Hlavní panel
Oblíbený obsah
Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 22.10.2019 ve všech sekcích
-
Přátelé. Tak včera 7.10. jsem se dočkal :) a dnes 8.10. slavím narozeniny. Je to skvělá náhoda. RS TSI DSG, mamba, 120 let ms, plná výbava krom tažného. Moje první poznatky: Canton oproti O3 RS zase hraje, HUD je skvělá věc, DCC ohromilo, no a nyní nechápu, jak jsem mohl doteď žít bez matrix LED. Všechna chvála, která na ně byla vyřčena je oprávněná! Všem přeji, ať se brzy dočkáte!18 bodů
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/Mi0x1KZQ#xGvylDYdStE37ppklcHiAg16 bodů
-
16 bodů
-
16 bodů
-
15 bodů
-
Jak je známo Škoda Fabia 3 facelift dostala ve výbavě STYLE a Monte Carlo Bi-LED světlomety s funkcí přisvěcování při odbočování (Corner). Jedná se o statické LED světlomety bez natáčení do zatáček, pouze s nivelací tj. nastavení výšky podle zatížení. A Škoda opravdu nekecala a použila do Fabie a stejně tak i do Scale LED diody od firmy Osram. Složení světlometu: Low beam: potkávací světla, výkon 15W – skládá se ze 7mi LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP High beam: dálková světla, výkon 17W – skládá se ze 5ti LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP Corner light: přísvit do zatáček, výkon 6W – 1 LED, Osram Oslon Black Flat - KW H3L531.TE Směrové světlo: žárovka PWY24W DRL/POS: denní svícení/poziční světla, 12V 4/0,4W – výrobce a označení použitých LED se mě nepovedlo identifikovat. Dostalo se mě do ruk poškozené světlo z bouračky, takže koho zajímá co je uvnitř je tu několik fotek: Zarazilo mě, že LED diody pro potkávací a dálkové světlo nejsou narozdíl od LED diody pro přísvit do zatáčky na hliníkové DPS, ale pouze na klasické cuprexitové DPS, sice je to přišroubované k chladiči, ale i tak. No snad se to neupeče. Low beam: 15W - 7led - tj. cca 2,14W/led - tj. cca 240Lm/led - tj. světelný tok cca 1680Lm Měření na laboratorním zdroji: U=20,6V I=0,7A High beam: 17W - 5led - tj. 3,4W/led - tj. cca 330Lm/led - tj. světelný tok cca 1650Lm Měření na laboratorním zdroji: U=15,2V I=1,05A Corner light: 6W - 1led složená ze 3 čipů - tj. světelný tok cca 750Lm Měření na laboratorním zdroji: U=8,9V I=0,7A Uvedené hodnoty jsou pouze orientační.15 bodů
-
14 bodů
-
14 bodů
-
14 bodů
-
14 bodů
-
Profesně se pohybuju v oblasti průmyslové logistiky. Pro Škodovku jsme dodávali nějaká automatizovaná řešení s přímým vlivem na výrobní logistiku dílů a spolupodíleli se na celkovém nastavení materiálového toku pro ruský závod. V obecné rovině je automotive logistika naprosý TOP v náročnosti a komplexnosti logistického řízení. Běžný Franta u piva nemá ani nejmenší potuchu o tom, jak extrémně komplexní, provázaný a nákladově napnutý je celý řetězec, který se skládá ze stovek firem na celém světě. Jak po stránce IT, tak té materiálové. Výrobní závod jako takový je "až" ten poslední v řadě. Delta řeky, která by nebyla bez stovek potůčků a tisíců km toku. Představa, že tohle celé nemá, cituji, "žádnou logiku a strukturu", je tak naivní a hloupá, jak jen může být a odpovídá myšlení malého dítěte. Je to bez přehánění zázrak a výsledek obrovského úsilí lidí, že se celý řetězec díky množství kapacitních omezení, která za poslední dva roky vznikla, už dávno nerozpadl. Komplexnost celého systému, navíc v tak obrovských objemech, je pro běžného člověka opravdu mimo běžné možnosti představivosti. Takže ano, z pohledu zcela neznalého rádobymoudře mudrcujícího a všekritizujícího důchodce se může zdát, že, cituji, "logistika škodovky je v troskách". Je to ale vyjádření na podobné úrovni moudrosti a vědění, jakoby špičkového světového sprintera před startem olympijské stovky, který strávil 4 roky každodenním tvrdým a těžkým tréninkem, nabádal, ať nestartuje, protože má nevyžehlený přehyb na trenkách. Prostě úplně mimo. A že výroba dvou různých Oktávek, které se liší desítkami možná stovkami dílů trvá různě dlouhou dobu? No to je nabíledni. Ten rozdíl může klidně udělat jedna chybějící součástka za 1 Euro, když to trochu přeženu. Stejně tak je dost dobře možné, že se jeden trefil do konfigurace, která byla v danou chvíli bezproblémová a druhý do konfigurace, kterou postihla dlouhá čekací doba na díly. Poslední věty o Yarisu ve smyslu "o čem nevím JÁ, to neexistuje", už jen celý obrázek dokreslují.14 bodů
-
14 bodů
-
14 bodů
-
14 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
Tak pánové, tak jsem se dočkal. Dnes mi volal prodejce, auto je na salónu. Přesně 17. měsíců od objednání.13 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
13 bodů
-
12 bodů
-
12 bodů
-
12 bodů
-
12 bodů
-
taky přeju všem krasné svátky a hlavně co nejvíc pozitivních zpráv.užívejte klidu a rodiny.12 bodů
-
12 bodů
-
12 bodů
-
12 bodů
-
12 bodů
-
12 bodů
-
12 bodů
-
11 bodů
-
11 bodů
-
11 bodů
-
11 bodů
-
11 bodů
-
11 bodů