Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.6.2019 ve všech sekcích

  1. Takže podám info, jak jsem dopadl v autorizovaných servisech. 1. možnost úpravy dokodováním - blbost 2. nelze namontovat - blbost 3. jde namontovat, jen je potřeba oslovit více servisů. Nakonec dnes namontováno, vše funkční. Cena v autorizovaném servisu škoda 4670 kč včetně DPH.
    3 body
  2. https://hadex.cz/k588a-zarovka-led-sv85-8-sufit-12v25w-bilacan-bus-delka-41mm/ https://hadex.cz/k588-zarovka-led-sv85-8-sufit-12v2w-bilacanbus-delka-36mm/ Nebo další zde https://hadex.cz/_83autozarost-zarovky-zarivky-vybojky-autozarovky-led-sufit-a-ostatni/ důležité je slovo CANBUS vpopisu! Jsou stejně jako v Číně proto asi ta cena ale budou hned nebudeš čekat. Měl jsem je ve 2 autech a v poho...
    2 body
  3. Nikdo to nebere jako útok na škodovku. Jen všeobecně Ocel.... Jak je vůbec možné, že tak tenoučké profily, jaké jsou použité v dnešních vozech. Člověk by chápal, kdyby viděl pořádnou masivní traverzu, ale ty všelijak zohýbané plechové díly? V moderních automobilů, značku ŠKODA samozřejmě nevyjímaje, dnes už převažují díly z takzvané vysokopevnostní oceli. Jsou až šestkrát pevnější než z běžné hlubokotažné oceli a čtyřikrát lepší než z oceli se zvýšenou pevností. Díky tomu je možné dosáhnout při výrobě úspory cca 50-70 kg oceli na každé karoserii, přestože současně neustále rostou nároky na zvyšování celkové pevnosti, tedy především zvyšování bezpečnosti lidské posádky. A snižování hmotnosti, spotřeby paliva, a tedy i CO2, je jedním z klíčových témat dnešní doby. Jak vzniká za tepla tvářený díl? Do oceli se kromě jiných přísad přidá také bór (proto se někdy říká bórové oceli). Před vylisováním se nástřih ohřeje ve speciálních pecích na cca 920 °C. Ocel, tvárná skoro jako guma, se vloží do lisu. Nářadí je speciálně chlazeno a během několika vteřin dojde k ochlazení lisovaného dílu na téměř pokojovou teplotu a tím dojde k vytvrzení na vysokou pevnost. Otvory a ořezy jsou následně pak prováděny laserem, protože takto pevná ocel jde jen obtížně stříhat.
    2 body
  4. A zase, bavíme se o vývoji z 80 let a vývoji z roku 2012, je ta ocel stejná? Možnosti simulací v 80. letech byly opravdu... To nejde porovnávat, vždyť materiálově jsou ty auta jinde
    2 body
  5. Je dobré se podívat také na spodní část auta a uvědomit si na čem vlastně jezdíme . Na Karoqu se nám líbí že je lehký a tím i úsporný ale vše má své meze. Každý kdo používá předokolku a jezdí do terénu by si měl uvědomit že se opravdu šetřilo ale úplně na všem. Je to můj názor, nikomu nevyvracím že auto něco vydrží ale je tam to ale. Některé podvozkové části jsou dosti zeslabené , pro úsporu váhy šla Škodovka do krajností. Posuďte sami. 2,5 mm a 2,9mm nosníky zadní nápravy zrovna rezervou nevyniká.
