Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      16 913


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      15 091


  3. Raider28

    Raider28

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      12


  4. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 807


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 19.11.2019 ve všech sekcích

  1. @Clerfayt Aha, takže porovnání Jablek s Hruškami... Fabia Junior byla taky levná, co na tom, že neměla ani posilovač a ABS... To jsou furt nářky, první všichni naříkají, jak jsou škodovky v základu holátka, když ŠA zvedne základní výbavu, zase budou všichni "plakat", že je to drahé a že si ŠA dovolila zdražit... Upřímně nevím, nikdy jsme si nevybíral auto podle základní ceny, vždy jsem si stanovil výbavu kterou jsem chtěl a poté porovnával stejně vybavená auta od různých výrobců a díval se na ceny.
    5 bodů
  2. Ceník a výbavy budou v pondělí 25.11.2019.
    4 body
  3. Ahoj, tak jsem tu zpět se "smutným" happyendem po dvou měsícíh boje s LED světly... Konečně se zdá světla svítí jak mají a zdá se že i nivelace funguje dobře. Po té co jsem pro třetí návštěvu zvolil jiný AS pro vyloučení systémové chyby že to "někdo seřizuje pořád špatně" a byl ochoten si u nového auta za tuto operaci zaplatit, jsem odjel večer z AS s autem které svítilo úplně nejníž od počátku a to tak že jsem na dálnici měl strach že minu výjezd kterým běžně jezdívám... Při poměření se známým co má O3 FL LED bylo zřejmé že jemu svítí světla dobře... Po třech návštěvách AS celkem fiasko a druhý den telefonát k dealerovi ať mne objedná na reklamaci světel. Nejbližší termín ale za 3 týdny :( i přesto, že jsem vylíčil že jsem s autem nebezpečný sobě i okolí a auto samozřejmě potřebuji. Mezitím sms od Škody jak jsem byl spokojen se servisem. To byla asi poslední kapka..., ale snažil jsem se jim v dotazníku objektivně ohodnotit situaci. Druhý den jako reakce jak „přežít tři týdny do reklamace“ mne napadlo zajet na STK na kontrolu a seřízení světel. Trochu koukali, co já tam s novým autem a naměřili že mi to svítí 10mm pod rysku na regloskopu. Nu nechal jsem si vypsat protokol (běžně to ale asi nedělají, měl jsem štěstí že před zavíračkou byl klid a ochota.. no neuvěřitelné! (ještě že mi tam nesebrali technickou ;-D ). Auto seštelovali jen imbusem a hurá konečně vidím do dálky a ne jen zajíce v příkopu!.. Radost ale mne přešla po tom co jsme auto zatížili kdy světla výrazně poklesla...sakra... Nové nastavení nehraje s kalibrací na diagnostice ze servisu.... Další den ráno telefonát z AS kde se jim od Škody vrátila stížnost nespokojeného zákazníka, ať přijedu, vše mi ukáži, mají vše zdokumentováno a kazím jim prý hodnocením pověst... Po té co jsem jim řekl zážitek a o protokolu z STK tak to tedy chtěli vidět... Než jsem stihl přijet do AS... telefonát, že se mi chtějí omluvit že zjistili že měli špatně nastavený regloskop! (a to věděli že už jsem to seřizoval jinde a jdu to napotřetí překontrolovat a seřídit k nim..) Po příjezdu následovala omluva že měli nastaveno na -2% namísto -1%. Tentokrát jsem byl i u seřízení, zkoušeli jsme i funkci nivelaci při zatížení kufru a několikrát se omluvili. Zatím jsem stihl jen krátkou testovací jízdu sám a naložen, ale konečně jsem spokojen a vidím z auta dobře. Vědět ale dopředu co mne čeká tak si radši vystačím s OSRAM Nightbraker silber za 400,- a ušetřím 20tis a své nervy... Rád bych věřil že jen blbou souhrou náhod jsem dosálhl normálního stavu po 4x návštěvě AS ve dvou různých AS největších v kraji, 1x návštěvě STK, mnoho hodin porovnávání s jinými auty, čtením fóra, dokumentování jízd kamerou... atd. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale snad někomu něco z toho pomůže... Kdyby jen třeba si dojet za 100,- na počkání zkontrolovat světla na STK...
    4 body
  4. Ty ses prej ozenil... Joo, uz mi v té závodce nechutnalo... A změnilo se něco? Joo, uz mi tam chutná.
    3 body
  5. @Pawouk vzhledem k tomu, že to máš vždycky nejdál a paradoxně jsi na sraze byl víckrát než někteří místní, troufnul bych si říct i to slovo pravidelně?
    3 body
  6. to sú domací, fšici ostatní už jsou přespolní anebo Pražáci
    2 body
