Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Petran

    Petran

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      166


  2. 5icz

    5icz

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      536


  3. maxalera

    maxalera

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      209


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 127


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.10.2019 ve všech sekcích

  1. Je potřeba tohle brát v kontextu, viz třeba anketa na začátku. Sem píšou většinou ti nešťastlivci, kterým se motor 1.5tsi chová špatně, nikoliv všichni uživatelé tohoto motoru. Když budu mluvit za sebe, mám 1.5tsi v Octavia 3fl z května 2019. Motor mi nikdy nehopsal, před ani po sw update (před cca 3 týdny). Rozjíždím se cca na 1500 a více ot, během jízdy nejezdím pod 2tis ot. Hopsání jsem si pochopitelně chtěl vyzkoušet, tak jsem hned po startu ráno se studeným motorem zařadil jedničku a jízda bez plynu nijak nehopsala, na dvojku totéž, otáčky pod 1500 (jen pro test!) i nad. Mám i webasto a přípravu na tažné, ale nevím co má vliv na to, že motor někomu hopsá a někomu ne. Ještě doplním, že spotřebu nemám až tak extrémně nízkou (pod 6) jak čtu často tady na fóru a po přehrátí sw mi přijde, že motor lépe táhne od spodu (lepší předstih?, tlak?, doba vstřiku?...). Za mě s 1.5tsi spokojenost.
    4 body
  2. Jasne, ze elektroauto zatim neni pro kazdeho, ale az klesnou ceny baterek a rozsiri se nabijecky, tak na ty smrdalave auta zapomeneme podobne, jako nepotrebujem tlacitkove telefony. Hlavni argument pro elektro je 2x lepsi energeticka ucinnost (se zapoctenim celeho cyklu paliva) a diky nizsi slozitosti casem i nizsi cena auta i nizsi cena udrzby elektroauta.
    3 body
  3. Ahojte Teraz som si vymenil origo D3S Osram za D3S s 6000k Práca tak na 1hod Nedával som dole žiadne kolesá ani podbehy a pod... Veď načo? Je tam málo miesta, ale nič strašné. Aj keď si dáte dole kolesá a podbehy, tak Vám to veľmi nepomôže... Čiže podľa mňa úplne zbytočné. Robil som to podla tohto návodu... https://www.briskoda.net/forums/topic/392573-s3-xenon-lamp-replacement-guide/ Ale v skratke... Otvoriť kapotu Odpojiť konektory svetiel. Otvorit zadné krytky na svetlach Najprv som robil spolujazdcovu stranu Aby Ste pochopili princíp (je tam asi o 1cm viac miesta) Vybojku treba pretočiť z polohy 12h do polohy 10h Opatrne vytiahnuť z čočky smerom von zo svetla Odpojiť káblik z vybojky Prehodiť zelenu plastovu objimku na novú vybojku Zapojiť káblik do novej vybojky Opatrne vsunut do čočky v polohe 10h Pretocit do polohy 12h Vodičova strana to isté... Akurát je tam menej miesta, čiže budete viac nadávať... Vrátiť namiesto zadné krytky svetiel a zapojiť konektory Vyskúšať funkčnosť... Prikladám nejaké fotky a foto mojich ruk, aby Ste videli ze ich nemám nejaké malé
    2 body
  4. Dámy a pánové. Jelikož krédo dnešní doby je v oboru automotive nástup elektromobility, ať už je ze strany nás zákazníků či výrobců chtěný, či nechtěný, tak jsem si dovolil založit toto samostatné téma. Tento důležitý směr vývoje a výroby, podporovaný a rozvíjený i koncernem VW AG a samotnou ŠKODA Auto a.s., si určitě samostatné téma zaslouží. Taktéž z důvodu, že příspěvky k tomuto tématu jsou podle mne roztroušeny po celém fóru u jednotlivých modelových řad a různých témat. Kdo čte mé příspěvky zde na fóru, tak asi pochopil, že já sám osobně jsem odpůrce tohoto směru vývoje, tedy nevidím v zavádění elektromobilů žádnou zářnou a perspektivní budoucnost. Ale to neznamená, že bych nechtěl a ani určitě ostatní, slyšet argumenty strany podporující tento směr vývoje motorismu. Doufám tedy, že se zde budou objevovat názory, odkazy a příspěvky obou stran. Pokud moderátoři fóra uznají, že toto téma by mělo patřit pod jiné hlavní téma, tak nechť ho tedy vhodně přesunou. Abych nezklamal svoje vlastní přesvědčení, tak si dovolím zde dát první odkaz na článek k tématu: http://www.autoforum.cz/predstaveni/tezka-rana-pro-elektromobily-britsky-vynalezce-s-nimi-po-utraceni-73-miliard-konci/
