Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. suri.

    suri.

    Uživatel


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      3 367


  2. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      9 422


  3. osobne

    osobne

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      1 277


  4. Petr AMF

    Petr AMF

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 242


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12.3.2019 ve všech sekcích

  1. Nevidel som za svoju krátku kariéru nikdy mechanika ktorý by obzeral olejový filter , nejaké tajné znaky na vypustnej skrutke alebo iné fantazmagorie čo sa tu pravidelne riešia ... Zober v autorizáku olejový filter , nový vypušťák N90813202 a nikto to obzerať ani riešiť nebude ...
    4 body
  2. Na zkoušku jsem dnes odpojil konektor a změřil napětí. Venkovní teplota 7,5C, takže by rekuperace za připojeného konektoru měla normálně běžet, čili tzv. nedobíjet, pokud není např. zapnutý výhřev sedačky. Hodnota se pohybuje mezi 14,4-14,5V bez ohledu na styl jízdy - brzda, plyn a jízda při brždění motorem.
    3 body
  3. všetky autá čo som videl a prestali kúriť tak teda vyzerali v nádobke inak ... ja som nepovedal že o tomto probléme neviem ani že neexistuje , takisto ani o tom čo si písal vyššie - nejaká tá hlava, tečúce sanie ani vadné EGR , otázka je v akom pomere to je v počte kusov ktoré tu jazdia , a určite sa nedá paušalizovať že sa kazia všetky ... Osobne nemám vysledované ktoré to robia a ktoré nie , ani aké trasy jazdia a ani to sledovať nemienim . K tomuto toľko , viac nemá význam .
    2 body
  4. Jak píše Bouchy. Je to prostě přefoukaný malý motor a chvíli trvá, než se turbo nafoukne, zvlášť z nižších otáček. Zkus jet těch 70 km/h třeba na trojku a mít motor v lehkém záběru, tzn. zvolna zrychlovat. Pak když na to dupneš, mělo by auto vyrazit s menší prodlevou.
    2 body
  5. Já nemám potřebu to zatím dělat, nezaregistroval jsem žádné problémy s baterií aby mě to k tomuto kroku přinutilo. A nezískal jsem zatím ani žádné informace které by mě přesvědčily, že je dobré k tomu kroku směřovat. Jen že si pár lidí myslí, že je to má pouze dobré důsledky. Pokud se dá aplikaci Chytré auto věřit tak ikdyž jsem se v tom nijak nehrabal tak se s baterií nic strašného neděje. Nejnižší hodnota je 12,5V
    2 body
  6. Motor 2.0 TDI EA288 Evo.pdf
    1 bod
  7. Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.
    1 bod
  8. Stetec,kvalitna farba na brzdy od Motip,alebo Foliatec a netreba nic demontovat.Staci dat dole koleso.Kartacom ocistit hrubu spinu,odmastnit prilozenym sprayom,mozno oblepit paskou miesto okolo platniciek a natriet jednou light vrstvou a druhou krycou. https://www.alza.sk/auto/foliatec-farba-na-brzdy-modra-d4830952.htm
    1 bod
  9. @PropeThy u někoho jsem viděl, že měl stříknuté i destičky. Nevím ale jak dlouho to na nich může vydržet. Jinak to řeším taky. Já rozhodně sundám třmen z držáku, ale nechci ho sundavat, abych nemusel odvzdušňovat. Takže nejspíš ocelovej kartáč a pevný nervy. :-D
    1 bod
  10. Ahoj Všem, Neměl by někdo Škodovácký manual s postupy a referenčními hodnotami pro diagnostiku 2.0 TFSI BWA? Mám montážní přehledy k tomuto motoru ale ne jak diagnostikovat. Díkec
    1 bod
  11. jedine tak , dlhý sa mne pozdáva viac , odpadá výmena podložky a mením ho kus za kus , a je teda dlhší čo pri plechovej vani bude jedno ale pri hliníkovej to môže pomôcť dlhšej životnosti závitu
    1 bod
  12. https://www.garaz.cz/clanek/audi-a1-30-tfsi-za-krasu-se-plati-draze-21001306?dop-ab-variant=4&seq-no=2&source=hp Milion za 1.0 TFSI.
