Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. milanxx

    milanxx

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 294


  2. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 327


  3. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      4 629


  4. Čečulák

    Čečulák

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      1 013


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.7.2019 ve všech sekcích

  1. Ceny vybraných verzí OIII, rozdíly ve výbavě a motorizacích - v roce 2013 a v červenci 2019. Srovnání vždy včetně paketu Plus a standardní metalické barvy. Active do základní výbavy přibyla kola s disky 6,5J×16 palců místo patnáctipalcových, pro 1.6TDI z lehkých slitin malý kožený paket (volant + řadicí páka) elektrické ovládání zadních oken přední mlhovky zadní parkovací senzory tempomat vnější zpětná zrcátka a kliky v barvě vozu dálkové ovládání centrálního zamykání infotainment Swing s 6,5palcovou obrazovkou nahradil dvouřádkové tlačítkové radio Blues bluetooth handsfree, ovládání telefonu na displayi Swingu LED denní svícení, zadní low LED světla pro combi střešní nosič světelný asistent, dešťový senzor palubní počítač (maxidot) kontrola poklesu tlaku v pneu XDS+ zadní stěrač pro 1.0TSI liftback startstop a rekuperace změna motorizací a zvýšení cen (liftback/combi) 1.2TSI/77kW 5 stup. -> 1.0TSI/85kW 6 stup. +93 400Kč/+95 400Kč 1.4TSI/103kW -> 1.5TSI/110kW +94 400Kč/ +99 400Kč 1.6TDI/77kW -> 85kW +93 400Kč/ +93 400Kč paket Plus a metalická barva jsou v součtu dražší o 5 400Kč (v navýšení již zahrnuto) za 2 000Kč je nyní k dispozici prodloužená záruka na 5 let/100 000Kč Ambition do základní výbavy přibyla místo mechanické automatická klimatizace Climatronic vnitřní zpětné zrcátko se stmíváním multifunkční volant elektrické ovládání zadních oken zadní parkovací senzory front assist infotainment Swing s 6,5palcovou obrazovkou nahradil dvouřádkové tlačítkové radio Blues zadní 4 repro bluetooth handsfree, ovládání telefonu na displayi Swingu LED denní svícení, zadní low LED světla světelný asistent, dešťový senzor základní palubní počítač byl nahrazen maxidotem síťový program kontrola poklesu tlaku v pneu XDS+ pro liftback zadní loketní opěra a odjištění zadních opěradel z kufru zadní stěrač pro 1.0TSI liftback pro combi střešní nosič startstop a rekuperace deštník z výbavy odpadlo vyhřívání předních sedadel změna motorizací a zvýšení cen (liftback/combi) 1.2TSI/77kW 5 stup. -> 1.0TSI/85kW 6 stup. +88 400Kč/+85 400Kč 1.4TSI/103kW -> 1.5TSI/110kW +89 400Kč/ 89 400+Kč 1.6TDI/77kW -> 85kW +83 400Kč/+83 400Kč paket Plus a metalická barva jsou v součtu dražší o 5 400Kč (v navýšení již zahrnuto) za 2 000Kč je nyní k dispozici prodloužená záruka na 5 let/100 000Kč Aktuální akce Tour sice vše zásadním způsobem mění (sleva kolem 100 000Kč). Účelem je ukázat vývoj rozsahu výbavy, kdy nynější Active je v součtu lépe vybavený (a dražší), než dřívější Ambition. Další várka později.
    2 body
  2. Tak kryt je na autě, díky mandidovi za echo ohledně matic v nápravnici, opravdu byly již zrezlé a tak jsem je raději projel závitníkem, pak to šlo pěkně. Nejvíc času jsem strávil s mlhovkama, neměl jsem odvahu ten kryt páčit silou zepředu, zevnitř nárazníku šly popošťochnout, pak OK. Vypadá to celkem i bytelně, uvidíme po pár sezónách.
    1 bod
  3. Určitě to půjde, jen je otázka jestli kvůli tomu budeš muset upravit/vyměnit rozvaděč vzduchu, což by znamenalo demontáž celého agregátu topení. Jestli ale máš manuální klimu, tak ji zároveň můžeš upgradovat.
    1 bod
  4. Idealne vyssim podilem drazsich verzi, coz se momentalne deje. Pripadne snizenim ceny usporou z rozsahu. Nikdy jsem neskuhral kvuli cene jako takove, ale co si budem povidat, 363 tis. a 450 je jiny rozdil nez 700 a 790. To zvyseni ceny je svym zpusobem dane i situaci v minulosti, kdy jsme meli prakticky nejnizsi cenovou hladinu v Evrope.
    1 bod
  5. Zdar Koltíku, jasně, leda zkus se nějak podobně usadit na místě spolujezdce, jestli ti ta opěrka dělá to samé, nebo ti to vyhovuje na druhém sedadle. Auto jsem kupoval v Belgii, kde jsem ho servisoval tři roky než jsem se vrátil do ČR. Firmware mi tam nahráli jako možné rešení, kdy předchozí verzi Škoda evidovala že za nějaké konstelace párování klíče při odemykání se ta sedačka nějak rozjela, ale ne podle příslušné paměti k tomu klíči. Neřešilo to však nefunkčnost těch motorků a pojezdu jako takového. Pokud tedy bys byl přesvědčený, že to je tím mechanismem opěrky, tak pak leda oslovit někoho, kdo to sedadlo umí svlíknout a opravit to. Já třeba dlouho zvažoval, jestli si pořídím S3, autosalon mi jej půjčil na víkend, ale nějak mně to auto nezaujalo, zase jiný posez, jinak to jezdilo, jinak se to chovalo. Čili jsem zůstal mezi pár skalními, dokud to funguje, netřeba měnit. Tak dej vědět, jak si s tím postoupil. K.
    1 bod
  6. VID-20190725-WA0000.mp4 VID-20190725-WA0000.mp4
    1 bod
  7. Ahoj, můžete mi prosím poradit kde najdu popis údržby panoramatické střechy a sutomatickych vzpěr pátých dveří?
    1 bod
  8. nebo prostě přes volnou pozici na pojistkách natáhnout datovej nebo napájecí kabel od diag zásuvky. Když chceš udělat diagnostiku, akorát vložíš pojistku na správnou pozici do pojistkové skříně a jinak je ta zásuvka prostě mrtvá...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...