Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      32 728


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      11

    • Počet příspěvků

      15 115


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      9 778


  4. Martin Bednář

    Martin Bednář

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 247


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.10.2019 ve všech sekcích

  1. Konečně jsem se dokopal tady dát fotky i já, poslední účastníci (já a @Pawouk odjížděli v 8) A cestou domů společně s Pavlem
    4 body
  2. Ahoj, o víkendu jsem měl možnost si důkladně prohlédnout 2 krásné veterány. Zetor 25 už jsem zde dával, teď je i s přívěsem. Pak ale přijela Tatra 603-1 z roku 1959 a to jsem si málem stříknul do textilu ?
    4 body
  3. Pánové nic proti prediktivnímu tempomatu, ale bere to rychlost z tachometru tudíž v obci jedete 47km/h a tak dále. Nejen já, ale většina lidí jezdí těch 55km/h dle GPS tj. asi těch 58km/h dle tacho. No a teď v obci dojedu takového rádoby "vychovávače třebas v Arteonu, Superbu nebo Octávě" a bude nejen mě brzdit, tudíž ho budu nejen já předjíždet, já tedy ještě s výraznou trubkou. Kdo teda vytváří nebezpečné situace a způsobuje neplynulost provozu přehnaným dodržováním limitů? Chápu že někteří z Vás jsou z toho nového nedotaženého nesmyslu u vytržení a nadšení, sám mám tento systém v Arteonu (ihned jsem ho vypnul) ale mějte ohled na ostatní a nevytvářejte na cestě rizikové situace tím že budete zbytečně brzdit provoz. Kua chlapi s Vašimi 100KW a silnějšími stroji jezdit mimo obce 85km/h a na dálnici 125km/h není to už trochu přehnané?! Ferdo, výzva. Pořeš to jako u BMW jak někdo psal s nastavením tolerance a fičím k Tobě mezi prvníma, pak to již celé dává smysl??
    3 body
  4. Tak to jste to hezky potáhli [emoji3] Jinak jsem si Pawouku na Tebe vzpomněl, když jsem četl na netu o té bouračce. Ale pak dočetl, že to bylo ve směru na Brno. No, Tys to však neriskoval a jel na HK [emoji10] Jozzi s Maltou by se měl polepšit a příště nebýt inkognito. Jinak děkujeme za přijetí a příjemně strávené odpoledne.
    2 body
  5. To jsem už jel na ČM v klídku 80 km/h. V noci to holt blbě fotí - musel jsem dokonce rozsvítit v kabině, jinak by tam bylo rovných 160. Jinak Ostrava - HK za 2:04 hod.
    1 bod
  6. Já jel poněkud jiné tempo - vzhledem k tomu šrotišti na 49 km D1, jsem to musel vzít přes Mohelnici a Hradec Králové. Abych nepřijel někdy v půl druhé, tak jsem tomu vyhnal všechny pawouky z výfuku a přijel domů v prakticky stejné době, jako bych jel normálně po D1.
    1 bod
  7. Jj, to je pravda. Ale slintal jsem asi tak ještě hodinu po tom, co odjel ?
    1 bod
  8. Ondro, se divím, že jsi neuhnul (jako obvykle ), aby jsi byl neviditelný. Jinak doma jsem byl v 19:10 jak na koni, dálnice 140 tempomat + něco navíc, když bylo potřeba přidat. Holt jsem měl oproti Barči větší štěstí na průjezdnost dálnice ... to jsem už měl čtvrtku frgálu dávno vdechnutou , když nám volala, že se teprve dokodrcala v koloně k nehodě na Rohlence. Jinak sraz super, jako obvykle, počasí jak na objednávku (až na ten neobjednaný stůl )
    1 bod
  9. Kabinových filtrů je několik druhů. Poslední roky se montuje v prvovýrobě u aut s Climatronicem a Air Care právě ten protibakteriální. A světe div se, bývá mimo jiné právě od toho Mannu.
    1 bod
  10. Ja osobně to znám a vím o tom. Jenom mi uniká smysl odpojení / zrušení infotainmentu, který žádný tablet nenahradí. Tedy myšleno ty funkce a ovládání funkcí auta přes infotainment.
    1 bod
  11. Homologaci má dneska už spousta H7 LED, bohužel stejně světlomet je homologovaný na halogen, takže ta homologace té LEDky je platná asi tak jak mrtvému zimník... Navíc ty údaje taky vypadají docela dost nadhodnoceně
    1 bod
