Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      14 534


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      4 636


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 127


  4. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 751


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.9.2019 ve všech sekcích

  1. V Polsku v dobách tuhého socialismu si jeden docent matematiky spočítal, že dělník v loděnici vydělá 3× více než on. Tak si řekl jebat to, poškrtal tituly před a za jménem a šel do fabriky. Ve fabrice se mu samozřejmě dařilo, moc se nepřetrh a dostával 3× víc než na škole. Pak fabrika představila večerní školu pro dělníky, a že kdo tam bude chodit, dostane přidáno. Tak se tam docent napsal a začal chodit. Hned první hodinu, mrd ho, matematika. Obtížnost jako v prvním ročníku na střední, takže docent jen tak pospává a nedává pozor. Všimne si ho učitel, vyvolá k tabuli a dá mu spočítat obsah kruhu. Docent začne psát, ale za boha si nemůže vzpomenout na vzorec pro obsah kruhu, takže se to rozhodne odvodit. Napíše si převod do polárních souřadnic, pak to integruje a vyjde mu -πr2, tak tam stojí a přemýšlí, kde se tam vzalo to mínus. A z poslední řady někdo zašeptá: "Otoč interval integrace."
    3 body
  2. Asi nechapu otazku? ( P.S. to je jen brand pod kterym dneska delame regloskopy na trh, stejne jako diagnostiku a ADAS kalibrace. Realne ale patrime pod Hellu, ktera dela svetla pres 120 let) Zbytek diskuze mi pripada zbytecny, i LED na OIII lze seridit jednoduse, nicmene s regloskopem je to presnejsi a bez diagnostiky vcelku dost nesmyslne, ale ano, panicke stesti funguje. Navic OIII ma ve velke casti pripadu hlavni svetla spatne serizene. To jsou fakta.
    3 body
  3. 5tis km rocne a Naftu a dvoulitr? [emoji1787][emoji1787][emoji23][emoji1787] Nene. [emoji1787][emoji23][emoji1787][emoji23][emoji1787] Ukecej ho na Yetiho kdyz si bude trvat na dvoulitr a dehet. ( vim, ode me to zni divne). A pokud opravdu nechce Skodu, tak se priklanim taky k tomu Dusteru, to se ovsem bude muset vzdat 2litra. Ale i ten 1.5 dci nejsou v tech autech spatne motory.
    3 body
  4. To je fakt na hovno. Nevím nevím, co jednou vůbec koupím. Teď bych se držel dvoulitrů, ale kdo ví, jestli za pár let nebudou jen litry.
    2 body
  5. Spolu cca 40000kč.. to máš podľa mňa zadarmo za toľko roboty! :) Keďže to neriešiš cez poistku, asi ti dali ceny pre bežných smrteľníkov. Pozhadzuj si tapece doma v garáži a možno ušetríš nejakých 2000-3000kč. Prever si, kde dávajú lakovať tie diely... podľa mňa to nebudú robiť oni, ale majú na to nejakého subdodávateľa, ktorý môže robiť aj pre poisťovne a nejaké autorizáky. V tom prípade by som sa o výsledok neobával. Alebo si to daj nalakovať v lakovni, u ktorej budeš mať väčšiu dôveru. Poškodený lak po krúpe sa môže odlupovať ešte rýchlejšie ako po neprofesionálnom lakovaní. O ktorý diel vlastne ide? A samozrejme voľným okom neuvidíš každú jednu dieru, ale profesionáli si to dokážu poriadne nasvietiť a vychytať naozaj všetky diery. Pred opravou som pomaly každý deň nachádal nejakú novú dieru, ale teraz ani po dvoch mesiacoch od opravy som nenašiel žiadnu zabudnutú preliačinu. Som spokojný s prácou môjho miestneho servisu, nikto na aute nespozná, že malo na sebe nejakých 150-200 dier! :)
    2 body
  6. Nie je až taký maly ten kufor :) ... len nemá dvojité dno ... je to ako keby ste mali v normálnom superbe tu dosku hore možno iba trochu vyššie :)(s minimálnou nakladaciu hranou ) a pod tým je ešte taký maly priestor na nabíjací kábel a neake drobnosti tam ešte vojdú, len som to zabudol odfotiť :D
