Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. M_ike

    M_ike

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      1 491


  2. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      7 287


  3. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 741


  4. Martin Bednář

    Martin Bednář

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 247


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.1.2020 ve všech sekcích

  1. Mam dite i svetlej interier.. naprosto bez problemu se to cisti, jen to clovek vidi drive, nez na tmavem, jinak je to uplne stejne.. pokud clovek neni cune, tak svetly interier neni problem Kazdopadne ten svetlej intros je za mne mnohem hezci jak ty tmave varianty, co tu nekdo daval.
    7 bodů
  2. M_ike: také jsem se původně béžového interiéru bál a naprosto v pohodě. Ten interiér to navíc hezky oživí a jakoby posune o level výše...
    4 body
  3. 3 body
  4. Nemyslím, pokud to bude v kůži, tak vůbec žádný problém. Mám se světlými interiéry dlouhé zkušenosti, paradoxně lépe udržovatelné, než ty tmavé. Teď mám po dlouhé době tmavý v LK, a dost mě to s.re... :-( To je obvyklý omyl těch, co nikdy světlý neměli.
    2 body
  5. Nalezeno na netu Dnes jim spustili konfigurátor v Německu, připlácí i za naftu 1000e a Columbus mají dočasně navíc ke Stylu, u nás v základu Style.
    2 body
  6. Chlapi, (a dámy) další předváděčka... nakombinovaná se zvýhodněním při využití úvěru od Škofinu za 599 900 Hotově 619tis Style Combi - Předváděčka + ŠkoFIN za 599 900,-
    1 bod
  7. Óóó díky ;) na té první to vypadá jak jiné auto?
    1 bod
  8. Dneska jízda asi tak 10 km.Dálnice,okreska 3 třídy a město.Tahá to pěkně odspodu z rychlosti 50 na 90.Na dálnici to jezdí taky dobře.Jel jsem i 130-maximální rychlost a v pohodě.Filtrace nerovností OK na každém povrchu.Blinkry v zrcátkách super.Lane assist ani jednou nezablikal.Do města ideální a po okolí také.Celkově spokojenost.Moje třetí jízda s elektromobilem po Peugeotu iOn a BMW i3 REX.
    1 bod
  9. Ahojte. Pridam svoje skusenosti a casom asi aj navod,kedze som ho podrobnejsie nikde nenasiel. Moje auto je Superb 3 L&K,s DCC 1,8TSi 132kW,manual-podla niektorych informacii na toto auto nie je mozne dodatocne montovat orig. tazne, kvoli adaptivnemu podvozku. Prekladov tohto tvrdenia je viac a na anglickej stranke Skoda je zmienka ze moznost dodatocnej instalacie(pokial z fabriky nie je priprava)- nie je mozne na vozoch Greenline s DCC,podla nemeckej stranky vozy Greenline a vozy s DCC ale vyrobene len do datumu 22.2.2016 a na ceskej stranke je info ze vozy s DCC vseobecne nemaju moznost instalacie tazneho pokial nebola predpriprava z fabriky. Riskol som to a kupil origo tazne z druhej ruky-130€,original novu riadiacu jednotku tazneho-55€,kabelaz k taznemu(pripravu na tazne som nemal) za 52€ a kratky kabel s LED indikatorom zaistenia tazneho-20€. Po namontovani kabelaze som skusil bez mechanickej montaze spojit komponenty dokopy a nakodovat tazne-elektrika fungovala ae zobrazovalo viacero chyb-PDC,tempomat,airbagy,... Po prejdeni asi 500m s autom vsetky chybove hlasky zmizli a vsetky jednotky fungovali aj PDC a pod. Tazne vsak nekomunikovalo najspravnejsie-navstivil som Skoda servis,kde som na poziadanie auto s technikom cez ODIS nakonfiguroval na tazne+nakalibrovala sa jednotka-cca 20minut. Po tomto ukone ide vsetko ako ma-tazne po pripojeni privesu sa zobrazi aj na radiu pri cuvani,vypne sa PDC,vypne sa hmlovka-zaluzie sa otvoria,ale len v pripade zapojeneho privesu,cize funguju uplne podla predstav. Negativna stranka navstevy a spojenie s ODIS je ze moje adaptacie BCM su fuc a tak znovu VCDS kodovanie-ale to je len otazka volneho casu. Zaver toho celeho je teda ze moje auto d DCC vyrobene 06/2016 bez zavaznejsich problemov dokaye mat original tazne zariadenie so vsetkymi jeho vyhodami. Tolko moja skusenost.
    1 bod
  10. Dneska jsem v ní seděl.Rychlé zkouknutí na skladu.Na dveřích nahoře měkčený plast.U repro tvrdý plast.Na palubovce něco jak jak látka,ale příjemné na dotek.Větší virtuální kokpit,jak rozměry,tak rozlišením.Zadní dveře jdou moc vysoko,ale výška jde nastavit.Nový volant se mě líbil.LED Matrixy na Coming home svítili pěkně.Combi bylo v barvě Modrá Láva. Nový volič automatu super a nový klíč pěkný.