    1 bod
  5. Druhá generace Škody Citigo nebude. Přednost dostanou SUV To je asi jako darek k tomu poctu 100000 vyrobenych Citigo. Fakt nechapu, same SUV, SUV, SUV. Uz se bojim doma otevrit lednicku.
    1 bod
  6. https://www.auto.cz/skoda-scala-jako-kombik-a-liftback-takto-vypadaji-dalsi-karosarske-varianty-131559 Moc takové malůvky nemusím, ale jednak je to udělané vkusně a jednak by to dávalo i smysl. Akorát škoda, že by to lezlo Octavii do zelí a je to zřejmě úplně nereálné.
    1 bod
  7. Ja by som po dalsich vyse dvoch tyzdnoch hodnotil zase trochu inak, a to tak, ze to je skoro rovnake (ak nie uplne) ako pred prehratim. Tzn viem sa rozbehnut, ze nikto nic nespozoruje, vyssimi otackami, ale viem klokana okolo 1200 rpm nasimulovat hocikedy. Okrem toho sa to u mna pri nizsich teplotach chova lepsie (mozno obohati zmes podla teploty) ako pri 15-20 a viac... Co sa tyka dynamiky a spotreby, pred a po bez zmeny. A osobne si uz nemyslim, ze to nejaky upgrade vyriesi definitivne. Jazdit jazdime, to jo, ovsem celkovy dojem z inak dobreho vozu je pokazeny a urcite sklamanie zakryvat nema zmysel. A nejdem sa s tym ani dalej zaoberat, uz mi to za to nestoji.
    1 bod
  8. Economy filtr je zcela nová vložka a dle rozboru má v sobě dokonce víc drahých kovů než původně montovaný. Tak třeba se ta vložka i vyčistí, ale v DPF filtru se postupně vypaluje drahé kovy z reaktivního katalyzátoru, který zahájí reakci k zahřátí keramické vložky. Takže k čemu ti je čistá keramická vložka bez oil ash když filtr už nedosáhne teploty přes 650 stupňů a stejně se už tedy nedokáže vyčistit ? I kdyby byl filtr skutečně plný oil ash a ještě se byl schopný čistit, tak jeho vyčištění od oil ash mu už moc km na víc nedá. Nehledě na to že při čištění ta keramická vložka zůstane stejně poškozená, takže výsledek tam určitě bude to ano, ale auto bude mít zcela jistě horší emise. Je tedy otázkou jestli vůbec po takovém čištění ještě plní DPF svůj účel...
    1 bod
  9. Pro ty, kdo by měl podobný problém. U mě to opravdu byl motorek V71 u spolujezdce, ale konkrétně až ten druhý za ním, co je blíže u čelního okna, co ovládá klapku pro průchod čerstvého vzduchu a pracuje zároveň s motorkem (a klapkou) na ovládání vnitřní/vnější cirkulace. Můj motorek byl slaboučký a nedokázal utáhnout zadní klapku (průchod čerstvého vzduchu), která tak neustále byla v poloze zavřeno a bránila průchodu čerstvého vzduchu. Jel jsem tak na vrakoviště, kde jsme si chtěl motorek vymontovat z jiné OII, k mému překvapení zrovna u této byl servomotorek pouze jeden, a trochu jiným mechanismem byly ovládáný obě dvě klapky jedním motorkem. Každopádně pán měl i jeden vymontovaný, který jsme potřeboval (kód 1K0907511D) a za 500,- mi ho dal :). Opravu zvládne doma snad každý sám - já vypl airbag spolujezdce, vymontovat pár torxů na sundání kastlíku spolujezdce a ten odpojit od hadice klimy, světla a airbagu. Poté je krásný přístup na klapku a servomotorek. Odklapne se jen plastový kryt, co chrání servomotorky a vyklapnou oba servomotorky (já měl oba na čepech bez šroubků) - popř. prvně vyzkoušet funkčnost :) Když jsou odklaplý oba motorky, rukou se dají klapky jednoduše naklápět a při zapnutém ventilátoru zjistit, jak mají fungovat :) Teď už jen musím odstranit chybu airbagu, který na mě svítí a pěkně foukat :D
