Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      32 731


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      4 636


  3. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 751


  4. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 265


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.12.2019 ve všech sekcích

  1. To už funguje. Jinak si nedovedu vysvětlit, kde se u nich vzalo tolik pos.aných nápadů ??
    3 body
  2. Zdravim, som tu novy a chcel by som sa podelit o moj problem ktory som dnes konecne vyriesil. Vlastnim skodu fabia 2003 1.4 mpi riadenie koyo,posledne 4 mesiace som riesil nasledovny problem-zavada sa vzdy vyskytovala len pri nízkych otackach pri parkovani,niekedy stacilo pri nastartovamom aute zapnut svetla a hla problem bol na svete.Rozsvietila sa kontrolka servoriadenia zacalo stahovat nenormalne elektrinu na svetlach motor zacal kolisat budiky sa znulovali a aj radio,a po rpi tom este aj cvakalo relatko za palubnou doskou.Na vagu som pozeral chyby a na servo jednotke bola chyba svorka 30 slaby signal a v centrálnej jed. bola ulozena bateria nizke napetie.Samozrejme kabelaz vo zvezku uz mam vyriesenu a vyvesenu.Nakoniec som pomenil vela veci ako je servo ,alternator a nakoniec aj baterku.Ale po 2 tyzdnoch jazdenia zase ten isty problem.Tak uz som popozeral aj relatka a dnes mi to nedalo tak som vytiahol baterku a pozeral som ukostrenie pod baterkou a ako tak pozeram ako idu hrube a 2 tenke kabliky do husieho krku dole pri baterke a nasiel som predrany ten tenky kablik az bol zeleny zlomeny vo vnutri.A problem vsetkeho bol ten kablik ktory isiel od poistky na baterke ktory ako inak napajal centralnu jednotku. Snad to niekomu pomoze niekedy :) zdar !
    2 body
  3. Ne ve škodovce, ve VW. Napřed mě vyslýchala, jaké mám auto. Říkám jí, že to je snad jedno, že jde o motor CZDA. Ona pořád co je to za auto, že chce VIN. Já na to, že dělá jako by svíčky byly na příděl, že mám OIII. Načež mě poslala do řiti, resp vedle do Škodovky. Načeš já, že jsem tam byl a mají tam Boše a já chci NGK. Teprve pak se uráčela zadat kód motoru do stroje. Načež měli taky jen Bošácký. Tak jsem jí požádal, ať se mrkne jaké mají svíčky třeba pro motor CYVB. Ona že tady k tomu má NGK. Říkám. Fajn, tak mi dejte 4. Byla to fuška.
    2 body
  4. A pamatuje na ten fór, jak budeme mít i záchod online napojenej do Bruselu?[emoji12]
    2 body
  5. Cau vse dulezite najdes zde: https://uloz.to/file/vnqTZoja/dilenska-prirucka-superb-i-zip
    1 bod
  6. Mám obavy že nám to každému svítí jinak. Koncem týdne nafotím světla při stání proti zdi. Já jsem zatím po seřízení spokojen, ale uvidí se, až bude třeba auto víc zatíženo, tam jsem byl nejvíc zklamán před seřízením.
    1 bod
  7. Já mám O2 1.6 BSE. Leju do něj Total Quartz LL 5W-30. Těch pár kaček navíc oproti 5W-40 klidně přidám za mnohem lepší vlastnosti tření. Výměna vždy po 10 až 15 tis km. 15tis nebo 1rok je pro mě maximální hranice. Záleží taky na stylu jízdy. Když vim že sem s tím jezdil delší trasy klidnou jízdou, klidně to nechám dojet až k 13 max 15 tis km, když vim že se s tim jezdilo hodně město, tak měnim za 10 tis a klidně i dříve. Kdo maže ten jede. A každej kdo tvrdí, že mění po 20 a více je magor. Důležitý je styl jízdy a doba. Pozor - nelejte do svých aut žádný zkurvený průplachy. Pokud průplach tak olejem o stejné kvalitě. Nechat v autě 500km a znovu vyměnit. To je správný průplach. Nelejte do olejové vany žadný sračky, který tam nepatří. Nelejte tam žádný zlepšovače oleje, jsou to jenom kokotiny. Potvrzeno přímo z vývojového oddělení motorů škoda. Nejnutnější je dát si pozor na pančované oleje a kupovat jen u osvědčených prodejců, kteří berou z oficiální distribuce. Tady je jeden borec, kterej dělá testy olejů. Total z něj vyšel pro moje auto nejlépe, přitom tak jednoduchý test : https://www.youtube.com/watch?v=I-2bMQXhRf0
