Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. cilda1

    cilda1

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      506


  2. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      14 534


  3. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      9 501


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      32 718


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.3.2019 ve všech sekcích

  1. Pro Karoq- D4B80762D36-Maintenance.pdf D4B8077F854-1_0_85_kW_TSI_engine.pdf D4B8052B85F-Fuel_system_-_Petrol_engines.pdf D4B80655686-Air_conditioning_system_with_refrigerant_R1234yf.pdf D4B80773BA6-Wheels__Tyres.pdf D4B80773BE7-Communication.pdf
    3 body
  2. To předjíždění zákážou následně. A největší radost bude mít Plačka, pač ho už nikdo nebude předjíždět. [emoji6]
    3 body
  3. Na druhou stranu můžeme být rádi, že jsme ještě zažili trochu svobodu řízení, kdy nás to ještě bavilo a nikdo do ničeho nekecal. Naše děti, vnoučata už nebudou vědět, že řízení auta mohlo někoho bavit.
    3 body
  4. Takhle si opravdu budoucnost nepředstavuji, tohle zřejmě schvalují zmrdi, kteří maximálně létají letadly a v horším případě jedou vlakem... Nějak rychle začínají utahovat šrouby. A to já vůl horuji za EU Holt v Evropě jako takové nebyla dlouho válka, páč mají čas vymýšlet samý píč...y To bych se z toho
    2 body
  5. @rayxTak jsem se díval do erwinu a jestli to dobře chápu,pro moje auto podle win jsou tyto tpi a s těmi brzdami,v servisu nic neví, málo prý brzdím.
    2 body
  6. nechápu proč tam výrobci naznačují vejfuky, když tam nejsou :D
    2 body
  7. Máš pravdu, bude tedy zajímavé, kdy se TPI aktualizuje. Ono je taky možné, že ty vydané aktualizace řeší něco jiného ... No a s tím přístupem do erWinu, ano, zdroj nejen pro ta TPI pro nezávislé servisy a veřejnost, která ví, kde a co hledat, o té evidentně stále neví ani pracovníci pod koncernem a při konfrontaci pak bývaj překvapení, kde mohl zákazník k TPI přijít. Ale to už převracíme logiku, protože tyto info by si neměl hledat koncový neznalý zákazník, ale měl by mu to v autorizáku sám proaktivně v systému prověřit technik. Zákazníci utratili peníze za produkt koncernu, a pak se v autorizovaném koncernovém servisu a na zákaznické lince dozví bludy, že jde o charakteristiku motoru a stav techniky, a přitom na to maj vydané TPI ... No, dost OT k zákaznickému poprodejnímu servisu, který kdyby fungoval, nemusela by se objevovat podobná vlákna na forech fandů a zákazníků značky
    2 body
  8. Dobře už bylo. Zatím mě uklidňuje, že se tolik neserou do motorek. Na druhou stranu, až budete všichni omezení, nebude potřeba radarů a to se bude lítat.....
    2 body
  9. 2 body
  10. Kde jste potkali toho Mozarta [emoji16]
    2 body
  11. Prakticky to možné je, leč nelegální, neb takový rozměr není oficiálně schválen výrobcem. Nedoporučuji.
    1 bod
  12. Mnozí to tady říkali již dlouhou dobu před tvým dnešním rozhořčením. Divím se jen, že se ještě někdo najde za lobbing pro EU. EU zrušit, ponechat sdílený obchod mezi zeměmi a hlavně zanechat svrchovanost jednotlivých států. Tenhle bordel, kdy jeden rozhoduje za všechny, v opačném případě je hnán k soudu, nikdy nefungoval a fungovat nebude. Zákony typu křivost banánu, kulatost jablka atp. pozbývají zdravého rozumu a lid akorát naserou, což se stalo a šíří se to.
    1 bod
  13. Volal jsem do servisu,nic neví, pro mé auto žádný TPI v Else není,netuší kde jsem to vzal a problém , s cukáním , o ničem neví.Byl jsem za blázna, servis Praha 6, Karlovarská. u klokana mají vysokou úroveň co se týče servisu a přístupu k zákazníkovi.
    1 bod
  14. 1 bod
  15. rayx: svatá pravda ? Včera jak jsem byl v servise ohledně něčeho jiného, tak mi sám prodejce řekl, že v krátké době si mě zavolají na přehrání softu. Den předtím nic nevěděl a aby nebyl z hlupáka, tak si řekl že se poptá a ejhle. Tak jsem zvědav.
    1 bod
  16. Ahoj mam to tam mesic klicky mivam u sebe nebo ve stredovem tunelu v drzaku na napoje ano parkrat sa stalo ze kdyz delsi dobu stojis napise klicek nezisten tak snim pohnu a vse ok nepripada me ze by me to nejak omezovalo na komfortu v aute su 1xaz 5x denne a za ten mesic sa me to stalo 3x a jednu byly klice v kufru to jsem musel vylest a vzal jsem si je
    1 bod
  17. Kecale, na ten tvůj "dehet" by nikdo nemával.
    1 bod
  18. Jak už jsme řekli, v další fázi pak přijde omezení reakce vozidla na plynový pedál v ten moment, kdy budete mít tendenci překročit rychlost. A tohle nebude mít chybu při předjíždění.
    1 bod
  19. A je to tu: https://www.garaz.cz/clanek/uz-za-tri-roky-nam-budou-auta-aktivne-hlidat-rychlost-21001426?dop-ab-variant=7&seq-no=1&source=hp
    1 bod
  20. 1 bod
  21. Já potkal asi tři po cestě, staly u silnice a mávaly [emoji3]
    1 bod
  22. Díky za srazík, doufám, že se Vám v Žilině líbilo.
    1 bod
  23. A tímto zde debata o 1.8 TSI skončila
    1 bod
  24. Moje aktualni preference je Bridgestone Potenza RE050A (osvedceny typ) nebo Potenza S001.
    1 bod
  25. Připadá mi to jako vyšší Fabie se světly z Citróna. Ale klasicky si to své kupce najde.
    1 bod
  26. Rozmyslel bych si to. Je to přecejen jiný model a při vývoji si hrají i s věcmi jako je např. časování airbagů. Jsou tady (nebo bývali) přímo odborníci na dané téma. Třeba poví víc.
    1 bod
  27. pozri , číslo dielu podľa vin , ono by to chcelo počuť až potom niečo riešiť , vymeniť obidve reťaze , obidva napínáky aj klzné lišty , koľko to má km ? porovnať dlžku reťaze s novou a vieš na čom si že nemeníš zbytočne , obnáša to demontáž prevodovky a čo to práce ... prestavovače sa veľmi nemenia pri cene 500-600eur za kus by to nikto nezaplatil ,pokiaľ majú zuby tak to jazdí ... realita je taká že aj po výmene si to sem tam zachrastí ale máš pokoj na duši že je všetko nové
    1 bod
  28. Říct o rozdělených světlech, že jsou okopírovaný od konkurence je stejný jako říct, že výřez v displeji dnešních smartphonů kopírují jeden od druhého. Je to prostě určitý trend v daném segmentu a výrobce se jen rozhodl, že místo konzervativních jednotých světel zvolí odvážnejší variantu. Přecejen ale už i Yeti před Fl měl světla zdvojená, takže dá se říct, že dokonce i tradici ve Škodovce to má.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...