Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. TOMUS

    TOMUS

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      6 817


  2. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 751


  3. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 980


  4. M Zoul

    M Zoul

    Facebook Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      465


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 24.9.2019 ve všech sekcích

  1. No doufám, že to bude dřív. Všem příště zaplatím kofolu nebo pivo jako omluvenku. Petře, flašku bych ti stejně nedovez, protože jsi zase nadával na Škodu ?. Až budeš chválit konstantně, Jack bude ???.
    3 body
  2. Tak je to o mnoho lepší, uvidime az bude chladněji...
    2 body
  3. Dnes nalepené ochranné sklo autorádia... klasika, ako na mobil...
    1 bod
  4. Minule mi to nevyšlo, tak pokud nevadí, že bych s polovičkou dojel na zmíněnou baštu. Je to pro mne rychlejší po dálnici, tak vezmu Karoqa. [emoji6]
    1 bod
  5. Tak to jezdím na divnou vodu, za cca 30 let se mi nic nezablokovalo, nabídnu ji i Nasa. Náplně různých výrobců poslední dobou kromě konce zimy už neředím a letní vůbec.
    1 bod
  6. Není a nevadí to mám prý já ?a proto jsem ho dneska tahal z parkoviště na zahradě když špatně zaparkoval a sedl si na břicho ?
    1 bod
  7. No jasný Péťo, jen se Teda Budem muset přestěhovat protože okolí je spíše na ful offroad ??? a kuchyně moc Teda ne- voněla sic chutnala ? a místní guru tě tam příště stejně nepustí pač jsi chudý šéf ?
    1 bod
  8. Taky jsem se trápil s vrzáním od přední nápravy při pomalejší jízdě po nerovnostech. Objednal jsem z netu mazací tuk s lithiem od Febi (má stejné číslo VW jako originál Škoda, jen je 4x levnější), promazal jsem zadní silenbloky ramen a je klid (bez jakékoliv demontáže). Uvidíme, jak dlouho to vydrží, ale maziva mi kdyžtak zůstalo dost :-) . https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052150a2-tuk-mazaci-s-lithiem-de-26688.html
    1 bod
  9. Kočkagin by mohl vyprávět o škodovce, jak ho někde nechala na cestě na sraz. Takhle se mu odvděčuje slepice jedna.
    1 bod
  10. Chlapi díky za sraz, další zase za půl roku [emoji23][emoji23] Doufám, že Kočkagina dotlačili domů.
    1 bod
  11. Ono s tym kablovym zvazkom to podla priznakov vobec nemusi byt zly typ. Je to hlavny kablovy zvazok, ktory je ulozeny nalavo pod bateriou a ide smerom k riadiacej jednotke motora. Kvoli nevhodnemu ulozeniu je vystaveny vode a nasledne nikdy dobre nevyschne, co sa po rokoch prejavi tak, ze sa tie kable zacnu rozpadavat a oxidovat. Nechal by som to pozriet nejakemu elektrikarovi, je to velmi casta zavada. Bola nato aj akcia v skoda servisoch, kedy sa ten zvazok preventivne "vyvesil". Ak uz to zacne takto blbbnut, je dost mozne, ze je uz nacaty a bude treba tie zhnite kable preletovat (malokedy sa meni cely kablovy zvazok, cenovo by to bola podla mna samovrazda...) https://forum.skodahome.cz/uploads/post-10-1158516780.jpg
    1 bod
  12. Já též. Díky za účast a pokec.
    1 bod
  13. No směrový (šípový) dezén je nejvhodnější na odvod vody, sněhu či bláta z běhounu. Naopak má slabší boční vedení, vyšší hlučnost a menší kilometrový proběh.
    1 bod
  14. Dnes jsem po startu sledoval zrovna teplotu oleje.. voda už byla pěkné na 90° a olej 60° jel jsem do kopce cca 100km/h , lehce, čekajíc na teplotu oleje také k 90° v zatáčce už teplota oleje skočila na 80° kouknu chvíli dopředu a během pár vteřin pípání a na maxi dotu čtu o přehřátí motoru, hlava mi nestíhá srovnat myšlenky, docela šok, teplota vody někde na začátku červeného pole..ani nevím kde přesně byla, dávám nohu z plynu, viz foto a po pár set metrech sjíždím ze silnice, zastavují, motor na volnoběch, teplota vody je zpět na 90°. Telefonát do servisu, prý ať vypnu motor a zkusím se znovu v klidu rozjet. Že to bude vodní pumpa, a teď by to téměř s jistotou mělo být ok. Že se to stane při zahřívání. Už to bylo v "pořádku". Čekám, co mi zavolají ze servisu
    1 bod
  15. Prijde frajer do baru objedna si dvojitej rum vypije ho na ex, odplivne si a povida: "Fuj ta umela ridit." Objedna dalsiho, znovu na ex, a zase povida: "Fuj ta ale umela ridit. Jeste jednoho." Cisnik uz to nevydrzi a pta se, co to jako ma znamenat. A frajer mu vypravi: "No stopuju na dalnici, a zastavila mi takova hnusna voskliva a hrozne stara baba. Ptam se ji, jestli me veme do Prahy, a vona, ze jo. Tak jedem, a baba jede 50, pak uz jede 100kou. Uz jede 150tkou, pak to vytahla az na 200stovku. A v tom prudka zatacka do prava a vni nastorc kamion. Ja ji povidam: "No babo, jestli tohle vyberes, tak ti vylizu pekac." Fuj ta umela ridit."
