Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. White_line

    White_line

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      278


  2. velryb

    velryb

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      343


  3. Martin Bednář

    Martin Bednář

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      2 247


  4. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      5 491


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 30.4.2019 ve všech sekcích

  1. zdravim, takze nam nabidli odkup vozu v plne castce jako pri prodeji. ve ctvrtek mame dat vedet. jinak soft na hopsani je pozastaven a dela se na novem a ten bude kdovi kdy. takze to vypada ze si budeme konfigurovat noveho kodiaqa. asi riskneme i motor 1,5 tsi , nove kusy to prej nedelaji. auto by si nechali hned a urcite ho dal prodaji. tak za me.
    3 body
  2. Za me teda Mpi doporucuju, vykonu tam moc neni, ale kdyz ho budes drzet v otackach, pojede to normalne. Osobne s vykonem problem nemam, jedine pokud te nekdo zbrzdi pred kopcem... Pak to trva dlouho ?.
    3 body
  3. A jak chcete v době kapitalismu vydělávat? Každá automobilka to dělá stejně
    2 body
  4. s tou druhou větou (o kopci) se plně stotožňuji
    2 body
  5. Vcera jsem nahodil original tesneni z faceliftu. Auto mam vyroba 12/2017 vybava trumf. Vse plug and play, cena 211kc.
    2 body
  6. Dnes jsem vyměnil olej v převodovce. 1.4 TSI 103 kW 2014 PEQ, najeto 67 tkm. Výměnu jsem prováděl preventivně, protože řazení ve srovnání s O II, kterou jsem měl předtím nebylo tak nějak ono. Měl jsem podezření, že oleje v převodu může být málo. Postupoval jsem podle dílenské příručky. Olej jsem vypustil výpustným šroubem (velký imbus, klíč mám doma, ještě z doby, kdy jsem měl jedničkovou Fabii) a vysunutím čepu řadící vidličky (torx T40), olej jsem nalil přes vymontovaný spínač zpátečky (klíč 22), pomocí hadičky o průměru 10 mm a trychtýře. Olej jsem použil originál G 052527A2, který je strašně drahý 1 500,. za litr a, který podle p.Sixty jako jediný je možno použít. Doživotní nolejové náplně jsem vypustil 1,8 litru, což je málo, olej nikde neunikal, nikdy nebyl měněný ani vypuštěný, asi ve škodovce šetří. Nalil jsem 2,1 l, jak je uvedeno v dílenské příručce. Vypuštěný olej byl černý, můžete porovna s barvou nového. Řazení, celkový dojem z převodovky je výrazně lepší, s výměnou jsem spokojen.
    1 bod
  7. Tak dveře jsou otevřené, má někdo další taky problém s 1,5tsi?
    1 bod
  8. No já bych to hnal ještě dále, já bych ty válce vypínal všechny, když nebude auto v záběru, to by byla úspora. Budeme mít 140Ah baterku, aby to všechno utáhla... Hlavně jsem zvědavej, co tomu řekne výdrž komponentů. Ten cyklus přepínání bude v podstatě non-stop.
    1 bod
  9. Ok, koukal jem na to, rozebral sani a je to jak rika Martin. Vzduch se saje zepredu pres mrizku chladice. Myslel jsem, ze to saje zezadu, ale ta zadni dira je tam asi jenom proto, aby vytvorila prutok a pro prvni odfiltrovani necistot. Tzn zadny problem s uzavrenim kapoty neni a jdu objednavat tesneni.
    1 bod
  10. Ahaa...tak to bude asi side asist plus....
    1 bod
