Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      8 260


  2. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 422


  3. Sabiza

    Sabiza

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 735


  4. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 501


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 3.4.2019 ve všech sekcích

  1. Moje řeč, další auto, který po passatu přijde, bude rozhodně benzín.
    2 body
  2. Jéje, nafta .. Fujky, mě stačí když jsem s tou mastnotou v kontaktu v práci
    2 body
  3. @Ibe té Tebou citované části z článku jsem se taky velice zasmál..je neuvěřitelné, co si dokážou vymyslet a napsat, ale dobrá masáž..Ti, kteří se v tom nedokáží orientovat začnou možná jezdit si měnit olej za jejich super ceny ?? Já tedy osobně za tu jejich údajnou odbornost a vysokou kvalitu práce připraven platit nejsem, protože mám zkušenost úplně opačnou, aspoň tedy tam, kde jsem byl..
    2 body
  4. No, součástka za 500 s tím, že komplet je za 7 tisíc, protože jde část přední nápravy dolů, protože jinak nesundáš olejovou vanu a pak musíš vyměnit rovnou i olej.
    2 body
  5. Žebychom tady přečíslili uzenkáře ?
    1 bod
  6. No vypadá to že si taky odpočinu chvilku od nafty ?
    1 bod
  7. Přes všechny sviňárny, co ŠA pod diktátem EU zavádí, bych si nic jiného než Škodu nekoupil.
    1 bod
  8. Docela zajímavý článek na téma hodící se do tohoto topiku: http://e-flotila.cz/aktuality/2445-2019-servis-olej-drahy-cena
    1 bod
  9. Tak vám držím palce ať to pomůže a máte klid. Jak by řekla Kelišová ,, dyť je to do Nebe volající".
    1 bod
  10. Tak jsem reklamoval sedačku řidiče, protože se mi začal rozjíždět šev ze zadu na opěradle zad. Odpověď z ŠA - tato závada vznikla vlivem poškození a není důvod k reklamaci. Nevím jak bych asi poškodil šev, který evidentně povoluje v látce? Můj prodejce ještě zkouší znovu urgovat, tak uvidíme! Jsou to ŠMEJDI!!!!!!
    1 bod
  11. Já jsem rád, že mám vlečnou nápravu. Byl jsem nedávno po 70 tkm najetých na geometrii, perfektní. U O3, kterou jsem měl předtím, vždy bylo potřeba seřízení udělat (chodil jsem co 20 tkm). Měnil jsem včera kola zimní za letní, náprava perfektní, bez náznaku koroze, jen jsem ji ometl a ostříkal vapkou. Co se týče jízdních vlastností, žádný rozdíl jsem nezaznamenal. Za mě, já bych neměnil.
    1 bod
  12. Dnes jsem se zastavil za známým, dělá vedoucího servisního technika v jednom ostravském zastoupení škodovky. Ptal jsem se ho na to a potvrdil mi, že na obě verze s OPF i bez je cca týden vydaný update, který to spolehlivě řeší. Údajně je tam pozměněné dávkování paliva. Takže se nenechte odbýt a nechte si přehrát ŘJ.
    1 bod
  13. Tak, zatím to vypadá následovně. Dneska jsem nabil baterku, protože včera auto vůbec nechytlo. V pohodě nastartovalo, jen motor vydává takový divný zvuky ve vyšších otáčkách. Zkusím to ještě projet, jestli zmizí po zahřátí. Pokud jo, jde do světa. Pokud ne, jde do servisu, aby se zjistilo, co tomu je. Výhodou je, že mám kupce, který mi je ochotný dát zajímavou sumu. Jinak těsnění se musí měnit po 150 tisících, resp. do 200 tisíc km. Je gumové, vychodí se a časem se s ním stane toto. To způsobí, že v zimě má problém se startováním, resp. s mazáním, dokud se prvně olej neprotočí celým motorem a trochu se nezahřeje. Opel to opravil v dalších motorech, ale ty A20DTH na to prostě trpěly jako svině.
    1 bod
