Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Malarkey

    Malarkey

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      476


  2. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 265


  3. Dixik2

    Dixik2

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 242


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      15 091


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 19.10.2019 ve všech sekcích

  1. Řešit se to nebude. Dobíjet budeš na rychlonabijeckach někde u "pumpy" za takové ceny že se nám protočí panenky. Na sídlišti to bude složité kvůli tomu kde a kdo bude nabíječku provozovat a příprava infrastruktury bude trvat desítky let, aby bylo pokrytí na celé ČR, než se vlastníci domů a města dohodnou tak to potrvá. Navíc se to bude řešit až když bude pozdě.
    2 body
  2. Tak až toto bude mít někdo potvrzené od nějakého dealera a bude se dát objednat a bude i CNG, tak dejte vědět. Beru rovnou 3 ks. Dva si zakonzervuji do nějakého hermetického kontejneru. :-)
    1 bod
  3. https://www.autobild.de/videos/skoda-octavia-2020-auto-neuvorstellung-skizze-infos-retusche-15757933.html
    1 bod
  4. Já zkoušel reakce pouze při stání vozu, a musím s tím souhlasit. Když jsem si kleknul do kufru, tak při druhém a dalším pokusu (světla jsem opětovně vypnul a zapnul) byl nastavený sklon rozdílný. A když jsem nedávno jel s plně obsazeným autem, tak to svítilo blízko. Ovšem při zatížení s jakým běžné jezdím, se mi nezdá, že by to svítilo špatně. Nu vot ťechnika...
    1 bod
  5. Záleží kde jezdíte. Mám celoroční Bridgestone na pracovním autě a v létě opravdu ujdou pokud si člověk dá pozor na hlubokou vodu, ale v zimě je to peklo. 4 měsíce v roce jezdim na sněhu a jsou situace kde to prostě nedají. Bydlet v kraji kde napadne 2x do roka 5 cm sněhu, tak je ovšem beru. Osobně spíš ty které jsou více zaměřené na jízdu v létě. Jestli má člověk 4 kolku je jedno. Na brzdění a jízdu po rovině to stejně nemá vliv. Jestli skončím na sněhu v pangejtu ovlivní dobrá zimní guma a ne trakce na 4 kola.
    1 bod
  6. Sakra, zrovna dneska jsem si říkal při obhlídce Scaly, že ten interiér je snad lepší než v o3 ? ale stejně jsem zvědav, kam cenově o4 půjde. Tuším, ze to začne být pro běžného uživatele vcelku mimo. Vzpomínka na rs za 619 000,- je zkrátka ještě moc živá.
    1 bod
  7. Ahojte, Možno to niekomu z Vás trochu pomôže tak píšem prvé dojmy. Pred týždňom som dostal ako firemné auto S3 combi 2.0 TDI 110kw evo DSG. Zatiaľ jedna dlhšia cesta Praha - BA a späť. Nikdy pred tým som nejazdil s DSG. Chvíľu mi trvalo kým som našiel vhodné nastavenie DSG, zatiaľ mi príde najlepší automatický režim, príde mi, že auto je trochu pružnejšie ako v režime Normal, ale zároveň pekne vyradzuje na neutrál a plachtí. Motor sa mi zdá tichší ako stará verzia, ale to nemusí byť dané samotným motorom. Výkonovo si myslím že je to tak akurát, ale šiel som celkom na pohodu 50-100-140. Este som neskúšal DSG režim sport, ale celkovo je to nastavené primárne na spotrebu, takže si stále zvykám, že je nutné dosť prešliapnuť plyn aby DSG podradila a auto začalo zrýchlovať. V režime normal totiž DSG radí 7ku už niekde pri 80ke a je potrebné stlačiť plyn aspoň o 1/3 aby podradila aspoň na 6ku a auto zrýchlilo. Keď už podradí, tak je záťah slušný, pružné zrychlení 80-140 na dialnici super, mne úplne stačí, ale jazdím dosť defenzívne. Čo sa týka spotřeby, tak trasa Praha-Bratislava-Praha na zimných pneu, prázdné auto, s výnimkou krátkej kolóny pred Brnom plynulá doprava, väčšinu času zapnutý ACC na 140 (cca 2000rpm) za 4.9 podľa PP. Veľmi slušné. Podotýkám, že motor je úplne surový, pred cestou mal 40km. Myslím, že na letných pneu s trochou snahy bez ACC by to šlo bez problémov za 4.5. Ešte väčšie prekvapenie bolo, že dva krát cesta do práce po Prahe zrazila priemernú spotrebu na 4.7. Ak by som to mal zhrnúť, tak som s touto kombináciou pohonu veľmi spokojný, mojmu pohodovému štýlu jazdenia úplne vyhovuje a spotreba je veľmi nízká. Kultivovanosť aj dynamika sú na slušnej úrovni, prejavom mi motor pripomína motory HDI. Ak by Vás ešte niečo zaujímalo, rád odpoviem.
    1 bod