    1 bod
  11. jo dělat řemenové rozvody ve 210 000km, tak možná když to auto je najede do 5 let.... :-D pak už by stejně měli měnit, protože je to časová bomba.... jo můj řetěz v tsi oktávce, to drží jak skála!!! jo to je etalon spolehlivosti 1.8 TSI.
    1 bod
  12. a jakou bude mit odchylku , ten nejlevnejsi merak? dnesni meraky, to uz neni sada serio-paralelenich odporu, ale jednoduchy IO, ktery funguje docela presne.
    1 bod
  13. U svého auta auta mám zachovaný longlife režim. Olej měním co 10 tkm, jednou škoda servis (kvůli zápisu do virtuální servisní knížky) a jednou sám. Používám olej Castrol LL III, který je i v balení v lahvích originál škoda oleje. Olej si nosím svůj, takže výměna za pár korun. U 1.5 TSi s GPF bych kupoval tento olej, z tohoto obchodu viz. níže a našel bych si servis, kde by s výměnou přineseného oleje neměli problém. Experimentovat s normami a zničit drahý filtr a kdo ví co ještě, to bych určitě nedělal. https://pemacz.cz/zbozi/motorovy-olej-castrol-edge-fluid-titanium-ll-iv-0w-20-4l_285195
    1 bod
  14. Rada k nezaplacení. Ruční brzda se má používat při každém parkování, ať je to automat nebo manuál. U automatu o způsobu zabezpečení se rozepisovat nebudu, ale ruční brzda za všech okolností v běžném provozu je nutná, jinak se převodovka postupně ničí, vzniká v ní mechanické pnutí váhou auta. Co je nejhorší, když do stojícího auta vám někdo drcne při parkování, to je součet vah a ještě rychlosti. Zde to může být zcela fatální. U manuálu je to zcela obdobně jen s tím, že se nejvíc namáha pnutim spojka a setrvačník, hlavně dvouhmotový, a další díly napojené na převodovku, zas při nárazu může dojít k fatálnímu poškození. Doporučení : Ruční brzda : doparkujete, stojíme na brzdě, zatáhnout ruční brzdu, zařadíme 1, vypnout zapalování, pustíme brzdu Elektrická brzda : doparkujete, stojíme na brzdě, zařadíme P, vypnout zapalování, el. ručka se sama zatáhne, pustíme brzdu Léta praxe a zkušeností.
    1 bod
  15. Dobrý den, moc sem nepíšu, ale musím se podělit o svoji zkušenost s uživatelem Ferda25. Mám to do Strakonic docela daleko tak jsem váhal, zda se mám vypravit nebo ne, ale nakonec jsem se odhodlal a napsal. Musím říct, byl jsem mile překvapen jednáním, kterým Ferda25 přistupuje k práci, je to opravdu mistr ve svém oboru, neznám nikoho, kdo by to měl takhle v malíku jako on Vše v mém autě nastavil, dokonce opravil paměť sedaček, což v originál servisu nedokázali (chtěli měnit motorky pro pohyb sedadel), takže super. Nakonec jako třešničku na dortu mi přeinstaloval jednotku MiB 2 na MiB 2.5 a já jsem si mohl namontovat LCD Columbus 9,2”. Vše funguje na jedničku a musím podotknout, že i když se jednotka hodně bránila, nevzdal to a nakonec opravdu vše dokončil. Ještě jednou mu chci touto cestou poděkovat a pokud někdo váháte zda se do Strakonic vypravit tak neváhejte, je to opravdu člověk, který se jen tak nevidí. Zasílám pár fotek nového Columbuse, omlouvám se kvalitu fotek, fotil jsem narychlo.
    1 bod
  16. Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20 RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/20
    1 bod
  17. V některých manuálech Škoda uvádí: Oktanové číslo Používejte benzin s oktanovým číslem předepsaným pro Váš vůz. Benzin s vyšším oktanovým číslem, než je předepsaný, je možné používat bez omezení.
    1 bod
  18. Kdyz Savia, tak tmavy (cerny/cerny matny/antracit) s brousenim.
    1 bod
  19. Jojo musíte dávat takový fotky kde nezaniknou Ale stejně mě štve že nedávají na MC broušený
    1 bod
  20. Okrem výzoru je podstatný rozdiel aj v jazdných vlastnostiach.. 15ky sú síce komfortnejšie a dokážu odfiltrovať nejaké nerovnosti, ale 16ky omnoho lepšie držia auto na ceste v zákrutách, na diaľnici a podobne. Na druhú stranu cena 16" pneu je porovnateľná so 17" pneu, preto by som už uvažoval rovno aj o 17" rozmere. Rozdiel v jazdných vlastnostiach medzi 16" a 17" budem vedieť zhodnotiť až na jar, ale podľa mňa už budú minimálne.. Inak akciu na 15" Propeller už zrušili aj na Slovensku..
    1 bod
  21. 0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...