Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 645


  2. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      5 764


  3. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 824


  4. Patrik1971

    Patrik1971

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      3 137


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.9.2019 ve všech sekcích

  1. Vcera v Strakonicich dokodovane tie naj chutovky,co bezny "kodovac" neda.....s maximalnou spokojnostou a prima pokecom musim podotknut.... -dokoncenie plnenia brzd zo zapisom -moznost volby automatickeho vyhrevu volantu voci teplote -zadne svetla pri dennom,s moznostou uplneho vypnutie -aktualizacia panulu pristrojov verzia 1703 -ostrek prednych svetiel pri dlhsom podrzani - sklopenie zrkadiel az po dlhsom podrzani na klucke/dialkovom -comming home/leaving cez denne+postupne rozsvietenie deneho pri smerovke -zatvaranie 5 dveri tlacitkom z vnutra+dialkovy zvyseny dosah otvarania a zatvarania/toto je uplna topka/ -menu offroad navigace -zvysena citlivost pedalu plynu -easy entry aj na sedacke spolujazdca -rozsirene nastavenie pre DCC -zvukove potvrdenie pri zamykani/odomykani -nastavenie moznosti volby citlivosti LA -zmena farby v ambientnom podsvieteni zo zltej,na tu Arteonovu zlatu/sedi dobre k bezovemu interieru/ +aktualizacia jednotiek pre ACC,Columbus a Virtual Cocpit
    3 body
  2. Tak jsme asi divný, kdybych teď kupoval auto, tak ho asi vemu, minimálně bude v úzkém výběru a bude záležet na konkrétních nabídkách. Cenou se to dostalo vpodstatě na podobně vybavenou Fabii v silnějším TSI s automatem. Na to co běžně jezdím mi dojezd stačí tak, abych dobíjel 2x týdně cca, v práci je nabíječka, takže ikdyž jezdím po dálnicích, není dojezd problém a denně těch 100km to snad dá i v zimě. Když se jede někam dál, je v rodině na to větší auto... Ano, jako hlavní auto do rodiny to smysl nedává, ale jako 2. (a více u někoho) auto v rodině proč ne. Ale chce si to dobře spočítat a ideální by byla možnost si to třeba na měsíc prostě "zkusit", aby člověk opravdu věděl, že to bude OK.
    3 body
  3. Jinak tu elektromobilitu neprotlačej než dotacema. Vtipný je že se budou chudý skládat bohatejm na auta
    2 body
  4. To víš, všichni šetří na elektromobil a tak jsou v práci od rána do noci.[emoji23]
    2 body
  5. Na pozitivní i negativní zkušenosti s AS je tu krásné téma https://forum.skodahome.cz/topic/145899-servis-intervaly-ceny-zku%C5%A1enosti/#elComment_2367579
    1 bod
  6. Este pridam moju dnesnu skusenost. Po zhliadnuti aktualizovaneho TPI som sa vybral za mojim servisom ze teda nebude problem s prehranim SW. No prekvapilo ma ked mi prijimaci technik ukazoval ze na moje auto nie je ziadna servisna/zvolavacia akcia ale ze vie o co sa jedna a karoqy updatuju ako na beziacom pase. Hovorim mu ze ok ale je vydane TPI kde je jasne uvedene ze na moju riadiacu jednotku (05E 906 018 AL) je vydany novy SW a ci je teda problem to prehrat. On ze nie ze zadarmo to spravit nevedia pokial nie je na moje auto servsna akcia. To ma tiez prekvapilo. Teraz akoze nemozem nic reklamovat len pokial bude servisna/zvolavacia akcia u mojho auta? Ale skusal som dalej. Tak mu vravim ze ok ze si to teda zaplatim ze kolko by tom vyslo prehrat posledny SW