Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. ilmirec

    ilmirec

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      184


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 019


  3. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      14 534


  4. jayhawk

    jayhawk

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      385


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 8.5.2019 ve všech sekcích

  1. Já když bych benzín, tak něco jako Kokta. Něco co fakt umí jet. Jinak jsou to líné mrdky a nemá smysl za ně vyhazovat prachy. To už lepší levný provoz TDI [emoji6]
    2 body
  2. Clanky odchazi, ale diky SSS a rekuperaci.
    1 bod
  3. Vďaka, čítal som to celé ale tu montáž som nejak prehliadol ?
    1 bod
  4. Měli jsme několik aut s kotouči vzadu (i koncernových, ze současných třeba OIII), ale tak jak to rezne u Rapidu/Fabie III jsem se s tím nikdy nesetkal.
    1 bod
  5. tak tak ako pises :-) mam Bolero bez SmartLink ci MirrorLink, po zapojeni kamery a nakodovani mi nesiel obraz, cez tento modul uz ano :-)
    1 bod
  6. Ale jo Clinte já sem niky nemluvil špatně o benzínu nebo nafte kdyby bylo v superbu Bi turbo asi by benzín nebyl. A jestli bude nafta za 5let tak do práce bude zase nafta ale asi už 6valec ?
    1 bod
  7. Už chybí jen překopat na CNG. Navíc budeš i eco.
    1 bod
  8. Barbucha vychvaloval naftu, teď koupil palivo do zippáků a vychvaluje benál [emoji23] Nojo svého koně prostě do prdele kopat nebudeš nikdy. Takže je potřeba tyhle řeči brát s odstupem [emoji38]
    1 bod
  9. o dynamicke ciary sa stara Android modul - zobrazuje aj svoje aj ciary od kamery (kamera ma staticke v mojom pripade), nizsie fotky, pri jednej som bol blizko steny.
    1 bod
  10. kameru mam tuto: € 17,42 16%OFF | Trunk handle car reverse rear view camera Night vision waterproof color For skoda octavia fabia audi A1 car Rear view camera https://s.click.aliexpress.com/e/ciPbIPxK fotku z infotainmentu zavesim pocas dna
    1 bod
  11. @marspk 1.) To už se v tomto vlákně řešilo, hledej, čti. 2.) Dodržuj pravidla fóra a necituj bezprostředně předcházející příspěvek!
    1 bod
  12. Musíš za to zatáhnout a nebát se toho. Co hold nejde silou, jde ještě větší.
    1 bod
  13. No nejvíc odrazuje od nákupu EU jejich novýma normama.. Bude to ještě zajímavé, co v nabídce vůbec zůstane za motory. Těch 95 gramů Co2 na kilometr je už celkem masakr...☺️
    1 bod
  14. Ahojte Po výmene plecháčov so zimnými gumami som sa nestačil diviť, ako dopadli moje zadné kotúče :( Na aute po 3 rokoch a cca 50.000 km by takto asi vyzerať nemali : Druhá strana je o trocha lepšia - "iba" ryhy, nafotím a dám foto večer. Ako reklamácia mi to asi neuznajú - či ?
    1 bod
  15. Ale prdlajs, musíš jet plynule ?
    1 bod
  16. Elektrika a schémy: https://uloz.to/!YgeNGIw4bram/s0071120015-zakladni-vybava-l0l-od-rijna-2016-pdf Karoséria: https://uloz.to/!szimr4nTzcSl/d4b806d82b4-opravy-karoserie-pdf https://uloz.to/!wWPqZXrqnvIT/s0051870015-opravy-karoserie-montazni-prace-na-karoserii-pdf Podvozok: https://uloz.to/!riQy5pMWNHCX/d4b806ab0a2-brzdove-systemy-pdf https://uloz.to/!oT0ZXIsuaUm1/d4b806ab08e-kola-pneumatiky-pdf https://uloz.to/!SrXdEWIVSwr0/d4b806ab094-podvozek-napravy-rizeni-pdf Prenos sily: https://uloz.to/!BPUCFBuf85WT/d4b806ab091-7-stupnova-prevodovka-s-dvojitou-spojkou-0dl-pdf https://uloz.to/!9SdZzt7H106G/d4b80513d9a-prevodovka-0d9-dsg-pdf https://uloz.to/!hFhS5VTmVL42/d4b80513ddd-prevodovka-02q-0bb-0fb-pdf https://uloz.to/!fucPIZqGZES6/d4b8051ae00-palivovy-system-vznetove-motory-pdf https://uloz.to/!zksWTBzVy7ET/d4b8051ae47-palivovy-system-zazehove-motory-pdf https://uloz.to/!MuEDhZcHHEoN/d4b80513e11-kardanuv-hridel-a-rozvodovka-zadni-napravy-pdf https://uloz.to/!ikBnnLxltUsk/d4b8051adff-motor-1-4-92-110-kw-tsi-pdf https://uloz.to/file/mZcFCdknp0aH/d4b805e29ad-motor-1-8-132-2-0-132-140-162-200-206-kw-tsi-pdf https://uloz.to/file/9ZQQlNiiWy0C/d4b806ab08f-motor-1-6-85-2-0-110-130-140-kw-tdi-cr-pdf