    1 bod
  6. Díval jsem se na stránky ŠKODA a tam je možnost předplaceného servisu. Což si myslím, že je ten jejich návrh. Je tam varianta Standard : Zahrnuje servisní úkony předepsané výrobcem. Jedná se zejména o servisní prohlídky podle stanoveného servisního intervalu QI4 (pouze vozy s pohonem na CNG) nebo QI6. Zahrnující výměny motorového oleje, výměny filtrů, výměnu brzdové kapaliny, zapalovacích svíček a další úkony prováděné v rámci servisních prohlídek. Varianta Standard obsahuje také prodloužení záruky mobility. A varianta plus : Zahrnuje servisní úkony ve stejném rozsahu jako varianta Standard a dále servisní úkony vedoucí k bezstarostnému provozu vozidla. Jednoduše řečeno se jedná o výměnu dílů podléhajících běžnému opotřebení jako jsou brzdové destičky a kotouče, stěrače, rozvodový řemen a mnoho dalšího. Bezstarostný provoz vozidla znamená i krytí nahodilých poruch, prodloužení záruky mobility, každoroční dezinfekci a případné doplnění klimatizace a kontrolu vozu před STK. Cena je na Superb 45 200,- standard a 91 000,- plus.
    1 bod
  7. Okay, okay, držím palce a doufám, že to bude hezké, ale pozor na podvozek. Člověk si chce udělat auto hezký, ale ty retardéry a zlomy v nájezdech na parkoviště, to za to moc nestojí. Navíc, když na mě ostatní troubí, že se plazím, jak had. Pošli fotky.
    1 bod
  8. Cervena k race blue sa proste hodi tak ako si neviem predstavit inu farbu ako cervenu k mojej quartz sedej.
    1 bod
  9. Tyzden trvalo, kym auto prislo na Slovensko k importerovi a dalsi viac ako tyzden, kym prislo k predajcovi. Potom prihlasenie a u nas vo firme to tiez nebolo zo dna na den. Ale dnes po neustalom otravovani som sa konecne dockal. K tomu, ze som auto vo firme riesil od novembra sa ani nebudem vyjadrovat. Takze peknych 8 mesiacov. A to sme fakt velmi velka firma.
    1 bod
  10. Stará Škodovka Favorit r.v.1990 má zadní nápravu asi ze 6mm profilu a váží asi 850kg a Karoq 1380kg, a má nápravu ze 4 mm profilu.
    1 bod
  11. je tomu tak na všech autech, výměna se řeší uříznutím daného dílu a nahrazením smostatného dílu druhovýroby ... toto není nic nového
    1 bod
  12. Trvalo to trochu dele, ale vzdy kdyz jsem si vzpomnel tak prselo a kola byla špinavá. Dávám zde tedy vysledek mé práce. Nakonec jsem zvolil kombinaci červené barvy a bílé samolepky. Samozřejmě trmeny jsou origo. Jen se mi líbila kombinace bílé a červené a co jiného si tam dát než toto. :)
    1 bod
  13. ja uz nemam karoga,vratil jsem ho a poridil superba s motorem 1,8 tsi automat.
    1 bod
  14. U generace EA211 se nakrmením SW v oblasti paliva a vzduchu se dostaneš se sériovým turbem (1.4TSi 92kW - kód motoru CZCA) na cca 117-122kW. Dál se dá dostat jen s větším dmychadlem z motoru 110kW (1.4TSi 110kW - kód motoru CZDA). A to je pak někde kolem 135-140kW. Další restrikcí z výroby je výfuk který je postavený přiměřeně k výkonu. Pro výkon cca 200koní je potřeba průměr trubek 55mm a třeba moje Fabia 3 edice R5 má hned za středním dílem redukován průměr na 50mm (z důvodů snížení hlučnosti). Ikdyž u turbomotorů není až tak důležitý zmiňovaný průmer potrubí, nicméně pomůže k lepšímu výplachu válců. Jinak každý motor má rezervy a to i třeba motory ze starší generace EA111 1.2TSi (CBZA,CBZB - 63kW, 77kW), 1,4TSi (CAXA,CAVE,CTHE - 90kW,132kW,132kW), u všech zmiňovaných motorů lze bezproblémově chipovat v rozsahu cca 20-30%. Stav rozvodů nemá s upravou SW nic společného, je to výrobní defekt který se dá odstranit montáží polední nahrady rozvodového ústrojí. U 1.2TSi je to podmíněno dokonce výměnou nalisovaného kola na klice (které bývá většinou poškozené). V Praze můžu doporučit http://www.profituning-praha.cz - Michal Vojáček, je to člověk který ví co dělá a přímo na místě odbrzdí výkon před i po.