  11. Potvrzuji, s Mpi se mi jezdí po městě o dost lépe než s Tsi. Bude to asi kombinace vhodnějších převodů, komfortnějšího ovládání spojky, konfigurace palivových map řídící jednotky při nízkých otáčkách (samopřidávání paliva) a celkově asi lepší vhodnosti atmosférického motoru pro městský styl jízdy. Stručně řečeno s Mpi mám pocit, že při popojíždění v koloně si auto ovládám jen já sám plynem a spojkou, u Tsi jsem měl pocit, že mi do toho někdo násilně kecá a já to pak spojkou a brzdou musel korigovat, aby jízda byla plynulá. Ještě pro zajímavost chci dodat, že např. mnou dříve zkoušená Suzuki Vitara s motorem 1.0 Boosterjet, čili turbobenzín se po městě ovládala stejně snadno jako koncernové Mpi. Sumasumárum bylo vidět, že oturbené motory koncernu VW jaksi pro jízdu po městě nic moc......... Trochu smůla, jiní to umí lépe.
    1 bod
  12. za mě ve spojení s LPG maximální spokojenost. Jasně občas ten výkon chybí, ale při té dnešní hustotě dopravy, stejně čék musí jít pokorně v koloně, takže převládá úsporná cesta z místa A do místa B
    1 bod
  13. Tady jsem ti to dnes změřil. Měl jsem tam už osazeny ty LED lampičky, tak jsem ti změřil i je samotné kdyby se to k něčemu hodilo.
    1 bod
  14. Že se k tomu ještě vracím, jaké jsou ty negativní vlivy odpojení konektoru?
    1 bod
  15. Jak nerad to druhym? Kazdy tu ma urcite pravo vedet o vsech moznostech deaktivace SSS, tahle je sice nejjednodussi, presto jsem nikde netvrdil, ze ostatni metody pouzivaji blbci a neznalci, jak sis sam asi vsugeroval. Proc by se tu zrovna ta nejjednodussi metoda deaktivace SSS mela cenzurovat a zamlcovat? Zatim nikdo nevysvetlil proc takhle nee, ani ferda ze Strakonic. To ze se toho ty bojis, protoze tomu nerozumis, neni duvod k cenzure.
    1 bod
  16. Jen ho nech vyvztekat, on za deaktivaci SSS musel platit, kdyz to jde udelat i zdarma jednoduchym vytazenim konektoru. A co rekuperace energie, ma to CitiGo take? Ty systemy byvaji u Skody propojene, lepsi deaktivovat oba systemy, u me k tomu stacilo jednoduche vytazeni konektoru. Uz dva mesice to mam a bez problemu.
    1 bod
  17. Úplně nejjednodušší je vytáhnout malý konektor z mínusového pólu autobaterie. Foto je z Š Yeti.
    1 bod
  18. @zwan: já jsem ekoterorista???? Prosím Tě, z čeho tak usuzuješ? Že jsem spočítal (odhadl) úsporu CO2 v NEDC, který je sám o sobě zavádějící, na nějaké marginální 3g, což je asi 1,5 ml benzinu/km, při neblahém vlivu na životnost vozidla? Přičemž už dříve jsem se pozastavoval nad tím, že kvůli tomu s sebou taháš další hmotnost na elektrovýzbroji. Tak to jsi mě při vší úctě nepochopil... Upozorňoval jsem na to, že díky chujovině jménem SSS na prodaných 50 Fabií mohou bez pokuty prodat třeba jednoho Tourana se spotřebou 10l/100km s daleko větší marží...
    1 bod
  19. Tak jsem posbíral negativní hodnocení za otázku, zda někdo neví o existenci nějaké studie ohledně SS. To mě baví. ? Automaticky předpokládáte, že obhajuji SS. Neobhajuji. Já jen chci věrohodné informace, abych se mohl rozhodnout. Nějakou studii, nezávislý test, atd. Stejně jako vy tady podrážděně obhajujete škodlivost SS, můžu si vycucat z prstu jeho obhajobu a bude mít naprosto stejnou váhu, jako vaše příspěvky: Výrobce s tím počítá, na životnost a náklady na provoz to nemá vliv, nebo je jen zanedbatelný. Bla bla bla... Jenže já nevím jestli to tak je. Stejně jako to nevíte vy. Proto jsem se ptal na důvěryhodné informace, abych si ten názor mohl vytvořit.
    1 bod
