Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. rayx

    rayx

    Uživatel


    • Body

      11

    • Počet příspěvků

      1 086


  2. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 019


  3. Shaarky

    Shaarky

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 177


  4. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 641


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.2.2019 ve všech sekcích

  1. https://www.briskoda.net/forums/topic/461809-15-tsi-with-7-speed-dsg/?do=findComment&comment=5202714 Hi, I got an update today on my Karoq 1.5 DSG - my car will stay with the dealer until the beginning of June, when there are two software updates due for release from Skoda, one to resolve the jerkiness and the second to resolve what they call the 'throttle response' which was the loss of drive. Both are engine issues not gearbox issues I was told.
    5 bodů
  2. Nevím, jestli to není předčasné, ale nakódoval jsem baterii jako GEL místo Fleece - a zdá se, že nabíjí konstantně bez rekuperace....potvrdím za více dnů. 19 - Adaptace - Battery adaptation .. S III nemá batery modul, takže se to musí nakódovat přímo v 19. Tak a teď pojďte do mě, ať je po mě . :-))) Chcete důkaz ? Sorry jako, až příště. ...nefunguje :-( -->
    4 body
  3. Moc hezky k ceně to mj. napsal v úvodníku přílohy MF Dnes R. Švidrnoch : ...."až se budoou chlapi v hospodě rozčilovat, že Kamiq je tak drahý, nemůžou z toho vinit Škodu - ale jen jeho kupce." Holt dnes to v automobilové branži funguje tak, že pokud je zájem, snaží se výrobce dostat cenu co nejvýše. Já tedy očekávám rozdíl mezi vozy Scala a Kamiq v průměru 40-50 tisíc Kč. Kdo chce koupí, kdo nechce nekoupí.
    2 body
  4. Ach jo, už zase soudy před tím, než se začne vůbec prodávat, než je známá cena... Po uvedení ceníků zase začne pláč nad tím, jak je ceníková cena vysoká, a jak konkurence nabízí auta levně (přijde smršť nabídek na předváděcí a skladová auta se slevou prodejce). No a aby se to doplnilo, tak ještě před začátkem výroby se začne řešit dodací lhůta a to jak je strašně dlouhá... Nebylo by lepší toto nechat, když už to máme zhnuté a zabývat se těmito věcmi až bude KamiQ opravdu dostupný, bude známo jakou dá prodejce slevu a jaká bude skutečná výbava a dodací doba? Navíc kdo si ho chce koupit, ten si ho koupí za daných podmínek, kdo ne, koupí si něco jiného. EDIT: Moderátorům se omlouvám za OT, ale myslím že tento scénář stačil u Scaly a kdo chce, může si to tam přečíst a jen zaměnit názvy modelů...
    2 body
  5. Okolo 14.2V - jak přidávám plyn, jde to až na 14.5 V (battery voltage)... ráno bude nicméně opět okolo nuly, takže test až tak jedině odpoledne opět
    1 bod
  6. Tak jsem dnes viděl asi tu slavnou Skálu. Předek OK, ale ta prdel je hnus.
    1 bod
  7. Suri. mluvíš v minulém čase, 3.6 tě přestala bavit a vrátil ses zpět ke kubatuře 1.4 ?
    1 bod
  8. Dobře Ty !!! Čekal jsem, že se toho někdo chytne a probádá to
    1 bod
