Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. deathskull

    deathskull

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      420


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 629


  3. maxalera

    maxalera

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      209


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 778


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.8.2019 ve všech sekcích

  1. Tak stanul jsem o půl hodiny dřív, ikdyž nerad ale něž jsem jel do práce musel jsem to zkusit. Jel jsem dejme tomu trasu 15minutek. Teplota okolí byla již v 5:15 21°C !! Nastartováno a do 5s jsem jel a asi dvě zásadní věci: 1) necuká,neškube, neskáče, plynulý rozjezd bez toho klokana ( žena měla pravdu ), zkusil jsem pár rozjezdů a OK ...... 2) po dobu cca.2min jakoby auto nejelo na plný výkon, ten rozjezd i akcelerace byla taková mdlá, přirovnal bych to jako v PC když vám něco na pozadí bere výkon.......po dvou minutách to bylo normál..... ......prostě v době než se to zahřálo tak výkon na prd .....zajimavé ale fakt........ Odpoledne zkusím ještě jednou to stejné..........
    2 body
  2. Jak napsal Michal, asi zabredavame kam nechceme. A ze v servise toho nakecaji? To je casto pravda, ale laik se proste rady odborniku ridi. Tady ve foru se zase mnohdy clovek slusne zepta a je hned umravnovan, odkazovan na navod (ktery ostatne stoji za prd) .... Takze ono ziskat relevantni info, radu neni zase tak jednoduche. Ta rada, kterou Michal v servise dostal mozna pochazi z dob karkuratorovych motoru ze syticem (pamatuji i manualni). Me jeste v autoskole ucili, rozjizdet se po poklesu otacek. Pokud jsem se rozjel driv, auto bud hopsalo nebo motor zdechl. Ale to uz je davno..... Jak jsem uz ale napsal, dulezite je srovnavat srovnatelne. A Michal popisoval zlepseni pri jeho stylu jizdy a rozjizdeni.
    2 body
  3. v prvom rade vďaka @ferda25 za pomoc...v druhom rade vďaka za "pokusné" auto a kamarátovi za spoluprácu pri natáčaní videa.... BSD je teda kompletné Tak táto záležitosť asi nebude pre každé autíčko. Nie že by to bolo nemožné (keď už som to urobil), ale cenovo kvôli dvom “svetielkam v zrkadle” pomerne finančne náročné. BSD – Blind Spot Detection je vo voľnom preklade detekcia slepého bodu, lepšie povedané asistent či kontrola mŕtveho uhla. RTA - Rear Traffic Allert je rozšírenie parkovacích senzorov použitím radarov BSD jednotiek na sledovanie situácie hlavne pri priečnom parkovaní. Teórie je na internete plno, to iste i videá. Kto si to chce dorobiť, alebo nechať dorobiť, nech si prečíta snáď komplet postup, pozrie fotky a potom sa môže pýtať. Celý postup ani zoznam materiálov tu písať nebudem, je toho veľa. https://wirer.sk/f3_bsd-rta/ Komu sa čítať nechce, nech aspoň kukne video a až potom komentuje Svoje návody nikomu nenútim, nepáči sa ti, ignoruj príspevok...
    2 body
  4. No konečně pořádné info. Příští týden se snad ochladí, tak uvidíš, co to ráno provede.
    1 bod
  5. Pokud mi to vyjde, taky bych se taky přidal, aspoň na chvíli.
    1 bod
  6. Další pozitivní chování po instalaci bilstein B12 pro-kit je že se minimalizovalo na minimum odskakovaní zadní vlecne nápravy v zatáčce na špatném povrchu a celkově kola přestala odskakovat. Nevrátil bych originální podvozek ani za zlaté prase. Celkově moje spokojenost se zvětšuje s najezdem dalších km. Časem dám další info hlavně o životnosti. Chtěl jsem ještě napsat porovnání mezi oběma podvozky, ale zjistil jsem že to nemám vůbec žádný smysl. Teď je ten pudvozek na menší drobnosti ve všech ohledech lepší o třídu a v něčem i o tři. Silnice I a II třídy jsou většinou s luxusně špatným povrchem a na tom to exceluje.
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Klokan reklamován na jaře, kdy se objevila aktualizace software. Po přistavení do servisu přijata reklamace, poté sděleno, že software je výrobcem zablokován. Po měsíci dotaz na servis, sděleno, že nejsou schopni reklamaci vyřídit. Následuje komunikace s oddělením "nepéče" o zákazníka, po nespočetných emailech nakonec kupodivu velkorysá finanční kompenzace. Minulý týden konečně aktualizace software a naprostá spokojenost. Nastartuju, okamžitě se rozjíždím a klokan nikde. Rovněž pociťuji vyšší výkon motoru než zabere turbo.
    1 bod
