Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      14

    • Počet příspěvků

      14 534


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      4 628


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      9 777


  4. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      7 286


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.11.2019 ve všech sekcích

  1. Zejtra nacouvám zadkem do vchodu od domu a nastartuju na noc, aby se nám lépe v noci spalo a dejchali jsme čistý vzduch [emoji3]
    8 bodů
  2. ty papírové serv. knížky taky nemají moc velkou hodnotu, to je můj názor...znám pár lidí, kteří dali někde v servisu někomu flašku a nasázeli jim do knížek tolik razítek, kolik potřebovali a nikdy tam to auto nebylo :-)
    3 body
  3. Chce to auto pořádně volítat, když je to tak drahý. Také jsem auta měnil rychle po sobě, ale už je mi líto peněz. Navíc teď jak jezdím s naftou za pár a ještě čistím vzduch, jak píše Motos, neber to [emoji3]
    3 body
  4. Simtě, během dvou měsíců se objeví hromada kutilů, kteří to přes diagnostiku dokážou vypnout nebo nějak přizpůsobit. Nedělal bych z toho zase takovou vědu.
    3 body
  5. Nezávislé topení je můj nejlepší kámoš! Navíc ŠA ho montuje za super cenu. Určitě doporučuji a auto bez toho bych nechtěl. Vyhřívané sklo i sedačky mám taky a hodí se i v kombinaci s NZ. Tedy pokud je ještě rozpočet na další výbavu.
    2 body
  6. @Bumbisek osobně jsem teď objednával Karoqa pro mladou i s nezávislím topením. Za mě to za ty peníze určitě stojí hlavně když auto parkuje venku a jezdí často krátký trasy.
    2 body
  7. Ale taky si ho můžeš nastavit přes infotainment, nebo zapnout pagerem. Ovladač mám v posteli, ráno zazvoní budík, zapnu, než se za čtvrt hodiny vykopu auto i motor ohřátý.... Co víc si přát. A to já mám v autě jak Webasto, tak okno vyhřívané i volant. Akorát nemůžu mít škoda connect.. Rozhodně na cenu a je to silné návyková záležitost.
    2 body
  8. Plačka si myslí, že se filtr vypaluje na klacku doma v krbu :D
    2 body
  9. Na co internet do auta? Například na solidní navigace. Výrobci aut konečně chápou, že jejich staré navigace stojí za starou belu a pokud nejdou s dobou, budou muset do aut stále integrovat Android Auto, atd. Díky připojení k internetu je to rázem mnohem jednodušší. Do auta si mohu nainstalovat solidní navigaci, která mi dává reálná data z provozu, mohu si pustit Spotify, mám možnost vytvářet WiFi hotspot pro další cestující nebo třeba připojit lepší sledovací zařízení a nemusím vyhodit z okna 15 tisíc za solidní GPS. Škoda má celý tým lidí, kteří dělají hacker free věci. Zatím se jim to daří relativně dobře. Hacking automotive je v plenkách a kupodivu většina jednotek je od ostatních zcela nezávislá. No a samozřejmě je jejich případně spojení dobře šifrováno.
    2 body
  10. Tohle je dost špatná zpráva. Asistent vyhýbání vlevo a zásah do řízení při "hrozící" srážce půjde pryč jako první. První bude zadupávat brzdu, když se mu bude zdát, že není dlooouhá mezera. Takže krom ignorantů tupě dodržujících značky s prediktivním tempomatem budeme mít v křižovatkách pro změnu delší fronty. A druhý zasáhne na základě čeho? Pozice překážky a nebo vezme do úvahy stav silnice, ostatní objekty a možnosti? Na to zdůvodnění (kromě plků o počtu asistentů) budu hodně zvědavý. Stávající Front Assist není schopný správně rozpoznat svodidla a píská na ně. Tak s kamerou to třeba bude lepší. Chápu, že 50% řidičů nejsou řidiči a třeba DSG pro řadu z nich může být požehnání už jen kvůli neschopnosti řadit. Ale hrabat do řízení, no ježkovy voči.
