Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      9 328


  2. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 645


  3. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      3 378


  4. j57

    j57

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      251


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 29.7.2019 ve všech sekcích

  1. Tak to si musím dát pozor, abych nezačal být při přechodu na auto s LEDkama teplej :-) Teď vážně, lidi s velmi omezeným rozpočtem nekupují nová auta, maximálně Daciu nebo něco zánovního. A u zbytku lidí se "normalita" dost zásadně liší. Ostatně to jde vidět i na tomhle serveru. Takže jestli je pro "normální" rodinu důležité mít LED světla nebo ne, to bych si netroufal soudit.
    3 body
  2. Auto skoro za půl milionu asi zrovna pro běžnou rodinu moc nebude a to i bez LED světel. Dobře je to vidět na našich silnicích, s čím vším se jezdí. Pokud někdo nemá na údržbu, tak ať si auto (jakékoliv) nekupuje.
    2 body
  3. Co je to obyčejná rodina?
    2 body
  4. Typický zákazník, který nemá peníze, by si velmi pravděpodobně vybral torzku. Je totiž levnější na nákup i provoz. Prakticky to bylo vidět u O2, kde stál takový zákazník u staršího auta před volbou utratit tisíce za servis nápravy, nebo utratit tisíce za předčasně sjeté pneumatiky. Pokud mu někdo nabídne nápravu, o kterou se nemusí starat, jeho volba bude jasná. Nedělám si žádné iluze o tom, že torzka v O3 je nařízení z VW nebo potřeba uspořit. Na druhou stranu multilink v O3 je taky docela hlučný a Octavia je především velký rodinný kombík, nikoliv zábavné auto. Pokud ho někdo s tímto záměrem kupoval, pak se asi spletl. Jestliže tady tvrdíte, že v O3 rozeznáte víceprvek od torzky, pak určitě jste v menšině. Většina zákazníků ani netuší, jakou nápravu to auto má.
    2 body
  5. Co pořád máte s tím srovnáním s Fabií I.? Naprosto jiná doba, auta všeobecně zdražila. Ceník od 5. 11. 2012 cena CG začíná od 180000 Kč. Ceník od 19. 10. 2018 cena od 200000 Kč. Z kterého roku že je ta Fabia I.? Tak jsem něco pohledal. Fabia Junior cena od 230000 Kč. Normální Fabia prý byla v roce 1999 od 250000 Kč. Něco mně uniká? A co pořád máte s tím třesením? Pořád to opakujete, jako by to byla obecná vlastnost toho auta.
    1 bod
  6. Ja uz mam doma s napisem
    1 bod
  7. Fabia a Punto jsou jiná kategorie. Porovnáváš neporovnatelné. Cenově taky jinde, to Citigo v holotě nové a se zárukou mohlo být za max 190 000 Kč. Ani jedno z uvedených aut se k tak nízké cenovce ani nepřibližuje. To, že někdo koupil Citigo úplnou holotu taky nechápu, ale asi měl své důvody.
    1 bod
  8. To jsi četl špatně, Sygic přes Android Auto nejde, Google to stále ještě nedovolil. https://www.sygic.com/blog/2016/sygic-car-navigation-for-android-auto-and-apple-car-play Sygic jde přes Mirrorlink. Pozor pouze verze Car, https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.incar Mirrorlink můžeš na svém telefonu zkusit zprovoznit přes menu "Pro vývojáře"
    1 bod
  9. "každý jsme jiný a i názor nemáme všichni stejný, že?" vs. "Sa čudujem, že si také čudo mohol kedy kto kúpiť."
    1 bod
  10. Montáž si budu dělat sám. Je k sadě celkem podrobný návod. Kódování vyjde u ŠA zhruba na 1000 Kč.
    1 bod
