Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      3 980


  2. Clerfayt

    Clerfayt

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      2 932


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      9 778


  4. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 265


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.12.2019 ve všech sekcích

  1. Já se domnívám, že kdyby jí to udělali pořádně, tak ležela unavená a spokojená v kajutě a nebrečela v OSN a Trumpovi na rameni ?
    3 body
  2. My máme co povídat o růžovém světě... Vždyť jsme už zkazili dětství Grétě
    3 body
  3. Nic proti tomu. Můj názor je takový, že k nabíjení autobaterie je alternátor a provozovatel by si toho neměl všímat, protože není otrok auta. Na co tedy ten altík v autě máš? Vybral sis řešení nejvíc na palici. To bych raději odpojil ten kablík. Zmákneš to doma za 5 minut. Neboj, autu je to fuk. Je to jen stroj, neurazí se. A časem si u někoho nech rekuperaci potlačit a máš bez starostí. Co je na tom divného? Nediv se, že lidi považují Tvé řešení za divné, fakt je nepochopitelné.
    2 body
  4. Bez podrobností, které nikdo neznáme, nelze vůbec nic usuzovat.
    2 body
  5. Tak to jediný jí omlouvá. ?
    2 body
  6. Ono je to prý jinak. To jsem nevěděl. Do Ameriky s ní plul i otec. Tak jí hlídal, ona byla kvůli tomu naštvaná. Nedivme se, že pak dělala v OSN bordel.
    2 body
  7. My ne, to námořníci. Gréta se plavila na plachetnici přes oceán. A co asi udělají námořníci ženské na palubě? Ale třeba se jí plavba líbila. Koneckonců teď zase plula plachetnicí do Portugalska, či kam.....
    2 body
  8. @Clerfayt Máš naprostou pravdu, ale když budou chtít, tak ji stejně překroutí. Holt dneska se ustupuje hlavně těm, kteří nejvíc řvou a "brečí". Jsem zvědavej, jakej bude svět, až budou slušný a pracovitý lidi v menšině. To už nebude mít kdo tvořit hodnoty a budou jen vyžírky, co se nakonec navzájem pobijou.
    2 body
  9. Klucí právě za ty rasisty a xenofoby nás můžou popotahovat. A vlastně mám jiný názor. My, nejsme žádní rasisti, nikdo z nás tady. Češi obecně vycházejí z nějaké zkušenosti, byť třeba zprostředkované. Prostě tyhle dělají bordel, tak jsou pro mě bordeláři. Támhleti ve Francii vražděj, takže se jich bojím a nechci si je pustit do republiky. To není rasismus, ale reakce na zkušenost a přirozená ochrana. Jsem přesvědčený, že když se nějaká rasa nebo národ chová slušně, paušálně řeknu, Češi s ní mít problém nebudou! Např. Mě vůbec nevadí Vietnamci, Japonci.... přoč by měli? Proč bych je měl odsuzovat kvůli rase, že vypadají jinak? Ať si třeba Američani vzpomenou, jak vyhladili indiány. Jak portugalci a Španělé plenili jižní Ameriku.... Angláni to samý. Němci posílali lidi do transportů? Švédi sem na nás dělali nájezdy jak na dobytek. A nás si ti samý, co páchali jednu genocidu za druhou dovolují označovat za rasisty a xenofoby? A mi jim to uvěříme? Takže žádní rasisti ani xenofobové. Jen zcela přirozeně nemáme rádi ty, se krerými je secsakramensky špatná zkušenost.
    2 body
  10. Já si konektor vypínám, kromě zimních měsíců, kdy mám puštěné sedačky. Protože při vyplém konektoru mi to nabíjí na 13.9-14.2, kdežto při zaplém výhřevu sedačky (a nerozpojeném konoktoru, tedy nabíjecí jednotka je v provozu) mi to nabíjí 14.7. Při stání vozidla za 1 den naměřím na baterii 12.4V, baterie je AGM a Octavii mám s datem 5/2019 (neskáče ani neskákala před přehrátím sw). Bez vyplého konektoru, to auto běžně jezdilo na 12.6 s rekuperací přes 15V - na to jsem se nemohl dívat, zvlášť u nového auta a baterie typu AGM (těch 15V ji nevadí, ale má ráda vyšší napětí naprázdno než 12.4). Auto se dobíjelo přes noc nabíječkou max. za dob Škoda 120 dle mého.