na moju jednotku. On volal technikovi a ten mu povedal ze sice novy sw na moju riadiacu jednotku ale ze nie je "zlinkovany" na moj konkretny model auta (nechapem ako este treba zlinkovat s autom ked na moju RJ je vydany novy update!!!) a ze zatial mozu updatovat len karoqy :D Tak som videl ze tade cesta nepojde podakoval som za nic a isiel prec. Mozno by mi niekto zbehly mohol vysvetlit suvis medzi TPI a servisnou akciou. Bol som v tom ze nemusi byt na vsetko servisna akcia a ze teda ked sa clovek na nieco stazuje tak TPI moze pomost k rieseniu daneho problemu. Nastastie mam v okoli viac autorizakov tak som teda isiel inde. Tam som sa o probleme bavil s ustretovym prijimacim technikom, ktory tiez o probleme vedel. Tak isto mi ukazal ze na moje vozidlo nie je ziadna servisna akcia ale pozrel do TPI na chvilu zmyzol do dielne a ked sa vratil pytal sa ci som tu autom ze mozem rovno s nim vojst do dielne :D to som necakal. auto som odovzdal a za 20 minut bolo hotovo a novy sw nahraty. Este so mnou pozartoval ze teraz usetrim za benzin lebo teraz uz ani nenastartujem :D V prvom pripade netusim ci islo o nevedomost alebo sa im len nechcelo alebo zo mna proste urobili debila. V druhom pripade som vdacny ze sa este najdu ludia ktory si vedie robit svoju robotu a aj chcu pomoct. Kazdopadne ja som take cukanie nepocitoval ako tu ludia popisuju ale chcel som update hlavne kvoli lepsej reakcii na plyn ako tu a inde ludia popisovali. Mam teraz pocit ze je to ine auto. Zatial len 100 km najazdenych a verim ze to tak aj ostane. Ovela lepsia reakcia na plyn. Hlavne 2 stupen vie vystartovat ako raketa oproti predchadzajucemu prejavu. Vsetko je to cele plynulejsie a dynamickejsie.. No hlavne ta reakcia na plyn sa zlepsila. PS: Netusim ci tu mozem robit ci negativnu alebo pozitivnu reklamu na autorizaky ale keby niekto mal zajuem mozem napisat do sukromnej spravy kde konkretne mali aky pristup. Som z Kosic tak mozno to niekomu pomoze pri rieseni tohto problemu z Ke a okolia
    1 bod
  7. Súhlasím, ak niekto mení auto každé 3 roky, sú to vyhodené peniaze.
    1 bod
  8. Dnes kúpený filter MANN PU8021 a bol v balení pribalený informačný leták:
    1 bod
  9. Doplnění info - chlad. kapalina odleva : původní (zakalená) /nová náplň/ nenaředěná nová (z láhve)
    1 bod
  10. Ano vyměnil jsem na O3 jednotku MIB1 za MIB2 ze Superba rv.2015. (Za to děkuji především Ferdovi, dobrá práce) Dnes se mi podařilo pes WiFi rozchodit aplikaci Škoda OneApp, která má jít původně až na vozech vybavené SmartLink+ ,vyrobené po 6/2016. Propojení s autem funguje a vše se zobrazuje jak má. Tak alespoň k něčemu je ta WiFi dobrá. Ty dopravní informace by také měli jít rozchodit, píše se to na zahraničních fórech, jeden návod jsem dokonce našel, ale ten nefunguje. (chvíli ty online služby jeli, ale pak to vypadlo) Údajně chlapci z Ruska umí zprovoznit i funkčnost Škoda Connect, nějakým tajným kódem. Jestli to je pravda, to netuším.
    1 bod
  11. On uz byl VW-spaceback docela hezky. Pekny FL, udajne ma probehnout obdobny i pro rusky liftback a ten pak bezet dal.
    1 bod
  12. Na slovensku mame od 1.11. aj na hybridy 25% príspevok od štátu,ale max 10 000e, čo by na superb iv bolo tak akurát.
    1 bod
  13. 1 bod