  11. Jen doplním, že stěrače Bosch úspěšně vyreklamovány obchodem cc-autodily.cz.
    1 bod
  12. Klucí, měním jen gumičky a spokojenost nadevše. Gumičky dávám origo od VW číslo 1K0 955 429 B. Kdybych měnil celé stěrače asi bych přišel na mizinu. Na stěrače jsem děsný puntíčkář. Pozn. U některých stěračů z prvovýroby nejdou gumičky vyměnit. Ale stačí jednou vyměnit stěrače za origo škodovácké a tam už je výměna při troše šikovnosti bezproblémová.
    1 bod
  13. Prostě tradiční heterosexuální pár s jedním a více dětma.
    1 bod
  14. Balík dorazil, obsahuje vše jako zde https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6v0054630-zadni-parkovaci-asistent-skoda-25969.html Už jsem se objednal na kódovaní. Celkově mě to vyjde zhruba na 5 000 Kč.
    1 bod
  15. Spotřeby jsou to opravdu pěkný, spaluje to chudou směs podobně jak diesly, proto umí spolu v kombinaci s nízkými otáčkami tu spotřebu takto sundat. Bude mě ale zajímat, jak tyhle 1.5 motory budou uvnitř (sací strana ventilů, písty atd.) vypadat v nájezdu 100tkm a výš, jestli podobně jako všechny ostatní a předchozí TSI a pod. a nebo se budou lišit Díky osazení OPF už maj ošéfováno, co se nedostane z výfuku, o to více to může být zatíženo uvnitř motoru, přestože řízení motoru se má snažit tvorbě PM částic bránit násobným vstřikováním na jeden pracovní zdvih ... Zkuste sem dávat i dlouhodobou spotřebu jen jako referenci k té dosažené na trip Nápad s Fuel Consumption Memory (FCM) není zas tak špatný. P.S. - stejný motor s podobným řízením je i v jiných vozech, jen pro vzájemné srovnání jejich spotřeby se řeší v příslušných vláknech Karoq https://forum.skodahome.cz/topic/142331-vaše-spotřeba/ Octavia III https://forum.skodahome.cz/topic/142334-vaše-spotřeba/
    1 bod
  16. Amen. Protože náběh OIV bude až po vrácení aktuálního CNG kusu, zažiju přechod na 1.6TDI/85kW. A musím říct, že budu hodně napnutej, jaké budou dojmy. Jednak motorově, ale hlavně s podvozkem. Už jsem měl TDI předFL a teď bude přechod na vlečenou nápravu, ale rozšířenou.
    1 bod
  17. @pizzamann jestli tam máš ten velký kryt tak je tam 8 šroubků, pokud ten malý tak 5 šroubků viz obrázek..jsou to torxy, velikost z hlavy ted nevím..
    1 bod
  18. A co chce typický zákazník, který horko těžko schrastí peníze na splátky úvěru, slyšet a říkat raději? Jak chce výrobek prezentovat výrobce? Jako ekonomicky a politicky motivovaný krok odlišení auta, které musí zákonitě mít svou pozici levnější alternativy k VW? Takže je lepší se trochu obelhávat. Třeba jako - běžný člověk jednoduchou nápravu nemá šanci poznat. Jednoduchá náprava je lehčí a strašně náročná na údržbu. Do RS a nejsilnějších motorů se to montuje vlastně jenom kvůli egu zákazníka. My bychom nejradši ani víceprvek nevyráběli. Mně v dané věci vadí jen jedna věc - nemožnost volby.
    1 bod
  19. a nebo... https://www.alza.cz/alzapower-alucore-usb-c-to-usb-c-gen1-1m-black-d5532775.htm
    1 bod
  20. zde aktuálně nejnovější Android Auto v4.4.5923 (arm64-v8a) https://www.apkmirror.com/wp-content/themes/APKMirror/download.php?id=728067 a kliknout na modré tlačítko DOWNLOAD APK
    1 bod
  21. Nedostanete FULL LED světlomety, což je dost podstatná nevýhoda. S nimi je i30 o nějakých 50tis. dražší. Nemluvě o tom, že se jedná o znatelně menší auto.
    1 bod