    2 body
  11. Pánové, to je neštěstí jaká motoristická doba nás postihla. Proboha na co internet do auta? Osobně ho tam absolutně na nic nepotřebuju. Jen cesta pro hekry. Asistenty? Větší volovinu vymyslet nemohli. To vše má za povinnost řidič. Nemůžou řídit dva . A ten druhý navíc ilegálně. To bude nehod!
    2 body
  12. Walbox v konfigurátoru u Superba iV a Citigae iV. Novinky MY 2021: 25KT/20 bude MIB3 včetně Laury 36KT/20 motor 2.0 TDI EVO 147 KW 48KT/20 u motoru 2.0 TSI 200 KW zvýšen výkon na 206 kW Pro některé trhy 2.0 TDI 90 KW
    2 body
  13. Souhlas. V Kamiqu a v superbu to bylo slušně na pěst. Reagovalo to i když nikde v dohledu bílé čáry nebyli ? ani na krajnicich ani v prostredku cesty. Asi na třech místech na mé nejčastější trase i jsem ty úseky zkoušel opakovaně a pořád stejný místa ? pak jsem přišel na to že to reaguje i na tmavší černý čáry ve středu vozovky ?. V mém autě Lane Assist, Front Assist ještě pár let nebude funkční protože to je k ničemu a nefunguje jak má. Dobrý to je tak na dálnici od 130 pro ženskou. A v nové Octavii to bude stejný. Jinak k exteriéru nové octavie : pěkný.... Ono po tolika letech(7cca) bude asi na 19 kolech vypadat každý novější model luxusně .
    2 body
  14. Protože O3FL je naprosto to stejné jako O4 a všechna funkcionalita a vymoženosti zůstaly nezměněné.
    2 body
  15. Mám to již 2 roky na O3FL. Žádný problém s tim nemám, nic mě netahá, naopak pomáhá s udržením auta ve správném jízdním pruhu. Občas to upozorní, když je např. nepozornost. Trvale aktivované přes profil řidiče. Manželka to má na svůj profil vypnuté, a zapíná si to volitelně občas. Po nastartování vždy v takovém stavu, jako naposledy, samozřejmě vždy u správného řidiče. Ovládání jednoduše přes JEDNO tlačítko na volantu, kde se vyvolají všechny asistenty na MaxiDOTu. Pro neznalé či náhodné řidiče možná jen drobný nezvyk. A zbytečné nářky...
    2 body
  16. Jo..cukalo mi to s volantem do stran i když jsem ho držel a zatáčel s ním.
    2 body
  17. Prijde nalitej frajer domu. Dejchne na psa a nic... znova a opet nic. Tak dejchnul na manzelku a ta stekala az do rana.
    2 body
  18. Jo, ty drátky jsou otravné. Výhřev skla používám málokdy. Hodně bych přemýšlel jestli ho příště objednat. Domontování minimálně 40, spíš 50 tKč. Za sedačky buď rád. Ráno pouštím topení na 20 min. To už je sklo roztáté a uvnitř na mikinu, což mi stačí. Ale sedačky ještě studí, tak si je zapnu. Nebo když je venku nad 5°C používám NZT málokdy, potm se sedačky s výhřevem hodí.
    1 bod
  19. Je to podla typu auta v cene...ano,potom sa to dalej plati.
    1 bod
  20. Najlepsia vec v mojom,novom aute... Ci nahradi,ved ono ho ovela predci praveze...vyhriaty interier,zohriaty motor,moznost ovladat na dialku cez apku...na to sa ozaj vyhrev okna nechyta.
    1 bod
  21. V úplném základu před FL šlo i bez AC, ale spolu s dálkovým, lakovanými klikami, rádiem atd. to bylo v balíku za cca 10tis. nevím co koho vedlo k tomu si to nepřiplatit.
    1 bod
  22. jak říká můj kolega, dvojnásobná útrata, poloviční zábava
    1 bod
  23. 1 bod
  24. Četl jsem to v self-study dokumentu ke klimatizaci který je sice starsiho data ale princip je tam popsán, viz priloha pro zájemce..
    1 bod
  25. Tak si odpovím sám. :) Podle schémat zapojení by to měla být LED žárovka osvětlení odkládací přihrádky.. a já si říkal, že to nesvítí. Dneska si to raději sám zase zapojím.
    1 bod
