Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Boleslavák

    Boleslavák

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      2 132


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 023


  3. iMe1980

    iMe1980

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 056


  4. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 189


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 1.11.2019 ve všech sekcích

  1. Nechápu, jak mohou takový nedodělek distribuovat a ještě si za to nechat platit. A taky úplně moc nechápu, v čem je vlastně takový problém, že to nedokáží rychle odstranit....
    2 body
  2. Přesně tak, výpadek se může stát, ale kdyby o tom informovali bylo by to fajn. Než zjišťovat, zda je problém jen u mě nebo ho má i někdo jiný a zjišťovat to třeba tady na fóru. Nebo kdyby to bylo alespoň v aplikaci napsané „služba nedostupná“ místo haluzů jako že auto je odemčené někde jezdí, topení nelze ovládat, hláška něco se pokazilo atd… O nějaké kompenzaci Škodovka nechce ani slyšet. Už několikrát jsem se na to ptal a jen ticho po pěšině. Až vyprší "předplatné" tak se určitě rychle předem ohlásí o zaplacení... :( viz. příspěvek výše... je to smutné... začínám litovat že u mě zvítězil rozum poměr/cena a šel jsem do škodovky (Karoq), místo Peugeot 3008, nebo Volvo XC40 či XC60 :( které mám stále v srci... :(
    2 body
  3. Na webu Škoda se objevila informace V současné době čelíme technickým potížím se službami ŠKODA Connect. Usilovně pracujeme na vyřešení problému. Možná by bylo vhodné ŠKODA Connect oblast, společnou pro infotainmenty (i když s malými odchylkami) dočasně řešit zde. Snad admin nebude mít nic proti.
    1 bod
  4. Myslim, ze je to uplne jedno, zda to sedi ci nesedi. Stejne je tam vlhkost a drzi se tam bordel. Jestli lak brousi male kaminky nebo vetsi, ktery se soupou sem a tam vyjde na stejno. Ac zastance zasterek, tak po mesici jsem predni sundal.
    1 bod
  5. Tak jsem si dnes při prezouvani našel počátek koroze zadního blatníku. Jedná se o okraj zadního blatníku, kde je přisšoubován okraj zadního nárazníku. Je zde odchlíplý nátěr a pod ním již koroze. Zítra se pokusím opravit a dám info. Je ale smutné, že OIII začíná po 6 letech provozu pomalu a skrytě, ale jistě korodovat. Nechat to ještě 2-3 roky, tak se myslím objeví puchýře na viditelné části. :_(
    1 bod
  6. zajímavé, že to nesedí, mně to tam sedělo jak ulité :-)
    1 bod
  7. No a proto jsem to znovu nezaplatil. Přes litr za něco, co nefacha.
    1 bod
  8. No jo. A zase si bude stěžovat, že jsme nepřijeli ?
    1 bod
  9. myslim , že zwan to myslel tak , že radšej medzera a mať zasterky ako nemať zasterky a dostat nejaky kamienok a začne to hnit... Bol som to skúsiť ešte raz lebo na ľavo bola medzera menšia ako v pravo a podarilo sa medzeru zmenšit.
    1 bod
  10. To máš sraz sám se sebou ?
    1 bod
  11. Jsem tu trochu dřív, tak doufám, že všichni dorazíte [emoji3]
    1 bod
  12. "Reklamoval" jsem Škoda Connect na infolince minimálně 3x. Naposílal jsem ji x prinscreenů, které si vyžádali, nic se nezměnilo. Stabilnější (neustálé odhlašování aplikace) trochu vylepšila poslední verze, ale i tak se náhodně občas odhlásí. Nic to nemění na tom, že služba je nespolehlivá a v 80%, kdy jsem ji potřeboval nefungovala. 2x jsem potřeboval odemknout auto a několikrát nastavit nezávislé topení. Nepočítaje hromadu nefunkčních dní kdy jsem nic nepotřeboval a jen juknul do appky, která si dělala co chce. Například neustálé přeuspořádání karet do továrního nastavení... Apel na kompenzaci, který vždy z mé strany směrem ke škodovce zazněl, byl vždy přehlížen... jinými slovy nic se nebude kompenzovat a jen pěkně plaťte za něco co funguje na heslo... :(
    1 bod
  13. Hezký video z výroby... https://www.youtube.com/watch?v=r0KkCxdwk18 (jestli tady někde už tedy nebylo).
    1 bod
  14. Škoda že aspoň někde na webu nemají informace ... Teď je výpadek ... bude trvat asi 2 dny ... Teď už je to OK a podobně. Když už nechtějí vracet peníze nebo prodlužovat licenci ať se člověk aspon dozví. Tak nějak si říkám "Kam kráčí" ...
    1 bod
  15. Ano máš pravdu hlavně ve 2.15 ráno po probuzení apkou a zjištění co se děje máš čas a chuť čumět do portálu a přemýšlet jestli jde o fake nebo ne? Asi kdyby tě to v noci probudilo jako mě, by jsi to bral stejně? Ale jasně, už po schodech na parking jsem přemýšlel proč nevolají ze Sherlogu ? a vlastně ani neměli důvod. Co se slevy týče, že je hanba nefackuje, zkoušejí a ladí funkčnost za naše peníze a trpělivost. Ode mě rozhodně nic neuvidí, ovšem kdyby to fungovalo jak má, platím a užívám.?
    1 bod
  16. čistila to firma auto bolo neautorizovanom servise celkova cena 271€ demontaž a montaž filtra