  22. To ne, ale když vidím ten graf tak se musím smát. Nikdy při úpravě a zvláště u benzínu nedocílíš stejné křivky. No a zde se to povedlo. Proč? Zkus zavolat na hydrometeorologický ústav, jaký byl ten den tlak.
    1 bod
  23. Jen pro zajímavost, kdysi jsem tohle řešil a taky nechápal u Twinga 43kw8V proti 55kw16V,ten 55kw se pocitově dle poslechu "trápil“ nad 90km/h,5ka táhla od 45 hezky... CG je lépe odhlučněno a není to tak slyset ty otáčky....
    1 bod
  24. Bez uprav. Na rohu lavice je mala strbina, ktora ale nie je vidiet, ani nema vplyv na posed. Na prednych je iny konektor vyhrevu- staci prepinovat.
    1 bod
  25. Vcera prebehla vymena sedaciek. Z VW som bol zvyknuty na vacsiu tuhost a stabilitu.
    1 bod
  26. Nakonec jsem vše řešil přes "Péče o zákazníka", kde jsme se asi po 14-ti dnech, než si vše prověřili od problémového servisu (Český Krumlov - CB AUTO), dopracovali k tomu, že vše poškozené vymění na účet Škoda Auto. Včera jsem si dovezl opravený vůz (z jiného servisu), kde vyměnili oba kotouče, destičky, vodící čepy s držákem třmenů. Takže s přístupem z Ml.Boleslavy jsem spokojen a jsem rád, že jsem se nenechal odbýt verdiktem ze servisu v Českém Krumlově, který to ani na mou žádost do Ml.Boleslavy nechtěl poslat k vyjádření! Příčina závady nebyla stanovena, resp. nechtěli přiznat mou jedinou domněnku, že chyba nastala již ve výrobě. Tvrdili, že by se zatuhnutí vodícího čepu projevilo dřív, nikoliv po 2,5letech provozu, což je možná pravda, ale já mám čisté svědomí, že ve stažení manžety prsty nemám, takže asi spadla sama :-)
    1 bod
  27. PistaTT: tak si se nám tu hezky , děkujeme. Tak pa Doporučuji ještě jeden pokus, ale ne s total holobyt a ještě půjčovací. Pokud s tím chvilku pojezdíš, možná změníš i názor.
    0 bodů
  28. Mobilita plus za 2 000Kč je odpovědí. Pokud záruka není, není co řešit. Kulance se zpravidla dává na drahé díly typu DSG apod. Moc nerozumím tomu, co si vlastně bez záruky chceš vyhádat.
    -1 bodů
  29. Zdravím, je to tak, ale pohled obyčejné rodiny, co kupuje vůz i na 10 let je jiný, full LED po záruce vyjde rodinu na 15 000kč KUS, což je dost i na pražáka :-) Jinak kufry jsou stejné skoro a dozadu si v i30 sednu pohodlně za sebe. Však jen info do sekce o konkurenci. Každý si najde ten svůj vůz :-)
    -1 bodů
  30. Stále iba môj názor. Ja osobne som na tom aute neobjavil jediné pozitívum. Vyslovene ma sklamalo. Takže môj názor je určite ovplyvnený tou emóciou. Jazdil som aj punto 2nd gen aj fabiu I čo sú veľkostne aj cenovo porovnateľné autá (svojej doby) a je smutné, že generačne novšie auto (a samozrejme drahšie) neponúka ani toľko.
    -1 bodů
  31. Hľadal som chvíľu v tejto sekcii kam by som s tým príspevkom šiel a toto vlákno mi prišlo k téme najbližšie. Zmysel príspevku je nadviazanie na debatu, že sa auto slabo predáva a podelenie sa o vlastnú skúsenosť. Za tie peniaze človek kedysi (dávno) dostal fabiu I. Tá sa s trojvalcom rozhodne takto netriasla. Škodovky mám celkom rád, no tento konkrétny model ma rozčaroval. Malé autá same o sebe majú samozrejme svojich zákazníkov. No toto konkrétne pokladám za absolútny nepodarok. Omyl svojej doby. Určite nie je hodné 9000€, či viac. Veď za tie peniaze môže človek mať imidžový fiat 500.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...