Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 369


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 619


  3. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 634


  4. Dixik2

    Dixik2

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 236


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.11.2019 ve všech sekcích

  1. Aha, tak proto dnes neměli u nás v elektru už žádnou prodlužovačku. Baterkáři mají sraz :-)).
    4 body
  2. Nechapu tvuj hnev, mas co sis koupil. Chybu hledej predevsim u sebe.
    2 body
  3. Ze SO: M13 Octavia – 5. válcová zkušebna se pomalu rozjíždí na svou kapacitu průjezdnosti. Vítanou novinkou jsou již bezdrátové váhy na volant. V pondělí byla zahájena sériová výroba nového modelu Octavia A8, zatím pouze v počtu jeden vůz denně, ale každým týdnem se mají počty rapidně navyšovat. Zaměstnanci se také připravují na výrobu vozů BEV. Přípravné práce na montážní lince o hromadné dovolené se dělaly právě pro tento vůz. Doufáme, že se vše obejde bez větších problémů.
    2 body
  4. Počítám, že cena vzroste v závislosti na výbavě v řádu desítek tisíc, což je asi akceptovatelné. Ovšem co je dnes neznámé je to, jak během nejbližších let s cenami zahýbou emisní pokuty pro automobilky... Nářky nad cenou jsou asi zbytečné, neboť pro spoustu běžných zákazníků je obvykle strop u nového auta někde tak u verze Active 1,O Tsi liftback... Prodeje Octavie u nás totiž táhnou především firmy, ne FO.
    2 body
  5. Brzdový pedál chtějí u DSG, ne? u manuálu klasicky spojka.
    2 body
  6. Ahojte mám malý update na svůj dlouhodobý problém s mlžením čelního skla po startu. Při posledním přezouvání jsem vyšrouboval šrouby, co drží kryty předních podběhů, v místě blíž dveřím řidiče a částečně ty podběhy odchlípl. Odhalený prostor kudy má odtékat voda a bordel co zapadá mezi kapotu a čelní sklo, v sobě skrýval solidní hromadu listí, jehličí, vlhké hlíny a jiného bordelu. Po důkladném vyčištění, vystříkání wd40kou a zadělání už nepozoruju ani náznak zamlžení skel, ani při nízkých ranních teplotách. Nádhera. Škoda, že jsem na to nepřišel dřív. Třeba tak před rokem a půl.
    2 body
  7. to myslíš vážně, že zámek na zipu někoho zastaví? Maximálně ho to může překvapit, ale pokud nezazmatkuje, tak to vyřeší do tří vteřin...
    1 bod
  8. Prý vždycky lepší nakódovat. Jinak auto nebude vědět, že má novou baterku a při nějakých výpočtech bude pracovat s úrovní nabití, kapacitou a možná i životností staré, čert ví na co to má všechno vliv, to nikdo neví přesně.
    1 bod
  9. Některé ceny v Německu: LED Matrix- 1 800 Euro 19 kola- 1 200 Euro Sunset- 250 Euro Chrompaket- 450 Euro 18 kola-ve Stylu 450 Euro,Ambition- 850 Euro
    1 bod
  10. Jen tak pro ilustraci porovnání naměřené spotřeby výpočtem podle tankování (1.údaj) a podle palubního počítače (2.údaj) z dosavadního provozu auta. 4,55 4,2 4,79 4,4 4,73 4,5 4,78 4,5 4,26 4,1 4,73 4,5 4,96 4,8 4,61 4,4
    1 bod
  11. Ne, pro reser intervalu je třeba udělat reset diagnostikou. Nebo tlačítkem pod budíky (tím se přepne na interval 15tis/rok). Lze takto resetovat interval oleje i servisu zvlášť (ale proměnlivý vždy jen přes diagnostiku, přes tlačítko pod budíky se to vždy samo přepne na pevný, aspoň myslím).
    1 bod
  12. Priatelia, prinasam Vam poslednu odomknutu verziu 17.16: ODKAZ
    1 bod
  13. Nerozumieme si. IOS 13 priniesol do CP delenú obrazovku priamo v CP. Polovica obrazovky je Apple maps a druhá polovica je dynamická. Môže obsahovať info o najbližšom manévri a jazdné pruhy z Apple maps, info z hudobnej apky (apple music, Spotify, podcasts), info z kalendára. Do tohto screenu zatiaľ inú navi ako Apple maps nedostaneš.
    1 bod
  14. Přesně tak, nastavit 22 a už to kolečko většinu roku nebudeš potřebovat. Automatika se postará, že tam bude 22. To, že dáš při nastartování 25 nic moc nezmění, ale pak musí zas dochladit na 22.
    1 bod
  15. Tá teplota na climatronicu nie je teplota fúkajúceho vzduchu. Je to teplota, ktorá sa má v aute udržiavať. Ak znížiš z 25°C na 22°C, climatronic sa asi snaží čím skôr dosiahnuť tebou navolenú teplotu 22°C a teda musí tam poslať ten vlažnejší vzduch, aby bolo v interiéri o 3°C chladnejšie. Osobne nevidím dôvod na Climatronicu takto zbytočne krútiť kolečkom.. nastav si požadovanú teplotu 22°C, zapni Auto a nerieš. Že na začiatku nastavíš 25°C neznamená, že sa ti interiér zohreje skôr ako pri nastavenej teplote 22°C.
    1 bod
  16. Tohle vsechno je hrozne individualni a co se libi jednomu, nemusi se libit druhemu. Nicmene nepochybuji, ze i tak bude Oktavka opet tahoun prodeju. Mne se treba nelibi, ze vydechy na palubce prisly o ovladaci kolecko. Patrne usporne opatreni. Uzavreni/otevreni vydechu tak bude potreba delat posunem tahla smeru vetraciho vydechu... Coz treba dalsim x lidem vubec vadit nebude...
    1 bod
  17. 2. Zatiaľ nie. Apple to má zatiaľ exkluzívne pre Apple maps. Možno v nejakom ďalšom iOSe.
    1 bod
  18. No RS mohl třeba již někdo vidět a je to jiný level než nyní :)
    1 bod
  19. Ja pujdu do Continental WinterContact TS 860 195/60 R16 89 H.
    1 bod
  20. Jediná jistota je vytažený konektor.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...