Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. milanxx

    milanxx

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      3 285


  2. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 790


  3. Merapat

    Merapat

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      5


  4. Heini

    Heini

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 116


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.10.2019 ve všech sekcích

  1. Převodovka je manuál. Náhradní auto jsem měl DSG, ale já prostě musím kvedlíkovat, jinak by mě jízda nebavila. Spotřebu jsem neřešil, ale ta byla u zapůjčeného 2,0Tdi s DSG 7,1l/100km, u toho mého tsíčka jezdím do 6-ti na 100km. Auto má maximálku necelých 190km/hod, rychlost řeší policie, když tě chytí, ne servis škoda. Tolerance použitých radarů je různá, nejpřesnější jsou laserové radary, tam je tolerance 3%, jsou i radary, které mají 10%. Tachometry v autech ukazují rychlost vyšší, při rychlosti 140km/hod jedete v jakémkoliv autě ve skutečnosti max 132-134km/hod. Horní tolerance nejpřesnějšího radaru je pro 130km/hod hodnota 134km/hod, radary nemají desetinná místa, takže vše OK. Jinak auto jsem si vyzvedl po třech týdnech, servis, kde mi to opravovali byl perfektní, o všem, co se zrovna děje mě informovali telefonicky, auto předali jako nové, zvenčí i zevnitř napucované, provedli i první servisní kontrolu (platil jsem jenom pylový filtr a prohlídku, takže to byla hodně nízká cena. Jinak jaký byl postup? Po dvou dnech přijeli zástupci ze škoda auto, napíchli jednotku a zjišťovali, zda není proveden chip, dále pak, jak auto hodně vytáčím, jestli jsem ho nepřetížil a celkově, jak se s autem jezdí. Na to jsem byl upozorněn ihned, když jsem volal na linku škody, že mi auto přestalo jet. Pokud právě zjistí, že auto nebylo používáno dle nějakých jejich předpisů, oprava jde za mnou. Já si radši už mapoval trh, holý motor s 20000km se dá koupit za 19000,-. Nakonec byl neoficiální závěr škoda auto, že chyba vznikla již při montáži, operátor nedotáhl, nebo špatně utáhl nějaký šroub na ojnici. Chci tomu věřit a doufat, že to tak bylo. Jelikož motor byl nový od výrobce, muselo se na něho vyrazit identifikační číslo a musí se nechat zapsat do velkého techničáku, aby nebyl v budoucnu problém na stk, na to jsem dostal prohlášení od škoda auto i s foto, takže opravdu stačí jedna návštěva na dopravce. Auto teď jede krásně, řekl bych, že takhle nejelo ani když bylo nový, protože někdy si motor zavibroval a trošku zadrnčel, tak asi opravdu chyba v neutaženém spoji. Tak doufám, že to byl první a poslední takový karambol a budou mě jenom čekat klasické servisy.
    2 body
  2. @man.kar No, 140 km/h tachometrovych je plus minus 130 km/h skutecnych. Auto musi vydrzet podstatne vetsi rychlosti. Ani o 40 vic by nemel byt duvod na neuznani zaruky. Policajti s tim nemaji nic spolecneho. Prasklou ojnici asi zrovna neresili....
    2 body
  3. V navode je napisane: Zapněte a vypněte zapalování. › Do 10 s zatlačte ovládací páčku dolů a přidržte ji přibližně 2 s. Stěrače se nastaví do polohy pro odklopení. › Odklopte stěrače od skla. str.45
    2 body
  4. Přesně tak. Jen v každém AS to neumí a hledání způsobem pokud omyl je o nervy. Auto z výroby bylo serizené tragicky. Po prvním seřízení nebyla vidět změna. Po druhém seřízení je seridily tak že svítí obstojně když jedu sám, ale když jedu naložený tak jsou moc sklopeny do země s ostrým přechodem světlo tma. Takže jsem objednaný za 14 dní do jiného AS, s rizikam že si to seřízení budu muset zaplatit ze svého pokud dojdou k závěru že to bylo dobře. Takže máš pravdu, světla svítí fajn, "jen je stačí seřídit.."
    2 body
