Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 751


  2. kubasta

    kubasta

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      293


  3. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      16 936


  4. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 265


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.10.2019 ve všech sekcích

  1. Vzhladom na zachovanie razvoru a len symbolicke predlzenie karoserie o 2 cm mam taku predtuchu ze O3 a O4 budu v podobnom "faceliftovom" vztahu ako kedysi Golf 5 a 6, alebo vraj aj chystany Golf 8 vs 7, teda len radikalne facelifty... Jan R.: je to len photoshop. Podla uniknutej fotky naraznika aj oficialnych skic je jasne, ze hmlovky budu v strede nasavacieho otvoru, nie v hornych rohoch ako to ma Scala. Taktiez dolne prelisy v dverach budu podobne tym z modernych Audi, nie tym zo Superba 3...
    2 body
  2. Měl jsem 3 roky 4 měsíce Rapida s FA a FA mám i u Scaly. Žádné svévolné zasahování do brzd se neděje. Jen třikráte se mi stalo, že jsem jel za autem, o kterém jsem věděl, podle blinkru, že bude odbočovat doprava. Tak jsem moc nepřibržďoval, že se "proženu" těsně za ním až odbočí. FA toto vyhodnotil jako potenciální nebezpečí a začal brzdit. Poprvé mě to vylekalo, podruhé jen překvapilo a potřetí už jsem to nějak ani nevnímal, stačí dát autu najevo, že mám nohu na brzdě. No a od té doby si držím odstup i za autem, které mi má co chvíli odbočením zmizet z cesty. LA je také v pohodě, ale není radno ho mít zapnutý třeba ve zúženích na rekonstruované dálnici. A při rychlosti jízdy v obci se vypíná automaticky. Nejdříve vyzkoušej a pak uvažuj o tom, zda se nechají trvale vypnout.
    2 body
  3. Však tohle pořád můžeš mít. Kup si oktávku v základu, nebudeš tam mít žádné adaptivní asistenty a tempomaty a budeš tam mít ta stejná halogenová světla s kolečkem, které si za jízdy nastavíš dle libosti. V čem je tedy problém? Na výběr máš.
    2 body
  4. ALE :-) dělají se tzv. plovoucí šrouby, které jsou schopné tento malý rozdíl vymezit viz např. https://www.aluapneu.cz/plovouci-excentricke-srouby-a-matice
    1 bod
  5. Jen pro doplnění, to 4 x 98 znamená 4 šrouby na roztečné kružnici průměr 98 mm.....
    1 bod
  6. Rozteč 4x100 měly favority od r.v.1993 tj. po spáření s vw. 4x98 měly tuším i nějaké fiaty. Kola z feldy tam nenarveš pokud složitě nevyměníš např. příslušné díly či celé nápravy, podložky neřeš.
    1 bod
  7. Žádná žárovka ti nebude svítit jako ledky..Zkus třeba Osram night breaker 150+ nebo něco podobného, ale nečekej zázraky...
    1 bod
  8. Čistě podle galerie jsem se už lekl, že to co tam je je realita, protože je to příšerné. Pak jsem ale četl a pochopil jsem, že jsou to jen ilustrace a potvrdili pouze pravost toho obrázku z konfigurátoru. Uvidíme jak to bude vypadat na skutečných fotkách a v reálu, ale jinak uznávám, že se mi to docela líbí
    1 bod
  9. Jinde jsem zaznamenal naopak potvrzení, že to takto vypadat bude. No uvidíme.
    1 bod
  10. Vím, že je to možné vypnout, ale po každém startu absolvovat proceduru vypnout SS, FA , LA mi přijde přinejmenším jako otravné. Stále jsem přesvědčen, že výhodnější by bylo vše po startu OFF a nebo ještě lépe, zapamatování posledního stavu.
    1 bod
  11. Ak mas z assistentov paranoju,ukludnim Ta....lane asist/side asist je vpohode vypinatelny,tak isto aj FA,ale rataj s tym,ze potom prides nielen o ACC tempomat,ale nebudes mat ani ten klasicky,lebo v aute s ACC uz taky nenajdes.