  14. Keby to niekomu pomohlo bol vydany update k TPI 2050744/11 z 3.9.2019. Napriek tomu ze existovali updaty ku vsetkym verziam ECU tak ECU konciace S a AL predym v TPI mali len poznamku "v priprave". Teraz uz je vsetko v TPI a vsetky ECU maju aj oficialny update podla TPI:
    1 bod
  15. https://youtu.be/XmCvr3Y3Qsw Tady je o něm zmínka objem prý 485l
    1 bod
  16. Já od začátku mluvím (a k tomu byla i otázka na zacatku) o integrovaném WiFi přístupovém bodu, jímž jsou vybavené (některé?) infotainmenty Columbus. Columbus má mj. integrovaný LTE modem (vlastní 4G přijímač, vyžadující SIM kartu) , za ním je malý router a WiFi přístupový bod. Využívá také hlavní anténu auta. Je to řešené hardwarově, to je robustnější, výkonnější a spolehlivější řešení, než softwarově řešený hotspot v telefonu. Hotspot v telefonu je z principu provizorní (obecně), byť funkční řešení, hlavně omezené přítomností toho telefonu a nutným spouštěním toho hotspotu. Ani konektivita (rychlost, průchodnost dat) nebude taková jako u HW řešení. A jaké bruslení proboha? Co to plácáš? A "mezikus" , jaký, co to ?? To máš na mysli nějaký USB LTE modem/router? Proč? O tom ale nikdo řeč nevedl... Máš to nějak popletené...
    1 bod
  17. prosím omluvte kvalitu (hlavně prvních dvou) fotografií - špatně jsem to zaostřil a na displeji jsem si toho nevšiml..
    1 bod
  18. Já ve středu dovezl nového Karoqa 1.5 TSI DSG ve verzi Sport line. První dva ranní studené starty a zatím vše OK, žádné cukání nepociťuji, venkovní teplota teplota byla 1,5 °C. Auto jede zatím krásně, je vidět, že je vše ještě takové syrové, ale to se časem zlepší :-)
    1 bod
  19. Ahoj, sleduji téma už rok bez příspěvku. Auto jsem koupil v červenci a vyrobeno bylo 10/2018. Byl to klokan, pokles otáček při dvojce, zkoušel jsem všechny režimy - nepomohlo. I přesto koupi nelituji, dle mého motor je ok, snad se neprojeví po větším nájezdu problémy. Přehrání softu proběhlo v Brně na můj podmět... byli vcelku překvapeni když slyšeli místo Karoq KLOKAN?. Po přehrání jsem spokojen, 100% zlepšení. Dle mého neprojdu za 4 roky emisemi ? včera jsem odjížděl z práce ve 4 ráno a no problem. Auto jsem i na dvojku schválně potočil a i přesto jelo. Kámoš co párkrát stál u mého startu vždy prohlašoval, že motor vydává hrozné zvuky na studený start. Včera prohlásil kur... já cítím benzín jak to má být, zrovna jak u motorky. Výkon je o poznáni příjemnější. Mám i Yeti 1.2 81 kw a teď se budeme doma hádat kdo bude jezdit s Karoqem. Běžte přehrát soft a nenechte se odbýt ? čus všem
    1 bod
  20. Že by to bylo kvůli tomuto? Co je to Tyre Cluster? S příchodem emisní normy EURO6 byly ve ŠKODA AUTO a.s. zavedené takzvané „Tyre Cluster“, které určují, jaké pneumatiky mohou být na konkrétním vozidle použity. Podle základní a příplatkové výbavy bude v technickém průkazu vozidla (TP) ve VERZI konkrétního vozidla zapsaný Tyre Cluster, který určuje použití alternativních rozměrů pneumatik a disků. Prosím věnujte pozornost následujícím tabulkám pro jednotlivé modely a Tyre Cluster, které určují, jaké alternatívní rozměry pneumatik a disků budou zapsané pro dané vozidlo v TP. Po vyrobení vozidla nebude možné Tyre Cluster změnit, tedy na vozidlo nebude možné použít jiný rozměr pneumatik a disků kromě těch, které jsou uvedeny