  7. Rozuměl bych tomu, kdy někdo bude poptávat Octaviu IV s menší výbavou, než bude v nabídce. A sežene ji jen s něčím, co nepotřebuje. Ale asi se shodneme, že tonovaná skla, dálkové ovládání centrálního zamykání nebo klimatizace drtivé většině lidí na překážku nebude. Je zajímavé, že Octavia má mít výbavu Active i na našem trhu a Scala zatím nic (v Německu ano).
    2 body
  8. 1 bod
  9. Začnem najprv mojim postrehom, ktorý som zistil po zakúpení auta. Auto som kupil koncom Januára 2019 ako nové /1.5 TSI Manual/a hneď ráno, keď boli nízke teploty, auto pri pohnutí a následne po preradení na II.stupeň skackalo /chod bol trhaný/, vždy som cez spojku musel pridať plyn, následne to už po pár sekundách bolo v poriadku. A toto sa dialo každé ráno, vyzeralo to ako keby som prvý krát jazdil v autoškole :) Druhá vec, ktorú som si všimol bola, že auto často krát "zdochlo" pri pohýnaní napr na semaforoch. Alebo keď boli otáčky po preradení z I. na II. okolo 900, auto absolútne nereagovalo na plynový pedál. Dal som schválne "podlahu" , a ? - nič. Len veľmi veľmi pomaly stúpali otáčky, ak sa dostali na úroveň cez 1000ot/min tak auto ako tak ožilo. Stále som musel cez spojku kúsok zdvihnúť otáčky. Hovoril som tento problém neskôr v servise, Bolo mi povedané, že si len musím zvyknúť na inú spojku, atď...... No nezvykol som si.....Až následne pred cca mesiacom som si všimol na webe, že motory 1.5 TSI ACT majú problém a bude zvolávačka, resp. príde list, alebo e-mail. Mne nič neprišlo, tak som šiel do autorizovaneho servisu, a povedal som tento problém. Technik, sa ma pýtal či som dostal e-mail. Nie, nič mi neprišlo. Dohodli sme si termín, a v jeden deň som auto nechal v servise, o dve hodky volali, že mi nahrali nový firmware v RJ. A výsledok je, že je to omnoho, omnoho lepšie ! Auto mi odvtedy ani raz "nezdochlo", pekne reaguje na stlačenie plynu aj pri nízkych otáčkach /napr. keď sa prehupnem cez retardér pri II.st. a stlačím plyn, auto reaguje ihneď - čo pred tým nebolo/. Dnes ráno bola teplota cca 1°C a auto abdolútne netrhá, neskacká. RESUMÉ: Mne osobne preinštalovanie nového firmware v riadiacej jednotke pomohlo. Ak máte podobný problém , neváhajte navštíviť servis.
    1 bod
  10. Pekná raritka, ale s rádiom už to nie je ono. V jednej skupine na FB sa pohybuje takáto sociálna Fabka dokonca bez rádia - vlastne už s rádiom, minule sa majiteľ chválil, že už ho konečne má! :D
    1 bod
  11. Tak to je normální ... viz manuály servisních embasointervalů: https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/servisni-intervaly U karoqa, pokud není nastaven interval 15000/1 rok, je u proměnlivého intervalu 30000/2 roky a pak 30000/1 rok, tzn. po dvou letech je člověk stejně v servisu každý rok ... ten třetí rok je výměna brzdové kapaliny, a pak už se stejně dnešní wagen jen sejří a je nejvyšší čas jej vyměnit, než se ouplně usejří ... Oni ty intervaly jsou stejně zajímavé, u prvního yetiwagenu jsem měl 30000/2 roky, auto si řeklo o servis ve 26000 km po roce a půl a podle palubního počítače se kilometrový servis měnil. Druhý yeti měl už interval jako karoq, tedy 30000/2 a pak 30000/1 ... jen s tím rozdílem, že mě natvrdo nechal dojet do skoro 30000, resp. 2 roky, aniž by palubní PC přepočítával a měnil termín servisu podle zátěže (stejně je to tak u mého klokana ... prostě km do servisu jsou počítány do 30000, nebo 2 let, pokud to nějak nezačne zázračně v dalších měsících přepočítávat), pak si řekl o servis další rok (zmiňovaná brzdovka, no a když už tam člověk je, stejně si nechá i ten olej vyměnit). Koneckonců, jak sami embasoprodejci přiznávají, už je neživí prodej aut, ale jejich servis ...
    1 bod
  12. Je to tak, sekce pazvuky a vrzani koukam patri cele Clintovi. [emoji1787]
    1 bod
  13. Kapitane, mne jde o tebe, vsak mas nejmene spolehlivku skodu. Muj Rapid je anomal mimo veskere statisticke tabulky ovsem trochu jinym smerem. [emoji1787]
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Petře ty lumpe zase jsi si našel bič a přitom je rapidek na tom lépe ? než octa
    1 bod
  16. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] https://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-obraci-po-nejnovejsim-testu-tvrdi-ze-diesely-dokonce-vzduch-cisti/