    2 body
  7. Tim vseznalkem s imbusem myslis patrne me. Skoda, ze se vzmuses jen na podobne urazky, namisto, abys napsal, jak postupovat jinak v situaci, kdy 3 autorizovane servisy Skoda nastavily svetla tak, ze se s nima dalo v noci jet max 40 km/h.... Rad si jako vseznalek s imbusem necham poradit od nevseznalka bez imbusu.
    2 body
  8. Dle návodu na ruském fóru drive.ru jsem realizoval tlumení rychlosti sklopení stropních madel u mého RAPIDa. Protože koncern používá stejná madla všude, je toto téma použitelné i pro všechna auta, která z úsporných důvodů tlumení sklápění madla nemají. Náklady jsou zanedbatelné do 5USD vč. dopravy. Tlumící válečky lze zakoupit na aliexpressu, stačí dát vyhledat ceiling handle damper a najde vám to několik prodejců. 1. Madlo ze stropnice lze vyndat (spíše vytrhnout) po vysunutí pojistných záslepek - trnů. Nejlepší je udělat si ze starého tenkého plochého šroubováku háček, kterým se záslepka - trn snadno povysune ven o cca 6 mm. Platí pro obě patky. Pak tahem silou, případně kývavým pohybem, lze madlo vyjmout z otvorů ve stropnici. 2. Tlumící váleček se vsazuje do patky bez pružiny. Pomocí malého šroubováku povysuňte plastový čep ven o cca 3mm a plochými kleštěmi ho vytáhněte ven. 3. Pak je nutné demontovat sponu a záslepku - trn. Jako nejsnazší se ukázalo nepatrně ohnout obě jistící packy spony nahoru, až jazýčky vyjely ven z dutiny v záslepce - trnu. Pak lze trn vysunout ven a stejně tak vyjmout sponu po stlačení ramen. 4. Pro tlumící váleček je nutné v patce vytvořit prostor. Žebra lze odstanit třeba natavením pájkou a ořezáním zalamovacím nožem nebo je odfrézovat stopkovou frézičkou o průměru cca 5mm, upnutou do vrtačky ve stojanu. Řezat plast jen zalamovacím nožem moc nejde, je poměrně tvrdý. 5.Pro nálitky na čele válečku vytvořte na jedné stojině dvě drážky v poloze dle obrázku. Nejvhodnější je drážku vypilovat jemným trojůhleníkovým pilníkem. Je nutno dodržet směr přesně přes střed otvoru čepu. Jinak bude váleček nakřivo a jeho aretace bude vypadávat. Hloubku a šířku drážek udělejte co nejpřesnější, aby váleček v patce dobře seděl bez velké vůle. 6. Na dalším obrázku je vidět příčná drážka ve sklopné čísti madla. kam zapadne podélný výstupek na tlumícícm válečku. 7. Protože váleček má vždy v patce nepatrnou osovou vůli a západky na čele válečku mohou vyskočit ze zářezů, je dobré vymezit ho podložkou z obyčejného kancelářského papíru. Já použil dvě vrstvy. 8. Nyní usaďte patku s tlumícím válečkem do sklopného madla. Nasuňte zpět čep tak, aby asi 2mm vyčníval ven z patky. Ušetříte si tím nervy při případné opravě. Při namontovaném tlumícím válečku jde totiž čep chytit a vyjmout velice špatně. Vyzkoušejte funkci tlumení "nasucho", jestli nikde nic nedře, nevypadává ze zářezů atp.. Patka s válečkem musí jít ručně sklopit jen s velmi nepatrným odporem. Pokud jde již nyní sklopit ztěžka, pak celé madlo se nebude sklápět zpět a čeká vás jeho opětovná demontáž...... 9. Zbývá narovnat zpět jistící patky na sponě a jazýčky dát do polohy dle obrázku. Po nasunutí záslepky - trnu se jazýčky ohnou do správné polohy a zajistí opět trn proti vypadnutí. Sponu vložte do patky a zajistěte ji zasunutím záslepky - trnu. 10. Takto vypadá smontovaná patka s tlumícícm válečkem. 11. Poslední krok je instalace madla do stropu a finální zkouška. https://youtu.be/dJFEU3skPzY
    1 bod
  9. Tohle rozhodnutí je čistě politické, stejně jako se to rozhodlo, může se to i změnit, kdyby EU nebyla závislá na dodávkách ropy, tak se nad tím ani nepřemýšlí, jenže oni to zaobalují do ekologie...
    1 bod