  20. Už toho bylo plno na netu, v časopisech...... a co by ty automobilky měli říkat jiného, když chtějí prodávat. Mechanické opotřebení na klice - mazání. Vypíná studený motor - opotřebení a zase mazání. Vypíná hned motor po zátěži - vadí to Turbu. A ta příprava- dražší startér, baterie, alternátor a v motoru materiál na klice. Ano ušetří se palivo a tím klesnou emise ale to všechno co se do auta kvůli tomu vrazilo svými náklady na výrobu to přebije, jenom ty mnohem vyšší emise vznikly jinde a jindy.
    1 bod
  21. Ale zase bych to neprožíval toliko. Ano, kvalita šla dolů, ale i cena, průměrná hrubá mzda v roce 1999 byla cca 13 000, a FI v základu 280 000 a to neměla opravdu nic (Classic, 1.4 MPI 44kW, opravdu jen 4 kola a volant). Dnes je průměrná mzda skoro 30 000 (https://www.kurzy.cz/makroekonomika/mzdy/?imakroGraphFrom=1.1.1990) a FIII stojí v základu 260 000 s 1.0 MPI 44kW, ale už má centrál, klimatizaci, ABS, ESP a další (a když přišla FI, lidé taky na ni nadávali, jak je to oproti Felicii drahé, malé, nedá se to doma opravit, a dnes na ni někteří pějí ódy na to samé téma). On není problém dělat kvalitní auta i dnes, ale kdo by dnes dal za Fábii v základu 21,5 měsíčních platů? (to by stála skoro 630 000 a to tam není započtená ta další výbava) taky se stačí podívat na nejprodávanější kombinaci tehdá (HTP a Clasic/Comfort/Ambition) a dnes (TSI Ambition/Style). Takže ano, FI byla kvalitnější, ale sám jsem přesednul z FI do FIII a nějaké zásadní nedostatky nepozoruji (a jiná auta v segmentu jsou na tom velmi podobně). A ano, může se člověk ohánět tím, jaký je FI držák, ale zase je jiná doba, u 1.4 MPI běžně praskalo těsnění pod hlavou, u 1.4 16V a 2.0 8V zase některé kusy brali olej a další, takže taky to nebyli nějak zázračně bezproblémové motory. A co se týče spolehlivosti FIII, některé kusy mají najeto již přes 150tis a zatím to nevypadá na nějaký průšvih. Ale stejně, toto už je diskuze mimo toto téma a je to spíše dohadování se nějakých dojmů, než fakta.
    1 bod
  22. Mapy pro amundsen musis nahrat na tu kartu co tam mas. Ten postup co praktikujes lze pouze pro columbus :-)
    1 bod
  23. Mám dotaz:) Jsem v tomhle lama a četl jsem jen poledních pár stránek vlákna, tak prosím nekamenovat, pokud to už někde hlouběji je... Mám pár dní Octavii III s AMUNDSENem, který o sobě píše tohle: 5L0051236L 0635 ECE1 2016/2017 SHIELD 2016-03 (build 020). Stáhnul jsem poslední verzi map z http://updateportal.skoda-auto.com ECE 2017/2018 (12,00GB), přes ten jejich instalátor to dal na novou kartu, ale při pokusu o update v autě mi to píše něco jako "Vložte správné mapové podklady" nebo tak něco (zapomněl jsem si to ofotit:(( ). Co dělám blbě? Můžu to updatovat z jiné karty? Asi ne, co? Ale bojím se přemazat tu stávající originální... V návodu píšou, že budu potřebovat " Navigační SD kartu ze sortimentu ŠKODA Original Příslušenství pro aktualizaci navigačních map" a že " Pro ostatní updaty postačí běžná SD karta" - tak potřebuju nějakou origo kartu nebo se dá nějakým formátováním vyrobit, aby se tvářila jako ta jejich origo?:) Poradíte někdo? Díky, H.
    -1 bodů
  24. Tak ok, risknu to tedy a přemáznu tu stávající:) Snad to zafunguje a nebudu muset do servisu, aby mi to potunili oni... Díky!
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...