Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/17/2019 in all areas

  1. 3 points
    @Hochmi jakožto expert na likvidování nových aut nejsem stoupencem paniky z bouraného vozu, páč přestříkaný nárazník z havarijka ještě neznamená, že jde o nebezpečnou AAA svařeninu. Ale do tohoto bych nešel, protože nevidím inteligentní důvod, proč fungl nové auto v plné palbě opravovat kdesi v garáži a ještě okamžitě prodat za hranice. Resp. vidím, jedno z našich aut takhle skončilo a jezdit bych v něm nechtěl.
  2. 3 points
    Prisiel mi dalsi log pri odpojenom konektore. https://ibb.co/fYdr6WQ Na trase https://mapy.cz/s/3qVZr
  3. 2 points
    jj.. tá cena za búrané auto opravované mimo autorizák a ešte dovoz zo zahraničia je podľa mňa šialená. Ale aspoň predajca tú búračku priznal, čo je tiež menší zázrak. Ja by som do toho nešiel, na môj vkus je to veľké riziko. Radšej by som skúsil novú funglovku/predvádzačku, prípadne popozeral spomínaný program Škoda plus s jazdenkami. A s tou baterkou to nemusí byť až také hrozné. Moja priemerná dĺžka jazdy je 7,7km (meraných 101 jázd podľa Fuelia od 26.3.), auto používam denne, jazdím stále rovnako od začiatku a baterka prežila aj tretiu zimu bez zaváhania a dobíjania. Rekuperáciu vypnutú nemám, ŠS vypínam tlačidlom.
  4. 2 points
    Také mě od nového auta cvrlikala klimatizace, před časem se mi konečně povedlo zvuk nahrát a předat do autorizáku. Tam mi celá léta (auto mám 3 roky, najeto 60000) tvrdí, že jsou to provozní zvuky atd atd. A najednou se stal zázrak, nahrávka byla uznána jako relevantní a společně se zjištěným sériovým číslem kompresoru (Sanden 5Q0.820.803.G) došlo ke schválení v MB a jsem objednán na výměnu kompresoru a proplach a vše, co s tím souvisí. Držím tedy palce všem a nevzdávejte to - oni to vážně musí vyreklamovat.
  5. 2 points
    Prdim na hokej udělal jsem si jinčí radost. 🤣
  6. 2 points
    Takže odcitoval jsem si výše sám sebe, abych navázal na moje odpojení konektoru před cca měsícem. Po cca 1. měsíci od odpojení najeto přibližně 1000 km. Dobíjení funguje stále mezi 14.1-14.4V (dle otáček motoru), měřené napětí na baterii mezi 12.65-12.75 V (měřeno vždy min. 24 hod. po jízdě, rozdíly v napětí dané dle mne asi délkou předcházející jízdy). JInak vše ostatní funguje jak má, pokračuji dále s odpojeným káblíkem.
  7. 1 point
    U mě je zelená vždy na prvním místě, každopádně hezčí je vždy s černými doplňky.
  8. 1 point
    Aktuálně mám najeto 29tis.. 1.výměna po dlouhých dohadech na 15tis. Nyní při přezouvání a prosbě "alespoň to trochu očistěte" převzato auto zpět i s novými kotouči a deskami (27tis.). To je rekord, 3tí kotouče na 27tis.km. Pod 200tis. jsem nikdy neměnil ani přední, pravda na lehčích autech (Octavia).
  9. 1 point
    Ale dneska je problém vůbec něco kloudnýho koupit. Všichni tvrdí že s autem nic není a přitom to je habaďůra. Dobrých aut se jen tak nikdo nezbaví. Dneska je opravdu nejlepši koupit nové a máš jistotu, nějaké certifikáty na "ojetiny" jsou úplně k ničem. Dneska se dá zfalosovat cokoli a není třeba všemu věřit na 100%. Když jsem byl u nás v Havexu nabízeli mi zelenou před face s naloží style + a 6ti kvalt manuál. Cenikove říkal něco přes 440,- a že mi ji za 380tis nechá najeto měla něco okolo 3tis km a ejhle s autem nikdy nic nebylo jen je to predvadecka proto sleva 60tis. Nedalo mi to a druhý den jsem jel tam znova že o auto budu mít zájem ale že si zaplatím za kompletni prohlídku auta. Cukali se že je to zbytečné že dostanu od toho papíry s ověřením a původem vozu. Řekl jsem jim ze si chci sám zkontrolovat lak mřákem. Řekli že nemají problém. Zavolal jsem kamarádovi ten vzal měřák a najednou jiné hodnoty na zadním nárazníku. A opravdu to bylo vidět když jsme se dívali z jednoho úhlu a když svítilo slunko, že auto bylo přestrikané. No párkrát zakoktal, že tam má ještě jednu zelenou a že si to spletl že s tou druhou nic není ale za cenu 415 +/-. Takže jsem mu řekl že jsou podvodníci a poslal je doprdele. Takže ani autorizaku ani Havexu se nedá věřit.
