Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 265


  2. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 328


  3. rimsy2

    rimsy2

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      138


  4. PyroSVK

    PyroSVK

    Bronzový uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      2 350


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.9.2019 ve všech sekcích

  1. Čítam si tu vtipy a ono aj reklama je tu vtipná...
    2 body
  2. Minulý týždeň som menil palivový filter a zarazilo, že nebol naplnený až doplna ako som videl vo videonávodoch ako ho vymeniť. Pred výmenou som tiež mal dlhšie štarty 4 z 10. Po vymene a zaplnení filtra povrch som žiadny dlhší štart nezaznemenal síce ich bolo možno tak 20 ale aj tak.
    1 bod
  3. Třeba v tom, že můj prodejce provedl předprodejní servis tak, jak měl. Tedy, že i tazatel by měl zajet k tomu, kdo mu auto prodával a nechat si světla zkontrolovat tam a zadarmo a nikoliv mu radit, aby si zajel někam do servisu či na STK, kde to zadarmo určitě nebude.
    1 bod
  4. Zapomněl jsem dodat, že tenro jev se děje lidem bez el.sedadel. Ta s pamětí to zřejmě zvládají bez problémů.
    1 bod
  5. Když to bude alespoň z 90 % vypadat jako na foto, tak to bude super, ale foto vždy trochu klame. Další co bude zajímavé bude asi cenovka.
    1 bod
  6. Monte Carlo Všiml jsem si nového perforovaného volantu, červené linky na dveřích a výdechy nad displejem klimy, černá maska s nápisy, bodykit, Vegy byli jen stříbrné ( z F3 FL) https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-scala-monte-carlo-jeste-dynamictejsi-a-stylovejsi-vybavovy-stupen/
    1 bod
  7. Tak externě zkopírované smailíky FF vezme ? ale samotný editor postu je nenahraje, v konzoli FF se objevují tyto chybové zprávy ReferenceError: _satellite is not defined 15:7439:1 (zjistit více) Error: TypeError: emoji[category].emoji is undefined - https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_framework.js.aaed8e99f7035b9797cfcb5c3bfe54f3.js?v=d637358c33: 839 paticka.js:16:2385 error https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 onerror https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 TypeError: emoji[category].emoji is undefined root_framework.js.aaed8e99f7035b9797cfcb5c3bfe54f3.js:839:338 (zjistit více) _ajax https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_framework.js.aaed8e99f7035b9797cfcb5c3bfe54f3.js?v=d637358c33:839 <anonymous> self-hosted:1007 i https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_library.js.36472816d724360262c3198b624ff720.js?v=d637358c33:2 fireWith https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_library.js.36472816d724360262c3198b624ff720.js?v=d637358c33:2 z https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_library.js.36472816d724360262c3198b624ff720.js?v=d637358c33:2 c https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_library.js.36472816d724360262c3198b624ff720.js?v=d637358c33:2 Error: Error: remote script failed https://secure-assets.rubiconproject.com/utils/xapi/multi-sync.js - https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61: 16 paticka.js:16:2385 error https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 onerror https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 Error: remote script failed https://secure-assets.rubiconproject.com/utils/xapi/multi-sync.js paticka.js:16:2385 error https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 o https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 onerror https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16