    1 bod
  13. a bola to určite prvá výmena? 1,4 má plechovú vaňu a originál tam býva práve ten dlhší zalakovaný na čierno na 18 kľúč
    1 bod
  14. Ak na sedadle spolujazdca nikto nesedel, tak sa rekuperácia nevypne :)
    1 bod
  15. Bavíme sa o benziňáku ? na tých novších je z výroby klasický vypušták s krúžkom v kope N 90813202 , to je ten dlhší , ELSA píše pri výmene oleja prvýkrát ho zahodiť , použiť krátky vypušťák bez intergrovanej podložky a samostatnú podložku , pri ďalšej výmene meniť už len podložku ... Toľko oficiálne info . Ak tam dáš nazad ten pôvodný dlhý vypušťák tak sa tomu nestane samozrejme nič a pre mňa je to aj lepšie riešenie - dlhší závit , cenový rozdiel žiadny a vymením ho vždy ... jediné kde poznať výmenu oleja je plechová vaňa , tam býva vypušták zalakovaný načierno a väčšinou na 18 kľúč , nové už sú na 19
    1 bod
  16. [mention=98162]ski1961[/mention] Je to opravdu tak. Na vypnutí rekuperace má vliv pouze výhřev sedaček. Sám to mám změřené.
    1 bod
  17. Klasická česká média, která převezmou zprávu pozdě a ještě špatně... https://www.theverge.com/2019/3/11/18259580/tesla-price-hike-stores-reversal
    1 bod
  18. Rozumím a díky všem za vyčerpávající odpovědi.
    1 bod
  19. http://www.auto.cz/tesla-omezi-plany-na-uzavirani-prodejen-ale-zdrazi-sva-auta-128209?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku NO TO AŤ SI TY KLUMPY STRČÍ DO PRDELE A ZAVŘE TO VŠECHNO. ?
    1 bod
  20. Pokial by bola takto polozena otazka v klube skoda fans,nemusel by si mazat svoj prispevok ?
    1 bod
  21. OI a zejména FI s tím problém měly, to je známý fakt. V tomto případě by to asi chtělo projet víc 1.4 (jenže kde, když už se nedodávají/nejsou jako předváděčky) a srovnat. Osobně jsem s tím jel asi 10 minut (taková neofic. předváděčka). Moc jsem tomu nenakládal - na ucpané silnici nebylo kde a motor nebyl prohřátý podle mého vkusu. Lag, tehdy bez zkušenosti s turbem, tam jistě byl. Je to "menší" motor, nižší tlak plynů a aby se dosáhlo těch 100+kw, turbo musí být větší. To je jeden vliv. Druhý byl u těch prvních typů, předpokládám odfláknutou techniku na tom elektronickém akcelerátoru (imho). Tam to mělo i bez turba značný lag, než se začalo něco dít, byť to podle mě nebylo motorem samotným. Třetí vliv může být nějaká závada - asi je potřeba hodně jezdit, nechat v tom svézt jiného vlastníka nebo mechanika. Možná i získat live hodnoty (tlak turba?). Myslím, že na samotnou reakci pedálu exituje vícero kódování, nevím zda i pro 1.4, ale četl jsem o reakci plynu "a la Audi". Při 5 v 70 km/h to jistě nevystřelí, ne-turbo motor se začne třást a mechanicky mu to škodí. Kór v naloženým autě.
    1 bod
  22. Uz pava,zakladatel temy sa zmienil o cene originalu ? a prave preto som sa pytal ci existuje plnohodnotna nahrada,kedze aj pri vymene motoroveho oleja vypytaju menici dielov v autorizaku troj nasobok zo skutocnej ceny oleja.
    1 bod
  23. Nebude rozsahle reagovat jen proto, ze to do tohoto vlakna nepatri. Na jednu stranu se dotykas spravnych temat, ovsem dotykas se vzdycky jen jejich casti, ta druha, stejne zasadni, chybi. A ta prave meni situaci. Ale o tom nekde jinde, ne tady! Dalsi prispevky mimo tema budu mazat.
    1 bod
  24. @suri. je jeden z nejpovolanějších lidí tady z fóra, v autorizáku toto řeší dnes a denně.. Nemám důvod mu nevěřit :-)
    1 bod
  25. jazdi a nerieš to , najhoršia smrť je z leknutí
    1 bod
  26. Problém, ktorý by som rád vyriešil je, že keď auto zastavím a následne sa aktivuje autohold, pustím pedál a svietia naďalej brzdové svetlá až do rozbehu... Podľa mňa zbytočne.