  26. To se obávám, že nehrozí. Už je k dispozici Tour a velká většina aut se prodá na základě konkrétní objednávky. Takže to bude nejspíš o malém množství aut. Bylo ze strany SA deklarovano, ze u starsich modelu bude dobeh s moznosti trvaleho vypnuti. Tam, kde to homologace nebo jine predpisy budou vyzadovat uz jen metoda ála startstop. Ve finále to dopadne tak, že budu muset dělat předletovou přípravu jak s letadlem.
    1 bod
  27. Počítám že vypnut půjde, jen to bude jak StartStop, po každém nastartování se znovu aktivuje...
    1 bod
  28. Systém vedení v jízdních pruzích jsem měl možnost vyzkoušet jak ve Škodě Scala i Kamiq. Neskutečně to otravuje. Tohle vidím jako moderního zabijáka radosti z jízdy (pokud opravdu nepůjde vypnout). Potěší vyhřívané čelní sklo z kovové fólie, ale na radosti (z prvního zmiňovaného problému) nepřidá.
    1 bod
  29. Protože najezdíš mnohem víc km busem než autem [emoji2] Já mám za 8 měsíců už 20000km najeto, to to potom naskakuje rychle.
    1 bod
  30. Takový číslo jsem nikdy na tachometru neměl...
    1 bod
  31. No to já taky! 250 je můj cíl ?
    1 bod
  32. Nic nevzalo, dokud se do toho soudruzi nevrtali. [emoji6] No ale nic není stoprocentní, jinak s autem spokojen velice. Najeto asi 146tis. Těch 250 dám. [emoji6]
    1 bod
  33. Petře, nejméně spolehlivou škodu mám ale zatím mě ani jeden kilowat nezradil ? takže za mě dobrý.
    1 bod
  34. Přesně tak, první servisní prohlídka 30tis nebo 2 roky, každá další potom 30tis nebo rok.
    1 bod
  35. Vrzání je vlastnost, takže už jsem si to zvykl neřešit.
    1 bod
  36. Tak to je normální ... viz manuály servisních embasointervalů: https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/servisni-intervaly U karoqa, pokud není nastaven interval 15000/1 rok, je u proměnlivého intervalu 30000/2 roky a pak 30000/1 rok, tzn. po dvou letech je člověk stejně v servisu každý rok ... ten třetí rok je výměna brzdové kapaliny, a pak už se stejně dnešní wagen jen sejří a je nejvyšší čas jej vyměnit, než se ouplně usejří ... Oni ty intervaly jsou stejně zajímavé, u prvního yetiwagenu jsem měl 30000/2 roky, auto si řeklo o servis ve 26000 km po roce a půl a podle palubního počítače se kilometrový servis měnil. Druhý yeti měl už interval jako karoq, tedy 30000/2 a pak 30000/1 ... jen s tím rozdílem, že mě natvrdo nechal dojet do skoro 30000, resp. 2 roky, aniž by palubní PC přepočítával a měnil termín servisu podle zátěže (stejně je to tak u mého klokana ... prostě km do servisu jsou počítány do 30000, nebo 2 let, pokud to nějak nezačne zázračně v dalších měsících přepočítávat), pak si řekl o servis další rok (zmiňovaná brzdovka, no a když už tam člověk je, stejně si nechá i ten olej vyměnit). Koneckonců, jak sami embasoprodejci přiznávají, už je neživí prodej aut, ale jejich servis ...
    1 bod
  37. 1 bod
  38. Ahojte, provedeno dle popisu výše a výsledek zde. Snad to někomu časem pomůže. Fotky před a po.
    1 bod
  39. Ahoj, tak jsem tu zpět se "smutným" happyendem po dvou měsícíh boje s LED světly... Konečně se zdá světla svítí jak mají a zdá se že i nivelace funguje dobře. Po té co jsem pro třetí návštěvu zvolil jiný AS pro vyloučení systémové chyby že to "někdo seřizuje pořád špatně" a byl ochoten si u nového auta za tuto operaci zaplatit, jsem odjel večer z AS s autem které svítilo úplně nejníž od počátku a to tak že jsem na dálnici měl strach že minu výjezd kterým běžně jezdívám... Při poměření se známým co má O3 FL LED bylo zřejmé že jemu svítí světla dobře... Po třech návštěvách AS celkem fiasko a druhý den telefonát k dealerovi ať mne objedná na reklamaci světel. Nejbližší termín ale za 3 týdny :( i přesto, že jsem vylíčil že jsem s autem nebezpečný sobě i okolí a auto samozřejmě