    1 bod
  8. Ono je to tak. Každý má nato svoj názor, možno aj pravdu no podľa mňa na dnešnú kvalitu nafty dopovanej biozložkami nieje celkom rozumné nechávať olej viac ako 15 tkm a ja osobne mám interval výmeny na 10 tkm,motoru to určite len prospeje.
    1 bod
  9. Po uplynutí záruky jsem dodělal svůj púvodní požadavek (škoda neměla bílou pro mou barvu v nabídce) a nechal udělat polep.(4500Kč) Spokojenost,nyní auto hezky ožilo (více lidí se hned ptalo,jestli jsem koupil nové) a hlavně už nemívám tak rozpálenou střechu. Rozdíl teplot je obrovský,modrá mívá tak 50-53°C,bílá o asi 20°C méně ! (měřil jsem infra teploměrem) Také tapecírovaní uvnitř konečně netopí ! Mám i dodatečný vnitřní teploměr a maximálky dosahované v letních vedrech klesly.
    1 bod
  10. Za mne 1.2 TSI, lepší rozjezdy, v záběru tišší, bude bez OPF. Litr vydává kolem 2500-3000 ot. i při lehkém plynu nehezký zvuk, aspoň ten můj. Občas mě to štve, hlavně když je dobrý povrch a jedu "na pohodu". Zase jestli je r.v.2018 už FL, tak bych vzal asi spíš ten (kvůli třeba dojezdům oken, lepším světlům atd.), záleží co kdo preferuje a o jakou jde výbavu.
    1 bod
  11. Pokud z jakéhokoliv důvodu potřebujete vyměnit střešní anténu na Superbu II sedan, v první řadě se obrňte dostatkem trpělivosti a zásadně v žádném kroku nespěchejte a všechny kroky dělejte s citem! Toliko na úvod a nyní samotný postup. Poznámka: Postup bude především textový, případně doplněn obrázky z dílenské příručky, fotografie (ačkoliv jsem tuto činnost bohužel dělal už dvakrát) nemám. Poznámka 2: V továrně samozřejmě anténu montují bez stropnice, takže mají k jejímu uchycení zevnitř perfektní přístup. Abyste dosáhli stejného „luxusu“, museli byste sundat celou stropnici a vyndat ji z auta. Jelikož se jedná o časově a prací náročnou operaci, volil jsem demontáž jen nutných částí (s troškou jistoty). Proto se smiřte s tím, že práce bude velmi stísněná a nebude na ni příliš dobře vidět – Superb II sedan bohužel nemá tak snadno přístupnou anténu jako Octavia II nebo Superb II combi. Demontáž: Doporučuji před začátkem práce z kufru odstranit vše, co tam nemusí být, vyndat plato kufru a taky doporučuju odjistit zadní sedačky, abyste je mohli podle potřeby sklápět. Čisté ruce! Sejmout obložení C sloupků. Zatáhnout a odcvaknout nejlépe směrem od jednoho z těsnění (kufru nebo zadních dveří). Obložení C sloupku drží na několika kovových klipsech, ale také po spodní hraně na pár plastových klipsech v obložení kufru. Demontáž je však poměrně snadná. Odmontovat zadní (a nejlépe i přední) stropní madla. Použít přípravek na demontáž madel (v podstatě ohnutý plochý šroubovák). Buď zatáhnout k sobě kolmo k madlu, nebo možno mírně a opatrně zapáčit do stran (doporučuji), aby se zajišťovací rozpěrný klín povysunul a vyjel. Pak je možné jen tahem za madlo toto sundat. Odmontovat zadní stropní osvětlení – 1) odcvaknout kryt s rozptylovým sklíčkem (stačí za něj zatáhnout směrem dolů, je na to stavěný), 2) vycvaknout osvětlení s žárovkami, 3) odpojit svorkovnici a komplet světlo je pryč. Čisté ruce! Odmontovat obložení B sloupků. Nejlépe začít od těsnění a od spodní hrany, kde je obložení horní části nacvaklé do obložení spodní části. Odpojte malou svorkovnici osvětlení ventilace. Pozor! Pod krytkou „Airbag“ v horní části B sloupku (kterou vhodným, nejlépe plastovým nástrojem vypačte) se ukrývá šroubek T20, který obložení jistí (a na který Škoda nějak zapomněla v dílenské příručce)! Po uvolnění táhněte obložení směrem dolů, aby se ze