Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Lancelot

    Lancelot

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      2 730


  2. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 807


  3. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      4 511


  4. petercheco

    petercheco

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      85


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 31.3.2019 ve všech sekcích

  1. Takže kvůli pár idiotům, kteří nejsou schopni se věnovat řízení, neudrží vozidlo ve svém pruhu a v podstatě neumí ovládat vozidlo, musím patřit do stejné množiny a platit za auto o to více peněz, za fce které nepotřebuji a ani nechci. Tohle není cesta, to je jako s denním svícením, kvůli bezpečnosti se to zavedlo, protože někteří neumí rozpoznat situaci, kdy je potřeba rozsvítit - v autoškole jim to nikdo nevysvětlil. Výsledkem bylo naprosto nesmyslné svícení přes den hlavními světly, které se pak řešilo různými denními světly mnohdy pochybné kvality, na které ti samí, opět jezdili ve všech situacích. Přínos nula. Navíc se mi "líbí" jak se u všeho pořád řeší jen následek a nikoliv příčina. Za nehody může lidský faktor, ale úroveń autoškol je stále pořád stejně bídná. Testy jsou pro srandu a řidičák dostane každá lopata - však systémy se postarají.
    3 body
  2. No zrovna železnici bych za příklad nedával, protože tam by mohla být autonomie vlaků docela snadno a pořád to nějak nejde. A to ten vlak jede po jasně dané trase s minimem vnějších vlivů. Co se týče bezpečnostních systému nejsem proti nim, ale nechápu proč je musím mít povinně. Proč neexistuje možnost volby. Jejich funkčnost je velmi diskutabilní a navíc všechny tyto asistenty, které v podstatě nahrazují pozornost řidiče vedou k tomu, že řidič jízdě věnuje ještě menší pozornost než předtím a spoléhá na elektroniku. A nějak nevidím logiku v tom, aby jsme se vozili po jednom v plechových automatických krabicích s neekologickým provozem, když můžemem jet vlakem. Pro mě auto představuje svobodu v tom, že můžu je kdykoliv, kamkoliv, tempem jakým chci a co se stane mám většinou ve svých rukou. A k tomu, že všechno má nakonec v rukou řidič, tak k tomu jen to, že sice auto bude autonomní, ale odpovědnost je zatím stále na řidiči a nikoho u soudu nebude zajímat, že za to mohl nějaký asistent, který něco udělal či neudělal.
    3 body
  3. @radlat Ale to co píšeš jsou trochu jiné věci. To že auta proti průměrnému výdělku výrazně zlevnila je pravda. Já jsem rád, za všechny ty FA, ABS, ESP, Airbagy a další co v autě mám, ale ani jeden z těch systémů mne při běžné jízdě neomezuje a hlavně neohrožuje. Navíc ten kdo má mýt poslední kontrolu nad autem je řidič. Jak jsem psal už i jinde, rozhodně nepatřím mezi ty, co by schvalovali překračování povolené rychlosti, riskantní jízdu a podobné, ale je rozdíl jet 45 na 30 v obci před školou v 12:30 když končí výuka nebo na tom samém místě jet stejných 45 v 23:30. @deto Stačí se podívat třeba do Ruska, kde se vedle sebe prodávají jak evropské tak čínské auta a značky a nezdá se, že by se ty evropské měli z tohoto trhu stahovat, nebo že by strádali. Nebo i v té samotné Číně: http://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2019-03-14-prodeje-unor
    2 body
  4. Europoslanci a EU dobře vědí co tímto činí. Oni dobře vědí co si my obyčejní lidé myslíme a jak k těmto tématům diskutujeme. Vše se dělá záměrně a učelově a cíleně. Bohužel já, coby tzv. "obyčejný" člověk nemám přístup k informacím o tom, co je ten jejich skutečný "CÍL" , jen si ho mohu domýšlet. Holt ve věci nezávislých automobilů (rozuměj na spalovací pohon) v soukromém vlastnictví se asi dostaneme zpět do naší první republiky, kdy vlastnit automobil byl nepředstavitelný luxus, vysoké daně pro motoristy, restrikce ze strany státního aparátu (dnes restrikce EU) aj.. Vše bude řešeno např. přes sdílení drahých elektromobilů, veřejné dopravy na jízdy i např. na dovolenou, soukromé vlastnictví aut bude jen pro finančně vyvolené. Diktát EU je dle mne zavádění socialistických myšlenek v jiné formě, no a k tomu patří i forma omezování a přikazování, tak jak jsme na to nadávali v dobách sovětské éry, akorát nám to podávají zatím po lžičkách, ať si pomalu zvykáme. Já se toho nedožiju, ale Vy mladší si po čase vzpomeňte ! Ano auta jsou čím dál tím více bezpečnější, ale svoboda volného rozhodování je čím dál tím více těžší a menší. Nemusíte se mnou souhlasit, ale já to tak cítím.
