Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      9 501


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      9 778


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 126


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      32 731


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.12.2019 ve všech sekcích

  1. Aaaaa Clinta ceka reklamacicka. [emoji23] Ted z toho ma Ameriku, co umi jezdit jen rovne. [emoji23]
    2 body
  2. OT: Perlička jednoho kolegy ředitele, kterého znám: Nemůže se dočkat, až se zavede technologie autonomní jízdy i do běžných automobilů tak, aby každý z jeho zaměstnanců neztrácel čas neproduktivním řízením, čas mohou věnovat práci. Když jsem se s ním bavil a říkal, že řada z nás ráda řídí, ohradil se, že to jsou kecy a že jednou budeme známi jako generace, která ztrácela roky života zbytečným a neproduktivním řízením. Bohužel právě pro podobné lidi podobné ptákoviny vznikají na úkor nás ostatních..
    2 body
  3. Vyřešeno - volná pružinka brzdové destičky.
    2 body
  4. Vše co se týká nově montovaných filtrů pevných částic pro benzínové přímovstřikové motory. Tady je na úvod velmi zajímavý článek s vysvětlením rozdílů mezi DPF a GPF. GPF - částicový filtr pro zážehové motory
    1 bod
  5. Nejsi si jediný komu se to děje ? mě na originálním podvozku a pouze na zimních pneu. Už na novém autě.
    1 bod
  6. Nadře? Vždyť žádný sníh nepadal a tak má pometlo pořád zaprášený ve skladu.
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Jsem se na něj byl dnes podívat. Sklo jsou opravdu drátky: Co zaujalo, tak u předních kol přibyli v podbězích výdechy pro obtékání vzduchu Zrcátka mají blinkr protažený stejně jako větší modely až do okraje, zadní kola dostala podběhy Zajímavé jsou doporučené tlaky stejné pro prázdné i plně naložené auto: A v kufru kabely (místo pro rezervu zachováno, ale v autě jen lepící sada)
    1 bod
  9. Normální jev - holt aerodynamika je tady záludná. Nic dále nereklamuj, nic totiž nevyreklamuješ. Pokud ti to někde profukuje, obvykle se to odstraňuje přitažením dveří na zámku.
    1 bod
  10. Jak dlouho máš řidičák? Nebo u vás nikdy nebyla mlha? Skoro všechna auta za posledních minimálně dvacet let mají v EU jen jednu zadní mlhovku, řešíš totální kraviny. Je to požadavek příslušné EHK/ES normy/předpisu etc - nikde není povinnost mít dvě. Tečka. Žádné další litanie o mlhovkách a jiných podobných nesmyslech tady nebudou. S tím jdi někam do hospody - není to žádný technický problém ani závada! Když už se to téma tak jmenuje, bude se nadále dodržovat jeho zadání!
    1 bod
  11. Patrik1971- Pokud by jsi s OIII fc s LED světly jezdil často a v různém zatížení v noci, nejspíš bys to taky řešil. No on ani Superb za ty prachy není nic moc co se týče kvality a dokonalosti. Navíc světla jsou o dost důležitější téma než nějaké odpadávající lišty, loupající se řadící páky, zamrzající infotainment a co já vím co všechno. A jen tak mimochodem, od čeho tu asi fórum je ? Aby si někdo mohl honit triko ?
    1 bod
  12. A kde jinde než ve fabrice ho jako měli vyrobit?
    1 bod
  13. Dnes jsem v Českých Budějovicích zašel na náměstí na punč. V tom šeru stála taková Audina, ale na kufru bylo napsáno ŠKODA ?... No byl nějaký ten punč a už trochu tma, ale obešel jsem ji a musím uznat, že je to na živo velmi velmi povedené. ?
    1 bod