    1 bod
  10. Pro ty, kdo by měl podobný problém. U mě to opravdu byl motorek V71 u spolujezdce, ale konkrétně až ten druhý za ním, co je blíže u čelního okna, co ovládá klapku pro průchod čerstvého vzduchu a pracuje zároveň s motorkem (a klapkou) na ovládání vnitřní/vnější cirkulace. Můj motorek byl slaboučký a nedokázal utáhnout zadní klapku (průchod čerstvého vzduchu), která tak neustále byla v poloze zavřeno a bránila průchodu čerstvého vzduchu. Jel jsem tak na vrakoviště, kde jsme si chtěl motorek vymontovat z jiné OII, k mému překvapení zrovna u této byl servomotorek pouze jeden, a trochu jiným mechanismem byly ovládáný obě dvě klapky jedním motorkem. Každopádně pán měl i jeden vymontovaný, který jsme potřeboval (kód 1K0907511D) a za 500,- mi ho dal :). Opravu zvládne doma snad každý sám - já vypl airbag spolujezdce, vymontovat pár torxů na sundání kastlíku spolujezdce a ten odpojit od hadice klimy, světla a airbagu. Poté je krásný přístup na klapku a servomotorek. Odklapne se jen plastový kryt, co chrání servomotorky a vyklapnou oba servomotorky (já měl oba na čepech bez šroubků) - popř. prvně vyzkoušet funkčnost :) Když jsou odklaplý oba motorky, rukou se dají klapky jednoduše naklápět a při zapnutém ventilátoru zjistit, jak mají fungovat :)
    1 bod
  11. každý slušný mechanik ti poví,že co bylo kdysi,bylo dobré.Dnes vše stojí za hovno. Jinak náš servis v pátek navštívil jeden motorář ze škoda auto a říkal-Evo??jen budou průsery a říkal,starý dobrý léty odzkoušený litiňák. S 1,5 Evo si dodnes pořádně neví rady a látají záplaty záplatou.
    1 bod
  12. Stačí se podívat na podíl EU na celosvětových emisích CO2, pak kolik procent z toho činí doprava jako celek a pak na podíl silniční dopravy... Nemám absolutně nic proti snižování výfukových emisí pro lidi skutečně jedovatých látek, ale tady si zničíme celé obory ekonomiky, okrademe a ožebračíme lidi a největší emitenti CO2 (Čína, USA, Indie, Rusko...) dělají co? "Podle údajů evropské asociace ACEA, která cituje IPCC (Mezinárodní panel pro změnu klimatu), celosvětově pouze 3,5 % emisí nyní CO2 vzniká přímou činností člověka, zbytek vytváří sama příroda. Jiné odhady ale udávají, že lidskou činností je produkováno až 10 % emisí CO2. Z uvedených až 10 % celkového množství CO2 vzniká cca 25% při výrobě elektřiny, 23 % v budovách a domácnostech (zejména při lokálním vytápění), 26 % vyprodukují v souhrnu veškeré dopravní prostředky a zbytek připadá na jiné zdroje (zemědělská produkce, průmyslová výroba atd.). Z 26 % emisí CO2 vypouštěných dopravními prostředky připadá na osobní automobily 30 až 40 % (v tomto údaji se zdroje značně liší). Pokud však shrneme výše uvedené odhady v té pro dopravu a osobní automobily nejméně příznivé variantě, tak se celosvětově vlivem provozu všech dopravních prostředků dostává do ovzduší cca 2,6 % celkových emisí CO2, přičemž emise osobních automobilů představují pouze necelých 1,04 % celkových emisí CO2."
    1 bod
  13. Dnes dokódováno odklopení zrcátek nikoliv při odemknutí vozu, ale až po zapnutí zapalovaní.
    1 bod
  14. Komunismus na pochodu. Jenom převlečený do zeleného..
    1 bod
  15. I já se připojuji k tomuto názoru.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...