  9. ... ale hoši ... ... o pár řádků výše uvádím dlouhodobou spotřebu zhruba 10 l/100 km. Mimochodem název tématu je "Spotřeba 3,6 FSI", tudíž vše o spotřebě Příspěvek jsem nahodil jen pro zajímavost, jelikož předpokládám, že snad každý z nás vlastníků této motorizace je srozuměn s dlouhodobou průměrnou spotřebou pohybující se okolo 10 l/100 km. Nicméně můj příspěvek splnil očekávané a to diskusi nad mnou zveřejněnou spotřebou . Jezdit se dá samozřejmě s různě těžkou nohou na plynu. Pokud bude řidič s 3.6-kou absolvovat trasy zpravidla mimo obec, tak při dodržování pravidel silničního provozu se bez problémů bude pohybovat okolo reálné průměrné spotřeby 8 l/100 km. Samozřejmě, že pokud mu padne cihla na nohu a bude využívat výkonové rezervy, tak se dá s přehledem jet průměrně za 20 l/100 km. Osobně jsem v režimu sport dosáhl s využíváním výkonového potenciálu motoru průměrné spotřeby zhruba 23l/100 km na plnou nádrž. Všem přeji mnoho bezpečně najetý kilometrů
    1 bod
  10. Podle profilu se to nahnalo na začátku jízdy, jelo se z kopce ...
    1 bod
  11. I když si to nepřeju … tak Scala 1.0 TGI 66 kW nebude prodávané auto. Sám mám již 4 roky 1.4 TGI DSG v kombíku. Vyzkoušel (dva lidi na palubě) jsem Ibizu 1.0 TGI ještě před změnou nádrží (výkon 66 kW je stejný). Mimochodem v ČR se prodali 2 kusy .... slovy dva kusy (jeden visí na skodaplus) . To auto má několik nevýhod: pokud chcete jet musíte ten motor točit, což o to motor jde ochotně, ale velkého zrychlení se nedočkáte, ale spotřeba stoupne … PP ukázal na konci jízdy 5kg a to jsem např. brzdil motorem apod. A to Scala bude tak o 100 kg těžší = zrychlení nad 14s. Myšlenka je dobrá, ale ten motor prostě nestačí na to auto. 1.4 TGI a auto velikosti Octavie je ideální kompromisní řešení … spotřeba kolem 4-4,5 kg zrychlení do 11 s … prostě konkurence pro fleetové 1.6 TDI. Přál bych Scale 1.5 TGI 96 kW, pak by to dávalo smysl, ale ten nedostane kvůli platformě. Nebo kdyby alespoň ten výkon 1.0 TGI dostali na 80 kW a alespoň 180 N.m. Ten motor na to má. Škoda ...
    1 bod
  12. Dle mého prodejce Škoda, by měla základní cena překročit základní cenu Scaly. Takže jsem rád , že si ve čtvrtek jdu pro novou skladovou Fabii combi s 25% slevou z původní ceny. Původně jsem si říkal, že bych si na to nové malé SUV od Škodovky počkal, ale takhle mi zbyde ještě aspoň na 2 roky na benzín. Kašlu na módní trendy, účel světí prostředky.
    1 bod
  13. Ado autodruzstvo f-m -> akceptuji vlastni olej a neni problem s vlastnim oleje. Maji shell. stal 407 korun/1L za olej s penym intervalem (norma 502.00, 505.00) a LL - 800, 900 korun za 1L Lellek Gliwice -> akceptuji vlastni olej jen musi splnit normu Vw pro Vas vuz, vas interval. Maji Castrol edge profik LL , baleni 1L stoji 100 zloty.
    1 bod
  14. Nejsi sám ... https://www.briskoda.net/forums/topic/463302-no-throttle-response-on-startup/ a něco podobnýho umí i s DSG, ta prodleva motoru je hrozná, tester si myslí, že je to DSGčkem
    1 bod
  15. no zvýšenej golf R :-D já se tomu musím smát a ještě si to plno zákazníků koupí a budou si myslet, že maj nejlepší SUV který je držák :-D
    1 bod
  16. Pokud to chceš přes pojišťovnu jednou řešit, tak to nahlas hned. Kvůli spojení několika pojistných událostí do jedné, tě pak totiž mohou nařknout z pojistného podvodu. Na zjevné starší poškození může být pojišťovna velmi háklivá - resp. dává jí to určitý prostor s tebou vyběhnout.
    1 bod
  17. Ja resil poskrabanou kapotu asi klicem, zavolana PCR, sepsano a pojistovna mi sdelila, ze strhne bonus ale v pripade dopadeni pachatele se bonus vrati. Jednalo se o Ceskou Pojistovnu.
    1 bod
