Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 911


  2. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 501


  3. Nemmie

    Nemmie

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      172


  4. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      4 619


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 18.5.2019 ve všech sekcích

  1. pro méně chapave 4x [emoji23][emoji23][emoji3][emoji23]
    3 body
  2. No hele to mas jako vsude, v kazdy praci mas proste liny lemply ktery delat nebudou. Bohuzel u policie to je tak ze zlenivelejch lidi je hromada a sazej na to ze lidi je malo a nikdo je vlastne nema jak vyhodit :)
    2 body
  3. No ja tim ze delam u fizlu tak si s tim tu praci vzdycky rad dam :D
    2 body
  4. Já mám 185cm/100kg+ a ve většině standardních aut mám problém se sedačkama v oblasti ramen, u sebe jsem to řešil výměnou za A6 S-line, což už aspoň funguje
    1 bod
  5. Ale prd. Klučina měl sklerózu a prodal mu to 4x. Takže za 400.[emoji16]
    1 bod
  6. No jestli u obecní (městské) policie... tak tím bych se zrovna nechlubil
    1 bod
  7. tys ten werk prodal za 100 papírů jo? To mě poser na hlavu. Ty lidi u nas jsou blázni. Už vím, nebyl to někdo koho si čekal u brány v Dobranech? [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  8. Bohužel cena nemá na kvalitu vliv, neb stále je to pouze auto vyrobené na stejné lince jako verze Active s 1,0 Tsi za 450 tisíc...
    1 bod
  9. Kapitan by musel sníst ještě hodně knedlíky aby měl 150. Naopak, na palubě musí být kurtovanej aby když zafouka vítr ho nelovili v rozbouřených ricnich vod. [emoji3]
    1 bod
  10. Chytré telefony, chytré hodinky, chytré oblečení, chytrá auta... jen ty lidi jsou čím dál blbější.
    1 bod
  11. Správně, Korejec patří do chleva. Tam je jeho místo. [emoji23]
    1 bod
  12. Taky mám Dunlop Sport MAXX RT2 v rozměru 225/40 R18 a spokojenost. V tomto rozměru je to moje první letní pneu, ale hlučnost je jen nepatrně vyšší než zimní a s klidem mohu doporučit, ale ve výběru ji nemáš.
    1 bod
  13. Pozor, to není ford, ale soused z Nošovic ?
    1 bod
  14. Effendi: Tak nevím jestli sis to nespletl s TV Barrandov. Ne že bych měl ČT nějak v lásce, ale Jaromír Soukup dal slovnímu spojení "televizní kanál" nový, hlubší význam...
    1 bod
  15. Cena pro Arval není úplně standardní cenou.
    1 bod
  16. Jako nejlepší potahy jsou ty co jsou na sedačce z výroby, nevím proč na ně dávat cokoliv dalšího. Chápal jsem to v době hnusných potahů ve 120 nebo favoritech, chápu to u ojetého auta s prosezenými a potrhánými sedačkami, avšak zcela to nechápu u nového auta. Je to jako si obalit nový gauč do igelitu.
    1 bod
  17. dík, ale nie som. len som otvoril návod k rádiu
    1 bod
  18. Děláš si srandu? V motorové sekci rozhodně nikdo nebude řešit rezervní kolo!
    1 bod
  19. OIII Combi 1.5 TSI DSG G-Tec 96 kW.pdf
    1 bod
  20. 0W-30 je úplne tá istá "brečka" ako 5W-30-ka ktorú si tam dával aj ty, akurát 0W má za studena trochu nižšiu viskozitu a tým pádom lepšie maže kým motor a olej v ňom nedosiahnu svoju normálnu prevádzkovú teplotu (v prípade oleja 90-110°C). Inak do tohto motora môžeš liať od 0W-30 po 10W-40 hocičo, stačí ak to má schválenie VW 502.00 alebo VW 504.00. Základ je ten, že treba olej meniť včas a výmenný interval prispôsobiť režimu prevádzky. Iné je totiž jazdiť dlhé trasy (ako to je tvojom prípade - viac ako 50 tisíc km ročne), a iné skákať po meste pár km so studeným motorom a za rok najazdiť to, čo ty dáš za jeden mesiac, alebo dva. Akurát toto už užívateľská príručka takto detailne nerieši a potom ľudia jazdia na jeden olej niekedy aj 30 tisíc km v tom najhoršom režime a potom sa čudujú ak je motor po 100 tisíc km vhodný na GO.
    1 bod
