Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      14

    • Počet příspěvků

      9 778


  2. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      4 161


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 100


  4. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      16 913


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 7.1.2020 ve všech sekcích

  1. Počkejte, až vyjede ta Active, čekám 16 s poklicemi, jednobarevný interier, volant bez multifunkce, bez Kessy, světla H7, vzadu švihadla ...
    2 body
  2. Nevim kde bys u holandaku nasel taky horskou chatu. Doma je doma. U nich maji nejvyssi horu 20m.n.m. [emoji23]
    2 body
  3. Motorku vole, lepsi jak mas ty.
    2 body
  4. Odskok zakladu za 456 tis. je podezrely. Pokud je priplatek za silnejsi TSI, Ambition a combi dohromady 180 tis., tak neco z toho bude velmi drahe. Priplatek za karoserii necekam vyssi nez 40 tis. Za 1.5TSI (momentalne pri mirne mensim vykonovem rozdilu ani ne 50 tis.) a Ambition (nyni 60 tis.) zbyva cca 140 tis. Pritom vybava Ambitionu je celkem normalni, neni moc velky rostor k orezavani. Uvidime, zrejme snaha nabidnout v zakladu alternativu ke Scale.
    1 bod
  5. A když to dá na kinderkárku bude z ní big truck kinder RAM.[emoji12]
    1 bod
  6. jo budou.. furt to ma roztec 5x112... jenom stačí na jinej model koupit jinou gumu
    1 bod
  7. Taky mám dojem, že nás jen hezky namlsali fotkami povedených detailů interiéru, které pocitově dodaly autu hodnotný výraz, no v reálu každou další fotkou a poznatkem nabývám většího a většího přesvědčení, že půjde zase jen o drahou naleštěnou bídu.. [emoji20]
    1 bod
  8. Z fotky těžko soudit, ale po tom, jak osekali výplně dveří na O3(O3FL), jsem čekal větší “sebereflexi” v použití kvalitnějších materiálů. Zase taková změna a pocit “prémiovosti” oproti kritizované O3 mně to nepříjde.
    1 bod
  9. Zlatá OII FL... :-(
    1 bod
  10. Ale kdeže... koupil si rozvrzanou oktávku v ceně Passata.
    1 bod
  11. co to máš za krám :-D dyt si měl passata ne?
    1 bod
  12. Na tohle se těším asi nejvíc 14 dní každý den vykopat auto ?
    1 bod
  13. Asi bude lepsie ak to niekomu zveris. Teoreticky by mohla stacit diagnostika a bude hlasit preruseny obvod alebo skrat. Ak je v zaruke, servis
    1 bod
  14. Tak to tu pomalu ožívá ,já jsem už od 27 v zápřahu a novej rok strávený v práci takže vám závidím ale už jen týden a pak přesun na horskou chatu ?
    1 bod
  15. Petr má doma konečně pořádný stroj s motorem, co předejde i Rapida. [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  16. Tak v pátek sklo vyměněno v Autosklo Auto Jarov - zatím jsem nezaregistroval žádný problém, sklo originál akustické co bylo od AGC, práce i přístup perfektní, cena 5500,- takže jsem neplatil nic, vše pokryla pojistka.
    1 bod
  17. Pár postřehů z krátké prohlídky nové O IV. Ty 17" kola Rotare jsou naživo u té černé barvy docela zoufalé, to ty Pulsary vypadají líp. U O IV bude asi hodně záležet na výběru velikosti a designu kol. 16" tedy budou nejspíš hodně smutné na pohled. Čekal jsem podle fotek wow efekt, ale černá mě tedy naživo hlavně při pohledu zepředu neoslovila, a vlastně ani ta modrá a stříbrná z fotek co jsou v příspěvku výše. Zezadu je combi posunem vpřed. LED Matrix, no v podzemních garážích vypadají při pohledu na protilehlou zeď, že by mohly svítit pěkně. Tablet uprostřed palubní desky... No na pohled pěkný, ale za jízdy to nebude s ovládáním čehokoliv asi taková radost. Klíček k autu, designově hezký, hladký, ale až udělá bác na zem, či bude poškrábaný.. Vnitřní ambientní led osvětlení za mě lepší než v OIII, pásek je schovaný a neoslňuje. Dvouramený volant s otočnými ovladači - neurazí, oproti tříramenému není nějak zvlášť ošklivý. Použité materiály, no dveře nic moc, palubní deska je lepší. Ovládání světel tlačítky, lepší mi připadá otočný ovladač, ale asi půjde o zvyk. No celkově mě po dnešní prohlídce OIV neurazila, ale ani nenadchla.
    1 bod
  18. Kodiaq - bazar.pdf
    1 bod
  19. Mam automat a dvouvalcovy rezim poznam jen podle hlasky na displeji. Pripada mi to, ze s najetymi kilometry se dvouvalcovy rezim spina casteji. A podtaceni motoru? Nevim, nepripada mi to nijak extremni. Navic, pokud by to nekomu vadilo, tak staci "drbnout" do volice rychlosti, prepnout na "sport" a zadne podtaceni se nekona.
