Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Kick077

    Kick077

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      353


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 115


  3. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 189


  4. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 328


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.7.2019 ve všech sekcích

  1. Ty tomu říkáš "logické řešení", ale to čerpadlo ti posílali na čestné slovo. Je to hodně nadstandardní přístup. Vlasně nadstandardní je i ten tzv. "přístup na ránu". Standardní je 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace.
    3 body
  2. Nijak. Dogmaticka jizda podle znacek je nebezpecna a vysledek bude jediny. Kvanta zombie slepe spolehajici na kvaziinteligentni asistenty jezdici podle nepresnych a nesmyslnych dat. Pokud to auto zaslapne na 50km/h kvuli znacce 300 m pred prvnim barakem ve vesnici a jeste 300m za ni pojede 50 km/h (protoze znacka), tak snad prestanu ridit. Napr. v Italii je takovy model nepouzitelny uplne, protoze tam devadesatka na normalni silnici prakticky neni a je tam i mimo obec casto padesatka. Technologie mam rad, ale toto (bez moznosti nastaveni toleranci) je zasadni k.o. pri rozhodovani o nakupu auta. Ve Fabii jsme meli v roce 2005 ESP a pokud to slo, bral jsem vzdycky maximum bezpecnostni vybavy. Pokud to ma byt povinne, tak je to nejhorsi zprava za poslednich 50 let. Protoze to bude vypinat jenom cast lidi a ostatni tak budou jezdit.
    3 body
  3. Janci47: jasně, jak se teplota zvýší dobíjení se omezí, pak alternátor krmí pouze vozidlo, pak je kolem baterky proud vzduchu pri jízdě a to ji chladí, pak sahary, holt není to felda. Dobrý článek na tohle téma byl ve světě motorů, zkusím pohledat. Osobne: Kdybys aspoň tušil kdo je Ferda25. Je to vývojář a programátor a jeho jazyk je 10111000111. Elektriku ve VW zná do nejmenšího detailu a je to prima kluk, tak jeho tvrzení buď tak laskav nezpochybňuj. Kdo chce, ať si dělá se svým autem co chce, hlavně ať nikoho na silnici neohrožuje a neomezuje třeba svojí vyvřelou baterkou nebo spáleným alternátorem, protože si odpojil drát! Úpravy elektriky, jasně, ale pouze v určité mezi a pouze u toho kdo ví co dělá! Pawouku kdyžtak to smázni, ale nejde si jen tak drbat do elektriky odpojením kabelu a ještě nevědět co všechno to může způsobit, dík.
    2 body
  4. No určitě tam negativa jsou. Navíc je to (EU směrnice ISA) první krok. Později (10 let, až se to ověří) se fakt plánuje, že trvale to vypnout nepůjde (zrychlit nad limit půjde jen opakovaným šlápnutím na plyn a auto v tomto módu bude pípat jako když nemáte zaplé pásy). ISA bude fungovat (povinně od r. 2022) ne jako tempomat, ale jako omezovač ... tzn na plný plyn vám to v obci pojede 50. Myslím, že plynulosti to pomůže, protože lidi nepojedou 40 (pro jistotu) a nebudou furt koukat na budíky. Navíc pak přestanou vydělávat měřící kamery ... tak pro ty se starším autem bez těchle systémů by to mohlo mít i výhody. Vypnout to půjde podržením tlačítka ... musí se opakovat po každém startu. Komu toto připadne jako sci-fi tak ať si to srovná se start-stopem ... těch rozdílů zas tak moc není. Na druhé straně asi to půjde "hackovat". Když autu zamažete sensory tak vás těžko odmítne svézt.
    2 body
  5. Stačí se přece podívat na oficiální foto eiV - to opravdu takto nevypadá. Motorový prostor také úplně neodpovídá zveřejněnému obrázku. A ještě jeden detail - vždyť je tam vidět na krytu motoru odloupnutý znak VW... No a strýček Googler říká toto: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-citigo-e-pilot-elektromobil.A190403_121218_automoto_fdv
    2 body
  6. že späťáky nakódované aby svietili po otvorení dverí je čisté zlo. nesmie to tak byť. že diaľkové+hmlovky nevadia Aby som nebol OT, ďalšia biela kombi
    2 body
  7. V Praze Ti s autorizákem bohužel neporadím, ale na výměny mezi servisním intervalem jezdím ke spolužákovi na soukromou dílnu. V Praze mohu doporučit Rolbaře (cardiagnostik.cz). Olej pro Tvůj motor jen a pouze specifikace VW 504 00/ 507 00., ten může mít viskozitu jak 5w-30, tak 0w-30, jaký vybrat je věčné téma jak tady tak třeba na forum oleje. Osobně dávám a co jsem tak viděl, i třeba kluci zde na fóru Mobil 1 ESP Formula 5W-30, má v dané specifikaci nejvyšší viskozitu HTHS 3.6, což znamená "nejpevnější" olejový film, měním vždy po 10000/km motoru to udělá dobře a mě na duši?? Olejář Ti vždy řekne, je jednou jakou značku, dodrž specifikaci výrobce a zkrať interval na polovinu a nic víc neřeš.
    1 bod
  8. Já dával originály, brzdí to jako nový. Ale dělal jsem destičky i kotouče.
