Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      9 778


  2. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      8 807


  3. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 628


  4. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      7 286


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.7.2019 ve všech sekcích

  1. Superb hybrid Štěstí přálo a vedle nás se postavili prototypy elektro škodovek ?. Řídili 2 mlaďoši zřejmě studenti, na tuto technologii od škody čekám, bavili se. Ptal jsem se, jestli dá těch 50 km na baterie, nejvíce 46 km, auto prý lépe jezdí, jak je zatížené vzadu ( mohu potvrdit). Ptal jsem se co Jižní spojka, při ustálené 80 jede za 3kWh, což paráda. Denně mají ujet 250km, půl roku jeden řidič, jedno auto. Říkám mu, že se mi nelíbí to DSG, repase dříve nebo později, přeřazování, že eCVT je komfortnější. Jeho názor na nejlepší aut.převodovky - BMW. Prý DSG s jedním řidičem bez kravin vydrží, ale ty testovačky jak si prohazují občas nějaké na repas. Ptám se ho na spotřebu, že se v kombinaci i s dálnicí dostanu na 4l, on také. Jako mít ten milion 100,200 jdu do toho, ale nepodnikám, nemám Ičo bohužel ?. Matrix světla neměl, ale z testovaček oba říkali, že je to bomba, na ty základní námitky neměl, službu také odvedou. Citigo Je reálné těch 260 km - když se člověk snaží tak i ano, Jižní spojka, tunelový komplex. Bez dálnice nebo s lehkou nohou přes 200. Ten z cíga říkal, že Toyoty a Nissan Leaf jsou vymakanější. Ten ePedal jako Leaf cígo má, dá se nastavit síla rekuperace. Koukali pod kapotu u mě, ale Superba nemohl ukázat ?.
    2 body
  2. Scala si vede docela dobře + na konci videa je porovnání Sport a Normal nastavení podvozku
    1 bod
  3. Dá, cca. před 5ti lety změnili zákon i v pravo se dá přihlásit na obyč.RZ. Jestli musí změnit nast. př.světel to nevím.
    1 bod
  4. Souhlasim s Pawoukem, ale dotycny rekl presne to co ja. Jinak ano smrdi je bohaty, ale kdo dobre poslouchal slysel ze prave kvuli emisim skubou protoze jsou chudy pri akceleraci alespon tak to tam rekl presne v 6:20. To je presne co ten motor dela. Kdyz se rozjedu uplne bez plynu neskube jen me nesmi napadnout pridat a zrovna to me vetsinou napadne protoze jsem na to zvyklej ze az do ted to bylo normalni. Moje 1.4TSI z r. 2015 jen 103kw to nedela mam ji ted v archivu budu ji potrebovat az za dva mesice a nemelo cenu ji davat pryc, ale sel jsem ji dnes projet po dvou mesicich nejezdeni a je to krasa jak jede a neskube jeste ze jsem si ji koupil pro soukrome pouziti. Jinak motor je to sice super ale zivotnost nic moc uz je menena vodni pumpa a buhvi co se po... v budoucnu a najeto jen 120k km. Proto jsem s duverou sel do 1.5 a bohuzel slapl jsem vedle.
    1 bod
  5. Ve videu ale říká přesný opak - bohatá směs. Obdobně to mají motory předchozí generace TSI, říkají tomu "zahřívání katalyzátoru" (je to k nalezení diagnostikou v bloku měřených hodnot), ŘJ tam u studeného motoru sníží předstih a leje do něj benzín kvůli zvýšení teploty výfukových plynů, aby se co nejrychleji ohřál katalyzátor bez ohledu na další okolnosti (kultura chodu motoru, škubání při rozjezdu, zvýšený hluk z výfuku, etc.). Toto se děje pouze v určitém intervalu teploty chladící kapaliny, délky odstávky motoru a má to relativně přesné časové ohraničení od studeného startu (cca 45 vteřin). Ale toto se tady už probíralo.
    1 bod
  6. Takze vcera uspesne opravene... Dvere funguju... Vymena rele ale hlavne BTN7960B pomohla... RJ sa nachadza vlavo v kufri pod tapacirom. Treba rozobrat ten plast v ktorom ide kufrova roletka
    1 bod
  7. Neboj, když budeš páčit, tak dolů nebo nahoru, ne do stran. Pokud by se ti to nezdálo tak ten vlasec je jistota.
    1 bod
  8. BMW vs. Fabia 1:0, hmotnost zkrátka neokecáš. Snad bude posádka ok.
    1 bod