  18. Podle mého názoru to nemá smysl, bohužel. Odřeniny, promáčkliny z parkovišť jsou nezjistitelné. Na naší jedničkové a posléze i dvojkové Oktávce nám na parkovišti někdo promáčkl zadní dveře a ještě v nich udělal rýhu. Pokud dotyčného nechytíš přímo "při činu", máš smůlu. Přes havarijko to neřeš, protože pojišťovna to řeší jako vlastní zavinění, seberou ti bonusy a už ti je nikdy nevrátí. Brácha o ně takhle přišel, když mu neznámý rozbil 3 okýnka u auta. Musel nakonec změnit pojišťovnu. Ten nárazník nechat jedině na vlastní náklady přelakovat, ale asi to bude pálka.
    1 bod
  19. Tak dnes vyměněny zadní žárovky do světel (blinkry a zpátečka) za LED. Pro představu video - hádejte, která je LEDka ? Koupeno na aliexpressu: - blinkry - zpátečka Nehází chybu. Karoq_LED_blinkry_zadní.mp4
    1 bod
  20. ŠA nepracuje jistě sama, ten problém je v celém VAGu a nikdo neví nic jiného, než je v těch TPI, snad jen ti, co zajištují homologace a testování samotné před homologací ve spolupráci s programátory ... a že to trvá rok, to jen ukazuje, že si s tím neví rady ... Na rozdíl s EA189, kde byl upřednostněn komfort a projev motoru nad emisemi se VAG u EA211 EVO "poučil" a byl WLTP+RDE donucen upřednostnit emise před komfortem a projevem motoru ...
    1 bod
  21. Znamená to, že od září 2018 nebude možné dát na konkrétní automobil kola s jinými rozměry? To možné bude, povolené budou ale jen ty rozměry, které se „schovají“ do emisně nejméně vhodné varianty schválené pro konkrétní exemplář. Takže když si někdo objedná auto se 17palcovými koly, už na něj nebude moct dodatečně instalovat kola 18palcová. V praxi to asi majitelé aut dělat někdy budou, ale takový postup bude v rozporu s homologací, z čehož mohou plynout odpovídající důsledky. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/rozhovor-martin-hrdlicka-skoda-auto-konstrukter-emise-normy-co2-nox-oxid-dusiku-oxid-uhlicity.A180821_181736_automoto_fdv fakt tu nejde o nic jiného, než o WLTP, RDE a NOx ... Tak to TPI bude mít i VW, na motor-talk.de pod VW Touran 2 zmiňují TPI 2048749/5 ze 4.10.2018. A v skodováckým TPI 2050744/5 z 19.10.2018 je stejné info jak v tom už zmíněném TPI 2050744/6 z 12.12.2018 Motorruckeln während der Warmlaufphase ( bei Kühlmitteltemparaturen bis ca 70 C) - beim mäßigen Beschleunigen und/oder - beim Gaswegnehmen (im Schubbetrieb) .. Eine oder beide der Kundenaussagen können nachvollzogen werden ... im Ergebnisspeicher befindet sich kein Eintrag ! Reparatur zurückstellen, derzeit steht keine Lösung bereit Sobald eine Lösung zur Verfügung steht, erfolgt eine Aktualisierung dieser TPI Freigabedatun 19.10.2018 https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/477/8725/80539551/img-mt-6321648506173152168-img-2019-01-22-08-00-29-6273384773106577376.jpeg italský TPI 2048749/3 z 26.3.2018 https://imgur.com/a/aYZED
    1 bod
  22. No, jde o to, jak jsou ty vačky řízený a jak rychle reagují na povel. Určitě tedy není problém v tom, že by reagovaly se zpožděním větším, než má být, to už by byly zapsané chyby o pomalé reakci, takže se variabilně natáčí jak to chce ECU (tedy data od výrobce) a příslušné akční členy namotoru. A pokud tedy VAG naladil to, že při lehkém zvyšování otáček dojde k velkému či maximálnímu překrytí ventilů, tak tohle vnitřní EGR právě může mít vliv na stabilitu chodu motoru a pak může dojít k tomu cukání třeba při rozjezdu, kdy to spaliny dusí a motor přitom musí rozpohybovat vozidlo ... Proto by bylo zajímavý vidět, jak jsou ty vačky řízený ve skutečnosti na nějakém logu z klokana Trochu konspirace, ale aby kvůli WLTP splnili hodnoty NOx, jistě museli nastavit recirkulaci na maximální možné hodnoty a možná proto komfort chodu