Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Michal B.

    Michal B.

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      929


  2. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 828


  3. DiabloRS

    DiabloRS

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      36


  4. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      16 936


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 5.4.2019 ve všech sekcích

  1. cca.150km s novy softem. Ve špičce jsme projeli opavu,krnov,prudnik a glucholazy a nakonec jesenik. Mnoho rozjezdu,popojizdeni a vypadá to ze to bude v pořádku. odpoledne rozjezd se studenym motorem a v pohodě,žádný klokan. Celkove se mi zda ze rozjezdy jsou jakoby takové hladsi a pro auto lehci.i nízké otáčky nevadí,předtím to skoro zdechlo a ted se zda ze ok. Nebudeme dělat ukvapene zavery,ještě nějaké kilometry nalitame a pak budeme hodnotit. Spotřeba bude stejna. Opava-jesenik pres polsko za 6,3l/100km ve čtyřech lidech a plny kufr vc.kola od staršího syna. Minuly týden jsem mel 6,2l spotrebu. Co se tyka predjizdeni,akcelerace vse stejne jako předtím, auto živé.
    3 body
  2. Mnoo...tak objednal jsem v AutoKelly a nevím no - nějak u S3 nepoznám moc rozdíl, je fakt, že jsem si dodělával ještě těsnění dolů + po problémech s klepáním dveří mám seštelovaný zámek. Ale že by to mělo takový efekt jako na videu výše, určitě ne. Za mne tedy zbytečnost, ale uvídíme po pár dnech. Navíc jdou dveře i hůře zavírat teď.
    1 bod
  3. Četl jsem od více lidi, že maj soft novej a je to OK.
    1 bod
  4. ŠA si mne ruce, tolik testovacích jezdců nemá žádná automobilka? Jen jezdětě a pokud se zase část ozve tak zkusíme ten soft poladit.
    1 bod
  5. ☺️ No nemohu za to že to dříve nejde. Ale na první dobou to vypadá OK. Odpoledne uvidíme více a po víkendu taky. Takže budu zde průběžně posílat pocity. To mi řekněte že jsem první zde co má nový soft řj ? Karoků je zde více a zatím nikdo ? V servise jsem dostal jen toto:
    1 bod
  6. Včera vše v pořádku, výjezd od servisu se studeným motorem bez klokana. Vypadá to OK. Ráno jsem jel firemním. Odpoledne jedeme Opava-Jeseník přes Opavu,Krnov, PL ve špičce tak uvidíme ? Opava bude ucpaná, takže courání a v Krnově je pár kruháčů. Ptal jsem se v servise co řešili a bylo mi sděleno,že to řešil kolega a neví ? To je fakt na posrání. Však po servise vždy někdo volá z ŠA a ptají se na spokojenost, tak jim řeknu jak to bylo. Když se člověk nezeptá, tak nic neřeknou navíc. Takže prej jen update řj a nic víc s tím nedělali, nic neměnili. Večer napíšu pocity.
    1 bod
  7. nechci do toho kecat, ale nestaci mit proste dobrou pojistku a neresit?
    1 bod
  8. vyzvednuto,soft přehraj. Studeny motor necuka a jede jak ma. Vypadá to ze to bude ok.
    1 bod
  9. Mě to teda v provozu nechcípá, ale všiml jsem si, že za určitých atmosferických podmínek (asi to bude souviset s vlhkostí vzduchu) při pokusu se hned po nastartování rozjet s poněkud rychlejším puštění spojkového pedálu se motor trochu zakuckal a musel jsem znovu šlápnout na spojku a nechat ji lehce sklouznout abych neskákal jak koza. Pokud po startu motoru ještě zapnu pásy a do rozjezdu je tak prodleva od startu několik vteřin, tak už to nekucká. Asi jsem holt rychlejší než to auto :D . Pro šťouraly dodávám, že se rozhodně nerozjíždím jako čuně se studeným motorem vytočeným do ruda.
    1 bod
  10. Přes všechny sviňárny, co ŠA pod diktátem EU zavádí, bych si nic jiného než Škodu nekoupil.
    1 bod
  11. Sobotni vylet a pro zajimavost, kdyz jedu na spotrebu Jeste dodam: 7 DSG, rezim normal, palivo Verva 100
    1 bod
  12. Jedná se opravdu jen o vypnutí ESP, nebo o kompletní výpadek ESP vč. ABS? Jev jak popisuješ je zpravidla spojen se závadou v jednotce brzd : "nesmyslný režim ABS" tuším chyba 1130, někdy se k tomu přidá i závada na hydraulické čerpadlo. Bohužel je to na výměnu celé jednotky. K této závadě dochází většinou po nějaké výměně/opravě brzd (destičky/kotouče), před kterou se neprovede výměna brzdové kapaliny (zatlačením brzdového válečku se pak natlačí to nejhorší svinstvo z válečku nahoru do jednotky a je zaděláno poškození ABS). Bohužel se neprojeví hned, ale až při nuceném zásahu ABS, či ESP, kdy kapalina je regulována skrz ventilky - takže na to přijde většinou na prvním ledu či sněhu. U starších jednotek to taky bývá tím, že lidi buď šetří a používají kapaliny, které se nesnáší s hydraulikou brzd, a nebo naopak chtějí mazlíkovi dopřát a myslí si, že kapalina s vyšším DOT je lepší. Jenže každá kapalina funguje na jiné bázi, obsahuje jiné složky a kapaliny spolu nejsou mísitelné!!! Bohužel, o tom se nikde nemluví, všude se jen píše, použijte orig. kapalinu (ale policejní dílny o tom už ví své, u aut R2008 a 2009 mění ABS jak na běžícím pásu, protože ušetřili v minulosti pár kaček a nakoupili ten nejlevnější produkt, co existuje). Takže kapalinu doporučuji jak se uvádí - odpovídající normě VW 501 14, (i když nemusí být originál). Nevím co máš za jednotku, ale ještě bych doporučil kouknout na ložiska na ten povrch, kde se snímají otáčky kol. Některý jednotky nenapíšou závadu, ale jen vyřadí ESP když zjistí, že má nesmyslné otáčky od jednoho z kol. Zrovna čtyřkoly to dělají. Pak to ještě může být závada haldexu, který nemá svou kontrolku a na svoji závadu rozsvěcí kontrolku brzd (tuším že to pak píše na maxidotu i výpadek brzd). Záleží o jakou chybu jde. Nemáš tam někde napojený taxametr či tak něco, co bere otáčky, či rychlost z ABS? To umí taky udělat pěkný brikule. Napadá tě nějaká souvislost třeba s minulou opravou, havárií, nějakou domontáží čehosi apod. Těch příčin může být víc, takže zkus poslat víc detailů. Jinak je to jako operovat slepý střevo po telefonu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...