Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      8 790


  2. bitttpower

    bitttpower

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 035


  3. Twisted

    Twisted

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 533


  4. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 189


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.5.2019 ve všech sekcích

  1. @Kuban3c ked nenajazdis viac ako 75tkm za tych 5 rokov, tak by som zobral radsej servis. Len prva prehliadka je cca 150 - 200€. Pri druhej sa okrem oleja a filtra menia tusim aj sviecky tak to bude este viac... Takze na servise usetris cca 350 - 400€.
    2 body
  2. Ahoj ,není to sice z ulice ale snad nebude vadit když to dam semŠKODA Fabia R5 1,6 / EA 888 / 210kW / manuál
    2 body
  3. Má někdo zkušenosti, že zlobí dešťový senzor? Po přepnutí na INT jednou setře, ale pak může pršet jak chce a dlouho nic. Po chvíli setře 4x rychle a pak opět dlouho nic až není vidět. Další problém mám, když je jedu od cca 145-150 km/h, tak se nahoře od dveří řidiče ozývá pískání, pravděpodobně z špatného těsnění, je to hodně nepříjemné. Byl jsem s tím u Klokočky v Praze a řekli mi, že si auto nechají minimálně na měsíc, že jej nikdo ze servisaku nikdy neviděl a musí se to (na něm) naučit. To Škodovka neškolí servisy a nechává je se to postupně učit metodou pokus omyl? Tak jsem volal do Auto Styl, trochu lepší jednání, ale může tam být den nebo 14 dní, nejsou náhradní díly, nikdo auto neviděl, na počítači neměl. Ptal jsem se ještě na chybějící držák na brýle, prý pokud to nemám poznamenané v předávacím protokolu, mám smůlu, i když to je standardní výbava. Dotaz na náhradní auto po dobu záruční opravy považoval za výsměch, můžu si jej zaplatit. Je to běžné?
    1 bod
  4. Mám tyhle koncovky taky a vypadají moc pěkně, decentně, žádná maškaráda a zvedne to zadek auta
    1 bod
  5. Jo, bude mě bolet celej člověk ???
    1 bod
  6. První by měla být FL, druhá ne. Mimochodem, moderátor tě brzy napomene za citování předcházejícího příspěvku, je to proti pravidlům.
    1 bod
  7. @MilanHos počkat počkat jak jako propustku ??? takový pojem neznám..?? oznámím jako hotovou věc, obleču se a jedu.. a pokud chceš být za hodného muže doma tak to oznam den dopředu ☺️?????
    1 bod
  8. Kdyby to šlo takhle jednoduše u koncernu, ferda už by to zveřejnil a před dílnou by měl frontu.
    1 bod
  9. "Obecně platí, že na značku na přání je možné dát kombinaci čísel a velkých písmen (pouze arabská čísla a latinka bez diakritiky, s výjimkou písmen G, CH, O, Q a W - z důvodu snadné zaměnitelnosti těchto písmen). Značka také musí obsahovat minimálně jedno číslo, nesmí být tedy složena pouze z písmen." Z toho je zřejmé, že kombinace znaků na RZ musí mít minimálně jedno číslo. O tom, že by tam muselo být minimálně jedno písmeno tam nic není. Sám jsem těch celočíselných RZ viděl už několik. Takže to lze.
    1 bod
  10. @MilanHos přijet k nam s svou ženou, přitelkyni. Doufam że nemaš tirankýni Ja mohu přijet 22.6
    1 bod
  11. @Barenasparenamě už lámalo tolik lidí, že na sobě nemám jedinou kost celou. Já to mám trochu složitější, doma bych musel dostat propustku ? @Ondra16V je rád že jsem mu přijel na proti do Brna, by mohl vyprávět. Ale průběžně to tady sleduju a snad to jednou klapne.
    1 bod
  12. Hokej... Já teď dovalil po celém dni z Prahy... Nevýhoda rodičů, sportujících dětí [emoji3]
    1 bod
  13. to by ovšem mělo být nastaveno už výroby