  5. Myslím to naprosto vážně. Nikoho to nepobavilo, to je jenom tvoje iluze. Nicméně zpátky k problematice LED žárovek do světlometů: každý světlomet má tzv. index Oslnění: Tato veličina se měří v levém jízdním pruhu a představuje výsledek pro rozptýlené světlo, geometrii a přesnost vlákna žárovky, jakožto i korektní nastavení světlometu. Z toho vyplývá, že pokud do světlometu dáš ledku s více jak dvojnásobným světelným tokem > zdvojnásobíš také index oslnění. Každý na tebe bude blikat, protože mezi ostatními budeš vypadat jak maják. BTW ty ledky v odkazu jsou podle toho, co vím fakt dobré. S přimhouřením obou očí bych je skousl v projektorových světlech. Tam by mohly udělat hodně parády. Co se týká otázky změny napětí, tak myslím, že není potřeba přes diagnostiku nic měnit, ani to myslím, není u předních světlometů možné, protože nikdo nepočítal s tím, že by to bylo nutné. Jako vyzkoušet to můžeš, pokud ti není líto peněz a první noční jízdu uvidíš, co na to protijedoucí auta. Ale myslím, že oslnění potkávacíma opravdu přestaneš řešit, zato budeš řešit oslepnutí dálkovýma. Rada na závěr: Dám ti tajnej cheat jak na to, abys nebyl oslněn: Přestaň koukat do těch světel jak nějaká můra a vždy, když budeš pociťovat, že tě někdo oslňuje, tak směřuj svůj pohled k pravé krajnici, svodidlům, bílým sloupkům. Pomáhá to!! Dělám to tak na motorce, protože ta teprve svítí super bídně a je to jediné řešení, když se cítím být oslněn. Tím se nestáhnou zorničky tak moc a dojde k rychlejší adaptaci oka po projetí oslňujícího auta.
    1 bod
  6. Jsem si docela jistý, že na většině dnešních aut stěrače ze spodní polohy nezvednete. A co se týče mezery u sloupku, v Rapidu mám tak 2 cm v nejširším bodě.
    1 bod
  7. Si piš. Aspoň budeš mít jednu kofolu gratis ?
    1 bod
  8. Továrna se tím bude oficiálně zabývat evidentně až poté, co si lidé budou přímo přímo stěžovat "v továrně". A asi nebudou moc brát v úvahu nějaká soukromá diskuzní fora, byť je nějak monitorují. A bohužel se obávám, že řada zákazníků takto tvrdě proti tomu "svému" prodejci z různých důvodů nepůjde, takže takový začarovaný kruh. Jistě se to netýká je těch našich FullLED... Nicméně mám nějaké info z prostředí prodejců, že se tím fabrika zabývá.
    1 bod
  9. Souhlas, nicméně chyba výrobce je, že si na to neumí dohlédnout, aby prodejci a servisy dodržovali jeho pokyny a předpisy...
    1 bod
  10. Informace pro lidi s maxidotem. Myslel jsem že vynulovat inspekci nepůjde jinak než přes VAG. Náhodou jsem zjistil že VW Beatle má stejné přístroje jako Citigo. A opravdu to funguje. Jako první jsem smazal olejový servis který jde klasicky podle návodu. Poté jsem zapl výstražná světla a postupoval stejně jako při oleji. Inspekce se vynulovala na dva roky, a mám klid. https://www.youtube.com/watch?v=59J1UfpAD8A&t=2s
    1 bod
  11. Reci a kdyz pak sraz je, prijede 5 lidi a spis prijedou Ti co nic neslibovali nez slibotechny, viz. posledni sraz.
    1 bod
  12. Pokud jde o digitální servisku tvrdí že trvá až 2 týdny. Pokud to tam není i tak zajdi ať ti to zapíšou. Měl jsem to tam za několik dnu.mozna to tvuj servis nedělá... Ověřoval jsme přes myskoda.
    1 bod
