Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. LuCasX

    LuCasX

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      326


  2. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 263


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 730


  4. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      4 165


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.10.2019 ve všech sekcích

  1. Beu, promin, to byl vlastne Kocganin nebo jak je ta jeho prezdivka. [emoji1787] Stane, nebo dokonce nizsi v rade vecech. Mit se dobre ovsem nutne nemusi znamenat vysoke platy v absolutnich cislech. K cemu Ti je plat treba 70tis kdyz za bydleni v Praze das treba 50 - priklad. Obdobne, vim od kolegy, je uz situace v Mnichove kam jezdi. Tam je tak drahe bydleni, ze rada obyc Nemcu i se svymi platy ( projektanta) je z toho zoufala.. Praha se tomu silne blizi ta bublina se zase zacina nafukovat az praskne a mame tu zase krizi. Uvidime jak v tomhle case pak ta zkurvena EU se svymi drahymi econesmysly a zavadenymi sankcemi a zakazy vydrzi.
    2 body
  2. Špatný olej... Lidi tohle je ukázkový případ používání oleje bez specifikace. Řeším to na Mazdách, Hondách, VW... Každý motor má předepsaný olej, v tomto případě VW 504.00/507.00. Složení přísad je kritické u GDi motorů, protože se musí předcházet usazování přepáleného oleje na stěnách sání, válce a pístu. Bohužel tento motor byl zanešen karbonem tak mocně, že jakákoliv oprava nepřicházela v úvahu (viz zmínka o oleji ve válci). Tohle je známo a vypadá to na kombinaci poškození vlivem LSPI (detonace upálila svíčku a buď detonace, nebo kusy svíčky zničily píst) a nesprávného oleje (zapečené kroužky a možná i vydřený válec díky karbonu, případně silné zanešení spalovací komory karbonem a následným zahořením). Co se osvědčilo, nepodtáčet motor (u manuálu to dělá každý!!!) a dávat kvalitní a hlavně správný olej! Žádnou břečku co nesplní ani jeden požadavek! Pokud výrobce udá specifika, tak je kurva dodržujte. A když ne, tak pak nebrečte že se ty auta vyserou. Pokud se nezdá visko třída, tak holt budu vozit litrovku na dolytí. Ale furt je levnější litrovka, než 6x nalejt hustější olej co neplní požadavky motoru a očekávat, že se nic nestane. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 body
  3. @ Jendyssssss Sorry ale tady te asi nikdo nechape, vytahujes veci co se tu uz resili, vsichni te vyvadi z omylu a Ty opakujes svou a pak k ilustraci vlozis obrazek kterej vyvraci tve vlastni tvrzeni. V tomto tematu je rec o CJZA motoru, ten ma zjevne i podle fotek krizove honovani, coz mimochodem vubec nic nemeni na tom co je napsany v serviskach k tomu autu, prijde tam na pevnej interval VW 502.00 a to ze tvuj prilozeny obrazek ilustruje od MR 2017 jen QI16 a QI14 je sice pekny ale tady je rec o MR 2013-15 CJZA ! a to shodou nahod ta tabulka hovori proti tvym vlastnim slovum. Ano pozdejsi motory mely VW 504 a 507 normy oleju, ale toto hje motor z roku 2013.
    1 bod
  4. Zbytečné. Znám mnho lidí, kteří jezdí 1,2TSI z FII na pevný interval (tehdy od 2010 to snad byla default option) a naprosto bez problému. Nevím, zda se u tebe nejedná o nějaký zapeklitější problém, pokud dobře chápu, motor máš vyměněný, ovšem za nějakou velice zvláštní specifikaci/sérii. Pevný interval, VW502.00, měnit před 15 tkm s filtrem a musí to fungovat, na tom není co zkazit. Klidně i nějaký levnější - Total, Mobil1 a mnoho dalších, pokud je averze k L.M. Já osobně jedu už jen L.M. Top Tec - v 1,4 a dříve nekoncernovém litru (jen s nutností plnit API SJ). Naprostá spokojenost. A mám zadokumentované na foto, že tento olej servis lije i do Ferrari F430, nebo jiného mid-engine V12. A to je jiná pohádka, pokud jde o konstrukci motoru, litrový výkon, chlazení,...
    1 bod
  5. Na co se to vlastně ptáš? Na tu sluneční clonu nad zrcátkem?
    1 bod
  6. Hadříkem a pěkně pomaloučku.
    1 bod