  9. Ať je to jak je to … mě prostě při výjezdu hned po nastartování klokan poskakuje jak postřelená lasička … pokud chvíli počkám, tak je to provozuschopné. S citigem mohu vyrazit hned a není žádný problém … zlaté auto. S předchozím yetim také nebyl problém, neposkakoval, jen prostě chvíli po rozjezdu byl přiškrcený, jak kdyby táhnul valník uhlí, ale alespoň plynule jel … takže jsem stejně většinou čekal, než se valník odpojí, aby to po rozjezdu jelo. A to mohu říci, že jsem jinak klokanoida už rozjezdil … zpočátku to byla lemra líná … teď v 6000 km mě lehce trápí jen ty klokanoidní projevy při rozjezdu, jinak se to zajelo, je to živé i v normálním režimu a co se týče jízdy, pohodlí a spotřeby maximální spokojenost. Sportovní režim jsem párkrát vyzkoušel, ale přišlo mě, že řízení bylo moc tuhé, a nepozoroval jsem nějakou zásadní změnu v živosti, eko režim jsem ani nezkoušel a na individuál nebyl ještě čas.
    1 bod
  10. Nebyt snimania tlaku, tak by som si nevsimol zapichnuty klinec v kolese. Koleso nebolo vobec sfuknute, drzalo si v sebe nejaky tlak, na pocit nebolo nic znat, az po riadnej obhliadke kolesa po upozorneni na tlak som zistil, ze tam mam klincisko. Mozno sa k tomu podpisal DCC ale to su iba dohady.
    1 bod
  11. Hej, otvor si clanok a najdrahsie polozky tam ceny mas, radary a zrkadla... Odhad pre komplet 400-500 € s robotou
    1 bod
  12. To můžeš dát rovnou sem foto ne? K čemu je posílat to na desetkrát.
    1 bod
  13. nase prvni auro yetiho 1,2tsi jsem nastartoval a otacky chvili drzely vyse tak 30s a jel jsem,je pravda ze pres leto to delalo casto. octavia 1,8 tsi od rodicu to stejne. kodiaq nyni to same, od yetiho vim ze jedu az spadnou otacky. tsi motory to tak proste maji. ja cekam vzdy az spadnou,zitra zkusim jet hned a uvidim co to dela. zena to neresi a jede hned a rika ze v poho,mame s cim porovnat takze tak. predchozi kodiaq hopsal furt. ano skoro 1,5min to trva nez spadnou otacky, predchozi kodiaq to mel stejne. klidne to natocim,hodim sem.........ano vypada to divne kdyz cekam a stojime na parkovisti,ale.........jo poprve to trva 1,5min,pak dojedu a za hodinku jedu tak to trva uz jen 30 s,ten prvni start trva,pikud to je zahrate tak to trva mnohem mene..... chlapi zabredavame kde nechceme. na zaver dodam, ze proste nehopsame. kdo chce at prijede do opavy,predvedu,necham svezt. nemam sebemensi problem. nevymyslim si,pisu pravdu. sory za diakritiku,pisu na tabletu
    1 bod
  14. Já vůbec netuším, takže kdykoliv. [emoji6]
    1 bod
  15. Zamknutí centrálního zamykání se ovládá přivedením kostřícího pulzu na vodič na pinu 6 (od dveří řidiče) konektoru T23a na jednotce komfortní elektriky. Přivedením kostry přes rezistor 180 ohmů na ten samý vodič dojde k odemčení centrálního zamykání. To samé funguje i na vodič na pinu č. 5 (od dveří spolujezdce). Je třeba vyzkoušet, jestli ty tvoje dva dráty neorigo dálky dávají pulzy kostřicí nebo jesli nespojují +12V.
    1 bod
  16. tak doufám, že jsi si aspoň přečetl ten odkaz, co tu dával @zwan tam se dočteš, že v Praze jsou min. 2 AS, kde berou bez problémů vlastní olej, takže jen na oleji máš ušetřeno cca 3.000,- a znám pražáky, kteří jezdí i mimo Prahu, protože se jim to prostě vyplatí, tak úspora je velká a auto bere skoro nic..jen si prostě na to udělat čas..znám takové, kteří nadávají na drahé prohlídky, ale nic pro to neudělají, mají AS za barákem, tak prostě dál nejedeou, ale pak nadávají ?
    1 bod
  17. Mám jednotku 5N0035728R. Koupil jsem ji na sbazaru, inzerát tam je ještě teď. Problém se zvukem byl v kabeláži, kde chybělo propojení zvukového výstupu jednotky se vstupem v rádiu. Na svorkovnici rádia část B pro vstup AUX/MDI jednotky určeny tyto piny: 1 - AUX/MDI - vstup, levý kanál 2 - AUX/MDI - audio kostra 7 - AUX/MDI - vstup, pravý kanál Podařilo se mi dohledat, které piny na MDI jednotce jsou pro zvukový výstup. 22 - výstup, pravý kanál 23 - výstup, levý kanál 24 - audio kostra Takže bylo potřeba doplnit do svazku doplnit 3 vodiče: Rádio pin č. 1 - MDI pin č. 23 Rádio pin č. 2 - MDI pin č. 24 Rádio pin č. 7 - MDI pin č. 22 Já měl v autě ještě originální aux, který jsem chtěl zachovat. Takže bylo potřeba AUX konektror přepojit do MDI jednotky. MDI pin č. 33 - AUX pin č. 1 MDI pin č. 34 - AUX pin č. 3 MDI pin č. 35 - AUX pin č. 2 Po doplnění těchto vodičů všechno funguje jak má.
    1 bod
  18. Jistě i ty chápeš velmi častou neshodu mezi povolenou a přiměřenou rychlostí.
    1 bod
  19. Ahoj, tak dnes jsem navštívil ferdu25. Mám to k němu sice 200km, ale vůbec nelituju. Profík, výborná práce. Díky ferdo! Dokódováno: Corner přední mlhovky Svícení obou zadních mlhovek současně Protočení ručiček po zap. zapalování Aktivace leaving home Timer, lap time Sklopení zrcátka při zpátečce Světelná houkačka s př. mlhovkama atd.
    1 bod
  20. U soudu urcite vzdy vyhrava lepsi pravnik a ne zakaznik ve slabsim postaveni nebo dokonce spravedlnost.
    -1 bodů
  21. @Michal B. Je dobře že jsi shrnul to co jsi vlastně svým způsobem už psal a dalo se to pochopit. Užívej auto a ať už dělá jen radost.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...