  10. 1 point
    Na tom něco bude, už jsem viděl fotku předváděčky za 683 kCZK
  11. 1 point
    @Blazin95 Psal jsem to už i do tématu s výběrem jeté O3. Sám jsem ŠkodaPlus bral původně jako nějaký punc větší jistoty než u nějakého bazarníka, ale realita ŠkodaPlus na českém trhu mne rychle z této myšlenky vyvedla. Ač jsem řešil jen auto bez jakéhokoli poškození (a tedy i čistými Cebia certifikáty, které jsou stejně naprosto nic neříkající o realitě jaké nehody to auto zažilo), tak jich právě ŠkodaPlus nabízelo mnoho po reálných opravách, které zatajovali (až do konfrontace na místě). To že jsem si všechna vybíraná auta předtím než jsem se na ně jel podívat prolustroval elsou a pak mi prodejci tvrdili úplně něco jiného než byly jasné záznamy o vozidle je naprostý standard. V tom kvantu aut na trhu, kdy se mi několik měsíců stále nedařilo vybrat nic kloudného jsem totiž už potom chtěl začít rezignovat na nějaké drobné opravy typu výměna prasklého nárazníku a podobně, proto jsem začal prohlížet i auta s takovými vadami. Prodejci je ale statečně zatajovali, nebo tvrdili, že nebylo nic měněno, ale maximálně přestříknuta oděrka. Prostě normální bazarnický styl. Nejlepší pohádkáři byli v Havexu :). Každopádně já nakonec naštěstí našel netknuté auto, ale byl to dlouhý boj. Sám jsem z toho byl už hodně znechucen, že u relativně nových aut je takový problém dohledat dobrý kus v tak obrovské nabídce na trhu. To jsem čekal spíše u starších kusů. Pak jsem vybíral mezi ročními další auto do rodiny a opět ŠkodaPlus nebyly všechny případy zcela čisté (např. lakýrnické práce na údajně netknutých autech, které ale jak se nakonec ukázalo byly dokonce i zdokladovány, ač o nich prodejce původně mlčel. Tam je to hold na vrub uživatelů těch aut, kteří než aby šlo za draho přes škodovku nechají opravit nějaké ťukance u nějakého garážníka s vidinou úspory. Tady už samozřejmě pomůže jen bystré oko a měřák tloušťky laku, protože systémy Škodovky mlčí. Stočení kilometr bych se až tak nebál, to by se u takto mladých aut vyplatilo snad jen šílencům s extrémně vysokými ročními nájezdy a limitem na operáku, což je ale extrémní případ. To je navíc stejně irelevantní údaj. Důležitý je reálný stav auta a ne číslo na budíkách. A je pravda, že to bude tak jak píše @johny.z, v ostatních nevybírat vůbec, v ověřených je kupa průserových, v ročních se najdou auta s chybami a zatajenou minulostí některých oprav záměrně nejdoucí přes Škodovku kvůli potřebě nemít zápis dílů v else a získat čistý papír u Cebie. Ověřil jsem si to sám jak na svém autě (2,5 roku staré), tak na dalším výběru ročního do rodiny. Ale zpět k tématu. Prostě tahle Fabia je za zbytečné peníze, za které jde rozhodně koupit lepší nové auto.