    1 bod
  20. Ahoj Zdenku, chapem, ale práve preto som meral cestu oboma smermi. To co jazdím v AT je viac kopcovity terén ako SVK takže laicky mi to vychádza na ten povrch.
    1 bod
  21. Jo, ja v aute ridim, nepotrebuju v nem telefonovat ani se pripojovat k wifi. Telefon umi usb, to staci. Kdyz mi nekdo vola, tak pocka nez dojedu nebo si nekde zastavim a vyridim to v klidu. Od auta 21.stoleti ocekavam, ze mi bude pomahat/ulehcovat/zprijemnovat rizeni jako takove, ne suplovat kancelar, diskoteku nebo kino.
    1 bod
  22. @TomBRQ Foto z Fabie se Swing+ (auto wirera) https://wirer.sk/wp-content/gallery/f3_swing-plus-871h/009.jpg
    1 bod
  23. @Octavka, stejně jako @mirecekdrah, taky by mě zajímalo, jestli se ti podařilo SmartLink na Swingu odblokovat tak aby ti fungovalo Android Auto bez toho aniž by si jej měl aktivní z výroby nebo sis ho nechal dodatečně aktivovat v autorizáku? A ještě by mě zajímalo, jak se dá povolit/aktivovat ten mód servisu co je vidět na tvých fotkách infotainmentu? Je třeba něco povolit přes VAG COM? Já si ho nedávno nechal aktivovat a vyšlo mě to na 5400,-. @mirecekdrah, mimochodem, jaké vidíš verze softwaru pro Android Auto, CarPlay a MirrorLinku ve tvém SWINgu, když se podíváš do informací o systému? Zajímá mě, jestli má infotainment tyto softwarové moduly vůbec nainstalované, když nemá SmartLink aktivovaný, nebo jestli je jejich instalace právě ona klíčová součást odblokování SmartLinku. Já si bohužel jejich přítomnost a aktuální verzi před aktivací nezkontroloval, takže vidím jen to co tam mám teď (viz příloha). Předpokládám, že ty SmartLink aktivovaný ještě nemáš, co tam vidíš?
    1 bod
  24. SmartLink mi v Rapidu se Swingem (Modelový rok 2019) dodatečně aktivovali pár týdnů zpět. Stálo mě to cca 5400,- Práce - Update Softwaru byl 50 ČJ (časových jednotek) a servis za to chtěl cca 360,- včetně DPH Materiál - Smartlink MIB2 cca 5002,- včetně DPH Na 99% ty "předepsané časové jednotky" odpovídají minutám.
    1 bod
  25. Tak samozrejme, myslen smartlink, Android auto je aplikace pro mobilni telefony, to taky vim, Jde jen o to, ze jsi psal par prispevku vyse, ze se ti to pomalu dari prolomit, aby to fungovalo bez aktivace ve skodovce, no a ted davas prispevek i s fotkou, ze to funguje na Huawei. Proto ma otazka zni, jestli se ti to podarilo, nejakym zpusobem prolomit, protoze jim davat za to 5000, se mi opravdu nechce.
    1 bod
  26. Hodnota zeleného lístečeku je podle mě ovlivněna hlavně řazením než spotřebou a rychlostí. Jezdím cca o 1, 2 stupně níže než doporučuje rádce, spotřebu mám třeba i pod 5l, průměrnou rychlost klidně 80 a zelený lísteček má hodnotu třeba jen 38.
    1 bod
  27. tempomat zadanie kódu - 36 €, čas neviem, nebol som pri tom rádio (výmena a kódovanie) - 46 €, asi hodina i niečo ťažko si to preveríš, musel by ťa pustiť na dielňu, či umelo nenaťahujú čas
    1 bod
  28. PetrHravec: Kolego, slušně prosím - chce to číst i pravidla fora. Je to sice pravda, ale rekuperace neni vsemocna. Pri kratkych cestach a castych opakovanych startech napr. v prevazujicim rezimu jizd po meste, nema rekuperace v zadnem pripade sanci pokryt energeticke potreby. Rekuperace neni zadny zazrak, jen o neco chytrejsi rizeni dobijeni alternatorem.
    1 bod
  29. To jsou zase pohádky a bláboly... Elektrické olejové čerpadlo, kdes na to přišel? Když o tom nic nevíš, tak se tady alespoň neshazuj. A ten druhý expert - jak ten dálniční průměr 120 km/h při těch měřeních udržuješ? Tos jel všechny za stejných podmínek? Hustota provozu, výškové profily tras, vítr v v zádech, protivítr, zatížení auta, teplota, etc?
    -1 bodů
  30. Aha, vestavěná navigace neukazuje název cíle na značce? Ke googlím mapám mám milion výhrad, občas ukazují zmatečně směr. Ale dokážou ukázat název na ceduli a podle toho se řídím. Vlastně je to asi to jediné, čím se u navigace řídím a snažím se sledovat primárně značky. Pokud se podívám, kam mám jet a pak tam jedu, tak se mně jede nejlíp. A statisticky si nepamatuju, že bych něco přejel. To spíš zapomenu, že vlastně chcu jet jinam, než kam zrovna jedu. Ferdo, děkuji za minus místo věcné odpovědi.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...