    1 bod
  9. Najeto 680 km. Nějaké plusy... Auto se rozhodně rozjezdilo, oproti první jízdě kdy bylo od spodu fakt letargický, ve třech lidech celkem nebyl problém držet se kamionu i s klimou ve velkém dešti ( silnice 38 ). Spotřeba je fakt dobrá, cestu tam jsem jel ještě lážoplážo, 4.9 l/100. Cestu zpět sem už jel nadoraz :) 5.2l/100... kdybych podobným stylem jel s HTP, Spotřebu mám o 2l vyšší. Opět musím pochválit výbavu active, nic mi v tom vlastně nechybí a to ani po přesednutí z lepších výbav. Človek si pak uvědomí, že ostatní věci jsou naprosto zbytečný kraviny :D Ale přiznávám, jsem fakt skromnej člověk. Nějaké minusy... Oproti silným tsi to má opravdu silně plavný podvozek, hodně uskakuje zadní náprava na nerovnostech, při přímém směru to zase skoro uspává jak se to kolíbe :D Výkon motoru je opravdu na hraně, stačí na udržení kamionu, když sem v tomto obsazení v čas nepodřadil, kamion mi do kopce při výjezdu z vesnice i ujížděl. Hodně ale opravdu hodně mě štvalo umření motoru od 4.5 tis výš... do 5tis to ještě tak nějak jde, pak to má efekt opačného v-tecu, je cítit, jak je to auto zaříznuté, což je opravdu smutné, když firma musí zaříznout litrový atmosferický třívalcový motor, aby zákazník náhodou nedostal něco lepšího bez příplatku :) Shrnutí... motor je rozhodně lepší než htp, však je novější. Výkonem na tom rozhodně lépe není. Lidem klidných povah musí naprosto dostačovat :)
    1 bod
  10. Potvrzuji z Arteonu, predikce rychlosti lze vypnout v infotaimentu a bohužel tolerance nastavit nelze. Tuto funkci v arteonu nepoužívám, rychlosti dodržuje přesně. Úprava rychlosti v závislosti na profilu trasy fajn, ale nepoužívám, někdy hodně sebevědomě vletí do zatáčky a na kruháč. Za mě k ničemu.
    1 bod
  11. Myslím, že zvuk motoru pod 2000 ot. či nižšími i při minimální zátěží dává jasně najevo, jak se to motoru "líbí".
    1 bod
  12. No minimalne podle vzhledu a cenove politiky u vetsiny verzi to byl proziravy krok.
    1 bod
  13. Ano, prevazne dalnice. Mesto jen minimalne...
    1 bod
  14. Velmi zajímavé!! :-) jezdím s O3 r.v.2017, s Front Assistem, a přesně na tomto místě v Brně se mi to stalo už třikrát! ... FA vyvolal bez příčiny bezdůvodné nouzové zabrzdění na těch kolejích, zvukový signál a přitažení pásů. Touto trasou jezdím každý pracovní den, stane se mi to tak 1-2x ročně, tzn. matematicky v 0,5%-1% přejezdů tohoto místa, ale i tak mne to vždycky dost naprudí, protože se vždycky strašně leknu. Naštěstí se v tomto místě jezdí v dopravní špičce pomalu, tak do mne zatím zezadu nikdo nenarazil. Problémem je, co vlastně v servisu řešit a jak to dokázat. Moje teorie je, že je prostě nouzové brždění v FA naprogramováno tak, že při kombinaci různých faktorů zabrzdí. A právě na tomto místě na přejezdu kolejí to prostě nastane. Já bych neřekl, že FA funguje v konkrétním autě s poruchou, ale že má špatně z výroby naprogramovaný algoritmus. S tím asi servis nepomůže.
    1 bod
  15. Zdarec, jak dopadla moje koupě superba : Původně zvažovanej superb z porsche brno jsem odvolal. Potom jsem si nasel jiny v lepsi vybave, ale nasledne po kompletnim vypisu z cebie jsem zjistil ze tam byla pojistna udalost za necelych 200 tisic, taky jsem to nakonec odvolal (zajimavy ale bylo, ze do posledni chvile prodejce zapiral ze by auto bylo kdy havarovane ..). Nakonec jsem narazil na moc pekne vybavenej L&K z roku 2017 - dneska jsem si vuz vyzvedl.
    1 bod
  16. No já už to ani neřešim, v práci jsem si půjčil momenťák a svíčky jsem si vyměnil sám..zbytek jako olej atd už dělám sám doma stejně delší dobu, protože jim ani nevěřim a auto už v záruce neni, takže tak..ale díky za info, aspoň mám obrázek o nich :)
    1 bod
  17. Nekdo se pod tvym uctem snazil prihlasovat. Neni mozne ze ti tapatalk blbne?
    1 bod
  18. Nejlepší auto co jsem kdy řídil je samozřejmě rapid. Do lepšího bych nešel. Si nebudu kazit dojem :-D
    1 bod
  19. Ja som to mal tak ze zaradím jedna rozbieham sa a ten zvuk zacal pri 1600 ot a pokracoval do takých 2200 ot a potom to stichlo dalsia rýchlost a opet to iste ..
    1 bod
  20. Vypne to SSS, rekuperaci a inteligentni dobijeni, nastavi to konstantni dobijeci napeti 14,2 - 14,4 V. Podle me je 14,4 V pro standardni oloveny akumulator uz moc, mohl by se prebijet a tim nicit, lepsi nechat EFB nebo AGM baterii, ty vydrzi vic.
    -1 bodů
  21. Hlavně to žádnou teplotu autobaterie neměří, pouze to nějakým výpočtem odhaduje teplotu autobaterie v závislosti na jejím přebíjení vysokým napětím kolem 15 V při rekuperaci. Ta vypočtená teplota může být klidně odlišná od skutečné.
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...