  10. Kapr plove v rybníku a najednou vidí na hladině rohlík. Hm, pěknej...v tom bude nějakej háček...
    1 bod
  11. asi od 5.... ještě že to sem klint napsal :-D
    1 bod
  12. Kluci, zítra je ten sraz, nezapomeňte [emoji41][emoji41][emoji41]
    1 bod
  13. Cliente je to tak a když vydržíš ještě pár let s dehtem tak nové auto koupíš už jen šlapací s deseti filtrama ???
    1 bod
  14. Stringo ten ranger už je moc za 5let se do toho nevyškrabe a babka má obě kolena umělé
    1 bod
  15. Nízkouhlíkové technologie - elektromobilita Cílem programu je podpora konkurenceschopnosti podniků a udržitelnosti české ekonomiky prostřednictvím zaváděním inovativních technologií v oblasti elektromobility. Jaké aktivity můžete z dotace financovat? pořízení elektromobilů ve výzvou podporovaných kategoriích silničních vozidel pořízení neveřejných (rychlo)nabíjecích stanic s možností doplnění o baterii pro elektromobily v rámci podnikatelského areálu pro vlastní potřebu Které náklady dotace pokryje? dlouhodobý hmotný majetek dlouhodobý nehmotný majetek (pokud je nezbytný k řádnému provozování dlouhodobého hmotného majetku) Pro koho je program určen? pro podnikatelské subjekty všech velikostí projekt musí být realizován na území ČR mimo hl. města Prahy Výše dotace Výše dotace na jeden projekt se bude pohybovat v rozmezí 50 tis. Kč – 10 mil. Kč. Míra podpory je odvozena od velikosti podniku: malý podnik (do 49 zaměstnanců) - 75 % způsobilých výdajů střední podnik (50 až 249 zaměstnanců) - 65 % způsobilých výdajů velký podnik (od 250 zaměstnanců) - 55 % způsobilých výdajů
    1 bod
  16. My máme Hiluxe, vyskákaná koza stejně jako Ranger. Chceme se toho zbavit, nejde s tím jezdit. Hnije nám to tady a nikdo s tím nechce jezdit. Tyhle vany jsou úplně na hovno. Vzadu místa na nohy jak ve Fabii a vozíš úplně zbytečně kisnu, navíc na listovych perech, což je opravdu utrpení. Dobrý tak pro myslivce, horaly a kluky s malým pérem [emoji38]
    1 bod
  17. Chce to hlavnè klídek. Flaška vodky k snídani funguje. [emoji23] Měsíc od měsíce je to horší a horší....
    1 bod
  18. Tak jsem na závadu přišel. Stačí trošku do přepínače šťouchnout nebo ho povytáhnout a přestane svítit. Takže celá moje závada není softwarová ale je způsobená vadným přepínačem světel. Objednám nový, vyměním a měl by být klid.
    1 bod
  19. Tak pak jedině Lada Niva [emoji23] Řekni dědkovi, že to koupili Francouzi a že do toho dávají německé dvoulitry. Pozná hovno [emoji23]
    1 bod
  20. Jinak tu elektromobilitu neprotlačej než dotacema. Vtipný je že se budou chudý skládat bohatejm na auta
    1 bod
  21. Jestli máš protokol o reklamaci, tak jakápak kulance? Jde to za nimi, to že na upozorněnou závadu nepřišli, je jejich věc. U týhle ceny opravy bych si najal znalce a právníka. Nejprve ale napiš do Škodovky a seznam je se situací a poměry u prodejce. Mimochodem u reklamace platí 2x a pak vrácení peněz; reklamace byla zamítnutá, ale zjevně neoprávněně, když problém existoval. Nevím, co bych musel tankovat, ay měl zmíněné problémy, navíc trvale... Osobně si myslím, že jde o dobrý motor, když se hlídá olej a servis. Pokud vím, přišel po prověřených motorech 2,0TSI slabších výkonů.
    1 bod
  22. mne buchne, ked podradujem a rychlejsie pustim spojku.
    1 bod
  23. Spíš bych vyladil práci se spojkou spolu s tím, že si auto přidá samo plyn, zkuste si jenom pouštět spojku a nešlapat na plyn, zjistíte, že auto samo přidá tak na 1100 ot. pro rozjezd a od toho bych se odpíchl a začal pilovat styl. Dnes si většina aut sama přidá otáčky při rozjezdu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...