    1 bod
  12. Ještě k tomu přidej nekonečné snižování nákladů. S těma barvama mě to zavání nasazením ekologičtějších barev popřípadě příplatek za to, že se lakuje v nové lakovně. Ekologičtější barvy by ale zároveň mohly znamenat ten konec zelené Rallye a nástupu zelené mamby. Né vždy se totiž s novou technologií daří dosáhnout stejného požadovaného odstínu.
    1 bod
  13. Celý problém je v tom, že se z auta vytratilo to, co jsem měl ve felcce. Kouzelné kolečko, kterým jsem světla seřídil kdy bylo třeba. Nepotřeboval jsem regloskop, Pouze oči a nastavil to tak, abych nikoho neoslňoval. Co na tom bylo špatně? Ono dříve lidi třeba i na dálnici řídili a brzdili. Dnes chrněj a řízení serou. Mají lám asist a pre crash asist a jiný asist za který zaplatili a AS ho nastavil, tak musí přeci fungovat správně, stejně jako nivelace u světel! A když všemožný systém, který vysloužil v testu hvězdičku navíc selže, 4 auta narvou do cisterny s palnovým hnojem a kupodivu to nikomu nevadí. No, a nyní čekám měsíční distanc, za pravdivý pohled na věc, jako vždy, protože přeci bez zásahu autorizovaného servisu, regloskopu a kdový jakých píčovin nenám na silnici co dělat...
    1 bod
  14. No ono to všechno co tady popisuješ je odrazem dnešní doby. Dnešní doba je tak nastavená (asi jsme na to mlčky přistoupili), že si lidi žádají čím dál a tím více a rychleji obměnu zboží a mají na to taky dneska samozřejmě peníze. No a dávat do oběhu a čím dál, tím rychleji novinky v celkem složitém oboru automotive, tak aby firma byla konkurenceschopná před ostatními, tak to tak docela v pohodě a bez následků nejde. No a tak se osekává a improvizuje,kde to jen jde. Tyhle Tebou popisované problémy se svými výrobky, mají dnes všechny velké firmy v oboru výroby aut. Každá v něčem jiném, ale mají je. Tak jak komunikuji se svými známými s různými značkami aut, tak mi jejich majitelé naprostou většinou dávají zapravdu. Ano, někdo řekne, že jeho značka je 100%, ale ten většinou nechce přiznat pravdu, že i jeho prémiové auto za milióny Kč není naprosto dokonalé. Stačí delší dobu zagooglovat a uvidíš. Pokud se s tím nechceš smířit, tak Ti přeji pevné nervy, ale tenhle systém porazit....... no nevím.
    1 bod
  15. Podle toho co píše, bych s výměnou neotálel. Až bude prodávat, bude to jen výhoda, tedy pokud nebude kupující hubená "blondýna". Na STK dostal radu od slušného technika, který předpokládá že se majitel podle toho rozumně zachová a nedělal mu pakárnu.
    1 bod
  16. Ahoj, dočasně jsem propojil ACC a Battery. To funguje. Ale zda stačí jen ACC bohužel netuším..
    1 bod
  17. V auto poloze mlhovky nezapneš. Musíš pootočit spínačem do polohy parkovacích/tlumených světel a pak jdou mlhovky normálně zapnout.
    1 bod
  18. Sice jiná karoserie, ale technika je stejná: https://www.autorevue.cz/seat-leon-cng-tgi-15-tsi-prvni-test-cena-spotreba-provozni-naklady
    1 bod
  19. Honzo, co si mam predstavit pod pojmem ,, zajimave vune " ...... treba jako vuni hovinek, zvratek, ci neco podobneho ?
    1 bod
  20. To že ti nabourali auto neznamená, že máš jakýkoliv nárok vrátit peníze a auto jim tam nechat. Navíc pokud to jsou jen svodidla a bok, tak bych to vůbec neřešil. Nic proti, ale žádná cena neklesá jen proto, že ti vymění plechy. Nejsem žádný právník, ale do tohle ti nikdo nepůjde a dle mého názoru by to byli jen vyhozené peníze. Možná by to chtělo fotku jak moc je to nabouraný.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...