  7. Měl jsem to přes celé dveře. A sundal jsem to zdravotnickým technickým benzínem.
    1 bod
  8. Přesně Peťo, o bordelech nic nevím je jich tu moc, sýry budou nebo. U nás začala kryze uz před týdnem stojíme a odpočíváme ?
    1 bod
  9. Pridam par skusenosti s android auto/mirrorlink. Na mojej o3 fl s amundsenom a telefonom samsung a50 funguje ako jedna tak aj druha technologia. Zrkadlenie som chcel hlavne kvoli navigacii. Sice mam amundsena ale bol som viac zvyknuty na sygic a google maps. A pridu mi aj lepsie ale to je vec nazoru. Na AA mi krasne funguje google maps a waze. Cez ML pomocou floating aps a lg mirrordrive viem zrkadlit prakticky vsetko takze to je parada. Akurat je to trosku take neohrabane s tymi oknami a klavesnicou a kopirovanim textu ale da sa zvyknut. Mozno mala rada pre tych co maju samsung a chcu pouzivat sygic. Samsung ma free apku "car mode" ktora je certifikovana ML apka. Po jej spusteni v prostredi mirrorlinku mozte spustat dalsie aplikacie z vasho telefonu a okrem ineho aj sygic. A funguje super napriek tomu ze v sygicu nemam priplatenych 40e za ML podporu ale mam len obycajnu verziu. ML je super len ma stve ze sa pri tom vypne zvuk z radia. Neda sa nastavit aby bezali aj ml apky aj radio sucastne? Pri AA to funguje super. Bezi radio a ked ma navigacia nejake oznamenie zvuk sa stisi a potom prida naspat po hlaske
    1 bod
  10. Prej bohatém zemím duši prodávám to fakt může vylézt jen z tebe Péťo ?. Lodní doprava u nás skončila ale kdybych dělal na české lodi stejně bych coural po Evropě za ty tvoje špinavé eura. Ale máš pravdu pro každého to není.
    1 bod
  11. Petře, u nás nikdy nebudou platy jako třeba v A nebo D, tomu snad věří jen politici z nejmenované vládnoucí strany... Před 30 lety byl horizont přiblížení predpovidán přibližně na 25 až 30 let jestli se nemýlím a kde jsme dnes... Většina povolání se zdaleka neublíží ani polovině toho co třeba v D. Nepíšu záměrně o nákladech, i když třeba při nákupu potravin v Německu je často cena stejná, nebo velmi blízká té u nás.
    1 bod
  12. Ja mam zase pozitivnu skusenost. Nedavno som bol na hubach a parkoval som na polnej ceste s vysokou travou. Cuvam, cuvam v kamere nevidim nic podzrive a zrazu brzda. Ponadval som si, ze co to ze konina, vysiel von a pozeram ze v trave velky pen od stromu. Nebyt brzdy tak uz menim zadok. Aj pri vyparkovavani v meste mi to, uz duplo na brzdu ked rozoznalo bliziace sa auto. Zamna fajn vecick a autohold v mestkej premavke jedna basen.
    1 bod
  13. Já si myslím, že momentálně je to s prací celkem v pohodě. Aspoň okolo Prahy. Ale až přijde další krize, tak to bude masakr. Asi se doučím nějaké řemeslo. ?
    1 bod
  14. Moje prababka taky nemohla tenkrát najít práci, tak chodila posluhovat paničkám a taky si něco vydělala. Tak holt Plačka pošle manželku sloužit pánům, nejlépe na noční a za chvíli má elektrickou Škodovku za plotem [emoji3]
    1 bod
  15. Zajímavé téma, třeba jeden známý (záměrně píšu známý neboť jeho chudinka choť je kamarádka s mojí paní) optimalizuje ve svem superbu L&K tak, že má soustavně climatronic off, radio off a nedejbože pustit výhřev sedadla, všechny tyto chujoviny jak on říká zvyšují spotřebu paliva. Pneu fouká na nejvyšší povolený tlak prej 3.5bar a do HR jezdí mimo dálnici aby ušetřil samozřejmě bez klimy teče z nich jak z okapu a když jsme je potkali letos v Makarske říkal že proč mám zaplou klimu a nastartovany motor když stojím na červené, prej start stop je skvělý a šetří palivo? Dál pak optimalizuje i třeba v zimě doma, tak že nutí rodinu chodit ve svetrech, ponožkách protože teplota 17.stupňů je optimální.? Nejlepší na tom je fakt že dotyčný je docela dobře zajištěny a slušně vydělává, jak já říkam řadí se do skupiny škudlilů a kolenovrtů? Já osobně neřeším tyto věci jak tady někdo psal, tankuju plnou což je +-40kg permanentně navíc.... a navíc na podobné úvahy nemám čas ani náladu.
    1 bod