  12. 1 point
    Kupoval jsem si to přes elit ale original.. přišlo mi originál repro í s krabicí na druhý den :)
  13. 1 point
    Ta ceny mi přijde trochu vysoko, na to co s tím bylo. Buď jak někdo psal to měl někdo bez havarijního a pak by bylo divné, že se toho zbavoval, když to byla tak "jemná oprava", nebo to havarijko mělo, ale auto bylo "na totálku" a někdo to za rozumný peníz zbastlil aby to vypadalo... Navíc když se podíváš na fotku interiéru: tak na palubní desce svítí červený vykřičník (vážné ohrožení), osobně bych byl velmi opatrný. Upřímně bych se asi raději díval po něčem jako je toto: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJR6NJ6JZ193623 nebo https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJR6NJ1JZ086950 nebo klidně i po FL https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJR6NJ6KZ011999 Popřípadě pokud by to nemuselo být Combi, tak se dají najít i nějaké HB.
  14. 1 point
    Za mě trochu jo, ale nic světoborného, bez čeho se s Roomsterem nebo neRS Fabií nedá žít. Třeba bude mít někdo jinou zkušenost. Může to záviset na autě a motorizaci (jiné rozložení hmotnosti, jiný sklon k nedotáčivosti). XDS z principu ubírá část výkonu přenášenou na kola, takže podle mě bude určitě víc znát u aut s vyšším výkonem, tzn. RS a přečipovaných TSI/TDI. Naopak na autech se slabými motory to asi ani nemá cenu kódovat. Ale ta obvykle stejně nemají ESP, bez kterého nemá auto HW potřebný pro provoz EDS/XDS. Obvykle jezdím víceméně v rámci zákonných limitů (plus samozřejmě nějaký ten km/h navíc kvůli podměřujícímu tachometru) a v poklidu, takže se XDS ani nemá šanci aktivovat, ale občas, třeba když se mi lepí někdo na zadek a provoz to umožňuje, si střihnu rychlejší průjezd kruháčem nebo prudší zatáčkou a při vyjíždění pod plným plynem jde auto kapku líp ze zatáčky. Za kruháčem se pak bavím, jak mě lepič na rovině zase dojíždí. Nejlepší je to na místech, kde je víc kruháčů za sebou.
  15. 1 point
    Ano koupil jsem nový za 900kc :) a už to krásně hraje
  16. 1 point
    @sk0d@ Můžu zkusit u sebe, až si vzpomenu, momentálně nějak není čas a většinou jen skočím do auta a jedu :/
  17. 1 point
    Poznáš to tak že má toto tlačítko viz příloha. Po jeho stisknutí se deaktivuje pouze ASR. Ale pozor asistent rozjezdu do kopce byl myslím automaticky součástí jen do určitého roku. L Poté byl myslím za příplatek cca 2000Kč. Ale pokud má toto tlačítko tak buď bude mít asistenta do kopce nebo se bude dát dokódovat. Můj rok 10. 2010 to má automaticky
  18. 1 point
    Za 300 si koupíš nenabouranou 1.2TSI s obdobným nájezdem přímo od dealera Škody se zárukou garantovanou výrobcem/oficiální servisní sítí. Žádný pochybný dovoz. Sice to nejspíš nebude MC, ale jistota o stavu auta bude násobně vyšší. Uvažuj se mnou: vypláznu skoro půl mega za malé auto a už nedám nějakých pět, šest tisíc navíc za havarijko, abych to pak opravoval u nějakého garážisty a obratem prodal se ztrátou 100-150 litrů? Kdo garantuje jakoukoli záruku? Dovozce? Kdosi ve Švajcu? Škoda? Ta dá od vad jen okrajově souvisejících s havárkou ruce pryč, neb to nebylo opraveno v autorizáku. Netvrdím, že to auto nemůže být v pořádku, ale vidím tam moc možných zádrhelů.
  19. 1 point
    Díky za info, již jsem si všiml že se to tu řešilo. Prozatím vyřeším zapojením přímo do usb. Ještě jednou děkuji.
  20. 1 point
    No, asi nepomuzu, kdyz reknu, ze kdyz jsem ted byl na otocku v CZ a videl vicero FL nazivo, jediny, co se mi na nich ale vubec nelibilo, byly ty odrazky. Fakt to v seriove podobe nevypada dobre.
  21. 1 point
    Od manzelky odlicovaci tampon a namoc ho do liehu,alebo kludne aj do slivovice a pretiahni nim gumicku zoparkrat.Uvidis,co z nej zotries dole.Mas mlade auto,pohybujem,ze bude uz na vymenu suci.