    1 bod
  27. Normalne pridas dalsi vozidlo dle VIN, take jsem tam mel dve vozidla najednou.
    1 bod
  28. Jednu vyhodu ta appka MySkoda ma, chces koupit ojetou Skodu, natukas tam jeji VIN a vidis jeji servisni historii v autorizovanych servisech.
    1 bod
  29. Jaky graf? Kdyz jedu s vypojenym konektorem, tak mi Voltmetr zapojeny do autozasuvky ukazuje napeti kolem 14,2 V az 14,4 V. Ony i ty AGM, EFB a GEL baterie jsou stale olověné baterie, pouze uz nejsou olovené desky umisteny v kapaline, ale v jine latce, u AGM je to separator ze skelnych vlaken, u EFB je to separator z polyesterovych vlaken a u GEL je to kremicity gel.
    1 bod
  30. Takze pres mereni emisi to projde i s vytazenym konektorem? Dobra zprava, kdybych na zasunuti konektoru zapomnel.
    1 bod
  31. Ja tedy dostal jen manual, servisni knizka je uz jen elektronicka rikal.
    1 bod
  32. Ja mam konektor vytazeny pul roku a zadne problemy jsem nezaznamenal. Zapojovat ho budu pouze na servisni prohlidky a STK.
    1 bod
  33. Současné li-pol a li-ion baterie v mobilních telefonech mají v sobě elektronicky obvod, ktery je chrani proti prebiti i vybiti. https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Lithium-polymerový_akumulátor
    1 bod
  34. Málem bych zapomněl. Vyměnil jsem mikrospínač v zámku a už vše funguje bez problémů. Takže vyřešeno;)
    1 bod
  35. Jediná cesta je, rekuperaci potlačit, aby auto dobíjelo. Nabíjet baterii externě nemá smysl. Za 20 km jízdy ji to inteligentní nedobíjení vybije.
    1 bod
  36. Je opravdu smutné číst v případě nového moderního auta střední třídy (či dnes vlastně jakéhokoliv) o potřebách ručního dobíjení autobaterie. Dnes v době nanotechnologií a umělé inteligence by se mělo uživatelsky dobíjet baterii pouze v případě elektromobilu. Odstrašující způsob fungování tzv zelených.
    1 bod
  37. Autobaterie se může i přebíjet, což jí samozřejmě škodí, v návodu k palubnimu PC ve Felicii jsem měl psáno, že k přebíjení autobaterie dohází při napětí nad 14,5 V. Dnešní baterie EFB a AGM vydrží jistě víc, ale 14,8 V už může být moc i na ně.
    1 bod
  38. Chalani mate niekto? Davam tam turbo z RS, vykonovo to bude na konci pribehu okolo 225-235ps a to uz predokolka neda bez LSD s tym krutakom. Objednal som Quaife. Potom dam vediet postrehy.
    1 bod
  39. Nepíšeš výbavu, takže možnosti jsou dvě: - Auto bez ESP - díky výše zmíněnému diferenciálu bez uzávěrky se chová přesně takto a je to tak správně. Pokud nemáš ESP, je všechno v pořádku. - Auto s ESP - obsahuje zároveň výše zmíněný EDS, se kterým by se mělo auto pomalu rozjet i s jedním kolem na ledu. Pokud máš auto s ESP, tak je něco špatně. Přítomnost ESP poznáš jednoduše podle vypínacího tlačítka. Vlevo vedle panelu klimatizace je buď jenom tlačítko pro odmrazování zadního skla (potom auto ESP nemá), nebo je nad ním ještě jedno tlačítko - u předface s nápisem ESP OFF, u faceliftu s ikonkou auta ve smyku a nápisem OFF. Předface tam může mít ještě tlačítko ASR OFF, což je auto bez ESP. Octa měla s ASR EDS, ale jestli to tak bylo i u Fabky, to je otázka. V návodu se píše, že EDS mají jen auta s ESP.
    1 bod
  40. Tak to mi strach nedovolil. Představa, že zadní gumy budou držet a přední ne, takže nezahnu a v zatáčce pojedu rovně ven, byla příliš hrozná...
    -1 bodů
  41. Na tuzemských dálnicích se začínají objevovat nové informační cedule, které upozorňují na jízdu v protisměru. Prvních sedm najdeme na dálnicích D1, D2 a D6. Nové … Continued Zdroj Zobrazit celý článek
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...