motoru/jízdy je na druhé koleji ... https://forum.skodahome.cz/topic/144190-combi-stylovka-oiii-fl-18-tsi/?do=findComment&comment=2338407 Variable valve timing leads to: - very effective inner exhaust gas recirculation, whereby combustion temperature and nitrogen oxides are reduced, and - also improved torque development. On FSI (=TFSI=TSI etc) engines, a high amount of exhaust gas recirculation is necessary to reduce nitrogen oxide emissions. In order that the amount of exhaust gas can be pushed up to its limit, it has to be calculated precisely. vzato z SSP296 pro FSI motory Jediný moment, kdy tady na EA211 nemá být překrytí ventilů aktivní, je volnoběh a to z důvodu stability chodu motoru, ve všech ostatních režimech je překrývání ventilů více či méně aktivní a podle toho je pak určeno, jaké množstvá spalin zůstává ve válci či je natlačeno do sání, což je mimo jiné hlavní viník usazenin na sacích ventilech u všech přímovstřiků s variabilním časováním ... U benzínu se NOx zásobníkové katalyzátory zřejmě neosvědčily (náklady, učinnost ...), obdobu SCR katalyzátoru s činidlem jako u dieslu asi nelze uplatnit také, takže jedinou cestu, jak bojovat s NOx u TSI a všech dalších GDI motorů, je recirkulace spalin, ať už je jí dosaženo jakkoliv. To že to výrazně zvedá hodnoty PM částic / sazí / ve spalinách, to nikdo až do posledka neřešil a to je ten důvod, proč nastoupily GPF / OPF filtry ...
    1 bod
  23. Tip na výlet nejen pro malé kluky : Muzeum autíček Především autíčka a hlavně z let minulých :
    1 bod
  24. Ohledně "Polohování zapalovacích svíček v hlavě válců u EA211" motorů jsem narazil na evidentní chybu v prezentaci powertrain_2015_podzim2.pdf u popisků fotek s detaily tepelného zatížení elektrody u svíčky, kde jsou prohozeny pozice "sání" a "výfuk". Předcházející text i fotografie v prezantaci jsou správně. Takhle to pak dopadá, a svíčky jsou nedávno měněné ... (na motoru už před tím někdo měnil písty z důvody spotřeby oleje) https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1219191#1219191
    1 bod
  25. No je pravda že u mě je trošku problém i s tím že se mi příčí představa mít baterku nabitou na půl jenom proto, že nějakej ekoterorista tlačí emise nesmyslně dolů. Nicméně teď se snažím hlavně nabrat informace, ty pak porovnám na autě a podle toho se pustím do úprav.
    1 bod
  26. Asi mám nějaký povedený kousek, mám zatím najeto 30tis. a dlouhodobá spotřeba je 5,03 podle tankování, PC ukazuje asi o 0,1-0,2 méně. Pneumatiky Bridgestone R16 205/55 letní a Michelin R15 195/65 zimní. Na zimních to žere trochu míň, což bude možná tím, že jsou pneu užší, jezdím v zimě asi pomaleji a nevozím na střeše kola. Jinak jezdím převážně delší trasy buď sám nebo ve dvou lidech+plnej kufr krámů, dlouhodobá průměrná rychlost je většinou 65-70 km/hod, brzda silničního provozu tedy nejsem, snažím se jezdit co nejvíce plynule, předvídat a neplýtvat zbytečně energií... jak se říká, jezdi tak, jako bys neměl v autě brzdy Optimální je podle mě rychlost 80-100km/h, to to jede skoro zadarmo
    1 bod
  27. Presne tak, mam combi, po okreskach sa mi podarilo ist raz dokonca za 4.3, ale to som sa vliekol v kolone za kamionom po rovine 90km/h. Na dialnici presne tak ako Radek. Vynimkou bola cesta do Alp, 4 os. a plny kufor - 5.3l priemer, asi kvoli castym tunelom, kde je tusim 100. Dlhodoby priemer mam tiez 5.6.
    1 bod
  28. přesně tak, donést třeba i vlastní olej. Furt lepší dát 900kč na netu než 2700....