potřebuji. Mezitím sms od Škody jak jsem byl spokojen se servisem. To byla asi poslední kapka..., ale snažil jsem se jim v dotazníku objektivně ohodnotit situaci. Druhý den jako reakce jak „přežít tři týdny do reklamace“ mne napadlo zajet na STK na kontrolu a seřízení světel. Trochu koukali, co já tam s novým autem a naměřili že mi to svítí 10mm pod rysku na regloskopu. Nu nechal jsem si vypsat protokol (běžně to ale asi nedělají, měl jsem štěstí že před zavíračkou byl klid a ochota.. no neuvěřitelné! (ještě že mi tam nesebrali technickou ;-D ). Auto seštelovali jen imbusem a hurá konečně vidím do dálky a ne jen zajíce v příkopu!.. Radost ale mne přešla po tom co jsme auto zatížili kdy světla výrazně poklesla...sakra... Nové nastavení nehraje s kalibrací na diagnostice ze servisu.... Další den ráno telefonát z AS kde se jim od Škody vrátila stížnost nespokojeného zákazníka, ať přijedu, vše mi ukáži, mají vše zdokumentováno a kazím jim prý hodnocením pověst... Po té co jsem jim řekl zážitek a o protokolu z STK tak to tedy chtěli vidět... Než jsem stihl přijet do AS... telefonát, že se mi chtějí omluvit že zjistili že měli špatně nastavený regloskop! (a to věděli že už jsem to seřizoval jinde a jdu to napotřetí překontrolovat a seřídit k nim..) Po příjezdu následovala omluva že měli nastaveno na -2% namísto -1%. Tentokrát jsem byl i u seřízení, zkoušeli jsme i funkci nivelaci při zatížení kufru a několikrát se omluvili. Zatím jsem stihl jen krátkou testovací jízdu sám a naložen, ale konečně jsem spokojen a vidím z auta dobře. Vědět ale dopředu co mne čeká tak si radši vystačím s OSRAM Nightbraker silber za 400,- a ušetřím 20tis a své nervy... Rád bych věřil že jen blbou souhrou náhod jsem dosálhl normálního stavu po 4x návštěvě AS ve dvou různých AS největších v kraji, 1x návštěvě STK, mnoho hodin porovnávání s jinými auty, čtením fóra, dokumentování jízd kamerou... atd. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale snad někomu něco z toho pomůže... Kdyby jen třeba si dojet za 100,- na počkání zkontrolovat světla na STK...
    1 bod
  40. to sú domací, fšici ostatní už jsou přespolní anebo Pražáci
    1 bod
  41. @Pawouk vzhledem k tomu, že to máš vždycky nejdál a paradoxně jsi na sraze byl víckrát než někteří místní, troufnul bych si říct i to slovo pravidelně?
    1 bod
  42. Jeden postreh ohladom appky Carly for VAG, diagnostika ulozenych chyb na rozdiel od Caristy ukazuje aj freeze frame.
    1 bod
  43. Ráčí bych měl Lauru na sedadle spolujezdce a při ruce ručku.
    0 bodů
  44. A její tygři? Zajímalo by mě, co všechno bude umět ovládat, protože dotykáč místo tlačítek mě irituje - například nastavení teploty. Jasně dá se použít automat a nesahat na něj, ale jde to tak napořád? AUTO klimu používám posledních 14 let v celkem čtyřech autech, ale v každém do toho pravidelně vrtám a vždy je jednodušší poslepu nahmatat kolečko nebo tlačítko než v menu nejprve najít nastavení teploty (výdechů, ECON, atd...) a pak to nastavovat. Aktivní bezpečnost jako prase, fakt - to se divím, že to v Bruselu ještě nikomu nedošlo. Asi je to tím, že ti si svoje zadky nechávají vozit a sami auto neřídili, ani nepamatují. No a USB-C, to je kapitola sama pro sebe. Počítám, že minimálně do faceliftu, ne-li do Octy V bude standardem klasické (velké) USB = na všechno bude třeba do Šáde, která v tomhle předběhla dobu, redukce a speciální kabel. Škoda... .
    0 bodů
  45. Jen si objednavejte ty čtyřkovky. Alespoň budou slevy na odprodej trojek. Pak trojku koupím ženské místo š. Rapida.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...