  14. Jarní úklid v práci [emoji23]
    1 bod
  15. Kabinový se mění co 30tis nebo 2 roky, ne? (motorový zase 60tis nebo 4 roky, nově je to se zpětnou platností myslím prodlouženo dokonce na 90tis nebo 4roky)
    1 bod
  16. Toto ale nesouvisí s motorem, to je klimatizace: Původcem zvuku bude nejspíše kompresor klimatizace Sanden. Dle TPI se má měnit za Denso. Ale z vlastní zkušenosti je to v servise boj (v mém případě skoro 3 měsíce bez auta a "hledání závady"). Na fóru jsou i TPI k tomuto problému, kdybys to nemohl najít, napiš SZ, možná to budu mít někde v PC ještě, ale zde to nepatří.
    1 bod
  17. tak jsem včera odpoledne zase naměřil 13.8V, zkusil jsem roszvítit světla, vyhřívání sedaček + volantu a ani se to nehlo. Jediná změna byla +18 stupňů oproti ranním -2.5 :-) A dnes ráno +10 stupňů a hodnota se držela na 14.0V Takže na dobíjení má vliv zřejmě venkovní teplota a to nezávisla na odpojeném modulu monitoru akumulátoru. Jinak postřeh. po cca 14 dnech provozu s odpojeným modulem, už maxidot neotravuje s hláškou Závada na systému Start&Stop :-)
    1 bod
  18. To víš chov zvířátek něco stojí. Prase by mohlo alespoň na gril.
    1 bod
  19. @Tomina87 Víceprvkovou nápravu jsem měl na minulém (O2FL) i na současném autě (O3FL), na novém ji mám doplněnou i aktivním DCC podvozkem, to je úplně jiná úroveň. I motory bych srovnával ve srovnatelných kategoriích, měl jsem 1.8 TSi, mám ho zase v nové generaci, žádný problém nevidím. Multilink za mě určitě ano, měl jsem s čím srovnat, byť se najdou i ti s klikou, kteří ji budou obhajovat do nekonečna. Víceprvek je jen k silnějším motorizacím, takže taková srovnání nebudou moc objektivní. S některými věcmi ale s tebou souhlasím, to je třeba ten tapec, dveře a úroveň výbavy na srovnatelných modelech. Měl jsem předtím LK, nyní zase, a je to úpadek. FullLED ale jednoznačně lepší jak xenony.
    1 bod
  20. Tak problém byl v ČR (prázdných) datech po poslední aktualizaci, už by to mělo být ok.
    1 bod
  21. IMHO s vyššími indexy by mohla (měla) být pevnější, odolnější, že jí nerochneš o první díru.
    1 bod
  22. Predpokladám, že to umožní ACC ignorovať pomalšie auta v ľavom pruhu (defaultne ACC spomalí na rýchlosť auta idúceho pomalšie v ľavom pruhu)
    1 bod
  23. Dnešní výlet. Rovina, bezvětří, měl jsem na pohodu, ne na spotřebu. Nikam jsme nespěchali.
    1 bod
  24. Tohle není prasklý kord!!Existuje speciální podložka.Pneu se sundá,zevnitř se zdrsní spec.kotoučem,podlepí a normálně se používá dále,pak je ale nutné kontrolovat huštění.Pneumatika podložkou opravená se nesmí podhustit.Běžně to takhle děláme a nikdy se nikomu nic nestalo
    1 bod
  25. Ahoj všem, zde jsem sepsal možnosti kódování pro Citigo do jednoho stručného popisu, postupně doplním... tímto děkuji @danikd a @Aleš_BX za pomoc Standartní funkce většinou bez dodatečné montáže Nastavení chování světel Funkce Coming Home a Leaving Home (CH a LH) díky @HWSpeedy nejspíše pouze pro vozy s funkcí AUTO u světel (>MY2015 ?) u vozů bez AUTO je možné po příjezdu "bliknout" dálkovým světlem a tím se aktivuje Coming Home (MY2012 Elegance + BCM MY2017 090F) Zapnutí funkce 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 10 / bit 2 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Typ světla pro CH a LH 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 13 / bit 6 => 1 - potkávací, 0 - mlhovky Nastavení času pro CH a LH 09 - Centr. Elect. / 10 - Adaptation / Channel 47 / Value => 15 - default, 45 - funguje Funkce CORNER novoroční dáreček pro @Aleš_BX Aktivace mlhovek do zatáček (mlhovka směrem natočení volantu) v závislosti na BCM jednotce viz téma zde seznam otestovaných jednotek... 