Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Petroch

    Petroch

    Uživatel


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      36


  2. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      9 501


  3. Richiis

    Richiis

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 919


  4. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 790


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.10.2019 ve všech sekcích

  1. Tak uvidíme, jak to nakonec dopadne :D
    3 body
  2. Takhle je třeba jednat s těma kreténama.... protest v Londýně
    2 body
  3. To vypadá fakt na real fotku. V metalíze na 18” to bude vypadat důstojně s ohledem na cenu. Předek Scala, světla F3 FL a zbytek S3. Moc pěkné [emoji106]
    2 body
  4. Kůže je v pořádku, jak sedačky, tak výplně dveří. Trochu péče a jsou jako nové.
    1 bod
  5. Jako FL OIII bych to nenazval, spíš mi to připomíná lehký FL současného Superbu.
    1 bod
  6. Oproti OIII aspoň čistě designově hezké, ale jsem jediný, komu celkově auto opravdu přijde jako větší facelift? Možná to ve mě evokují jen ta zrcátka, no "huu, bomba!" chuť říct nemám. Na druhou stranu to u 90% modelů jakýchkoli automobilek, což je evidentně trend dnešní doby..
    1 bod
  7. NOKIAN WR A4 235/45/18 98V XL
    1 bod
  8. Pánové, jsou to brzdy! Co chcete řešit? Vyměnit.
    1 bod
  9. Já být budoucí majitel, budu radši když mi řekneš brzdy je potřeba udělat než abych dostal auto na čínských deskách a kotoucich stím že je auto po servisu. Takže pokud to jezdi, tak bych to čtvrt roku vydržel než spáchat co nejlacinější opravu.
    1 bod
  10. Pokud auto prošlo a máš platnou STK nechal bych to tak.... Predpokládám že to nijak nepocitujes, nebo ano? Vrážet peníze do auta před prodejem nemá smysl nevrátí se to.... Nebo se to řeší dilema za pár kaček starline,vika a pod...... Bylo by fér budoucího kupujícího na to upozornit...
    1 bod
  11. Já zkoušel reakce pouze při stání vozu, a musím s tím souhlasit. Když jsem si kleknul do kufru, tak při druhém a dalším pokusu (světla jsem opětovně vypnul a zapnul) byl nastavený sklon rozdílný. A když jsem nedávno jel s plně obsazeným autem, tak to svítilo blízko. Ovšem při zatížení s jakým běžné jezdím, se mi nezdá, že by to svítilo špatně. Nu vot ťechnika...
    1 bod
  12. Ahojte Teraz som si vymenil origo D3S Osram za D3S s 6000k Práca tak na 1hod Nedával som dole žiadne kolesá ani podbehy a pod... Veď načo? Je tam málo miesta, ale nič strašné. Aj keď si dáte dole kolesá a podbehy, tak Vám to veľmi nepomôže... Čiže podľa mňa úplne zbytočné. Robil som to podla tohto návodu... https://www.briskoda.net/forums/topic/392573-s3-xenon-lamp-replacement-guide/ Ale v skratke... Otvoriť kapotu Odpojiť konektory svetiel. Otvorit zadné krytky na svetlach Najprv som robil spolujazdcovu stranu Aby Ste pochopili princíp (je tam asi o 1cm viac miesta) Vybojku treba pretočiť z polohy 12h do polohy 10h Opatrne vytiahnuť z čočky smerom von zo svetla Odpojiť káblik z vybojky Prehodiť zelenu plastovu objimku na novú vybojku Zapojiť káblik do novej vybojky Opatrne vsunut do čočky v polohe 10h Pretocit do polohy 12h Vodičova strana to isté... Akurát je tam menej miesta, čiže budete viac nadávať... Vrátiť namiesto zadné krytky svetiel a zapojiť konektory Vyskúšať funkčnosť... Prikladám nejaké fotky a foto mojich ruk, aby Ste videli ze ich nemám nejaké malé
    1 bod
  13. Su videa ako napr atecu otvoris tukanim do praveho park senzoru(aj mne to ide) ale musis mat kluc pri sebe. Klasika keyless powa 4 eva
    1 bod
  14. Originál vs Osram led Cúvanie je reálnejšie osvetlené lepšie svetelné podmienky pre kameru. Takže top varianta je už naozaj top. 64CAE1B3-E945-4078-BDF8-A900BA430DFD.MOV 68848407-9736-4958-B711-C5AD819EDD18.MOV 5955786C-FC31-4AB0-8B11-A192CB76E2CE.MOV 92E1B592-51D0-418E-8658-993E4506E915.MOV CAC78D84-E6CF-4159-8EC7-26FD13A128ED.MOV
    1 bod
  15. Pánové nic proti prediktivnímu tempomatu, ale bere to rychlost z tachometru tudíž v obci jedete 47km/h a tak dále. Nejen já, ale většina lidí jezdí těch 55km/h dle GPS tj. asi těch 58km/h dle tacho. No a teď v obci dojedu takového rádoby "vychovávače třebas v Arteonu, Superbu nebo Octávě" a bude nejen mě brzdit, tudíž ho budu nejen já předjíždet, já tedy ještě s výraznou trubkou. Kdo teda vytváří nebezpečné situace a způsobuje neplynulost provozu přehnaným dodržováním limitů? Chápu že někteří z Vás jsou z toho nového nedotaženého nesmyslu u vytržení a nadšení, sám mám tento systém v Arteonu (ihned jsem ho vypnul) ale mějte ohled na ostatní a nevytvářejte na cestě rizikové situace tím že budete zbytečně brzdit provoz. Kua chlapi s Vašimi 100KW a silnějšími stroji jezdit mimo obce 85km/h a na dálnici 125km/h není to už trochu přehnané?! Ferdo, výzva. Pořeš to jako u BMW jak někdo psal s nastavením tolerance a fičím k Tobě mezi prvníma, pak to již celé dává smysl??
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...