Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 717


  2. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 265


  3. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      16 878


  4. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 619


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.9.2019 ve všech sekcích

  1. Dovozuji, že to vyjde nastejno. Neboť při krizovém brždění prakticky vždy dojde k aktivace ABS, jinými slovy celkovému omezení účinnosti brzd. Tím pádem limitujícím faktorem nejsou brzdy obecně, ale aktuální kinetická energie auta v kombinaci s adhezí pneumatik a nastavením podvozku. Něco jiné jsou ale bubny/kotouče na starších autech jako třeba FI, kde bubny byly bez ABS a kotouče s ABS. Jen na okraj viděl jsem měření brzdné dráhy auta s posilovačem brzd a bez něj, ze kterých vyplývalo, že obě brzdné dráhy jsou stejné. Posilovač tedy jen přidává na komfortu, nikoliv účinnosti.
    2 body
  2. pozor, ty nerobis aktualizaciu software Columbusu ale aktualizacu map naformatuj SD kartu na FAT32 a rozbal obsah zipu do rootu karty. takze na karte budu iba adresare Mib1 a Mib2 a subor metainfo2.txt. akonahle zasunies kartu, malo by to same detekovat aktualizaciu map a vyzvat ta na potvrdenie spustenia aktualizacie. ak by to nechcelo ist, tak mozes skusit zmazat adresar Mib2 a subor metainfo2.txt a obsah adresaru Mib1 presunut do rootu karty.
    1 bod
  3. Tak mám od dnešního rána nahran nový SW můj Sup byl na seznamu dílenské opravy (to je prej něco jako svolávačka), která dle dle toho co jsem viděl na obrazovce v servisu vyšla oficilene 5.9.2019 - protože mám tažné a tím ten výkonný alternátor byl tam veden. Byla to náhoda otravoval jsem servis často tak jsme se domluvili již v pondělí na přehrání dnes a to to prý v systému ještě nebylo jako dílenská oprava ale jen jako oprava klokana. Zatím jsem ujel asi 3km tak nevím, ale dám vědět. Svolávačka je na to občasné nebezpečné rozjíždění, ale technik koukal, že stejný SW se mám nahrát i na klokana. Moje auto trpělo na oboje tak uvidíme. Manuál 1,5TSI s filtrem výroba 03/2019.
    1 bod
  4. SOP 25/20 PHEV 150kW, PHEV RS 180kW SOP 36/20 RS Benzín 180kW, RS Diesel 147kW, SCOUT, 1.5TSI CNG
    1 bod
  5. Třeba budou aktivní lamely... Ano, řešení z FIII mi přijde lepší, už jen kvůli vyhřívání FA. Kamera je taky řešením, ale radaru nevadí mlha, zhoršená viditelnost atd, to kamera neumí pokrýt... Ale uvidíme, jak to nakonec vše bude a s čím OIV vlastně přijde :)
    1 bod
  6. Tak ono u ŠA to bohužel moc za znak schovat nejde, maximálně tak protiletadlový radar, ten by z poza znaku měl dobrý výhled :) .
    1 bod
  7. Na polském serveru se objevil přední nárazník 04, jestli to odpovídá realitě, se uvidí za dva měsíce. https://www.autorevue.cz/skoda-octavia-4-2020-cekani-se-nemusi-vyplatit-jeste-dlouho-vam-nenabidne-vse
    1 bod
  8. Jezdil jsem ve výbavě Style s 1.6 TDI 85 KW 7DSG.Podvozek na 17 kolech bez nastavitelných tlumičů.Nerovnosti a špatnou cestu to filtrovala stejně dobře jak u Scaly. Na dálnici jezdil v pohodě.Žádná brzda provozu.Brzdy jsou akorát.Není potřebné vyvíjet velký tlak.Ale když potřeba pořádne zabrzdit,tak brzdí super. Motor a převodovka velmi dobře skladěné.
    1 bod
  9. To tady budou zase hádky, tady je k nim všeobecný odpor. Z estetického jistě ne. Z praktického asi ano, ale to je volba každého. Uvidíš v zimě pokud teda nějaká bude, jestli kila nalepené a zmrzlé břečky na podvozku a omlácené prahy od posypu jsou to pravé ořechové, ale nevím kde jezdíš a co u vás sypou. Po prvním dešti jsem třeba na Rapida zástěrky hned dal a výrazně se snížilo zašpinění vozu. Za O1 i F1 tahám vleky, takže z praktického hlediska minimálně zástěrky v zadu nezbytnost. Na O1 je mám komplet a prahy jsou furt pěkné a koroze nikde protože prostor předních zástěrek čistím. Tož tak.
    1 bod
  10. hurikan: ono byvavalo, pak je zrusili, mozna jde opet o navrat do vyroby
    1 bod
  11. Jsem z Prahy a tohle je konkretne Auto Jarov.
    1 bod
  12. Já už se lekl, že jsem jediný blázen co mění vzduchový filtr společně s každou výměnou oleje, tedy po 10-15tkm (+ samozřejmě rovnou kabinový filtr a každou druhou výměnu ještě palivový). Těch pár korun za filtry mi nestojí za nějaké budoucí možné problémy s autem.
    1 bod
  13. No teda. Obdivuju, jak někdo z takového prdu udělá článek o několika odstavcích. Hodnota článku nula, zadarmo drahý.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...