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 12 / bit 6 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace mlhovky po zapnutí blinkru (mlhovka daným směrem blinkru) 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 21 / bit 2 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace mlhovky po zařazení zpátečky 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 21 / bit 3 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Přizpůsobení cyklů blinkrů 1 až 5 cyklů bliknutí 09 - Centr. Elect. / 10 - Adaptation / ?? Svícení zadních obrysových světel při denním svícení (při DRL) svítí obrysová zadní světla, SPZ/RZ a přístrojovka 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 12 / bit 0 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Parkovačky jedna strana na blinkry alá Škoda 100 bez klíčku v zapalování Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 13 / bit 0+1 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní POZOR u kódování světel - pro vozy mezi roky 2011-2014 je funkce dostupná jen u CNG varianty, ostatni verze nemaji nataženy dráty přes BCM a z ovládání světel jde kabel napřímo do světla, takže ani po správném kódování to nemůže fungovat :) Nastavení zamykání auta Aktivace odemknutí pouze řidičových dveří – po druhém zmáčknutí ostatních díky @DYXiCZ 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 0 / bit 0 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Automatické odemknutí při vytažení klíčku ze zapalování 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 0 / bit 3 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace funkce automatického zamčení od rychlosti 15km/h - Safe Lock 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 0 / bit 4 => 1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace zavření všech oken při dešti včetně střechy boční okna nelze jelikož nejsou na sběrnici LIN panorama funguje viz zde reportováno @Aleš_BX Zapnutí zvukového signálu při zamčení auta dálkovým ovladačem za předpokladu že je instalována jednotka alarmu 09 - Centr. Elect. / 10 - Adaptation / Channel 11 / Value => 0 - default, 1 - funguje Nastavení rádia Změna loga u rádia Swing plus /Škoda-Monte Carlo/ (>MY2016) 5F - Information Electr. / byte 18 00 = logo Škoda / 07 = logo Monte Carlo Aktivace funkce APP Move & Fun u rádia Swing plus (>MY2016) 5F - Information Electr. / byte 21 00 = funkce vypnuta / 01 = funkce zapnuta Aktivace DAB u rádia s DAB funkcí Ostatní Aktivace asistentu rozjezdu do kopce Setření stěrače 1x po krátké pauze při použití ostřikovačů 09 - Centr. Elect. / 07 - Coding / byte 14 / bit 4 =>1 - aktivní, 0 - neaktivní Aktivace zobrazení digitální rychlosti na rádiu funkce autoškola Deaktivace funkce START/STOP - NELZE Funkce S/S je u Citiga řešena nejspíše HW+SW v řidící jednotce motoru, kódování resp. vypnutí funkce v jednotce 01 není povoleno. Zkoušel jsem záměnu motorovky u MR2019 se S/S za motorovku MR2017 bez S/S a i když se vše tváří jak má auto ani neotočí startérem, zřejme tedy HW rozdíl. Kódování zde také nešlo. Aktivace zobrazení teploty oleje na Maxidotu (zřejmě >MY2016 kde je ve výbavě teplotní senzor?) 