    1 bod
  17. Moc nekřič, horší jsou v současnosti benzínové motorizace než naftové....
    1 bod
  18. Toto čo si napísal, môžem povedať aj opačne. Vidím veľa aut s CZ značkou, ktoré dymia ako lokomotíva. Je jasné, že na SK sa najde veľa takých ako si napísal ale je to obojstranné.
    1 bod
  19. Včera jsem v knihkupectví viděl knížku "Jak vyřešit polovinu vašich problémů".. Tak jsem si koupil dvě, protože jsem inteligentní...
    1 bod
  20. Grétu sem netahej, na tu jsem alergickej ??
    1 bod
  21. Ahoj, moje momentální dlouhodobá, za posledních 1790 km 4,3. Celková dle tankovaní 4,54 L/100km. Ted to leze nahoru, přes leto to bylo lepší. V týdnu jízdy do práce, 2 x 18km, asi třetina trasy přes město(několik semaforu), zbytek plynula jizda přes dvě vesnice a asi 7 km po státovce, profil rovinaty. Jezdím to za 4,2-4,8 , jak vyjdou semafory. O víkendech trasy 40 - 50 km, tady mi spotřeba diky delším trasám klesá 3,9- 4,2. Samozřejmě zaleží na profilu, hustotě provozu, počasí. V autě sám, nebo ve dvou. Před fábkou jsem měl peugeota 106 1,1 benzin 44 kw, spotřeba při stejnem stylu jízdy 4,8. Fábka je o 100 kg těžší , širší pneu , větší čelní plocha, a přesto jezdím za 4,5.
    1 bod
  22. JJ, Jirka se probral z podzimního spánku a čeká zázraky. Grétu na tebe a tvýho dehta.
    1 bod
  23. Je to OT, ale třeba takový, který mě FullLED právě správně nastavil. Nebo takový, který mě bez řečí nechal na své náklady odstranit podivné dulky na zadních sloupcích (v jiném vlákně) s ještě podivnějším původem. A takový, který např. sám nabídne odvoz/dovoz servisovaného auta i na docela velkou vzdálenost, vč. zcela samozřejmého zapůjčení náhradního auta ve své kategorii (v mém případě za mou O3LK nabídli NY týden nový Superb). Špičkové a profesionální chování a jednání.
    1 bod
  24. StibTo Zavolej, soukromé zprávy nefungují . 608 230303
    1 bod
  25. @bojler Možná z důvodu, že to Češi kupují? Mluvím tedy hlavně ze svých postřehů z okolí. Hodně potkávám O3 a O3FL ve výbavě Active. Je to s podivem, ale je to tak, hlavně v okolí mého bydliště. A nejedná se nutně pouze o firemáky. Stále hodně lidí bere auto jako prostředek z bodu A do B a chce, aby sloužilo a nějaké Columbus, hlídání “mrtvoly” atp. je nezajímá. Jde jim o spolehlivost a u Octavie prostornost.
    1 bod
  26. 1 bod
  27. Jestli nema byt pocitove vydychany vzduch, je volba mirneho rezimu nesmysl. Dej aspon stredni a predevsim nastav spravne vydechy. Musi byt otevrene, nasmerovane sikmo nahoru soubezne s podelnou osou auta. A s tim senzorem zajed do servisu.
    1 bod
  28. no začínínám mít obavy, že gutské parkoviště už vám bude malé
    1 bod
  29. To abych se tam nechal odvézt manželkou ???
    1 bod
  30. My se holt s Beutickem vožereme spolu, pochválíme si ropáky a bude taky dobře [emoji3][emoji3]
    1 bod
  31. A to si představ, že tuhle štreku jezdí Pawouk pravidelně ?
    1 bod
  32. @Raider28 Len sa nadobro nedávaj do tej partie. Sú to exoti a z toho čo čítam sú aj nebezpeční ..... Iba raz zaváhaš a ťažké domyslieť.
    1 bod
  33. Zdravím všechny, jsem čerstvý majitel Fabky 2 a kamarad Ondry... Tak si mě taky napište.. Ja plus přítelkyne, mělo by nám to vyjít ?.
    1 bod
  34. Jj, byla cesta kolem, tak kousek zajížďka. Fakt se povedla, to budou čekačky první dva roky. Dnes tu jezdila na severu Prahy
    1 bod
  35. Až na některé detaily ( nultá série, může se změnit) naživo jako Superb, promyšlené detaily karosérie, kola 19”. Volant naživo tak hrozný není, ale ty chrom.ovladače, tablet ani nemluvím, volič převodovky ... Hezký je prošívaný textil na palubce, naopak matný plast okolo mlhovek a masky ... Naživo fakt luxus, vypadá majestátně a kus železa, ale počítal bych přes 600 aby to nějak vypadalo s použitelným motorem. Za 14dní se bude vědět. Komplet galerie https://janrichtr.rajce.idnes.cz/Octavia_IV/
    1 bod
  36. Například to, že Superb je liftback a Passat je sedan.
    1 bod
  37. @Maverick Každý má jiný názor, nebudu se hádat, toto je téma o Fabii, za mě, ale jednoznačně Superb s bi-xenony
    1 bod
  38. Neprezival by som to tak...borbet a ronal su velmi kvalitne disky. Ked niekto nevie jazdit, ohne aj kovadlinu.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...