https://uloz.to/file/jKIUUxnorgtk/d4b808dda61-motor-2-0-176-kw-tdi-bit-cr-pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: https://uloz.to/!DEske5TtNQLP/d4b806ab0a0-nezavisle-topeni-pridavne-topeni-pdf https://uloz.to/!Mp8oNwEVQi2u/d4b806ad478-topeni-klimatizace-pdf https://uloz.to/!mJuXxxo8gplm/d4b806338ac-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r1234yf-pdf https://uloz.to/!k4V05fIITlgi/s0051890015-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r134a-pdf Vlastná diagnostika: https://uloz.to/!WKRURkiMODsw/d4b806b6fa0-komunikace-pdf https://uloz.to/!wXkNZ5v3ntve/s0051880015-elektricka-zarizeni-vseobecne-informace-pdf
    1 bod
  17. Máme na chatě v kůlničce na dříví sršně. Teda, u sršňů v kůlničce máme dřevo. Ještě přesněji, sršni mají v kůlničce naše dřevo. Své dřevo tam mají, abych byl úplně přesný. Ve své kůlničce mají své dřevo. Když jsem do té kůlničky doskládával další dřevo, abych sršně uplatil, praštil jsem polínkem do té stěny s jejich hnízdem. Jediná věc, která mě překvapila víc než jejich schopnost ve vteřině evakuovat to hnízdo, byla moje schopnost v půlvteřině evakuovat kůlničku. Zatímco ale sršni zaujali bojovou formaci za hlasitého bzučení, já jsem zaujal útěkovou formaci za hlasitého skučení. Zkoušel jsem potom hledat na internetu nějaké informace, jak je přemluvit k odstěhování. Nejjistější se zdá být počkat do jara — prý se každý rok stěhují kvůli hrozbě parazitů. Když počkám do jara, přestěhují se do chaty a kůlničku nám vrátí. A to je fér. Ona ta stránka, co jsem našel, byla vůbec spíš na straně sršňů. Že prý když si na vás sednou, tak nechtějí útočit, jenom si vás oňufávají, jestli se jim budete líbit. Obávám se, že varianta „ne“ je stejně špatná jako „ano“. Jejich jed je prý slabší než vosí. Kdyby byl člověk krysa (a kdo z nás tak trochu není, že jo), snese až tři bodnutí. Která navíc bolí víc než vosí, protože jed sršňů obsahuje víc acetylcholinu. A to je špatný. Jo, a umí ho stříknout na vzdálenost až čtyřiceti centimetrů. Ideálně do oka. Ale jinak jsou to dobráci, utěšovala ta stránka. Hrozně pracovití, ani v noci nespí. Fakt díky za uklidnění, stejně jsem nechtěl dneska jít spát. A nízká teplota jim nevadí. I při teplotě kolem pěti stupňů si dovedou teplo vyrobit a připravit se na akci. Tím je myšlen útok. A užiteční. Těch 700 kousků, co žije v tom hnízdě (COŽE!!!!!), prý sní za den až kilo otravných much, komárů, ovádů a jiné havěti, která vás obtěžuje. Kilo!!! Předpokládám, že si poradí i se zajícem nebo batoletem od sousedů. A jsou klidní až flegmatičtí - jedna z mála věcí, co je naštve, je, když jim přijdete moc blízko k hnízdu. Nikdo ale prý neví, co takový sršeň považuje za příliš blízko. Socially awkward sršeň prý i tři metry. Čtyři, když navážete oční kontakt. Další věc, co je irituje, je mávání rukama. I když se třeba zkoušíte jenom vzdát. Jsou super. Mám je vlastně docela rád.
    1 bod
  18. Tuto informaci jsem vypustil Já a zakládala se na tom že kolega vyvíjí elektroinstalaci na MPI Evo a MPI Evo CNG , bohužel ve čtvrtek bylo potvrzeno že ani jeden motor se do Citiga nepodívá a budou nabízeny exkluzivně pro VW UP. Mám dokument (oficiální) s plánovaným počtem vyrobených kusů celé trojice Citigo, Up, Mii v každé motorizaci. Z něho vyplívá že Citigo a Mii v roce 2021 skončí a UP pojede minimálně do roku 2023. Truchlit ale netřeba, pokud někdo bude toužit pro CNG nebo třeba TSI , může sáhnout po VW UP který v lepší výbavě zase tak drahý oproti Škodě není a má své výhody (třeba couvací kameru, tažné zařízení atd..).
    1 bod
  19. otázka tedy zní, jsou takové? silně pochybuji, neb je to zásah do konstrukce a vozidla a jeho parametrů.... nevěřím tom, že by výrobce vozidla takovou úpravu kdy dovolil...
    1 bod
  20. Protože kdyby tam napsali prodejní cenu,tak zákazníkovi mrdne a uteče z bazače. Ta modrá je,ale fakt pěkná barva. Nov
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...