  12. Ahoj,nalil jsem tam celkem 5,5 l.Vypouštěl jsem ze studeného motoru,neumím si představit ,jak to vypouštět horké,teče to úplně všade..Do vyrovnávačky jsem foukal,taky něco vyteče.Myslím ,že ani není podstatné jestli jsou otevřené termostaty,některé hadice jsou prostě jinak spádované a rozebírat to nemá cenu.Měl jsem namícháno 6 l fridexu.když už to neubývalo,tak jsem odcucnul asi litr z vyrovnávačky a dolil neředěným fridexem.Motor už si to zamíchá sám.Po konrole hustoměrem,to ukazuje -30 a inhibitorů tam bude taky dost.V.
    1 bod
  13. Zdravím, po času. Motor měl 128 tis. KM. a odešel, těsně po záruce. RV 2017. "Praskla" šála prvního válce, tak my to bylo řečeno. První autoservis, kam jsem auto nechal odtáhnout na mě vyrukoval, že se potkal motor a nejde otočit klikovou hřídelí. A že kulance asi bude 50:50 možná. Protože jsem v rámci dvouleté záruky nereklamoval klikovou hřídel, na kterou padlo podezření. Přitom, toto mě nezajímalo, porucha na motoru a je to. Tímhle stylem jsem si mohl motor vyndat na zahradě a tu klikovku tam přinést. Pak "kvalita benzínu", klasika. Tankuju jen a pouze Vervu 100. Pokud je to shit, nechť to tu zazní, ale mám za to, že lepší palivo v ČR asi není a konkurence je vždy dražší, přesně o korunu, tady v HK. Zajímavé, že mě každý tipoval na chip v motoru, protože "Dragon Skin":) a pružiny a stabilizátor od Eibachu. Tohle je fakt svinstvo, hledá se cokoliv, na co to hodit. Nakonec jsem auto odtáhl jinam. Tam zjistili, že "drobky" ze šály spadly do prostoru klikové hřídele a odešli "pánve", takže celý "spodní prostor" byl vyhlazen. Škoda uznala kulanci 100% motor a 50% práce mechanika. Zbytek placenou mnou. Den, kdy chtěli montovat motor, přišli na to, že i turbo je zničené, takže Škoda dodala i turbo a to celé se namontovalo. Viděl jsem konečnou cenu, toho všeho a je to za cenu jedno dost malého auta, téhož výrobce. Takže mám dva roky záruku na nový motor atp. Ale stejně, něco v tom je. Na DSG (N), když stojí, z motoru jsou cítit vibrace a škubání. Toto bylo i před destrukcí prvního motoru. Teď se mi 2x i rozblikala kontrolka motoru a vibrace motoru/auta. Následně nejde motor nastartovat (při pokusu vypnou a zapnou), až pod plynem, druhý pokus. Tuší někdo, co by to mohlo být? Škoda nedodala celý nový motor, části motoru jsou původní, takže to může být klasicky cokoliv. Ale zítra jedu do Prahy, k někomu, kdo ty TSI motory opravuje a snad mi řekne, co to je. Ale oprava bude zpět v aut. servisu, pač nová záruka. Tímto děkuji Škodě, pokud to tu někdo čte, za pomoc s motorem a autoservisu, kde mě motor vyměnili. Přesto to nestačí, pač stále problém s vibracemi a musím to řešit. Kód motoru je CJXA. Nevím, jestli tam proběhli nějaké inovace, ale mám pocit:), že motor lépe táhne, než původní.
    1 bod
  14. Proč myslíš, stačí udělat jednotnou platformu, něco jako Waze nebo doprava na gmaps. A pak stačí aby to první auto automaticky zaznamenalo a ostatní už to vědí... Ideál by byl fakt jedna platforma bez ohledu na to jestli jedeš Boeingem nebo Gazíkem. Ale to je asi utopie. Pokud vím, kdysi Volvo nabídlo u kamčáků všem výrobcům společnou otevřenou platformu a světě div se zájem měl pouze Diamler
    1 bod
  15. Pánové vložka olejového filtru u těchto motorů (1,8 -- 2,0l) byla změněna z HU 6002 z na HU 6013 z (oba MANN)-- rozměry jsou stejné ale papír je nyní bílý dříve u staré vložky HU 6002 z byl žlutý nevíte jaké důvody vedly k této náhradě? Nebo nějaké info o vlastnostech - porovnání??
    1 bod
  16. Nevím zdali to tu padlo ale rapid je dost nižší auto, větším lidem se do něj špatně nastupuje. Spacebag má menší kufr vůči F3 kombi. Ale je prostornější a nejen v zadu. Na obou je vidět jak moc moc se šetřilo... Za mne radši F3. Už prvni modely 2015 byli dále než rapid. Jako plus bych viděl menší rozměr pokud dene parkujete na velkém parkovišti před panelakem.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...