  21. Máme na chatě v kůlničce na dříví sršně. Teda, u sršňů v kůlničce máme dřevo. Ještě přesněji, sršni mají v kůlničce naše dřevo. Své dřevo tam mají, abych byl úplně přesný. Ve své kůlničce mají své dřevo. Když jsem do té kůlničky doskládával další dřevo, abych sršně uplatil, praštil jsem polínkem do té stěny s jejich hnízdem. Jediná věc, která mě překvapila víc než jejich schopnost ve vteřině evakuovat to hnízdo, byla moje schopnost v půlvteřině evakuovat kůlničku. Zatímco ale sršni zaujali bojovou formaci za hlasitého bzučení, já jsem zaujal útěkovou formaci za hlasitého skučení. Zkoušel jsem potom hledat na internetu nějaké informace, jak je přemluvit k odstěhování. Nejjistější se zdá být počkat do jara — prý se každý rok stěhují kvůli hrozbě parazitů. Když počkám do jara, přestěhují se do chaty a kůlničku nám vrátí. A to je fér. Ona ta stránka, co jsem našel, byla vůbec spíš na straně sršňů. Že prý když si na vás sednou, tak nechtějí útočit, jenom si vás oňufávají, jestli se jim budete líbit. Obávám se, že varianta „ne“ je stejně špatná jako „ano“. Jejich jed je prý slabší než vosí. Kdyby byl člověk krysa (a kdo z nás tak trochu není, že jo), snese až tři bodnutí. Která navíc bolí víc než vosí, protože jed sršňů obsahuje víc acetylcholinu. A to je špatný. Jo, a umí ho stříknout na vzdálenost až čtyřiceti centimetrů. Ideálně do oka. Ale jinak jsou to dobráci, utěšovala ta stránka. Hrozně pracovití, ani v noci nespí. Fakt díky za uklidnění, stejně jsem nechtěl dneska jít spát. A nízká teplota jim nevadí. I při teplotě kolem pěti stupňů si dovedou teplo vyrobit a připravit se na akci. Tím je myšlen útok. A užiteční. Těch 700 kousků, co žije v tom hnízdě (COŽE!!!!!), prý sní za den až kilo otravných much, komárů, ovádů a jiné havěti, která vás obtěžuje. Kilo!!! Předpokládám, že si poradí i se zajícem nebo batoletem od sousedů. A jsou klidní až flegmatičtí - jedna z mála věcí, co je naštve, je, když jim přijdete moc blízko k hnízdu. Nikdo ale prý neví, co takový sršeň považuje za příliš blízko. Socially awkward sršeň prý i tři metry. Čtyři, když navážete oční kontakt. Další věc, co je irituje, je mávání rukama. I když se třeba zkoušíte jenom vzdát. Jsou super. Mám je vlastně docela rád.
    1 bod
  22. 18. až 21. března jsem jel Dánsko. Před odjezdem jsem natankoval do plné, ve čtvrtek ráno pak jsem po ujetí 1.176 km natankoval do plné 66 l, přitom počítač ukazoval dojezd ještě 60 km (podle počítače průměrná spotřeba 5,6, spočítaná 5,69 - takže palubák zase až tolik nekecá). V pondělí ujeto 1.051 km, ve středu přesun po Dánsku 125 km, ve čtvrtek cestou k domovu 1.048 km. Po Dánsku jsem celkem ujel těsně pod 500 km. V autě sám s výjimkou cca 50 km v pondělí večer, kdy jsem byl plný, v kufru celou dobu cca 40 kg. Z celkových 2.224 km bylo asi 370 mimo dálnice. Snažil jsem se jet trochu na spotřebu, takže na německých dálnicích většinou kolem 130 km/h podle GPS, občas jsem to maličko přišlápnul, ale přes 170 km/h jsem nešel, při cestě k domovu jsem před Elbetunelem v Hamburku přes půl hodiny cukal po pár metrech, jinak jsem jel bez výraznějších problémů. Průměr 96 km/h zase není až tak nízký, v Dánsku je povolených jen 80 km/h, na dálnicích je tam sice 130 km/h, ale často omezených na 110 km/h - a tam radši ty rychlosti dodržuji. Ovšem líp se mi jede, zvlášť na takových delších štrekách, když na to šlapu a nedívám se, kolik tam teče – přijde mi, že pak nejsem tak utahaný. Do posledního tankování jsem najel celkem 81.677 km, průměrná aplikací Fuelio spočítaná spotřeba za celou dobu je 6,65 l/100 km - tankování poctivě eviduji... Jak už jsem tady jednou psal, často delší dobu jezdím jen po Plzni, to pak průměr hodně kazí.
    1 bod
  23. Sakra, to je nájezd, to jsem na TSI ještě neviděl
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...