  8. Výroba vodíku je extrémně nákladná již nyní, a nemyslím si, že by jsme byli schopni vyrobit dostatek energie jen z obnovitelných zdrojů (když už teda jádro je dneska taky "nepřijatelné"...). Druhá věc je co bude vznikat spalováním? Aby se zas to "spotřebované CO2" z atmosféry nevrátilo zpět při spalování. Otázka je taky účinnost motoru s vnitřním spalováním při takovémto provozu. A v neposlední řadě, jaké výhody má toto palivo proti čistému vodíku a autům s vodíkovými články (vodík je dobrá alternativa, "rychlé" tankování, pohon elektromotorem atd.). A když už jsme u těch CO2, otázka je, zda se opravdu nějak zvyšuje jeho koncentrace a jak to souvisí s oteplováním taky nikdo pořádně neví (třeba: http://www.osel.cz/5785-opravdu-nikdy-nebylo-vice-jak-280-ppm-co2.html ). Taky je zajímavé se podívat, jak je to s produkcí CO2 v přepočtu na obyvatele, v roce 1960 mělo USA produkci 16t/osoba, v roce 2017 to bylo 16.2t/osoba, ČR je na tom obdobně, kolem 10t/osoba (https://chmibrno.org/blog/2018/12/08/co2-emise-podle-zemi/)
    1 bod
  9. A kde bude ta dnešní svoboda pohybu bez přemýšlení, kde dobiju, kolik toho na dobití ujedu, abych nezůstal někde na cestě. Když mě dojde dnes na cestě benzín/nafta, tak mám skoro 100% jistotu, že ho někde do kanystru, bandasky seženu např. v nejbližším obydlí a to prakticky hned, popř. mě kolega řidič hodí k čerpačce, kde mi ten kanystr půjčí. A pokud pojedu třeba na dovolenou na Safari do Afriky, tak taky nemám dnes problém. Jakpak asi někde v Serengeti budu shánět nabíječku. Tam si určím dojezdovou vzdálenost spalovacího auta třeba i přidáním kanystrů s palivem a né jen kapacitou baterie a vzdáleností nabíjecího místa a šlus.......... Nechci jezdit jen po perfektních a vybavených autostrádách po EÚ, ale všude kde mohu a na vzdálenosti které si určuji já. Jak jsem již dříve naznačoval, takhle se nám přes elektromobilitu začíná omezovat svoboda, bohužel. Až bude technologie baterie tak na výši a bude tak malá, lehká a odpovídajicně kapacitní , že si ji vyměním sám jako třeba baterie v rádiu, nebo si ji dobiji za pár vteřin doma, tak to bude mít smysl. Baterii (např. max. velikosti a váhy současného akumulátoru) dobiji, koupím a vyměním prakticky kdekoliv, kde se dnes kupují monočlánky. Potom pro mě bude mít elektromobilita smysl. Né kábly a dobíječky, ale rychlá a jednoduchá výměna zdroje v čase , jako je současná rychlost načerpání paliva, má pro mne v budoucnosti smysl. Věřím tomu, že takovéto technologie jednou budem mít, dnes je bohužel zatím nemáme a tak je to dle mne v přitomnosti a do budoucna obrovské mrhání peněz a sil lidstva (myslím tím, to hromadně propagované zavádění současné a na infrastrukturu náročné technologie). Počkejme si až to obrovsky zdokonalíme a vymakáme a pak konejme. Do vývoje těchto technologií má EÚ dávat finance a né popř. rozdávat pokuty. Chová se jak četník.
    1 bod
  10. Oni nejsou a nebudou pro každého. Je potřeba zcela nový typ baterií bez Lithia a kobaltu. Je potřeba je něčím dobíjet. Ano jsou téměř bezúdržbové = x lidí bez práce, které bude muset někdo živit. Atd. Jezdím Teslou , je to super, ale pro mé domácí použití absolutně nepoužitelné. Jak nabíjením, tak servisováním.
    1 bod
  11. Za mě přední určitě. Ty ani nevypadají na autě divně a i jsem se setkal s názorem že to vypadá dobře. Mám na autě celoročně přední i zadní hlavně kvůli vystrčeným kolům ven které jsou na maximum pro legální schválení a zápis do TP. (přední kola jsou o cca 4mm víc ven než vnější hrana zástěry, zadní kola jsou s vnější hranou zástěrky) Za deště před instalací auta jedoucí zamnou opravdu přes vodní stěnu neměla šanci vidět co se děje předemnou a nemusím auto každý týden mýt. Lepší ochrana podvozku před bordelem všeho druhu je největší plus. Jediná nevýhoda je u mě občasné škrtnuti kvůli sníženému podvozku.
    1 bod
  12. Pánové nic proti prediktivnímu tempomatu, ale bere to rychlost z tachometru tudíž v obci jedete 47km/h a tak dále. Nejen já, ale většina lidí jezdí těch 55km/h dle GPS tj. asi těch 58km/h dle tacho. No a teď v obci dojedu takového rádoby "vychovávače třebas v Arteonu, Superbu nebo Octávě" a bude nejen mě brzdit, tudíž ho budu nejen já předjíždet, já tedy ještě s výraznou trubkou. Kdo teda vytváří nebezpečné situace a způsobuje neplynulost provozu přehnaným dodržováním limitů? Chápu že někteří z Vás jsou z toho nového nedotaženého nesmyslu u vytržení a nadšení, sám mám tento systém v Arteonu (ihned jsem ho vypnul) ale mějte ohled na ostatní a nevytvářejte na cestě rizikové situace tím že budete zbytečně brzdit provoz. Kua chlapi s Vašimi 100KW a silnějšími stroji jezdit mimo obce 85km/h a na dálnici 125km/h není to už trochu přehnané?! Ferdo, výzva. Pořeš to jako u BMW jak někdo psal s nastavením tolerance a fičím k Tobě mezi prvníma, pak to již celé dává smysl??
    -1 bodů
  13. Při těch vzpomínkách je ale taky třeba si vzpomenout na to, jaký jsme měli plat [emoji846]
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...