Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Clerfayt

    Clerfayt

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 931


  2. Barenasparena

    Barenasparena

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      279


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      15 097


  4. Laddis

    Laddis

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      377


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 5.7.2019 ve všech sekcích

  1. Klucí nevím. Bylo to tam pár dní a už to tam prý není. Naštěstí dnes máme ve Slovinsku jiné starosti
    3 body
  2. @ThomasL&K podľa fotiek čo si dal to na 100% chce este položky , zadok 20mm a predok 15mm ....až potom to bude vyzerať naozaj peckovo... Inak Ja nemam DCC a mam tam r20, 245/35 ....disky Audi 9J x20 et37 ..a je to masaker cele.... podvozok mam ale sport od vyroby (znížený o 1.5cm)
    1 bod
  3. Tak s ohledem na nové emisní normy od září tu budeme mít nové ECU a softíky pro normu EU6 DG (PR kod výbavy 4BF), podle katalogu nástup od 8.7.2019 nejen u Karoqa ... Jestlipak byl čas je dostatečně otestovat, jistě z toho maj všichni hlavy v pejru ... EU6 DG má pro RDE testování conformity faktor/násobek limitu WLTP/ u NOx 1,43, pro PM částice pak 1,5; k tomu pak ještě pro samotný chod motoru snad nepodstatné EVAP emise způsobené vypařováním paliva, kde původní limit ≤2g uhlovodíků musí nově plnit v rámci 48 hodin a ne původních 24 ... Ale jak tak koukám, ono je to hlavně s NOx složitější ... The implementation of RDE is a two-step process: RDE (I): From September 2019: mandatory for all newly registered passenger car models NOX emissions may exceed by max. 2.1 times (conformity factor (CF)) the measured value according to NEDC respectively WLTP. RDE (II): From 1 January 2020, mandatory for all newly type-approved passenger car models NOX emissions may equally amount to the NOX value measured on a dynamometer (taking into account a measuring tolerance of 0.5 = maximum amount 1.5) Starting in 1 January 2021 it is getting mandatory for all newly registered vehicles. For all newly registered vehicles from 1 September 2018, the num­ber of particles measured on the real driving test may not exceed the value quantified under the dynamometer test (taking into account a measuring tolerance of 0.5 = maximum amount 1.5). Pro Karoqa přichází od 8.7.2019 ECU 05E906018 AT s kody výbav DS9+G0K, G1C+TJ7+4BF+7L6 (7L6 je pro Start/Stop "default off" s rekuperací nebo také Start/Stop zařízení s rekuperací) Jen pro zajímavost, v posledním balíku updatů z 2.7. se nově objevil update pro ECU 05E906018 BH, použitá např. v OIII od 1.10.2018 ale jen pro EU6 ZD, a tedy bez OPF a proto mimo EU trhy. Proč až nyní a co ten update řeší nevím ... No a u Superba, kde 1.5 TSI k 8.7.2019 končí, nakonec alespoň doplnili použití ECU 05E906018 C i pro verze s DSG, PR kod G1C ... Holt na nic není čas a šije se to narychlo A k tomuto co dodat, až se pohnou ledy i v ČR, jsme v labelingu vozidel a danění fleetu dosud jako ostrov uprostřed moře ... https://www.volkswagenag.com/presence/konzern/group-fleet/dokumente/wltp/GFI_WTLP_Broschuere_EN_WLTP_for_fleet_WEB.pdf https://www.volkswagenag.com/en/group/fleet-customer/WLTP.html
    1 bod
  4. Odpovím si sám. Nešlo o kontrolku čidla oleje, ale čidla hladiny chladící kapaliny. Nějak jsem si vsugeroval, že to byla červená olejnička, ale on to byl červený teploměr. Protože jsem pár hodin předtím měnil rozvody, část chladící kapaliny mi vyteklo z motoru po vyjmutí pumpy. Po nastartování motoru, zahřátí na provozní teplotu a otevření termostatu se nádržka vyprázdnila a začal blikat teploměr. Kapalinu jsem dolil a vše je zase OK. Nejhorší smrt je ze zpanikaření :D.
    1 bod
  5. Sporadicky sa tento zvuk vyskytuje aj na mojej 1,6 66kw. Je to pri zapnutej klimatizacii a v rychlosti do 30km/h.
    1 bod
  6. Tak to je bomba. Když chci vyměnit vzduchový filtr ( což může zabrat u jiných systémů - sundat kryt, vyměnit filtr, nasadit kryt - cca 2 minuty ) musím rozdělat půlku auta. Ještě, že nemusíme vyndávat motor.
    1 bod
  7. Kluci vim, ze mate DCC, ale neskace vam to na tech 20" kdyz to ma tak nizky profil? Ja jsem prehodil origos 17" za 18" (bez DCC) a je to hruza skace to jak koza jak je to tvrde (nafoukano 2,2)
    -1 bodů
  8. Ahoj nenašel jsem to tady a docela mě tohleto zajímá co myslíte kolik vydrží novodobý nafťák 1.6 TDI CR? Vím že kurvítko DPF odejde kolem 300 000 km i po dvou vyprání do věčných lovišť .. ale zajímá mě jestli ten motor vydrží ještě více? V práci máme octávu 1.6 TDI CR ale ta nemá ještě ani 100 000km takže nemám s čím porovnávat. Navíc ty auta tam nikdo nešetří takže i 1.9 TDI PD s 230 000 jezdí hůře než jiné 1.9 TDI .. hlavně je utahaná a žere oleje po litrech .. Ta 1.6 mě zajímá mimo jiné taky protože jí vlastním a počítám že bych s ní chtěl ještě nějakých 8-10 let jezdit a s mým nájezdem kolem 30 000/rok .. Chtěl bych najezdit tak 400 000 bez rýpání do motoru .. typu prasklého bloku aj. - se vstřikováním jsem se smířil že tolik km prostě nesnese a spojka taktéž.. u turba se budu modlit Motor šetřím, turbo dochlazuju a za studena jej neženu Jen známým se nedávno u Kie rozpůlil motor s nájezdem přes 300 000km ta abych nedopadl stejně.. 1.4 MPI jezdila dobře do 239 000 .. pak bylo něco špatně v motoru tak šla dále.. kdoví kolik km měla skutečně chudák holka..
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...