Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 750


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 023


  3. Vytlacil

    Vytlacil

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 207


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 675


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 9.12.2019 ve všech sekcích

  1. V některých manuálech Škoda uvádí: Oktanové číslo Používejte benzin s oktanovým číslem předepsaným pro Váš vůz. Benzin s vyšším oktanovým číslem, než je předepsaný, je možné používat bez omezení.
    2 body
  2. Zrovna motor je velkým překvapením. Oproti stejné kubatuře v Octavii jede velmi podobně a v Itálii do hor překvapivě šplhal jak kamzík. Superb má sice navíc už jenom 3kW, ale jsou tam a má i šestku. Rozdíl v hmotnosti mám zvážen na zhruba 180 kg. Rozdíl v dynamice je cítit reálně až ve vyšších rychlostech např. pokud na dálnici někdo zbrzdí provoz a následně se má auto vrátit k původní rychlosti . Motor má i "svou hlavu" - není to za normálních okolností udušené, ale zbrkle cihla na podlahu nic neřeší. Prostě má své využitelné otáčky a hotovo. Suma sumárum v Octavii se tomu motoru nikdo nediví, v Superbu je to pro normálního řidiče bezproblémový motor. Jan R. - ano, jsou to taxikářská auta a bylo jich snad okolo deseti.
    2 body
  3. A pamatuje na ten fór, jak budeme mít i záchod online napojenej do Bruselu?[emoji12]
    1 bod
  4. Dovolim si prispet se svou troskou do mlyna. Pred chvili mi prisla do mailu tato veskrze pozitivni zprava: "Vážený zákazníku, neustále pracujeme na vylepšení stávajícího ekosystému ŠKODA Connect, abychom vám přinesli vice pohodlí, bezpečí a ochrany. Na základě vaší zpětné vazby byly integrované následující změny: Upozornění služby Oznámení rychlosti a opuštění oblasti lze nyní spravovat v aplikaci ŠKODA Connect Službu Nezávislé topení online a Odemykání a zamykaní vozu lze ovládat výhradně pomoci aplikace ŠKODA Connect Poslední parkovací poloha je znovu zahrnutá do služby Plánovač tras Věříme, že změny a nový vzhled portálu budou zvyšovat atraktivitu a uživatelský komfort. Děkujeme, že využíváte služby ŠKODA Connect. Váš tým ŠKODA Connect" Jako bez debat super zprava. Diky za ni tymu Skoda Connect. Jedinej problem je, ze jsem Skoda Connect nikdy nevyuzival, nemel, ani jsem se do neho nehlasil.... Jako to mi hlava nebere. Nejen, kdyz si ctu, co s tim maji uzivatele za problemy, ale ze kontaktuji i nekoho, kdo s tim nikdy nic nemel spolecneho... To je fakt mazec co tam predvadi... :-)
    1 bod
  5. @zwantak si odmysli ten olej, geo a myti... taky brzdovku jsem jeste menit nemusel, az na jare.. a jses na tech 3-4tis ne kazdy mame cas a chut hrabat se v aute nekde pred barakem (mozna, kdybych mel garaz) nebo shanet nekoho, kdo mi to udela za flasku... btw. tlumice mi rozmluvili ;-)
    1 bod
  6. Podle mě to nemůže dávat ekonomicky žádný smysl. To už je přece jednodušší koupit nové auto.
    1 bod
  7. To jsou Superby z AutoPodbaba, neodebrané taxikářské vozy. Před měsícem 2 kusy prodávali AAA, proto tak divná konfigurace.
    1 bod
  8. Díky chlapi, super pokec a Beovi dík za odvoz. [emoji6] Pár lidí se v pohodě omluvilo, jen Sabiza se na nás vysral. [emoji6] Neunesl by tíhu názorů euroskeptiků a bál se zaparkovat ten svůj rezavej vagón vedle našich zanovních slepic. [emoji38]
    1 bod
  9. Všelijaký odvlhčovače jsou hloupost, je potřeba řešit příčinu a ne důsledek. Doma si vyměň pylový filtr ale s ostatním je potřeba zajet na dílnu za mechošem co tomu rozumí. Může to být klidně porucha na klapce vnitřní cirkulace vzduchu. Když nastoupí více lidí tak je to mlžení razantnější?
    1 bod
  10. Nejde mně na rozum, proč si má zákazník u nového vozu platit seřízení světel a ještě navíc, když tato situace trvá už od ledna 2017 dodnes.
    1 bod
  11. Budou velmi rádi, že je chceš proškolit:-)
    1 bod
  12. Já jen doplním, že lze i na vozidlo s nezávislým topením... Mám to tam a žádný problém není
    1 bod
  13. DSG Superb3 FL: DQ200 1.6 TDI DQ381 2.0TDI 110+140kW DQ400 iV (Hybrid) 1.4TSI DQ500 se dává jen do motoru BiTDI 176kW u MQB tedy jak Kodiaq, Tiguan, tak Passat a není důvod, aby to měl Sup jinak a jelikož v Supu není 176kW tak je logické, že není ani DQ500
    1 bod
  14. Martin_TDi: a co znamená pojem "velký krouťák od nízkých otáček". K čemu to vlastně je? Ne jasně - dělám si legraci. Ale praktické využití mi uniká. Spíš by mě orientačně zajímalo zrychlení 0-100. Vyjdu-li z oficiálně uváděných hodnot (od ledna 2018), tak se to má následovně (všechno předokolky manuál): 1.4TSI 110kw - 8,6 1.8TSI 132kw - 8.0 2.0TDI 110kw - 9.1 2.0TDI 140kw - 8.4 Osobně bych do 1.8TSI nešel, přidaná hodnota versus cena a spotřeba se dle mého nerentuje. Takže jestli apriori nevylučuješ benzín, tak mohu-li radit, tak si vyzkoušej 1.4TSI - třeba tě překvapí :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...