17 - Instruments / 10 - Adaptation Coding of Service Interval Extensions (SIE)-TOG Oil level thermal sensor connected to instrument cluster u MY2013 ukazuje chybu chybějícího senzoru Varování nezapnutí bezpečnostních pásů díky za doplnění @HWSpeedy 17 - Instrument / 07 - Coding / byte 1 / bit 1 => 1 - aktivace, 0 - deaktivace Funkce tzv. retrofitu vyžadují většinou dodatečnou montáž Aktivace palubního počítače za předpokladu že budíky Aktivace PDC/OPS parkovací senzory za předpokladu že je instalována jednotka 10-Park/Steer Asist 10-Park/Steer Asist / byte 0 00 = funkce vypnuta / 01 = indikace OPS zapnuta / 30 = indikace OPS zapnuta + zadní kamera instalována bit 4 = ilustrace/indikace OPS zapnuta bit 5 = zadní kamera instalována Aktivace zobrazení PDC/OPS na rádiu Swing plus (>MY2016) za předpokladu že je instalována jednotka 10-Park/Steer Asist 5F - Information Electr. / 10 - Adaptation Car_Function_List_BAP_Gen2-parking_assist_0x0A = activated Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc = activated Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_pdc_over_threshold_high = activated Aktivace zadní parkovací kamery u rádia Swing plus (>MY2016) = zatim testujeme podpora rádia 1S0035869 a 1S0035871 aktuálně podpora zatím na rádiu z VW UP! "1S0" zřejmě SW pro Škoda/Seat nemá podporu kamery za předpokladu že je instalována jednotka 10-Park/Steer Asist tedy parkovací senzora PDC obě PDC jednotky podporují kameru 10-Park/Steer Asist / byte 0 / bit 5 10-Park/Steer Asist / 10 - Adaptation Parking = Rearview Aktivace funkcí multifunkčního volantu MFSW vyžaduje HIGH jednotku BCM s funkcí MFSW nejlépe 1S0937090F nebo 090H za předpokladu natažení kabelu sběrnice LIN do BCM návod například zde tlačítka 5E0919719C - pouze levá strana ovládání telefonu a hlasitosti tlačítka 5E0919719E - levá i pravá strana bez ovládání telefonu pouze hlasitost tlačítka 5E0919719F - levá i pravá strana včetně ovládání hlasitosti tlačítka 5E0919719G - stejné jako 5E0919719F ale s podporou DSG (Superb II FL) pro Citigo asi zbytečné :-) 09 - Centr. Elect. / byte 9 / bit 3 kompletní návod například zde Aktivace funkce nouzové bzdy (vyžaduje montáž kamery) - testujeme podpora BCM od xxx xxx 086 (testováno v VW Up! MR2012) Před modelovou péčí a FL se kóduje v GW jako jedntoka 13, s novým budíkem (17 - Instrument) BCM jednotka po FL ma jine kodovani nouzove brzdy než před FL jednotka před FL adresa AD + 13 jednotka po FL pouze adresa AD řídící jednotka nouzové brzdy 1S0 907 201 A Aktivace snímání tlaku v pneu (vyžaduje natažení kabelu k ABS) 5.1.2018 - aktuálně řešíme nutná verze ABS s indexem "F" a vyšší tedy 1S0 614 517 F nebo 1S0 614 517 L pokud je v autě verze 1S0 614 517 E pak lze vyměnit pouze el. jednotku ABS/ESP není nutné měnit pumpu, elektronika má 4x šroub z boku lze vyměnit bez odpojení potrubí brzd vyžaduje natažení kabelu od tlačítka na středovém panelu do ABS jednotky vyžaduje výměnu tlačítek a kódování Dodatečná montáž tempomatu - v řešení výměna páček pro modely před MR2014 (kulaté páčky) výměna páček pro modely po MR2014 01 - Engine / byte X / bit X 09 - Centr. Elect. / byte X / bit X
    1 bod
  26. myslim ze tohle muze byt OK , protoze konektor vyradi jen managment baterie (proud,napeti,teplota bat) , ale dobijeni ma porad svuj program vcetene regulace podle odberu..(vetsi odber vetsi proud do baterky,tedy vice Voltu)
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...