  13. Já mám 1,5 roku 1,0Tsi 85kW a jsem nadmíru spokojen. Jezdím denně cca 50km dálnice, spotřeba pod 6 litrů, kultivovaný projev, nic neškube, neskáče, pěkně akceleruje, krásně tiché auto. Jenom teď se mi stala menší nepříjemnost, na dálnici při 140km/hod na tempomat, praskla ojnice a prorazila vanu motoru, najeto 22500km. Po 14 dnech odsouhlasen nový motor v rámci záruky. Přístup servisu perfektní, od škoda auto je to už trošku horší, docela se dlouho čeká na posouzení. škoda auto zapůjčí i náhradní vozidlo zdarma, v programu mobilita plus na 5 let, ale bohužel jenom na 5 dní, co dělat zbylé dva týdny, když nemáte druhé auto v rodině, to se už neřeší. Vzhledem k tomu, že je auto pojištěno, by měla být zápůjčka, když je uznána vina na straně výrobce, po dobu opravy auta. Prasklá ojnice, jo, může se stát, 100% se každá nerentgenuje, tak doufám, že fungl nový motor vydrží. Nikde jsem po netu nezaznamenal, že by u Tsi ojnice někomu praskla. Ale jak uvádím, super auto, motor plně dostačující na nájezd do 20tis km/rok. A poznámky o motoru do sekačky házím za hlavu, mám takové auto, které potřebuji a které mi slouží.
    1 bod
  14. Ahoj, o víkendu jsem měl možnost si důkladně prohlédnout 2 krásné veterány. Zetor 25 už jsem zde dával, teď je i s přívěsem. Pak ale přijela Tatra 603-1 z roku 1959 a to jsem si málem stříknul do textilu ?
    1 bod
  15. Chlapi jen vás upravím že Kodiaq má 2 typy zadních světel ;) 1) full-led kde je vše v ledkách a má zpátečku na obou stranách (navíc svítí obrysovka i na kufru) 2) led kde blinkr je žárovkový a zpátečka je jen na levé straně (nesvítí obrysovka i na kufru)
    1 bod
  16. Namiesto pchamia lediek kde nemaju co robit (hlavne v stretavacich a dialkovych svetlach) , treba s vecsou pravdepodobnostou navstivit ocneho lekara.
    1 bod
  17. Já bych to tak dramaticky rozhodně neviděl, několik důvodů. Zejména toto zcela stejné zde již jednou bylo, a to když nastupovaly xenony (HID), což většina z vás dle věku pamatovat pořádně nemůže, byl to konec osmdesátých/počátek devadesátých let, stejné nářky, stejné "objektivní" testy, stejné výhrady Dále, ta zmíněná studie (citovaná na tom českém auto bulváru) není vlastně vůbec žádná skutečná studie (tak jak jí obvykle chápeme), ale víceméně jen průzkum mezi nějakými respondenty, a to kdovíjak vybranými. Přesně takto, možná hůře se plebs vyjadřoval ke xenonům, když nastoupily. A to chudáci netušili, že se mezi nezodpovědnými idioty (a občas i místně příslušnými) o nějakou dobu později začnou šířit naprosto šílené, tzv. HID kity. V převážné většině se jedná o nezvyk na extrémně bílé a ostře ohraničené světlo, které může při stejných podmínkách osvětlení subjektivně působit jako oslňující, ačkoliv tomu tak není. Vývoj takového osvětlení prochází tak náročným výzkumem a testy, že to ani možné není. To je fakt k smíchu... A poslední, víceméně rýpnutí, kterému neodolám se týká, že u xenonů vždy nejvíce řvali ti, kteří je sami neměli, ať už měli důvody různé... To se ale týká v podstatě jakékoliv jiné podobné výbavy... Je tomu tak i u full LED ? To je můj názor. Doplnění - to byl názor k LED světlům, ne k různým asistentů přepínání světel, byť některé systémy (např. LED Matrix) jsou na principu právě LED svícení
    1 bod
  18. To co je vidět na fotkách je dáno PWM regulací výkonu těch LED, ale rozhodně by to nemělo být vidět okem...
    1 bod
  19. Připadá mě to, že někteří nejmenovaní jedinci si nedokáží přečíst ani stránku zpět, natož celé vlákno. Jinak by zde neustále dokola nenaříkali, že měli FullLED z výroby neseřízené, a jak je to možné, ačkoliv se tu o tom psalo asi tisíckrát. Takže ještě jednou, fabrika má v podmínkách vůči prodejcům, že toto a řada jiných věcí je součástí předprodejniho servisu... To že na to ty autosalony s.rou, není chyba továrny [emoji3525]
    -1 bodů
  20. To ano, viem. Ale pri kazdom utierani zapinat zapalovanie. Ako tie stietace a tempomat na packe som ozelel oproti konkurenci, no i vyklop riesit cez zapalovanie ??? a to som bral tak mesiac dozadu ze skoda je vychytana s tymi simply clever vecami. Ale tie asi koncia pri kufri a nalievke ?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...