    1 bod
  15. Tak já to pro jistotu opakoval protože se tomu nedá věřit . Jednak máš fakt super zaměstnavatele že ti koupi auto a je mu úplně volný že nebude auto jezdit na garanční servis atd. (Kup mu flašku). Nevím jaký máš ty zkušenosti s pojišťovnou ale když jsem měl já autonehodu a auto které mi projelo stopkou 130kou tak obě auta kontrolovala pojišťovna a soudní znalec hodně slušně takže v mém případě kdybych tam měl jiný motor by se zjistilo docela jednoduše a rychle když byl před autem venku . Jinak chápu že chce někdo silnější motor . Ale v tvém případě to legálně nejde a i tak to bude sranda od 200 do 300 tisíc kvůli získání +35kw v superbu který je služební a jezdí pravděpodobně i do zahraničí to je prostě masakr .
    1 bod
  16. A v které části se tedy mohu slušně a zdvořile zeptat na věci týkající se kódování, když ne v tématu Karoq kódování?? Velice se omlouvám, že jsem běžný uživatel auta, který prostě potřebuje poradit, a který nemá čas pročítat tisíce příspěvků v různých tématech. Za totality bylo také dobré se na nějaké věci raději neptat …..
    1 bod
  17. Ještě jsem si se servisem vyměnil pár e-mailů a v pondělí se jich půjdu zeptat osobně a naposledy smírnou cestou, jestli jednání posledních dnů myslí opravdu vážně. Pokud ano, tak už do toho zapojím právníka, kterýho budu chtít zaplatit. Není přece možný, abych za cizí chybu platil. Samozřejmě, že nebudu řešit zrušení dovolené atd. možna v USA by mě to vyšlo, u nás pravděpodobně ne a ani se takto chovat nechci. Na druhou stranu jsem loni koupil pro rodinu auto, který nás stálo lehce přes milion, budeme ho splácet ještě 4 roky, tak bych chtěl, aby fungovalo jak má a pokud mi na něm někdo cizí způsobí ztrátu hodnoty, tak si myslím, že jsem v právu tuto ztrátu požadovat. Až auto budu prodávat a někdo si projede celý bok měřičkou laku, nebo si ho prolustruje přes Cebii, tak ho nebude zajímat, jestli jsem to naboural já, nebo servis, nebo někdo jiný. Prostě bude bouraný, tak mě potáhne cenou dolu. Dobrej vtip je, že když jsem chtěl dát loni našeho starýho dvojkovýho Supa protiúčtem, tak v tom stejným autosalonu mě řekli, že byl bouraný, tak 40 litrů dolů. Nabídli mě 180 000,- nakonec jsem ho prodal po vlastní ose za 260 000,- A bouraný byl tak, že jsem smetl asi v 60km/h srnu, takže tam to byla pouze kapota, světlo a blatník a stejně mě chtěli stáhnout o 40 000,- . Ale teď, když je chycená celá pravá strana, tak je to v pohodě a ztráta ceny není. A není to žádná vyčuranost, nebo že bych se snažil vytřískat co jde, takhle já nejednám. I když věřím tomu, že kdyby to bylo naopak, tak by mě ždímali jak by se dalo. A teď tady po mě chcou žádost, že jsem to auto svoje chtěl opravit, žádost, že jsem chtěl zapůjčit náhradní vozidlo. Žádosti chtějí proto, aby jim vše pojišťovna proplatila. No já nevím, ale když mají máslo na hlavě, tak mě ty žádosti mají sepsat, poslat, já to podepíšu, oskenuju a pošlu zpátky. A ne se tady s tím vymýšlet a sepisovat. Navíc venku je hezky, tak lidi chodí na koncert, říkal premiér ? takže půjdu na koncert a nebudu se tady s něčím sepisovat.
