Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 501


  2. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      5 764


  3. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 328


  4. velryb

    velryb

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      343


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.4.2019 ve všech sekcích

  1. Dva se vyhnuli a třetí to nedokázal. Netvrdím, že nikdy neudělám chybu, taky je dělám. Ale pořád je to chyba a nedá se přenášet na jiného člověka. Tady se jako obvykle nehodilo jít do hloubky, bylo potřeba udělat hon na primární zdroj zkázy. Stejně tak u Laciny nikdo neřešil spouštěč agrese, jakkoli je nepřijatelná.
    2 body
  2. Na aliexpress.com lze koupit přídavné těsnění spáry mezi předními a zadními dveřmi. Lze ho najít např. po názvem Universal Automobile B Column Type Sealing Strip Car Vehicle Door Noise Sound Insulation Anti-Wind Weather Seal Strip. Odkaz na stránku, kde jsem kupoval já https://www.aliexpress.com/item/Universal-Automobile-B-Column-Type-Sealing-Strip-Car-Vehicle-Door-Noise-Sound-Insulation-Anti-Wind-Weather/32774328991.html?shortkey=6vYjmIfQ&addresstype=600. Těsnění je narážecí typu Pirelli s těsnícím jazykem. Montáž je jednoduchá: - vycvaknout konec podokenní lišty - nasadit zkušebně těsnění, ale nedorážet - označit konec těsnění na hraně dveří - odstříhnout, stačí silnější nůžky a trefit se mezi segmenty kovových výztuh těsnění. Doporučení - řez je nutné vést šikmo, tzn. těsnící jazyk nechat v délce těsně nad spodní hranu dveří, ale narážecí profil musí být výrazně kratší. Jinak bude drhnout o práh! Nutno vyzkoušet otevřením zadních dveří, případně upravit. - konec těsnění zakápnout gelovým vteřinovým lepidlem, vhodným na pryž, aby se zatáhl řez a kovové výztuhy nerezly (jsou jen z povrchově neupravené oceli) - narazit na lem dveří. Spoj není potřeba mazat, nestalo se mi, že by se barva z hrany odřela a to jsem těsnění sundaval několikrát kvůli doladění tvaru konce. - těsnící jazyk opatrně oddělit od narážecí části těsnění, některé kusy mohou být z výroby spojené blánou. - promazat nějakým vhodným přípravkem na ošetření pryže. - jazyk přetáhnout přes narážecí část směrem dopředu, pak to funguje naprosto spolehlivě bez zadrhávání a nutnosti s dveřmi třískat.
    1 bod
  3. vždyť to píše, 200tis. kč.
    1 bod
  4. Najnovsia odomknuta verzia 2.32.9 Ak ma mate radi, zasypte ma lajkami, som attention whore. https://uloz.to/!aHUAspW5xS2i/nmsbkddkduisoouemebkduskj983638ndnfbj-zip Zmeny podla Google Play: 2.32.9: - added CCWA engine with partial support - added DGDA engine (thanks Robert) - added DLUB engine (thanks Frank) - moved DFHA engine from group 12 to group 14 (thanks Joe Hung) - corrected regen duration time for engines of group 14 2.31.9: - corrected multiplier for "Regen Duration" field for groups 0,2,3,4,9,10,11,12,14 (many thanks Artur) - added DGTE engine with partial support (thanks Ninoslav)
    1 bod
  5. Jenže ten v tom BMW neměl už na cestě dávno co dělat,měl už několik dopravních přestupku a neměl ani pojištěne auto.Dal bych mu 20 let a hotovo.A když se neumi ovládat a uděla to co udělal tak nema na cestě co dělat,protože je nebezpečny pro okoli.Kdyby se šlo do hloubky tak ten psychopat už dávno neřídi.Navíc tohle opravdu nebyla standardni situace na cestě.Vždyt ten člověk neprojevil ani žádnou litost,jen se se svým advokátem z toho snažil dostat nic víc.
    1 bod
