontrolovat, jestli do ní nezatéká.
    1 bod
  7. Klasické budíky mi vůbec nesedí k novému columbusu, hlavně ten maxidot uprostřed. Interiér s virtual cocpitem působí úplně jinak. Záleží i na tom, jaký vzhled zvolíte. Budíky ve virtual cocpitu mi přijdou moc velké a v kombinaci s mapou se to snad ani nedá použít.
    1 bod
  8. Vyměněno: https://forum.skodahome.cz/topic/134007-milanova-candy/?do=findComment&comment=2375527
    1 bod
  9. Hoši, tak jsem ve Varech potkal náhodou Plačku, hned ke mě s radostí běžel. Trochu zhubnul
    1 bod
  10. Inspirace? https://www.ahifi.cz/clanky/detail/skoda-fabia-3-vymena-reproduktoru-0.htm
    1 bod
  11. Tak už je to zase zpátky v nabídce.
    1 bod
  12. Úplně nejjednodušší způsob deaktivace SSS je vytáhnout malý konektor od mínusového pólu autobaterie. Mělo by to tak fungovat na všech škodovkách s SSS, i vozidla jiných značek. Zároveň to deaktivuje rekuperaci energie a inteligentní dobíjení, což jsou funkce, které stejně EFB bateriím vůbec neprospívají. Teoreticky to díky chybějící rekuperaci energie může způsobit vyšší spotřebu PHM. Na druhou stranu je to jednoduše vratná operace, konektor jde kdykoliv znovu zasunout a vrátit zpět, což lze asi doporučit před servisní prohlídkou nebo měřením emisí.
    1 bod
  13. Teoreticky muze. Urcite vycistit a tu matku vymenit...
    1 bod
  14. S většinou souhlasím, ale zásadně nesouhlasím s tím, že vyšší výkon = potřeba jezdit rychleji. A ohledně té výdrže, 1.2 TSI (EA211) mají už dávno někteří přes 200tis (nedávno tu byl článek s OIII 1.2 TSI 81kW na LPG a přes 300tis, co se týče motoru tak OK) a ty auta jezdí, stejně tak proklínané HTP 6V se psalo, že nepřežije 100tis (a mnozí si to stále myslí) a ty auta stále jezdí (sám jsem s jedním najel přes 250tis a motor původní, a ikdyž mám teď dvojnásobný výkon, tak kupodivu jezdím stále cca stejně rychle). Jak jsem psal, rozhodně dnes motory nejsou to co bývali, ale že by při slušném zacházení (jasně 30ti interval výměny spolehlivě pohřbí jakýkoli motor) motor dnes nevydržel 200tis? Jasně že chiptuning životnosti nepomůže. Jediná otázka je, o kolik se ta životnost zkrátí a i tak, v 90% běžné dopravy jede člověk tak na 10% výkonu co motor může dodat a je jedno jestli je chipnutý nebo není. (samozřejmě jde vždy o konkrétní motor, třeba u takového 1.2 TSI 66kW nevidím nejmenší problém s tím jej nachipovat na cca 85kW, protože mechanika je shodná se silnější verzí, ale třeba tahat přes 100kW z 1.0 TSI je už z mého pohledu na pováženou).
    1 bod
  15. Tak chlapi,včera se mi stalo to samé.Dojedu,chci si otevřít a ono to nejde.Centrál normálně funguje,jen ty prokleté dveře nejdou otevřít.Dnas sem tedy šel do výměny táhla zámku při zavřených dveřích.Pokud to někomu pomůže,tak přidávám obrázky. 1,Musel sem opatrně vypáčit krytku s výškovým reproduktorem chce to trošku násilí,ale jde to.Pak odpojit konektor reproduktoru. 2, Potom povolit ( opět vypáčením )a odpojit kratku ovládání zrcátek . 3,Poté se odšroubuje křížový šroubek,který je pod páčkou otevírání dveří. 4, Následně sem musel demontovat krytku madla dveří a to tím,že sem jí prostě vypáčil směrem do dveří a uvolnil ji 5,Krytku ovládání oken a zámku sem vypáčil směrem od sloupku k přístrojové desce dle obrázku a opojil konektor : 6,Povolil 5 křížových šroubků krytu upevnění pro krytku ovládání oken 7,Povolil 3 velké křížové šrouby a tuto krytku povolil 8, Následně sem povolii 3 torx šrouby zespod tepecirunku 9,Pro lepší dostupnost k dalším dvěma torx šroubům z boku sem demontoval vypáčením krytku B na sloupku (na obrázku je to ta tmavá část) 10, Při použití trošku větší síly sem zboku tapecirunk poodtáhl tak,abych se dostal k těmto šroubům a následně je vyšrouboval.Poté sem použil trošku síly a tahem tapecirunku nahoru se mi jej podařílo uvolnit. 11,Pak sem se již dostal na kýžené protržené lanko a zatažením za něj se mi podařilo konečně otevřít dveře. 12,Pak jen povolit další torx šrouby zepředu tapecirunku ,povolit konektor červeného světýlka nahoře u kolíku a konektor osvětlení ve spodní části tapecirunku.Vyndat pohyblivý kolík a vyjmout tapecirunk ven. 13,Pak už sem jen povolil 2 štouby,které drží zámek ve dveřích ,zámek sem jen trošku povystrčíl a vyměnil lanko za nové,ja to lepší kvůli přístupu pro výměnu lanka. 14,No a pak vše sem opačným způsobem poskládal zpět. Snad tento návod někomu pomůže. Tak se snažte ahoj. Josef
    1 bod
  16. A já Ti poradím běž do škodovky a kup si tam přesně tu, která tam podle VIN patří.
    -1 bodů
  17. Ahoj lidičky, koukněte na stránky člověka, který udělal práci za automobilky. Čip který ochrání vaše autíčko a nemusíte schovávat klíče. http://www.essatech.cz/wp/produkty/
    -1 bodů
  18. Na kabelu máš u "-" pólu sondu proudu (napětí a teploty), která posílá data do řídí jednotky. Ta "inteligentně" nabíjí baterii jen na 80%, což ji ničí (sulftatace), snižuje její kapacitu a baterie pak neudrží napětí. 100% nabíjení zajistí rozpojení konektoru u sondy, současně se vypne Start/Stop, pokud je jím auto vybaveno. Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?
    -1 bodů
  19. http://www.essatech.cz/wp/produkty/ videl nekdo uz tohle? to vypada dobre, ale zatim dost vysoka cena
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...