stropu vysunuly zajišťovací trny. Jiným směrem riskujete poškození stropnice! Obložení můžete nechat svěšené na bezpečnostním pásu, nebude překážet. Čisté ruce! Opatrně zezadu dopředu (tzn. začít u víka kufru a pokračovat zadními dveřmi a pak předními dveřmi) uvolnit stropnici z gumového těsnění kolem dveří. Postupovat pomalu a nepáčit za stropnici, aby se nepoškodila, nezlomila nebo nezašpinila. Jakmile ji jednou na jakémkoliv místě zlomíte, vždy se zde bude ohýbat a nikdy se zcela nenarovná = bude to (více či méně) vidět. Jakmile je stropnice uvolněná, můžete ji také odlepit ze suchých zipů u kufru a pomalu a lehce spouštět níže. Spouštějte pomalu a sledujte strop, zda se stropnice někde nezachytila nebo stále nedrží, aby se nezlomila! Opět: nepáčit! Stropnici spusťte jen tolik, kolik opravdu potřebujete, abyste se dostali k matce antény a alespoň trochu na ni viděli (z kufru). Odpojte anténu (1-3 konektory dle výbavy) a odšroubujte matku (klíč č. 22). Prostor je velmi stísněný, je třeba trpělivost! Montáž: Novou anténu nasaďte na čtvercový otvor na střeše, přičemž samozřejmě nejprve prostrčte konektor(y) a drát(y). Ujistěte se, že má nová anténa na čtvercovém otvoru těsnicí gumičku. Z vnitřní strany nasaďte na anténu matku a nejprve rukou ji utáhněte na doraz (doporučuji, aby vám pomocník anténu držel na střeše, abyste mohli na matku trochu zatlačit). Následně jen klíčem mírně dotáhněte, aby se zoubky na podložce zakously do plechu, není třeba (a ani není vhodné) velmi silné utažení. A – ovšem – spojte konektor(y). Stropnici, madla, obložení a osvětlení nainstalujte zpět na místo, přičemž si dávejte pozor na následující: Čisté ruce! Stropnici opatrně směrem zepředu dozadu (čili začít u předních dveří, skončit u víka kufru) opatrně zastrkejte za gumové těsnění. U madel není třeba žádné speciální rady. Jen správně zasuňte a zajistěte zpomalovací válečky (na straně dotýkající se základny madla je jistící výstupek), zacvakněte do stropu a nasuňte zajišťovací klíny. Poměrně komplikovaná je zpětná montáž obložení B sloupků hlavně kvůli ventilaci a bezpečnostním pásům. Nasuňte trny obložení B sloupku do stropu nahoře a přisuňte. Roztáhněte a zasuňte obložení za gumové těsnění předních dveří. Nyní se přesuňte dozadu a zasuňte trn stavitelného vodiče bezpečnostního pásu do plastové posuvné krytky v obložení B sloupku. Nyní připojte svorkovnici výdechu klimatizace a pomalu a trpělivě (použijte vlastní invenci, zde budu těžko jednoznačně radit) se snažte výdech zasunout do vzduchového kanálu ve sloupku. Pokud se to podaří, už jen zasuňte obložení za gumové těsnění i vzadu, docvakejte klipsy a přišroubujte horní jistící šroubek a zakryjte štítkem „Airbag“. Zpětná montáž obložení C sloupků je komplikovanější, než by se zdálo, ale i zde je to jen a pouze o trpělivosti. Osobně doporučuji začít od spodního výstupku, který se částečně schovává za boční pevné polštáře sedaček a od něj zespodu pokračovat dál. Největší laborování bývá s první západkou s plastovým trnem, pak už je to celkem snadné. Zadní stropní osvětlení je velmi jednoduché a v podstatě není třeba žádné rady – postupujte stejně jako při demontáži, jen naopak. A máte hotovo! Teď už jen zkontrolovat, zda jste někde něco (obložení, stropnici apod.) nezašpinili a případně to vyčistit.
    1 bod
  12. Je to tak, jak píše predrecnik, zvedne se zpět po rozjetí na určitou rychlost. Ale svoje zrcátka jsem nastavoval někdy před více jak rokem a půl, a dodnes nebyla nutnost to dělat znovu. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...