    1 bod
  11. Kuwa, nèjak se ten můj Rolss začíná sypat. Problémy s chladícím okruhem a teď asi zámek LZ dveří. O vrzání DCC a středového tunelu nemluvě. Ale co, má to 50tis a je čas objednat nové... [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  12. V kazdej firme sa najdu podobne individua. Dolezite je, ci sa s nimi dokaze firma vysporiadat....
    1 bod
  13. - Já snad udržovací nabíječku nekomu vnucuji ? Ale no tak :-) - Já mám odlišný přístup a taky vkládám hodnoty. O tom to fórum je - Kdyby jsi četl co jsem psal, věděl by jsi, že to není jasné. Není to nabíječka, která nacpe baterku na 100%. Je nastavená, aby to ani nemohla udělat. Jen přizvedne napětí. Konstantním napětím 13,1 V se accu nemůže nabít. Normální nabíjecí fáze jsou cca s napětím 13,8 - 14,4V. Jde o to, aby nepadal na nízké napěťové úrovně a do sulfatace. - nějaký volant v této sekci je OT Parkuji v garáži, kabel mám vedle dveří řidiče, jeho zasunutí do zásuvky autozapalovače před zamknutím aute zabere max 5 sekund. Problem solved. Ale klidně v autě rozpojujte kabelové svazky, je to každého věc :-)
    1 bod
  14. Dříve bych osobně neměnil, hodnota je s větší či menší přesností vypočítávána a je tedy pravděpodobné, že filtr ještě nebude zdaleka ucpán, takže může klidně najezdit třeba i jednou tolik... PS. Stačí napsat do jednoho vlákna ;)
    1 bod
  15. Rozměry náprav jsou jistě zajímavé. No já naštěstí většinou jezdím v autě, takže mě spíš zajímají rozměry interiéru, maximálně celkové vnější rozměry. Tedy pro mě jsou důležité rozměry Šířka vpředu max/min Nové Clio: 138/121 cm Fabia: 141/127 cm Swift: 142/126 cm Rio: 147/128 cm To že v Swiftu, nebo v Novém Cliu si dám za sebe nesednu, to už je podružné (ono ani v FIII to není nic extra, ale aspoň se tam vejdu a dá se nějakých 100km vydržet...) A jízdní vlastnosti taky nejsou o rozměrech náprav... Nicméně ano, to ví snad všichni, že Fabia používá dnes již relativně malou platformu PQ26, ale i přes to to místo uvnitř není žádná tragédie.
    1 bod
  16. to nemusíš mít rád koho chceš, stejně nás hned převálcují jako kus hovna.... jsme prostě malý a ještě před 30 lety napadlo rozděli čsfr....
    1 bod
  17. To je docela schizofrenní volba … k Monte Carlu by jednoznačně šel 1.5 TSI, na druhou stranu, pokud bude používáno jen na ježdění kolem komína, jednoznačně litr. Sám už bych koncernový 1.5 TSI do new wagenu nechtěl, takže pokud bych stál před volbou koupě embéčka, jedině litr (pokud bych jezdil jen 25 km k soustruhu), nebo bych přestal lít naftu do kamen a lil bych ji do auta (pokud bych jezdil dále, nebo častěji dálnice) ...
    1 bod
  18. Má být prý doživotní. Ale SM jí doporučuje měnit s rozvody. Doporučuje BASF, někde ve vlákně je odkaz.
    1 bod
  19. Máš pravdu to ta převodovka MQ100 musí umět z neutrálu zařadit 5-ku (stejně jako všechny jiné převodovky). To tzv. plachtění stále běžně používá většina starších řidičů, nevím proč by neměli a nemohli. Tohle konstrukce motoru a převodovky musí zvládnout, jinak patří do kombajnu a né do auta. Běžně v mém 1.0 Mpi tak kolem 90 km/hod pod kopcem z Olomouce při vjezdu do Přerova řadím z neutrálu na 5-ku a vše v pohodě. Z větší rychlosti jsem to zatím nepotřeboval. Pokud to ta převodovka z principu nebude umět, tak je to projekční šunt a Škodovka to neměla do výroby dávat. Ale spíše se mi to jeví jako nějaká provozní závada. Každopádně reklamuj v záruce a ozvi se, jak jsi dopadl.
    1 bod
  20. Ten motor ma maximalku 170km/h, to je asi 5-6tis. ot., cervene pole, nedivim se ze se pri trvale 190 neco ozvalo.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...