  14. Myslím si, že se z toho dělá velká aféra a opravdu nevím , kde to Škodovka a proč vyštrachala to poziciování elektrod. Hlavní je podle mne, nepřetáhnout utahovací moment, to je úplně to zásadní a rozhodující. U zapalovacích svíček s kuželovou dosedací plochou bez těsnícího kroužku je to důležité pro přenos tepla ze svíčky do materiálu hlavy válce, tady nedotažení i přílišné utažení vadí. A u svíčky s tím těsnícím kroužkem nevadí ani lehce menší dotáhnutí oproti předepsanému momentu, proto zkušení automechanici si to dovolí utahovat tzv. na cit . Větší dotažení vadí vždy, viz. např: https://www.brisk.cz/technicke-informace/zapalovaci-svicky/servis/spravna-instalace-zapalovacich-svicek/zavady-pri-instalaci
    1 bod
  15. Taky si myslím, že když už vymysleli takovou pitomost, měli se na manuální klimu vykašlat. Když se podívám do ceníku 308, tak ji nemá. Nakonec snad bude mít ergonomičtější interiér než VW, to je paradox.
    1 bod
  16. Manualni klimatizace je natolik hruzna sama o sobe, ze uz to horsi byt ani nemuze. Je to jako vybirat si mezi smrti udusenim nebo utopenim. Spis me udivuje, ze se jim stale vyplaci vyrabet manual, ktery ma z technickeho hlediska minimum rozdilu a rozdil je snad jenom v absenci senzoru teplot a par dalsich drobnosti.
    1 bod
  17. No tak než se hrabat v manuální klimačce v takovém infotainmentu, to už se radši půjdu někam oběsit - děs.. [emoji33]
    1 bod
  18. [mention=117348]Radius_001[/mention] Vysvětlíš mi Radiusi, co je na mém příspěvku špatného? Přestaň své auto každý den nabíjet, jezdi a hoď tu za mesíc hodnoty ze své baterie. Pak se můžeš přidat do naší “soutěže” o vybité baterie :-)). Neurážej se a nedislajkuj. Pokud ti ale připadá normální dávat auto každý den na nabíječku, nemám námitek. V tom případě ale nereaguj, jelikož vypovídající hodnota je 0.
    1 bod
  19. Tak ty klokany čipněte a máte po problémech a ještě se sníží spotřeba.
    -1 bodů
  20. -1 bodů
  21. Je sranda sledovat tuto vasu temu,ako riesite neustale dokola to iste....ze auto,nalozene,zatazene,nezatazene,nadrz natankovana,gumy nafukane,nenafukane,rovna podlaha,kriva a podobne nezmysli...... Toto som nezazil nielen ze u ziadnej Skodovky,ale ani u ziadneho ineho auta,ze by niekto kvoli svetlam sledoval a bol povinny dodrzat tolkoto dalsich podmienok a parametrov.... U ineho auta sadnem,idem a neriesim..... Tu ide uz fakt asi o to,ze tie svetla su v Octave po FL v led prevedeni tak odflaknute,ze ich podla mna nikdy idealne nenastavite,takze tato tema tu bude ako tak vidim uplne nesmrtelna a naveky. Alebo to tu iba par jedincov prehnane riesi a je niekto,komu priamo z fabriky tie vsetla za kazdych okolnosti funguju korektne bez akehokolvek cirkusu okolo?
    -1 bodů
  22. Ahoj, tento motor toho vydrží hodně, ale je to přímý vstřik a nevíš jak s ním předešlý majitel zacházel. Navíc Rapid nemá zrovna odolné díly podvozku a některé dětské nemoci se nikdy nevyřešíly(kompresor klimy, různá vrzání atd.). Proto bych všemi deseti i dvaceti doporučil Golf VI s nesmetelnými motory 1.4 MPI nebo 1.6 MPI - nebude litovat, protože dobře snášejí krátké trasy, netrpí problémem s rozjedy a zpozděnou odezvou plynu a ohledně podvozku, klimatizace i dalších dílů je o třídu frotelnějším vozem :-) A málem bych zapoměl, Rapid má podprůměrný rejd, takže po městě toho moc jako malé auto nepředvede. Jinak ve městě se Ti bude nejlépe jezdit s kratším SUV, vzal bych Suzuki Vitara s nezničitelným 1.6 VVT :-)
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...