Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. NoiseR

    NoiseR

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      694


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 023


  3. Plzeňáček

    Plzeňáček

    Superb Klub


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      931


  4. ka_r_los

    ka_r_los

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 918


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12.7.2019 ve všech sekcích

  1. Čau, dnes jsme prevazeli zbytek auta do servisu pro zhodnocení zda opravovat nebo ne☺. Hodil jsem tam boční pohled kde je vidět jak moc je auto poskozene z venku a i fotku ze vnitr.
    2 body
  2. Tak spotřeba neuvěřitelná. Ve třech sice rychlost jen do 110km/h ale předjíždění jednoho náklaďáku za druhým. Benzín 1.4
    2 body
  3. Na benzin jsem jel asi 10 km. Jinak jsem tankoval naposled v Ljublani. Byli jsme v Poreci, takze to mi na cestovani po Chorvatsku stacilo a cestou zpet jsem bral opet v Ljublani za skvelych 0,9 e. Celkove jsem byl pod 1kc za km... Nejvic jsem na plnou cng nadrz najel asi 450km, ale vzdy jsem radsi tankoval tak, abych nejel na benzin...(tankovani: v cr za 23,50 kc, rakousko 1,080 e, ljublan 0,9e 2x, rakousko 1,080 e) Jinak auto ma v soucasne dobe najeto po dovolene 3200 km...
    1 bod
  4. Včera jsem si aktivoval COMING HOME Light přes mlhové světla Coming-home lights use - low beam - *fog lights* Je potřeba pak dodatečně vypnout : Left low beam as Coming-home light - no Right low beam as Coming-home light - no carista 4.0.5 ?
    1 bod
  5. Většinou jsem o 1, 2 stupně níže než rádí rádce řazení a to mám někdy pocit, že jsem ještě i na dolní hranici optimálních otáček dle zvuku motoru. Přijde mi, že mezi cca 2200-3500 se mu líbí nejvic. Při zbytečně vyšších otáčkách je znát jakoby pokles výkonu.
    1 bod
  6. Ak mas samozatmavovacie zrkadlo, konektor tam je. Pin 3 kablik vyberies a vlozis novy. Na pin 8 len vlozis, povodne je prazdny
    1 bod
  7. Skoro to vypadá na obdobu. Stála i když už mohla jet.
    1 bod
  8. Jinak obecne k prebalovani zbozi - ja vlastne vubec nechapu, jak to nekoho muze napadnout. Neznam jedineho PRODEJCE rozumne velikosti (nebavime se o autodilech o velikosti jednoho cloveka na pochybnem nebo zadnem miste, co prodava na bazosi a sbazaru), ktery by to mel zapotrebi a vyplatilo se mu to. Pokud si nekdo predstavuje, ze si kdokoliv nechava tisknout znackove krabice a pak vypaluje do zeleznych casti cinskych dilu cisla dilu napr. Sachs, aby "to sedelo", a on za hodiny prace vydelal o par stovek vic, prijde mi to zcestne. Jedina moznost tedy zustava ta, ze lide jdou po cene a jsou ochotni nakupovat zbozi z totalne pochybnych zdroju, kde je to teoreticky mozne - v tisicich kusech se to asi uz vyplati. Ale uvedomte si, ze pokud nejaka spolecnost velikosti nasi ma obrat nekde kolem 12+ milionu korun mesicne, vazne nema zapotrebi riskovat pravidelny a zaruceny zisk, svoji 10+ letou povest proto, aby vydelala na jednom dilu, ktery nakoupi z neoficionalni distribuce, o par procent korun vice. V celkovem meritku je to pro takovou spolecnost rozdil v zisku ve vysi zlomku procenta za mesic = nezajimave na to, co vsechno se riskuje, jak slozite to je.
    1 bod
  9. Nereagoval jsem, abych tu rozjizdel sahodlouhou diskuzi o nicem, takze tohle je ma posledni reakce, myslim, ze neni co vic resit. - ano, u hovoru jsem byl, jelikoz druhy prodejce ma dovolenou a sedel jsem tam misto nej, takze jisty urovni komunikace si jsem - ano, jak jsem rikal, to, ze jsme odeslali oba dily na reklamaci je nase chyba - uz dvakrat jsme se za to omlouvali, jednou ja v minulem prispevku, jednou kolegyne pri hovoru - co se tyce popisovanych problemu s dilem, netusim, jak je to mozne, mame nejakou informaci od Vas, nejake posouzeni od vyrobce, postupujeme tedy dle zakona, coz jsem take zminil v predchozim prispevku - stejne jako Vam, i nam jde o princip, ale to uz jsem take popisoval v zaveru prvniho prispevku Pokud chcete, radi Vam dil na nase naklady zasleme zpet (jelikoz jsme si jej chytre i pres Vasi vyzvu nestrcili do prdele) a muzete jej nechat posoudit Vy. Pokud se ukaze, ze je vadny, samozrejme Vam proplatime vsechny naklady s timto posouzenim spojene a take vratime penize za dil. Hezky den. Miroslav Jakovec, skoda-dily.cz
    1 bod