  6. Hosi u nas bylo loni obdobi kdy sa kradly hodne octavie superby takze jsem tam i k havarijni pojistce pridal dalsi 4 veci dve psat nebudu at to nerikam i nejakemu zlodeji kdyby tu byl... treti je cip v klicku 4 kodovane skla nerikam ze to nejde ukrast vzdy jde je to jen to tomu zlodeji ztizit co nejvic ....vzdy je to jen hra o cas nutny k prekonani daneho zabezpeceni... furt lepsi jak kdyby tam nebylo nic ...to je vse co jsem tim tu chtel rict....
    1 bod
  7. Vždycky člověk musí předvídat. Házet všechno na toho magora je nesmysl, i kdyby si na té dálnici zastavil na kafe, tak je odpovědností těch za ním sledovat provoz před sebou a tomu přizpůsobit rychlost. Pokud navíc vidím, že přede mnou jede takovýto psychopat, zařadím se za kamion, volám policii a nezůstanu mu nalepený na zadku.
    1 bod
  8. Jinak ohledně cukání se to tu už řešilo:
    1 bod
  9. Ak to dobre chapem, tak tento cip funguje tak, ze po 3 minutach sa odpoji ked sa kluc nehybe?! To mi ale nepomoze ak si ma niekto vytipuje napr v obchodnom dome a bude za mnou snorit s tym citacom kodu. Kedze kluc mam vo vrecku a stale je v pohybe...
    1 bod
  10. Jezdil sem 150T km s pred FL 1,6 tdi combi, manual. Ted 20T s FL 2,0 tdi combi DSG. Rozdil v chovani podvozku neprozoruju zadnej.
    1 bod
  11. Nevím, jestli to tady už někdo nepsal (nehledal jsem), ale u mého Kodiaqa (MR 2019) lze Kessy deaktivovat tímto postupem - zamknout dálkovým ovladačem, následně se dotknout kliky (bod pro zamykání) a opět stisknout zamčení na dálkovém ovladači. Pak již auto vezmutím za kliku nebo virtuálním pedálem otevřít nejde, pouze dálkovým ovladačem.
    1 bod
  12. No tak jestli bude elektricke jen od konce roku 2019 do 2021, tak to je gol.
    1 bod
  13. Už tu téma o volantu je v sekci elektrika: Multifunkční volant Škoda Rapid - zapojení + kabeláž. Hledej odpověď tam.
    1 bod
  14. Užívejte si tento pohodlný odemknuti a startu, nepremyslejte o zlodejich. Nová auta jsou pojištěna a 4 roky stare mrchy nikdo s drahou rusickou krást nebude. Tyto paranoidní nesmysly se řešily i před 12 lety,kdyz sem kupoval Renault Espace s Kessy ovládáním odemknuti a startu. Všichni mi radili Tohle s kartou ti někdo ukradne není nad klasickém klíček. (U Skodovek byl v te době vrcholem sklopný klíček) Nikdo mi ho neukradnul(kdo by kradl Renault) Jak mi říkal kamarad z kriminálky,kdyz si zloděj profík vyhlídce auto tak s nim odjede,at je zabezpečeno jakkoli. Nov
    1 bod
  15. 477 tis za obsah 1TSi to snad jen blázen dá!!!!Víc se k tomu nedá napsat.
    1 bod
  16. Kdyz nechces Kessy a jiny elektronicky "zbytecnosti" tak jedine zajit do salonu Dacia a objednat vuz tam ;-) :-D
    1 bod
  17. Tak nejak. s dsg se clovek musi naucit jezdit. Pomoci plynu jde dsgcku a motoru vysvetlit spousta veci, ze se pak chova zpusobne, a zadne cukani, podrazovani, prerazovani nekona. jen si clovek musi uvedomit a zvyknout, jak se dsg chova a jak mu plynem udelovat pokyny. Pokud se clovek chova jak s manualem a bude jak zbesilej mackat plyn na podlahu, nikdy to nepojede normalne.
    1 bod
  18. Přesně tak, naprostý souhlas.... kde to u nás využiješ ten výkon. Když chci sporťáka, tak si koupím sporťáka s nadupaným benzínem
    1 bod
  19. Me treba ten rozměr přijde s poměrem k motorizaci adekvátní a rozumný. Zrovna ten rozměr 215 mi přijde u Rapidu se slabými motory proste dementní. Nehlede na nekonfornost na nekvalitních cestách. Na dálnici možná lepší, protože rozměr 185 zrovna příjemný při vyšších rychlostech není. Nov
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...