  16. Dle mého manuálu vozu je předpis norem olejů následující: Pro pevný servisní interval používat normu VW 502 00 Pro proměnlivý servisní interval používat normu VW 504 00 Nouzově lze použít ACEA A3, resp. ACEA B4 nebo API SN, resp. API SM - max. 0,5 litru do příští výměny. Jinak těžko říct jestli to cukání pod plynem je předzvěst problémů. Můžu poreferovat, jak se chová "nový" motor, ale zatím to ještě nemám poskládané. Další fotky rozebraného motoru chystám do konce měsíce, plánuji úplnou rozborku.
    1 bod
  17. @maxalera Čus, já mám po výměně jednotky zatím klid a vše jede na 1* - tedy z oblasti infotaimentu. Právě jsem přidal nový dotaz na zvuky motoru :D
    1 bod
  18. Tak díky všem za reakci ? Je fajn se dozvědět tolik informací.. Pro info - do servisu se s tím opravdu musí. U mě to byla komunikační chyba v jednotce, která se musela celá vyměnit (reset jednotky, ani nové spárování nepomohlo) - samozřejmě na záruku. Nová jednotka - 19186,-Kč (je mi Škodovky líto..). Tak kdyby to někdo řešil, alespoň víte, o co jde..
    1 bod
  19. No a tímto zdejší politologické okénko uzavírám - toto patří do hospody a ne do sekce "Elektrika".
    1 bod
  20. Hele Zdenku, prijde ti normalni vystupovat tady pod vice identitama a vzajemne si davat plusy? Krom neustaleho omilani vytazeneho konektoru, uvadeni slevy na auto koupene v ramci ZTP cilove skupiny je tvuj prispevek cista nula. Jen to tady zasiras nesmyslnyma spekulacema.
    1 bod
  21. test z roku 2012. Osobne jsem loni daval Sheron -20, prisel mi OK, ted mam Coyote -20.
    1 bod
  22. Kvuli tomu se takovym kolum vyhybam, jiny smer otaceni a chovaji se jinak, bal bych se tim jezdit vyssi rychlosti i v lete.
    -1 bodů
  23. Ty vyhlídky nad kontrolou vozidel jsou běsné...??buďme rádi za místní "kódovače" kteří si s tím jisto jistě vždy poradí aniž by bylo auto legislativně "nezpůsobilé"??
    -1 bodů
  24. Pokud bude dál marxismus na pochodu a tupé hlavy plácat podobné hlouposti, tak to dopadne mnohem hůř.
    -1 bodů
  25. Dodám už jenom, že lítost není na místě. Výrobní náklady a náklady od dodavatele takové nejsou ani náhodou. A počítá se s nima.
    -1 bodů
  26. Dát na tohle minus člověk s minimálně přehledovou znalostí pojišťovnictví, to člověk žasne. Pro Škodu jsou hlavním přímým nákladem služby smluvního servisu, s určitou mírou zmetkovitosti se navíc počítá a je kalkulována do ceny vozů.
    -1 bodů
  27. Špatný olej, 507.00/504.00! 505.00 je lehkoběžný olej pro rotačky (O1 slavné TDi 66 a 81kw). Vůbec to není pro turbo přímovstřikový benzín se start/stop! Prostě blbej olej co neplní požadovanou normu a kdo zná projevy, ten jen podle fotky sání vidí v čem je problém. Horší je, že “self made” plácalové neví nic a lejou to co podle reklamy je “top”. Tohle je extrém a poučení pro příště, srát na reklamy, srát na hospodský básničky, řídit se tím co je uvedené v návodu k obsluze. Nejeden motor jsem zachraňoval kvůli špatnému oleji (naposled MX-5 co se kvůli oleji zapekla a zadřela) a všechny vypadají stejně. Sání plný přepáleného oleje, kroužky nepohyblivé, u všech to začalo zvýšenou spotřebou oleje, která jen rostla, dokud to nezačalo cinkat. Tak ještě jednou, olej pro 1.2TSi je jen a jedině normy VW 504.00/507.00. Jestli je na flašce napsáno jen jedno číslo z těchto dvou, není to kvalitní olej. Ale nějaký fake, protože 504.00 je norma pro benzín, 507.00 je norma pro naftu, ale složení mají identické. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 bodů
  28. To je pro QG0, ale motor je QG1 (nevím jak to teď VW značí) Jiné ložiska, jiné písty, jiné honování... Celý motor je uzpůsobený na horší olej a palivo (země mimo EU), ale zde jsme v EU a máme jiné motory (výkonnější, víc eko prvků atd). Proto je na všech autech uvedený proměnný interval a k němu je olej vyšší kvality. Olej s normou 502.00 jsem naposled použil do favorita. Ale do O3 s QG1 nikoliv. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...