  22. 1 point
    Finální vzhled celého předku s faceliftovými bi-xenony a mlhovkami. Pozn.: slabá chromovaná lišta na mřížkách je vlastní tvorba, seriová silná se mě osobně nelíbí a jen černé jsem to mít nechtěl.
  23. 1 point
    Ano, holotu nikdo prezentovat nebude. Jako aby při uvedení na trh byli na salonech ze začátku auta pod půl mega s poklicemi a PUR volantem :D.
  24. 1 point
    Takže tu je výsledok môjho zisťovania od autora Caristy: Voľne zhrnuté: Carista si robí históriu zmien ktorú ide vrátiť naspäť. Ale tak že zvolíte "Report problem" a oni zahrnú do ďalšieho release patch pre tvoje auto (vrátiť všetko naspäť). Carista si to skladuje v "Android shared preferences" a nie vo file systéme (neviem či sa k tomu dá dostať, je možné že nie). V okamihu keď odinštaluješ Caristu, tak sa tieto dáta nenávratne zmažú. Takže resumé premňa: nájsť niekoho kto mi preflashuje infotainment a central electronics (u zbytku netuším, či mi tam niečo zamizlo..). A zvážiť či používať Caristu.. Originál: If you want to restore from changes that were made before, that with a phone that you don't have access to, then there's obviously no way for us to get that data. The backup is not stored on the file system; it's stored in "Android shared preferences", which are managed by Android and they can't be found in a file. If you do have access to that phone and you still have the Carista app on it, then you can just open the slide-out menu and use "Report a problem" to send a report. You don't even have to be connected to a car for that. That will include the coding change history, assuming you haven't deleted and reinstalled Carista since the changes were made. Deleting Carista deletes the backup.
  25. 1 point
    Hoši to je mela kvůli čipu ….. dávaly jsme ten čip do 4 aut naráz ja sIII súsed SIII LK šefovi do karoqu a sůsed kámošovi do mustangu a nikdo nedošel po dvou měsících že by ho to nějak obmezovalo nedej bože ohrozilo...jednoduchá rada kdo se toho bojí ať si to nedává … ano že to stojí dost na to jak to vypadá to stojí ale nechali si zaplatit nápad když vymyslí někdo něco lepšího spolehlivějšího budu rád...
  26. 1 point
    Dalsi uzivatel (praje si zostat v anonymite), ktoremu ferda potlacil rekuperaciu, mi poslal logovane hodnoty. Spravil som jednoduchy graf zmien napatia. Tymto mu verejne dakujem za jeho cas a ochotu https://ibb.co/ZMTHfqB trackLog-2019-dub-07_11-18-26.csv Ak sa najde niekto sikovny a ochotny, moze nam sem hodit na porovnanie jeho log pri odpojenom konektore. @Martab chce sa ti?
  27. 1 point
    Zkus sklo i sterac (gumicku) poradne umyt vlaznou vodou s jarem. Vetsinou to na odstraneni vrzani pomuze. Jarem to odmastis a snad bude po vrzani. Nezda se mi, ze by byl zadni sterac potreba menit.
  28. 1 point
    nechci do toho kecat, ale nestaci mit proste dobrou pojistku a neresit?
  29. 1 point
    Pride ti odtahovka a za bieleho dna ti auto odtiahnu a staci ze budu mat reflexne vesty a okoloiduci nic nebudu riesit. Tvpj vam potom doma pekne rozoberu. Pre pokoj v dusi pphode no sto pro to neni
  30. 1 point
    ale funkce, kdy vidíš, zda je vozidlo uzamknuto je tam od začátku... takže to co píšeš pak stálo jen pár kroků k auto a zamknout ho, pokud zamčeno nebylo.... na druhou stranu, já bych tedy tuto funkci nechtěl, tady je paranoja z kessy, ale odemykání na dálku přes aplikaci, to je úlet na entou která nikomu nevadí...
  31. -1 points
    Jezdit 5x tydne 3km tam a 3km zpet tak se nikdy nedobije baterka, bude jen klesat. Pokud to bude s cimkoliv co pouziva "rekuperaci" a ma aktivni start/stop coz je dnes kvuli ekoterorismu prakticky vse nove tak je to jeste horsi... Takze si porid nabijecku a zasuvku (pred panelakem problém) az muzes neustale dobijet... K dsg necht poradi dalsi....


×
×
  • Create New...