    1 bod
  14. Auto lock trunk by melo byt tohle: zamkne kufr po rozjezdu, kdyz budes stat na semaforu, nikdo ti ho neotevre. Zamek kufru se odemkne az po otevreni dveri ridice nebo spolujezdce.
    1 bod
  15. Prý byly zapečené vstřiky. Ikdyž se mi to nezdá, že by byly všechny 4 naráz. Pravdu asi nezjistím. Dělal to takový hajzlik autoelektrikář co rád okrádá lidi.
    1 bod
  16. Za fotku neděkuj, je stažená z netu. :-) Odvzdušnění (to je strašný slovo) je prostřední a pravá hadička napojující se do gumové hadice vedoucí k hrdlu. Prostřední vede k tomu ventilu, který si mačkal v hrdle. Ta bílá vede dopředu do motoru a je připojená přes eletroventil u expanzky do sání. Na fotce je určitě vršek nádrže, spodek žádné vývody nemá. Hadičky pod víkem, jedna vede benzín do vstřikování, druhá je přepad od vstřikovačů zpátky do nádrže. Na vyndání čerpadla opravdu stačí povolit ten ten zubatý kruh. Ale jak se šroubuje nahoru, tak narazí na benzínové hadičky, tak je potřeba odpojit i je. Těsnění mezi čerpadlem a nádrží je tlusté gumové, neměl by být problém. Ale je to nádrž od benzínu, potenciální bomba, tak to chce k tomu přistupovat s respektem. Dílenská příručka zde. palivová soustava.pdf
    1 bod
  17. Tím ventilem v motoru to nebude, myslím, že ten pouští vzduch do toho uhlíkového filtru na odvětrání zachycených benzinových par nebo tak něco okolo toho filtru. Vzduch z nádrže při tankování uniká skrz plnicí hrdlo. Proč nejde vzduch z nádrže plnicí hadicí do plnicího hrdla? Ta hadice má dost velký průměr na to se tam vešel benzím dovnitř i vzduch ven. V viz fotka nádrže s plnicím hrdlem Bílou záklopku v hrdle máš? Nemohla se ulomit a spadnout do hadice? I když ona asi nebyla na všech modelech.... Já bych šel po té plnicí hadici.
    1 bod
  18. Su dostupne nove mapy http://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH12_P177_EU_201920.zip
    1 bod
  19. 1 bod
  20. Rekuperace energie, prebiji to baterii pri brzdeni vysokym napetim kolem 15 V, aby to baterie vydrzela, nesmi byt moc nabita, takze ji tzv. inteligentni dobijeni umele udrzuje polovybitou, nabijeci napeti tak skace mezi cca 12 V, coz je moc malo a cca 15 V, coz je zas moc hodne, a tim se baterie nici. Vsechny tyhle zbytecne funkce vcetne SSS vypnes nejjednoduseji vytazenim prebytecneho konektoru z minusoveho polu autobaterie, tim se dobijeni prepne do rezimu standardniho trvaleho konstantniho dobijeciho napeti kolem 14,2 az 14,4 V.
    1 bod
  21. Zdravím. Podělím se zkušeností výměny svíček 1.2TSI FIII 2015. Zakoupil jsem Brisk BOEX14YP. Dobrá cena, značka také není k zahození. Nasadil dotáhl 22Nm a jezdil. Občas po ránu v zimě cukalo, po zahřátí už ok. Nedalo mi to a po čase jsem hledal. Našel jsem sdělení Škody auto a správně natočeném jiskřišti. Nedalo mi a svíčky označil a vyndal. Samozřejmě jsem zjistil že jiskřiště je úplně jinak natočené. Ihned jsem psal do Brisku.. Nedostali jsme žádné požadavky od výrobce auta o natočení jiskřiště. Tak jsem neváhal a objednal originál více jak o polovinu dražší. Po označení a dotažení jiskřiště přesně podle příručky, zahnutí k výfuk ventilům. Samozřejmě ty slavné BRISKY mi jsou k prdu a sám Brisk fuck OFF nějaká kompenzace atp. Asi by se divili kdybych odkouřil motor a pak chtěl něco po nich.. TAKŽE POZOR BRISK DO TOHOTO MODELU NEBRAT!!!
    1 bod
  22. Mas pravdepodobne iny Canton....moj je uplne v poriadku
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...