    1 bod
  17. po vycisteni este potom dopisem po kolkých km vypaluje
    1 bod
  18. Po dlhom uvazovani som sa rozhodol, dat DPF filter vycistiť hodnoty pred cistenim
    1 bod
  19. už tohle je u auta se 160 tisíci podezřelé. Zjevně vnitřek prošel nějakou optimalizací. Mně přijde velmi divný důvod prodeje. Kdyby to ten člověk vozil na kšeft, tak budiž, ale takhle? Je možně, ža auto má skrytou vadu, kde myslíš, že taková auta končí. Na vrakovišti? Stačí se chvíli pohybovat na zdejším foru a pochopíš, jak to chodí. Osobně nejsem fanda aut z dovozu a hlavně nevidím jediný důvod kupovat auto od soukromníka. Pokud s tím něco bude, tak jsi prakticky bez šance. V případě autobazaru či jiného obchodníka - ač je všeobecné mínění jiné - tomu tak není. Zde přeci jen požíváš určité ochrany "slabší strany". A schválně: auto se snažíš prověřit, ale prověřoval jsi si prodávajícího, jestli náhodou není v exekuci? To je totiž ta fatální komplikace celého obchodu.
    1 bod
  20. Ako radia vyššie, neber to. Môj názor. Polovicu vytlačím doma aj v značne dobrej nálade.
    1 bod
  21. Použitím sebelepších nebo sebedražších LED světelných zdrojů, se nezmění homologace světlometu z halogenových žárovek na LED.
    1 bod
  22. Pánové nic proti prediktivnímu tempomatu, ale bere to rychlost z tachometru tudíž v obci jedete 47km/h a tak dále. Nejen já, ale většina lidí jezdí těch 55km/h dle GPS tj. asi těch 58km/h dle tacho. No a teď v obci dojedu takového rádoby "vychovávače třebas v Arteonu, Superbu nebo Octávě" a bude nejen mě brzdit, tudíž ho budu nejen já předjíždet, já tedy ještě s výraznou trubkou. Kdo teda vytváří nebezpečné situace a způsobuje neplynulost provozu přehnaným dodržováním limitů? Chápu že někteří z Vás jsou z toho nového nedotaženého nesmyslu u vytržení a nadšení, sám mám tento systém v Arteonu (ihned jsem ho vypnul) ale mějte ohled na ostatní a nevytvářejte na cestě rizikové situace tím že budete zbytečně brzdit provoz. Kua chlapi s Vašimi 100KW a silnějšími stroji jezdit mimo obce 85km/h a na dálnici 125km/h není to už trochu přehnané?! Ferdo, výzva. Pořeš to jako u BMW jak někdo psal s nastavením tolerance a fičím k Tobě mezi prvníma, pak to již celé dává smysl??
    1 bod
  23. @Hanzcz zákon nestanovuje jaké víčko nádobky máš mít, odrazky však ano. @los pakos mám krátkou paměť, takže nevím o koho se jednalo, ale už tu někdo přes pojišťovnu řešil opravu s vyměněnými světly a bez jakéhokoliv upozornění v AS dali nové zase po FL světlo.
    1 bod
  24. V Polsku v dobách tuhého socialismu si jeden docent matematiky spočítal, že dělník v loděnici vydělá 3× více než on. Tak si řekl jebat to, poškrtal tituly před a za jménem a šel do fabriky. Ve fabrice se mu samozřejmě dařilo, moc se nepřetrh a dostával 3× víc než na škole. Pak fabrika představila večerní školu pro dělníky, a že kdo tam bude chodit, dostane přidáno. Tak se tam docent napsal a začal chodit. Hned první hodinu, mrd ho, matematika. Obtížnost jako v prvním ročníku na střední, takže docent jen tak pospává a nedává pozor. Všimne si ho učitel, vyvolá k tabuli a dá mu spočítat obsah kruhu. Docent začne psát, ale za boha si nemůže vzpomenout na vzorec pro obsah kruhu, takže se to rozhodne odvodit. Napíše si převod do polárních souřadnic, pak to integruje a vyjde mu -πr2, tak tam stojí a přemýšlí, kde se tam vzalo to mínus. A z poslední řady někdo zašeptá: "Otoč interval integrace."
    1 bod
  25. Kdyz to tu tak ctu, jsem fakt rad, ze jsem v unoru 2015 pri objednavani auta prozretelne priplatil nejaky peniz a objednal Bolero vcetne DAB.
    1 bod
  26. Zdravím příznivce (teda hlavně uživatele) roomsterů, jak Vám navíjí zadní pásy? Mě se ten za řidičem nenamotá sám, musím mu pomáhat při každém použití, je to otrava. Ten za spolujezdcem je v pohodě (a je díky sedačce víc v kurzu). Naštěstí jsem v záruce, jak e to u Vás?
    1 bod
  27. Je potřeba dle montážního návodu použít lepící tmel? U prahovych list není potřeba. Oba produkty mají lepící pásky. Zajímá me zda to tu už někdo doma bastlil.
    1 bod
  28. Sehnat urcite pujde, ale myslim, ze to neni potreba. To ze se ti zda orezlej neni nic nenormalniho. Uz se to tady nekde probiralo. Vydrzi fakt hodne, i kdyz je vizuelne nic moc.
    1 bod
  29. Co to povídáš za nesmysle, jaká je příčinná souvislost se zaviněním DN např. při nedání přednosti nebo nepřizpůsobení rychlosti stavu a povaze poz. komunikace s odrazkami či zadním združeným světlem z po face modelu. Rozhodně bych to nepaušalizoval. Nebo mi chceš říct, že když mám víčko na nádobku ostřikovačů, které je na Scale a Fabia až mr 2020, tak jsem zralej na spoluúčast při DN. ???.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...