    1 bod
  18. Stalo se mi to same ale se svetlem v kufru. Daval jsem tam ledku a skratnul ti plisky ve kterych je zarovka usazena. Dioda nevydrzela ten proud, je pouze na 1A! Je to opravdu usmernovaci dioda. Obecne ja tam proto aby zarovka nesvitila po zavreni kufru, jinac i by mohla lehce svitit. Vice ze :
    1 bod
  19. myslím, že ostatní mě pochopili
    1 bod
  20. Taky přispějí troškou do mlýna. Cesta 90% po dálnici.
    1 bod
  21. Příteli vyvedu tě z omylu...nemam potřebu někoho kritizovat to zaprvé,jen ti z mého profesního hlediska říkám že to co děláš neni uplně dobrý ale ok tvoje auto a beru informaci že to čerpadlo je stejně jednou nohou kO a že se do toho podíváš a třeba ho i na nějakou chvíli dáš dohro.Ono stejně jednou lehne veř mi nedelam tyhle motory měsíc. Další věc..připadá ti že když se živím opravami techto vozů a pochopitelně si svoje know how chráním že jsem strašně vyčuranej pač ihned pohotově nevysypu info neporadim a protože třeba chci za svou práci peníze abych měl co žrát??Proboha proberte se už tahle to nefunguje vy jste si všichni nahned najednou zvykli že na foru budou vysypaný veškerý návody a jak se co dělá a tim vyjebete s tema hanebnejma servisama... bože jak typycky české...nehažte všechny servisáky do jednoho pytle že ojebávaj na dílech...bože co to je za výraz... smrtelník se nikdy nemel dostat na ceny nakupu servisů to že si ted mužete koupit díly všude za ceny na který by jste donedavna nedosahli ani špičkou prstu jen ted výhoda i nevýhoda pro vás normalní uživatele to je celý.Servis vás budto s koupenýma dílama vyhodí nebo zapalatíte naprudko za práci...vybavení najem ty servisy zadarmo nemaj.Toto tu oomílam x let a pořád se najde nekdo kdo to nechápe.
    1 bod
  22. úplně se na to vykašli. Pokud to nic nedělá, tak nic nečisti a nerejpej do toho A navíc: v autorizáku nic čistit nebudou a když už bys je do toho ukecal, necháš tam zbytečný ranec. Zbytečný rejpání do funkčního motoru. U tohoto typu motoru spíš věnuj péči do správného oleje, intervalů jeho výměny, rozvodů a jejich správného nastavení Spíš než vstřiky Ti odejde dříve VP44 nebo se vydřou vačky. Pokud tomu ale budeš věnovat potřebnou péči, máš s tímto motorem vyhráno
    1 bod
  23. Takže problem EGR je vyřešen za 3 minuty co jsem vůz od kolegy výše zavezl na dílnu!
    1 bod
  24. Chce se mi blejt ze služeb v České republice. Kdyby se jednalo jen o servisy. Samej vychcanej zmrd a chcípák, co jde po prachách a žádnej šikovnej a poctivej mechoš. Dnes dají živnosťák na opravnu snad každýmu debilovi. Pokud Ti to pomůže, přijeď na diagnostiku ke mě do Chomutova. Něco vymyslíme, na dvaapůli toho zase tolik není, co by mohlo být v prdeli, třeba je to jen ta podělaná lambda...A když náhodou nevyřeším, nic po Tobě chtít nebudu... že jsem tak sprostej, ale bohužel se to jinak nazvat prostě nedá. Prostě 95% všech firem, co provozují nějaké služby jsou sprostý vychcaný chcípáci
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...