v TP vozidla či v COC dokumentu. Příklad: Octavia Ambition 1.6 TDI 81 kW (110 k) 5°MP, se sériovými disky 16" bude mít přidělený Tyre Cluster A61. V TP vozidla budou zapsané pneumatiky: 195/65 R15, 205/55 R16, 205/50 R17 M+S. To znamená, že na vozidlo není možné použít pneumatiky 225/45 R17 nebo 225/40 R18. Jiný Tyre Cluster - A62 by byl přidělený při objednání 17"/18" disků přímo z výroby. V takovémto případě by byly v TP vozidla či v COC dokumentu zapsané pneumatiky 195/65 R15, 205/55 R16, 225/45 R17, 225/40 R18, 205/50 R17 M+S.
    1 bod
  21. Pokud jde o srovnání motorů 1.2 TSI a nynějšího 1.5 klokana ... měl jsem 1.2 77kw i 81 kw v yetiwagenu ... ten 77 kw byl živý jak veverka, 81 kw byl takový usedlejší. Pocitově mě přišly obě 1.2 živější, do cca 100 km/h, pak začaly vadnout, byť 170 km/h na dálnici nebyl problém (za cenu enormní spotřeby) ... v případě krizového dálničního řízení, např. přibrždění v kopci ze 130 na 100, už to nebylo na nějaké "myškování" z pruhu do pruhu, bo prostě to už neakcelerovalo. Klokan, aneb občas postřelená veverka, je takový specifický ... zrychlení do 100 km/h není žádný šlágr, ale naopak v dálničních rychlostech, třeba i při jízdě na tempomat, není problém po přibrždění v kopci zrychlovat ze 100 na 140 tak, že člověk nemá strach, že mu někdo podívá do kufru, navíc spotřeba je při dálničních rychlostech více než uspokojivá. Nebýt toho poskakování při rozjezdu, jsem s motorem hodně spokojen ... Během posledních 14 dnů jsem ujel přes 3000 km a z hlediska spotřeby, akcelerace ve vyšších rychlostech a pohodlí, nemám klokanovi co vytknout. Během těchto cest se mě nestalo, že by klokan zůstal stát někde v křižovatce, nebo poskakoval (bo ho po nastartování nechám rozdýchat, abych se poskakování vyhnul) ... ale stejně veskrze pozitivní dojmy to poskakování sráží, že už nemůžu na rozdíl od předchozích embéček, včetně ostatními proklínaných HTP říci, že by řídit tenhle wagen byl radost ... je to prostě jen věc, kterou člověk musí používat, ale nepřináší mu žádnou přidanou hodnotu v podobě toho, že se člověk na jízdu s klokanem těší ...
    1 bod
  22. To je sice pravda, ale kde budu nabijet? Bydlim v bytovce se spolecnym parkovistem ... Udelat nabijeci stanici je darda a i kdyby ji CEZ zaplatil, budu se hadat se sousedem kdo ma mene nabito? Kdo ma dum, v pohode ... Pojedes nekde na vylet a budes dobijet kde? Na tech par stanicich? Co kdyz se tam sejdete 2-3, to se tam pozabijite ... Myslenka dobra, jen kupa veci okolo nedomyslena a Nemci to porad zenou dal a dal ...
    1 bod
  23. I tenhle Pawoukův příspěvek celkem dobře a přesně ukazuje co ta elektrifikace aut bude obnášet . Já to tvrdím pořád, že pro lidi zvyklé na spalovací motor, to je na pikaču. Ale nebojte se, oni nám ten "pozitivní" názor na elektromobily pomalu a neustále vtlučou do hlavy. A tak za pár let, bude ten co miluje benziňák/nafťák za exota, ne-li za podivína. Propaganda je všemocná, pracuje pomalu, ale jistě a efektivně, jako třeba ten kůrovec. O tom by mohl vyprávět i jistý německý ministr propagandy z válečných let, že ! Individuální motorismus bude za x,y let ryze snobská a drahá záležitost. Berte to jako můj názor..........rád bych se mýlil.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...