  9. Opravil jsem chyby v příspěvku o změnách cen Octavie (změny výbav plus zdražení motoru 1.0TSI u liftbacku i u vyšších výbav). Zároveň došlo k rozšíření nabídky modelu Tour. Nově je k dispozici i motor 1.5TSI za 485 900Kč (sleva oproti standardní ceně 93 000Kč u verze combi). Je ale také k dispozici i liftback (mimo 1.0TSI). Oproti combi jsou karoserie liftback o 21 000Kč levnější, (sleva je o 14 000Kč nižší). AM Touring Sport je nově k dispozici s motorem TSI jako liftback.
    1 bod
  10. Míchají se tady jabka s hruškama. Fyzická osoba, firma, akční model... Každý model má svou danou marži, akční modely ji mají většinou sníženou. Tour ji sníženou nemá, ale je to za poslední roky výjimka. Psát tady o firemních slevách je bezpředmětný, závisí to na mnoha aspektech. Je to stejný, jako bych tady psal, že jako majitel sítě plnících stanic kupuju plyn levněji než běžná domácnost. Když už, tak si zjistěte, jestli má vaše firma RKS s ŠA a jestli má podepsaný Zákaznický program. Pak můžete většinu modelů nakupovat levněji i jako zaměstnanec. Není to asi žádná novinka, ale přesto mi přijde, že to tady spousta lidí moc nechápe.
    1 bod
  11. Nektera media si ziji svym vlastnim zivotem https://www.garaz.cz/clanek/skoda-zahajuje-vyrobu-modernizovaneho-superbu-21002202 EDIT: Protoze nadpisy clanku jsou na ruznych mistech odlisne, pro lepsi uchopitelnost pridam trochu vice souvislosti. Facelift Superbu sel oproti praxi poslednich let presne opacnou cestou. Sice je prezentovano rozsireni vybavy, snizeni cen a odpadnuti "zakladni" verze Active. Ve skutecnosti ale zlevnila drive nesmyslne draha Sportline, a zdrazeni LaK bylo kompenzovano navysenim vybavy. Vybavy Ambition a Style jsou ocesane a bez adekvatniho zlevneni. Ambition ma multifunkcni volant az v paketu Plus. Zadni svetla v zakladnim nezatmavenem provedenim ma nyni dokonce i Style. Predni svetla sice presla na LED technologii, ale jen na statickou verzi v parabole. A to i pro verzi Style, ktera sice zlevnila o 40-48 tis., ovsem obratem zakaznik vytahuje 43 tis. za paket Extra, aby se dostal k casti vybavy predFL verze.. Snad je takto kontext pochopitelny.
    1 bod
  12. Na oko sice hezky, ale takhle jak je to pred fl nemusis koukat dolu a i oresto vis co zmacneknes, nebo cim otocist. Coz u tehlech dotekovych panelu poslepu zmacknes vsechno jen ne to co potrebujes ?
    1 bod
  13. na druhou stranu, ani Scala nemusí mít okno až ke světlům: Ale musí se nechat, že ty světla se zahnutým okrajem dolů jsou dnes docela populární a má to hodně automobilek (WV, Audi(to už se od tohoto řešení odklání), Škoda, Fiat, (BMW má ohyb nahoru), Toyota, hyundai (nová Elantra), Kia (v určité obdobě na nové Optimě)...)
    1 bod
  14. Jedna odlisnost u cinskeho faceliftu. Jestli je to z hlediska ergonomie krok spravnym smerem je otazka, ale vypada to dobre...
    1 bod
  15. Tak hlavní otázka je, zda tam je to ovládání teploty, čekal bych něco jako u Scaly, ale na fotkách tam nejde nic vidět. A nebo půjde cestou příštího golfu, který má ovládání pod displejem: A ten ovladač DSG bude asi také podobný jako u Golfu: Docela zajímavé je "vypínací" tlačítko pod displejem MIB: To by nasvědčovalo návrhu z Golfu a ovládání ventilace asi přelepeno.
    1 bod
  16. HDD je aktivní, až když se tam něco nahraje z SD, jinak jsem to taky měl neaktivní, koupil jsem SD kartu 32 GB, nahrál hudbu, rozdělil do adresářů, zasunul, něco přetáhl na HDD, kartu nechal stále vloženu a vše je aktivní a funguje, přesně dle manuálu.
    1 bod
  17. Dobre uvaz, ze panorama zde casto vrze, znovu bych ji nechtel ani zadarmo. Je tu o tom vlakno.
    1 bod
  18. Proč z ceníku MR 2020 vypadly motory 1,5 TSI-odpověď je jednoduchá,ohromný pokles prodeje naftových motorů,především v Německu a o to zvýšená poptávka po benzinu.Samozřejmostí společnosti WVGroup je pokrytí poptávky na domácího trhu. Důkazem toho je německý ceník MR 2020 z 6.6.2019.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...