    2 body
  5. 1 bod
  6. Reklamovat. Nejses prvni ani posledni.
    1 bod
  7. Predpokladám, že to umožní ACC ignorovať pomalšie auta v ľavom pruhu (defaultne ACC spomalí na rýchlosť auta idúceho pomalšie v ľavom pruhu)
    1 bod
  8. Pánové, proč si myslíte, že se najednou shodne většina politiků z různých stran a států? Se zavedením elektromobility, povinných asistentů, …. cítí peníze. Pro koho? Pro sebe ! Např. elektromobilita. Ono to není jen o penězích z aut. Víte kolik peněz se bude točit v budování infrastruktury (nabíječek, kabeláže, která utáhne současně miliony nabíjených aut v Evropě, ….). To bude výběrových řízení, schvalování, protekcionismu, úplatečků, ….. a tudíž penízků do kapes politiků. S těmi asistenty to bude podobné. Omezí se svoboda, "velký bratr" bude vše hlídat, stát bude vědět o každém našem uprdnutí, …. Komu to prospěje? Mocipánům (tj. politikům). Prostě plíživý nástup totality schovaný za tvrzení, že je to vše dělané pro blaho občana. O nějakou záchranu planety, CO2, potažmo dobro občana tady vůbec nejde.
    1 bod
  9. Možnost, že za toto nemůže EU, ale tech pár idiotů, kteří nejsou schopni nebo ochotni dodržovat jednoduchá pravidla? Zkontroloval sis tlak v pneumatikách před jízdou? Ne, tak tady máš systém na kontrolu tlaku v pneumatikách a pododobně. Nebo raději chcete v autě černou skříňku, která bude celou jízdu monitorovat a případně přestupky rovnou hlásit?
    1 bod
  10. to Lancelot: Nevšiml jsem si, že by třeba Němci proti uvažovaným opatřením něco měli. Ohlédněte se zpátky do minulosti. Díky regulím EU tady máme snad všechny elektronické systémy včetně ESP v základní výbavě u všech aut. A hádejte, kdo s tím přišel. Nebo snad myslíte, že sami automobilky jsou tak milosrdné?! V roce 2003 jsem za 350 tisíc kupoval fabiu 1.2. HTP ve výbavě classic plus, kde nebylo ani ABS... Ten posun k bezpečnosti je za poslední roky neuvěřitelný. A díky za něj.
    1 bod
  11. Všechny tyto věci prosazují ti "co nejvíce křičí nebo jsou vidět", takže je třeba použít stejné nástroje a napsat našim zástupcům v českém parlamentu, v evropském parlamentu a ti z nás kdo ovládají cizí jazyky nechť se ozvou i těm z cizojazyčných zemí. Je potřeba vysvětlovat dopad těchto omezení těm, kteří nečtou zprávy, nechodí k volbám, ale jezdí autem a mají pocit, že jich se to netýká. A pokud toto selže, je třeba občanská neposlušnost. Na druhou stranu je třeba se smířit s tím, že nelze si každé dva roky kupovat auto a že neexistuje něco jako trvalý růst. Bude potřeba se vrátit k tomu, že auto se bude kupovat minimálně na 10 let, ne-li více. Zatím jsme u aut, ale skončit to může totálním policejním státem jako v Demolition manovi, což byla kdysi jen sranda, které dnes poněkud hořkne.
    1 bod
  12. U škodovky je to běžná věc. Na propagaci jsou tyhle fičury dobrý, pak ale podpora vázne, je to nepoužitelný a nakonec to v tichosti utnou. Potom vymyslí něco nového co do ročníkově staršího, byť na chlup stejného, modelu už nahradit za nefunkčí SW nejde. No a takhle pořát dokola.
    1 bod
  13. Myslím, že zde se uchýlím k občanské neposlušnosti a tu hovadinu si dám odpojit. Je mi úplně ukradené, co si ta banda levicových diletantů myslí, že je pro mě nejlepší.
    1 bod
  14. https://www.novinky.cz/ekonomika/501223-auta-maji-mit-povinne-omezovac-rychlosti.html Vzhůru k lepším zítřkům - to stále ještě nevíte, že jedině naše EU elita ví nejlépe, co ta lůza (my všichni ostatní) potřebuje ke svému životu a co je pro ni nejlepší? Tak to také dostane... Točte si sami svými volanty dokud to jde, za pár let vám nedovolí ani to.
    1 bod
  15. To nemění nic na tom, že to na autě nemá co dělat a navíc pojišťovny tohle kontrolují při dopravní nehodě, protože hledají záminku aby nemusely platit a stačí když někdo řekne, že byl oslněn a jak všichni víme, pan Murphy nikdy nespí.
    1 bod
  16. Osobne je vratny u policajtu a rozumi uplne vsemu.
    1 bod
  17. Dovolil jsem si všechny ty testy včetně toho posledního pro lepší čtení převést do PDF. Jako poslední přidávám ještě test up!a po 100 000 km v časopise Autotip. 1.pdf 2.pdf 3.pdf 4.pdf 5.pdf 6.pdf 7.pdf
    1 bod
  18. to Lancelot: "Co se týče bezpečnostních systému nejsem proti nim, ale nechápu proč je musím mít povinně.".... Protože nejste na silnici sám.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...