Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/17/2019 in all areas

  1. 2 points
    Také mě od nového auta cvrlikala klimatizace, před časem se mi konečně povedlo zvuk nahrát a předat do autorizáku. Tam mi celá léta (auto mám 3 roky, najeto 60000) tvrdí, že jsou to provozní zvuky atd atd. A najednou se stal zázrak, nahrávka byla uznána jako relevantní a společně se zjištěným sériovým číslem kompresoru (Sanden 5Q0.820.803.G) došlo ke schválení v MB a jsem objednán na výměnu kompresoru a proplach a vše, co s tím souvisí. Držím tedy palce všem a nevzdávejte to - oni to vážně musí vyreklamovat.
  2. 2 points
    Takže odcitoval jsem si výše sám sebe, abych navázal na moje odpojení konektoru před cca měsícem. Po cca 1. měsíci od odpojení najeto přibližně 1000 km. Dobíjení funguje stále mezi 14.1-14.4V (dle otáček motoru), měřené napětí na baterii mezi 12.65-12.75 V (měřeno vždy min. 24 hod. po jízdě, rozdíly v napětí dané dle mne asi délkou předcházející jízdy). JInak vše ostatní funguje jak má, pokračuji dále s odpojeným káblíkem.
  3. 1 point
    Aktuálně mám najeto 29tis.. 1.výměna po dlouhých dohadech na 15tis. Nyní při přezouvání a prosbě "alespoň to trochu očistěte" převzato auto zpět i s novými kotouči a deskami (27tis.). To je rekord, 3tí kotouče na 27tis.km. Pod 200tis. jsem nikdy neměnil ani přední, pravda na lehčích autech (Octavia).
  4. 1 point
    Ale dneska je problém vůbec něco kloudnýho koupit. Všichni tvrdí že s autem nic není a přitom to je habaďůra. Dobrých aut se jen tak nikdo nezbaví. Dneska je opravdu nejlepši koupit nové a máš jistotu, nějaké certifikáty na "ojetiny" jsou úplně k ničem. Dneska se dá zfalosovat cokoli a není třeba všemu věřit na 100%. Když jsem byl u nás v Havexu nabízeli mi zelenou před face s naloží style + a 6ti kvalt manuál. Cenikove říkal něco přes 440,- a že mi ji za 380tis nechá najeto měla něco okolo 3tis km a ejhle s autem nikdy nic nebylo jen je to predvadecka proto sleva 60tis. Nedalo mi to a druhý den jsem jel tam znova že o auto budu mít zájem ale že si zaplatím za kompletni prohlídku auta. Cukali se že je to zbytečné že dostanu od toho papíry s ověřením a původem vozu. Řekl jsem jim ze si chci sám zkontrolovat lak mřákem. Řekli že nemají problém. Zavolal jsem kamarádovi ten vzal měřák a najednou jiné hodnoty na zadním nárazníku. A opravdu to bylo vidět když jsme se dívali z jednoho úhlu a když svítilo slunko, že auto bylo přestrikané. No párkrát zakoktal, že tam má ještě jednu zelenou a že si to spletl že s tou druhou nic není ale za cenu 415 +/-. Takže jsem mu řekl že jsou podvodníci a poslal je doprdele. Takže ani autorizaku ani Havexu se nedá věřit.
  5. 1 point
    Na tom něco bude, už jsem viděl fotku předváděčky za 683 kCZK
  6. 1 point
    Poznáš to tak že má toto tlačítko viz příloha. Po jeho stisknutí se deaktivuje pouze ASR. Ale pozor asistent rozjezdu do kopce byl myslím automaticky součástí jen do určitého roku. L Poté byl myslím za příplatek cca 2000Kč. Ale pokud má toto tlačítko tak buď bude mít asistenta do kopce nebo se bude dát dokódovat. Můj rok 10. 2010 to má automaticky
  7. 1 point
    No, asi nepomuzu, kdyz reknu, ze kdyz jsem ted byl na otocku v CZ a videl vicero FL nazivo, jediny, co se mi na nich ale vubec nelibilo, byly ty odrazky. Fakt to v seriove podobe nevypada dobre.
  8. 1 point
    Od manzelky odlicovaci tampon a namoc ho do liehu,alebo kludne aj do slivovice a pretiahni nim gumicku zoparkrat.Uvidis,co z nej zotries dole.Mas mlade auto,pohybujem,ze bude uz na vymenu suci.
  9. 1 point
    Zkus sklo i sterac (gumicku) poradne umyt vlaznou vodou s jarem. Vetsinou to na odstraneni vrzani pomuze. Jarem to odmastis a snad bude po vrzani. Nezda se mi, ze by byl zadni sterac potreba menit.
  10. 1 point
    nechci do toho kecat, ale nestaci mit proste dobrou pojistku a neresit?


© 2011 - 2019 SKODAHOME.cz | Vytvořeno s v Praze.