Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      8 263


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      15 119


  3. Boleslavák

    Boleslavák

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      2 139


  4. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 511


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.11.2019 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. Ať panstvo promine, ale když budeš auto a tím pádem i baterii používat stejně, tak se bude stejně vybíjet bez ohledu na kapacitu. A dobíjí se jen to, co se z baterie spotřebovalo.
    1 bod
  3. Zizkin - Žiju v Holandsku, kde si lidi dávají LEDky i do starých vran. Tady to totiž nikdo neřeší. V CZ jsou ale hlavně policajti dosti citliví na tyto věci, třeba i na výbojky. Takže už jen pro úsporu rodinného rozpočtu bych nad tím moc nepřemýšlel. Sám jsem si tuto mozňost v autě vyzkoušel. Samozřejmě v NL. Ale v CZ bych to pro jistotu neriskoval. ? PS: Tu informaci o očních vadách sis vzal moc osobně. Z textu Supermarina je vidět, ze ví, o čem píše a ze to byl vyloženě objektivní text. ?
    1 bod
  4. Na pojistku zadního stěrače . Ve vlákně ,, skrytá zásuvka" je více informací.
    1 bod
  5. To je ale blbost, pokud je baterie v motorovem prostoru, tak ji ten obal spise chrani pred zarem od rozpaleneho motoru.
    1 bod
  6. citace z jiného fóra, kde firma specializující se na autobaterie naopak použití nedoporučuje no ve feldě jsem ho neměl a přežil jsem několik zim a to bývaly jiný teploty :) “obal je spíše kosmetickou záležitostí, zahřívá akumulátor, čímž přispívá ke zrychlení chemických reakcí a celkově zkracuje baterii životnost. Také zabraňuje použití kapacitně silnějších baterií, které by se Vám jinak do plastového kastlíku bez problému vešly. Skutečně doporučuji tento kryt z dlouhodobého hlediska výměny baterie nepoužívat“
    1 bod
  7. Ked to robis s citom vsetko ostane funkcne. Stmievacia vrstva je priamo v skle, kdezto ta vyhrevna folia sa nan len nalepi. Opravoval som tak prave zrkadlo, nevyhoda toho celeho je, ze to nepokryje cele sklo, cize po okrajoch sa ti uplne nerozmrazi + musis vyzerat otvor pre kontaky do toho plastoveho drziaku... Takze to nieje tuti fruti, ale zasa oprava za 10eur oproti uz skoro nezohnatelnemu origo za 250... a kupovat toho cez ebay za 50 je u mna cisty risk...
    1 bod
  8. Mně to tedy přijde zcela logické. To bych z auta před STK taky mohl odmontovat vše nefunkční :-)
    1 bod
  9. Myslím to naprosto vážně. Nikoho to nepobavilo, to je jenom tvoje iluze. Nicméně zpátky k problematice LED žárovek do světlometů: každý světlomet má tzv. index Oslnění: Tato veličina se měří v levém jízdním pruhu a představuje výsledek pro rozptýlené světlo, geometrii a přesnost vlákna žárovky, jakožto i korektní nastavení světlometu. Z toho vyplývá, že pokud do světlometu dáš ledku s více jak dvojnásobným světelným tokem > zdvojnásobíš také index oslnění. Každý na tebe bude blikat, protože mezi ostatními budeš vypadat jak maják. BTW ty ledky v odkazu jsou podle toho, co vím fakt dobré. S přimhouřením obou očí bych je skousl v projektorových světlech. Tam by mohly udělat hodně parády. Co se týká otázky změny napětí, tak myslím, že není potřeba přes diagnostiku nic měnit, ani to myslím, není u předních světlometů možné, protože nikdo nepočítal s tím, že by to bylo nutné. Jako vyzkoušet to můžeš, pokud ti není líto peněz a první noční jízdu uvidíš, co na to protijedoucí auta. Ale myslím, že oslnění potkávacíma opravdu přestaneš řešit, zato budeš řešit oslepnutí dálkovýma. Rada na závěr: Dám ti tajnej cheat jak na to, abys nebyl oslněn: Přestaň koukat do těch světel jak nějaká můra a vždy, když budeš pociťovat, že tě někdo oslňuje, tak směřuj svůj pohled k pravé krajnici, svodidlům, bílým sloupkům. Pomáhá to!! Dělám to tak na motorce, protože ta teprve svítí super bídně a je to jediné řešení, když se cítím být oslněn. Tím se nestáhnou zorničky tak moc a dojde k rychlejší adaptaci oka po projetí oslňujícího auta.
    1 bod
  10. Jasne ze vyrobca nepise o vymene chladiacej kvapaliny, lebo uz davno si mal auto zosrotovat a kupit nove. Chladiacu vymen a hotovo. Tak isto ako sa kazde 2 roky meni brzdova kvapalina.
    1 bod
  11. Ahoj všichni, zakoupili jsme roomster MR2011 (FL) 1,6 TDI Style. Protože chceme postupně vylepšovat autičko, začali jsem rozebírat. V automobilu je nainstalované neoriginální rádio + neoriginální BT handsfree. Na palubní desce to nevypadá zrovna dobře. Cíl týkající se rádia by byl, vyměnit neoriginální 1DIN rádio za original Swing 2DIN. Bohužel po rozdělání zjistil, že je tam kompletní příprava na neoriginální rádio (ISO konektory). Má otázka zní: Stačí koupit pouze http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/hudba-a-komunikace/propojovaci-kabel-pro-originalni-autoradio/0/1/24/43/1001 a propojit kabely a vše bude fungovat? Automobil nemá multifuknční volant, ani ho zatím neplánujeme. Díky za odpověď
    1 bod
  12. Zatiaľ som zistil 2 1.keď zapnete ventilátor na nohy tak na zadných sedadlách v priestore pre nohy je výduch kúrenia takže to pekne kúri aj sediacim vzadu... 2.každý kľúč môže mať inak nastavené zrkadlá Ak ste niečo našli podeľte sa o to
    1 bod
  13. Zdravím prosím vás o radu. Mám Fabii II 1.2 HTP 51kW r.v. 2007/2008, najeto 37000km a nevím zda je rozumné ji vyměnit za Octavku I 1.9 TDI 66kW z r.v. 2003 dovezenou z Belgie, se servisní knihou a najeto 112000 km. Skoro denně dojíždím 50km do práce a vozím plné auto ( celkem 4 lidi) a neví co to za nějaký čas udělá s moji fabunkou. Děkuji za pomoc při rozhodování.
    1 bod
  14. takhle jak to mas tak staci "rozzlomit" ten drzak, jak ho rozzdelas tak uz uvidis sroubky( snad jen 2) a to je vse, pak uz jen ve skodovce koupit kryt, ktery stoji cca 120,- snad si to pamatuji dobre, protoze si vzpominam, ze sem kvuli tomu mel vyndany radio i ovladani topeni a myslim ze to bylo zbytecny ale mozna zas kvuli rozpojeni dratu co vedou do drzaku, ted presne nevim
    1 bod
  15. Pokud do nádržky leješ nemrznoucí směs, tak v hadičkách to nezamrzne. Většinou zamrzne jen samotná tryska, protože přístupem vzduchu se odpaří líh a pak to tam zamrzne. Dej auto do garáže, nebo to zkus nahřát, a až to rozmrzne, tak pusť ostřikovač, aby se do hadiček dostala čerstvá směs. Ale pokud se jedná o zadní ostřikovač, tak bych to neřešil...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...