    1 bod
  8. Ach jo, pišu to tady pořád do kola. Chápu, že každý není milionář. Pokud nemáš diagnostické přístroje na každou součást a nebo nevíš jak jednotlivé díly na tvém voze fungují, abys je mohl změřit jinak než speciálním diagnostickým nástrojem, tak musíš jít metodou pokus omyl a měnit díly od nejlevnějšího k nejdražšímu. Pokud to tím není, tak ho vyčistíš a máš náhradní. Jinak to nejde. Autorizovanej servis ti v tomto většinou nepomůže, pač tam dělaj jelita po učňáku. To bys musel mít štěstí, aby se tvoje auto dostalo právě k nejzkušenějšímu a nebo prostě znát nějakýho zkušenýho borce. Nicméně základem toho, že začneš měnit díly je alespoň nějaká dedukce problému - dedukce na tvym autě, nikoliv ze zkušeností nás tady. Proto musíš mít nastudováno jak se chovají jednotlivé součásti tvého vozu, od řidící jednotky, přes různá čidla, sání, vstřikování až po měření baterie. Jak tohle nedáš, tak bude platit murphyho zákon, že vyměníš všechny díly a bude to úplně jinde a ty budeš akorát nasranej a o nás si budeš myslet, že jsme tlachalové na foru, ze tomu nerozumime.
    1 bod
  9. Podle mě rozdíl není. Doma jsem si všiml, že malá krabička od svíčky nese malým písmem též označení PZKER7B8EGS.
    1 bod
  10. € 3,29 17%OFF | 12pcs/Set Auto Refit Car Companion Disassembled Tools Car DVD Player Trim Panel Dashboard Modified Free Shipping https://s.click.aliexpress.com/e/CPxtgleg
    1 bod
  11. Taky jsem Čech a kombi bych si koupil jenom nerad a náhodou, nebo z donucení. Proč by měli rozumní lidé kupovat kombi?
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Výměnu svíček mám za sebou. Dával jsem svíčky Bosch 04e 905 612c, které předepisuje výrobce dle ETKy. (z výroby tam byly také svíčky Bosch a všechny svíčky byly zarovnané proti výfukovému ventilu, jak když střelí) U dvou se mi povedlo je dotáhnout tak, aby seděly přesně proti výfukovému ventilu, ale musel jsem tam dát 23Nm. U dvou to nešlo ani náhodou. Zkoušel jsem je různě prohodit, ale prostě ne. Takže 2 svíčky jsou pootočené cca o 90 stupňů. Pak bych ještě dodal, že i těch 22Nm uváděných Škodovkou je otázkou, protože i na krabičce od svíček je uvedeno 23Nm. Také jsem dle přípisu Škodovky namazal hrdlo cívky speciální žáruvzdornou vazelínou. Jinak mi šla vyndat zcela bez problémů, jenom jsem jí táhnul kolmo vzhůru. Ptal jsem se ve 5 servisech a když to shrnu, tak mi vyšlo toto: jednak se vůbec nezdržují nějakým natočením svíčky, o tom přípisu Škodovky vůbec nevědí, utahují klidně i na 24Nm a v jednom servise mi dokonce řekli, že to dotahují na cit rukou. Jenom jeden servis mi tvrdil, že o tom ví a že to tak dělá. Tipuji, že takto jezdí po servise spousta aut, která ty svíčky mají jinak natočené a i utažené na víc, než 22Nm a patrně řidiči žádné závady nehlásí. Zajímavý postřeh k tématu je ještě zde: https://forum.skodahome.cz/topic/140998-zapalovací-svíčky-výměna/?do=findComment&comment=2418677
    1 bod
  14. Tak jsem konečně svůj čínský difuzor také trochu lépe vyfotil i na umytém autě ?
    1 bod
  15. Mají to dobře, je to pohled zhora, kostřící oblouček je dozadu (směrem k řidiči), kde je výfuk. obr.1, ale na obr. 3 je to naopak, v každém případě větší teplota je na výfuku, kde musí být více materiálu (kostřící oblouček). Co se týče utahování, mám takový hobby momenťák, ale nastavil jsem 22 Nm, svíčku povolil a utáhnul na cvaknutí a byla ve stejné pozici jako před povolením.Myslím, že těsnit bude svíčka dobře, těsnící kroužek je z mědi a při tom jemném závitu je utažení 22 Nm celkem dost. Jinak to video není moje, ale někoho, kdo chodí tady na forum, nevím kdo to je, našel jsem to na youtube.
    1 bod
  16. Sice Golf, ale postup je stejny.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...