    1 bod
  29. Dělali mi toho více,ale co se rozvodů týče.. Materiál - vlastní (cena dle e-shopu) Práce - rozvody:1165 + pumpa: 233 + dph: 280 kč
    1 bod
  30. Junior: Výkon je stejný opravdu pouze papírově. Papír pro mě není argument. Řídím se vlastní zkušeností. Za poslední tři roky jsem s 1,9 najezdil 200 000 km. I u zcela stejných motorů často najdeš pozorovatelné rozdíly výkonu. Nejprve píšeš, že je motor dobrej a vzápětí, že s pětikvaltem je to mrtvola. Přečti si to po sobě a budeš se divit, k čemu si vlastně sám došel. Z vašich zkušeností jsem tedy dospěl k závěru, že motor je oproti 1,9 mrtvola, ale s lepší převodovkou se dá ještě něco zachránit. Aby Vaše srovnání bylo skutečně objektivní, museli by jste srovnávat s 1,9 taky s lepší převodovkou. Na druhou stranu chápu, že pokud bych si auto s tímhle motorem koupil za svoje, tak bych byl také schovívavější a snažil bych se soustředit na klady a přehlížet nedostatky. Dál to rozvádět asi nemá smysl. Tenhle motor za to opravdu nestojí. Bohužel musím uznat, že dnes u Octavie opravdu není smysluplná alternativa. Alespoň pro milovníky dieslu. Těm co budou váhat nad koupí asi nezbude než doporučit, ať si motor opravdu vyzkouší. Určitě se najde dost lidí, kteří potvrdí jak Vaše, tak moje zkušenosti. Každý upřednostňuje něco jiného. Někdo desetinky spotřeby, někdo hlučnost a někdo výkon. Vím, že vás slovo výkon ve spojitosti s 1,9 dráždí. Ten rozdíl opravdu není velký, ale prostě tam je a pokud se dá ještě něco zachránit lepší převodovkou nejsem schopen posoudit. Je pak otázkou jestli peníze za lepší převodovku neinvestovat jinak. To už je, ale na zvážení každého uživatele. Kdyby to šlo, tak bych se k 1,9 okamžitě vrátil. Dokonce jsem nabízel kolegovi na firmě, který má jednu z posledních 1,9, jestli to nechce vyměnit. Vyzkoušel a hádejte co mi řekl ? Ani vůně nového vozu jen nezlákala :-).
    1 bod
  31. Jeli jste někdy v 1,9sdi? Akcelerovala? Ne! Ale je to taky 1,9. A přesto si mnoho lidí myslí, že patří k tomu nejlepšímu co vw udělalo. Dneska je prostě downsize trend, kterej nemá smysl řešit, čeká všechny motory. Buďme rádi alespoň za to. Další na řadě je elektrika a tam už to bude opravdu pro jinou generaci a ne pro nás co poznali vůni benzínu a smrad nafty. Já 1,6cr mám a jsme max spokojen(na to že to je ropák). Pravda, je v šestikvaltu. Ale motor je prostě dobrej. S 1,9(77kW) je v nejhorším případě srovnatelná. Co bude jisto jistě nevýhodou, že to má filtr a nemůžeš tam lejt olej z friťáku. Papírově to má výkon stejnej a krouťák taky. Prostě ti to akorát naservíruje v širším spektru otáček. Starý TD ti bouchlo v 1900o/m a ve 2000o/m už bylo po všem. Je jasný, že to subjektivně působí(umocněno traktorovým rachotem) lépe, než tižší a plynulejší podání v 1,6. Pokud by to bylo i objektivní zjištění, musí být problém jinde. V převodovce! Jistě! Proti starýmu pětikvaltu je (myslím, že kvůli emisím) delší a proto je to mrtvola. S motorem to nesouvysí. Ten jede dobře.
    1 bod
  32. No jistěéé, vy ty vědomosti máte. -DD
    1 bod
  33. Tohle platí v případě, že poškozený nezavolá Policii. Pokud to Policie řeší, pojišťovna to bere tak, že jsi udělal vše proto, abys viníka zjistil a škodu vede jako nerozhodnou, tzn. bez dopadu na bonusy a výši pojistného.
    -1 bodů
  34. A unas se po zverejneni ceny bude jmenovat Tragikomik
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...