    1 bod
  16. Hlavně pokud máš kameru, je to potenciálně nebezpečný stav a můžeš i vyhořet (zkratem kapaliny v konektoru, pokud by Ti např. vypadla přímo u kamery)...takže řešit ideálně ihned.
    1 bod
  17. Jsou i další poteniciální příčiny. - návštěva kuny s okousanými kabely - oxidace kabelového svazku (horizontálně uložený na karoserii v motor.prostoru -nad LP kolem) - vadná spínací skříňka - slabá/vadná baterie
    1 bod
  18. Vcera v Strakonicich dokodovane tie naj chutovky,co bezny "kodovac" neda.....s maximalnou spokojnostou a prima pokecom musim podotknut.... -dokoncenie plnenia brzd zo zapisom -moznost volby automatickeho vyhrevu volantu voci teplote -zadne svetla pri dennom,s moznostou uplneho vypnutie -aktualizacia panulu pristrojov verzia 1703 -ostrek prednych svetiel pri dlhsom podrzani - sklopenie zrkadiel az po dlhsom podrzani na klucke/dialkovom -comming home/leaving cez denne+postupne rozsvietenie deneho pri smerovke -zatvaranie 5 dveri tlacitkom z vnutra+dialkovy zvyseny dosah otvarania a zatvarania/toto je uplna topka/ -menu offroad navigace -zvysena citlivost pedalu plynu -easy entry aj na sedacke spolujazdca -rozsirene nastavenie pre DCC -zvukove potvrdenie pri zamykani/odomykani -nastavenie moznosti volby citlivosti LA -zmena farby v ambientnom podsvieteni zo zltej,na tu Arteonovu zlatu/sedi dobre k bezovemu interieru/ +aktualizacia jednotiek pre ACC,Columbus a Virtual Cocpit
    1 bod
  19. Toto je problém tohoto plastu a spočíva vo vyskočení vodítka ktoré som označil ,pričom to šprajcne ten signálny knoflík a ten ťažko chodí.Dá sa to dať na miesto bez vyberania celého plastu .
    1 bod
  20. Skalpelem si akorát pořezeš lak. Tenkým vlascem to podsekni, jestli to opravdu chceš dát pryč.
    1 bod
  21. Ty mám taky a na můj model 2013 padnou jako ulité bez jakýchkoliv úprav.
    1 bod
  22. @Aleš_BX díky za info, o tom, že by Osram dělal vše v Německu jsem opravdu nevěděl, jen velká škoda, že Ti Tvé zkušenosti neumožňují to říci normálně a bez afektu, třeba jednou se to naučíš .... Co se týče vyzařovacího profilu, ano, viděl jsem "obrázek", holt si člověk říká, jak ty dvě led udělají takový zázrak. Ale pokud je to prověřeno a otestováno včetně případného srovnání, proč ne. Jinak pro ty, co chtějí vidět více o Osram, mrkněte : https://www.youtube.com/watch?v=iy1GDBX_4iQ nebo https://www.youtube.com/watch?v=VYNhi7vYj0A Leptání "čínských LED" - dle tvrzení zde : Co sa tyka vyparov, resp zacmudenie lampiciek, tak za to su zodpovedne vacsinou lacne canbus ledky, ktore maju obnazene PCB a vplyvom tepla z canbus chipu sa PCB a plosne spoje odparuju (samozrejme zalezi od kvality). Byvaju to tie vsesmerove a tyka sa to hlavne exterierovych lamp a ich odrazoveho sklicka. Tu su najlepsie uz pokovovane, kde je PCB zakryte, alebo rovno uz CREE, ktore su asi zo vsetkych najlepsie ... mnou uváděné jsou zapouzdřené, popř. CREE chip popř. pokovené - budu sledovat, nicméně u těch H8 do LED - 3800 lidí z 5800 objednávek neregistrují problém a dali hodnocení 4.8 z 5ti, proč asi... Oslnění - doplněno kódování pro snížení oslnění + zřejmě sis nečetl, co jsem psal. Dnes v noci jsem testoval, dokonce bez mlhy, nikdo mne neproblikl, i tak jsem snižoval ze 100 na 80 - viz. výše a tip pro ostatní. Magnetická svítilna v kufru u S III (tj. 3T0947417C 9B9) rozhodně nemá T10 patici, to netuším, kde na to chodíš (možná starší typy měly?) , je to LED svítilna, bohužel se žlutým svitem. Zřejmě jedině přepájet LED, ještě jsem to nerozebíral. Zbytek již k věci pls.
    1 bod
  23. Podivejte se panove do sekci ''Vas superb'' na stranku meho auta, tam jsem hodil nekolik video nahravek a je tam presne videt ze nic se nevibruje a zadny hluk neni!!! Clovek se pozna zda 2 valce a nebo 4 jen kdyz se podiva na palubni desku
    1 bod
  24. A cim se lisi zasterky na RS od zasterek na L&K napr.? Toto nejak fakt nechapu. Drtiva vetsina lidi ma RS jako bezne auto na normalni jezdeni, ono to ostatne ani nic jineho nez bezne auto na normalni jezdeni neni, tak v tom fakt nejak nevidim rozdil. Dokonce uz jsem videl i tu zminovanou RS s kouli a neprislo mi na tom o nic mene nebo vice nevkusneho nez treba na Scoutu. To jako kdyz chce nekdo RS a potrebuje jezdit s vozikem, tak si ma koupit jeste dalsi auto do rezervy k tomu voziku
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...