  10. Hezky den, pridam jeste vyjadreni z nasi strany. Jak pisete, penize jsme nevratili vcas, za cos ze Vam kolegyne omlouvala a snazila se vysvetlit proc - jelikoz z Vaseho dopisu (dva listy sesite k sobe, jeden reklamace a druhy odstoupeni od smlouvy - oba bez uvedeni poctu ks nebo jakekoliv zminky o tom, ze se kazdy vztahuje k jednomu dilu) pochopili, ze chcete oba klouby reklamovat, poslali na reklamaci oba dva. Platbu jsme Vam vcera kolem seste hodiny zadali k vraceni na Vas ucet a timto se jeste jednou omlouvam, to se samozrejme da povazovat za chybu na nasi strane - mohla zavolat a upresnit si situaci. Co se tyce SKF "made in China", resime to denne, Bosch made in China, TRW/Lemforder made in Poland, UFI made in China, Škoda originalni dily made in China - pokud budeme uvadet u dilu zemi, kde byl ten konretni dil vyroben a ne zemi puvodu dodavatele, budeme mit bez nadsazky takovych 80% veci oznacenych jako Cina, prestoze se jedna o kvalitni vyrobek. To je bohuzel naprosto bezna situace, kdy, myslim si, kazdy je schopen pochopit, ze SKF neni Vika a UFI/Bosch neni noname Cina. V zaveru reklamacniho protokolu, ktery nam zaslal dodavatel (ne, nemame stolici na prezkouseni vsech nahradnich dilu a opravdu je odesilame na posouzeni), se pise presne to, co Vam rekla kolegyne - tedy ze kloub je v poradku a nevykazuje nadmerne vule, z toho vychazime. Setkavame se v zasade s dvema typy reakci, pokud nekomu zamitneme reklamaci: 1. Zakaznik je rozumny a snazi se nejak domluvit, vysvetli svoji situaci, chce resit problem a dojit nejakeho vysledku, obecne jedna rozumne. 2. Zakaznik nepozdravi, zacne kricet, mluvit sproste, je arogantni a o rozumne komunikaci nemuze byt rec ani zdaleka. Ve Vasem pripade se jednale presne o ten druhy pripad, kdy Vam kolegyne volala, Vy jste to nebral, nasledne volal zpet a bez pozdravu spustil nejak takhle "volate kvuli reklamaci urcite, tu jste urcite zamitli... ... ...prebalujete cinsky smejdy do krabicek SKF... ... ...strcte si to do prdele... a podobne. Verte, ze u nas casto resime reklamace nad ramec povinnosti dane zakonem, snazime se vzit do role zakaznika a obecne je nas zakaznicky servis to, na cem si zakladame. Nicmene ve chvili, kdy se zakaznik chova takhle, naprosto uprimne rikam, ze chut cokoliv resit nestandardne a navic z nasi strany je nulova a postupujeme naprosto presne v mantinelech danych zakonem. Miroslav Jakovec, skoda-dily.cz, jednatel
    1 bod
  11. Celkem humus teda, do těchto dobíhajcích modelů by nemuseli cpát tento nový brand. Tedy když už tak od začátku FL a ne někdy po 2 letech.
    1 bod
  12. Dakujem vsetkym za rady a prajem vsetko dobre. Toto nikam nesmeruje ;)
    1 bod
  13. Na co proboha půl milionu? Já jsem 1.0 TSI 81 KW koupil, protože se mi lbí že tam ten výkon je. Jede to, je to tiché a spotřeba do 6 litrů. Trubo chlazené vodou. Není tam dvouhmoťák atd. A koupil jsem to právě proto, že najedu ročně max 12 tisíc. Do práce to mám 3 zastáky tramvají a auto mám pro zábavu, víkendy a dovolené. Mám v plánu to mít max 8 let a 100 tisíc km a pak to prodat na protiúčet škodě. Takže mně ani prodejnost TSI netrápí. Škoda na protiúčet to koupí hned a vždy. A kdo najede s autem běžně 500 tisíc a i tak si koupí TSI benál, tak to je idiot :-D Na nájezd více než 150 tisíc bych to asi nebral. Výrobce udává že je to testované ne 250, ale víme jak to je.
    1 bod
  14. Hezky vecer, koukal jsem k nam do systemu a za posledni rok nikdo nekoupil originalni provedeni zamku na prave predni dvere (spolujezdec) cislo dilu 3D1837016AC, ktery potrebujete na Vasi O2 (predpokladam, ze mate O2, jejiz VIN jste zde na foru uvadel pro dohledani historie). Zaroven bych Vas rad ujistil, ze na tento dil, ktery diky prodejnosti ani nedrzime skladem (a tedy vzdy objednavame pro konkretniho zakaznika) mame jedineho dodavatele a to je originalni distribuce v siti Skoda, resp. VW Group. Budu rad, kdyz mi na e-mail jakovec@skoda-dily.cz nebo klidne tady do PM hodite cislo objednavky nebo nejaky udaj, podle ktereho si mohu objednavku dohledat a podivat se na to. Kazdopadne s vracenim neni problem, radi Vam i zasleme stitek pro zpetne zaslani zdarma (zaplatime my), pokud chcete, ale troufam si rict, ze bud doslo k absolutnimu omylu nekde na skladu OE dilu, coz bych prakticky vyloucil, nebo ne vsechny fakta, ktere tu uvadite, jsou tak, jak je uvadite. Hezky vecer. M. Jakovec, jednatel skoda-dily.cz
    1 bod
  15. Zivotnost dnesnich motoru uz davno neni o tom, jestli je to tří-, čtyř- nebo vicevalec. Da se to sice pokladat za jakousi zakladni premisu, ale v dobe slozitych technickych reseni jsou mnohem kritictejsi jednotlive komponenty a jejich (pod)dimenzovani at uz z jakehokoliv duvodu, ktere dokazi v pripade spatne konstrukce znicit motor bez ohledu na to, kolik ma valcu nebo jakeho objemu je.
    0 bodů
  16. To jsou tvé spekulace a dedukce, mě zajímají fakta a ty zná pouze The_Doctor. Počkám raději na jeho vyjádření.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...