Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Cjoctavian

    Cjoctavian

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      7 443


  2. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 189


  3. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      7 288


  4. maxalera

    maxalera

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      209


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 24.1.2020 ve všech sekcích

  1. Dovolil som si "nakonfigurovat" zelenu Dragon, zelenu Rallye, zltu Sprint, sivu Steel a cervenu Velvet :)
    4 body
  2. Cervena pre bojlera a jedna komplet strieborna...
    3 body
  3. OK zítra to zkusím a dík za rychlou reakci.
    1 bod
  4. @man.kar @Petr AMFmá také oba motory, by ti mohl napsat názor
    1 bod
  5. @man.kar Ti částečně odpovím - vlastním oba motory 55kW a 70kW. Ano s MPi město po rovině bez zrychlování 5. to pobere, moc to netočí. TSi opravdu tu 3., na čtyřku jsou otázky moc nízké, na vznik karbonu ideál. Ale TSi je lépe odhlučněné ( má lepší čelní sklo), 3. naprosto v pohodě. 150 km jezdím i s MPi, vozík 500kg také, chce to klidný styl. Slabší TSi má opravdu dlouhé převody, v 90. na 4. hlučnost OK, v MPi už obtěžující. Pokud skladové, tak prověřit ve velkém TP, jestli má vyplněné hodnoty přívěsu, od MR2020 je problém pak domontovat. Kolik otáček na jakou rychlost mohu doplnit zítra.
    1 bod
  6. Však za mě Opel nebyl dosud nikdy tak o ničem jako je dnes. Ve většině testů končí na posledních místech, nenabízí nic navíc, design naprosto nijaký, kvalita průměrná, prostor podprůměrný, jízdní vlastnosti jako jezdit v bramborové kaši a ceny už taky nejsou co byly.. Neměl bych jediný důvod byť jenom nad Opelem přemýšlet.
    1 bod
  7. Ono se dost často to auto vybírá dle barvy, motoru, výbavy atd. Dneska není problém zjistit kde se takové auto nachází. Vlastně o něm kolikrát vědí víc než majitel ?. Stačí znát ty správné lidi který za pár drobných rádi pomůžou. Obrana v podobě zabezpečení není vlastně vůbec žádná když to konkrétní auto někdo bude chtít tak ho dostane. Jde to pouze minimalizovat na minimum. Originální Alarm beru ják bylo už někde řečeno jako základní doplněk k dalšímu opatření které budu dělat až když skončí GAP a auto si budu chtít nechat. Do té doby to nějak neřeším a budu i rád když si ho někdo před vypršením 3 leteho GAPU odveze. (nejvýhodnější prodej po dvou letech?)
    1 bod
  8. Vytrácí se uvádění technických dat ,tak něco málo pro srovnání motorizací. Hlavně převodové poměry . TD-KAROQ-cz-1.pdf technické údaje.pdf
    1 bod
  9. Aktualizácia po spustení beží aj po opustení auta a vypnutí infotainmentu nejaký čas až do úplného vypnutia infotainmentu. Neviem presne aký je to čas. Predpokladám 15 minút. Aktualizácia nemusí prebehnúť naraz. Ak sa preruší, tak automaticky pokračuje po ďalšom spustení infotainmentu. Celkový čistý čas z SD karty je u mňa v S3 s Columbusom zhruba okolo hodiny. Proste to spustím a nestarám sa ďalej. Po dvoch až troch jazdách je hotovo.
    1 bod
  10. https://login.mailguide.cz/Storage/Campaigns/4151/Attachments/200124_Tiskova_zprava.pdf
    1 bod
  11. Tak jsem tomu dal před chvílí na parkovišti ještě poslední šanci před voláním na infolinku a z čista jasna se tlačítko pro registraci objevilo a vše proběhlo, jak mělo. Asi je to otázka pokrytí mobilní sítě a internetu. Každopádně vyřešeno, samo od sebe. :D
    1 bod
  12. Co je to průměrný zloděj? Dnes se kradou auta většinou na zakázku a ti co je kradou mají obvykle lepší znalosti než kdejaký automechanik. GPS je pro ně podřadný problém. Experti odcizí a kurýr (většinou feťák nebo zadluženec) převáží. Nejlepší je nechat v autě hlídat tchýni, když už, tak ať to ukradnou i s ní.
    1 bod
  13. Viděl jsem někde PDFko kde to bylo ok Fabii.
    1 bod
  14. Ahoj. Zmerit proti kostre pred a za spinscem pokud je napeti na obou stranach je v haji spinac,ale 12 V tam muze posilt RJ ktera je spojena i z kimou, ale zmerit by to melo jit.
    1 bod
  15. Co tak mám zatím vypozorováno, tak když jsou venkovní teploty pod nulou, tak je skoro jedno jestli je konektor vytaženej nebo ne. Dobíjí to stále cca 14,5 - 14,6 V. Jiná situace nastane když jde teplota do plusu. Při zapojeném konektoru začne napětí klasicky lítat - při brždění 14,9 V při jízdě pod plynem 12,1 V. Pokud je brždění málo, tak po určité době, když se aku dostatečně vybije, tak napětí přestane padat pod cca 13 V, stejně tak když se rozsvítí světla, nebo se zapne jiný větší spotřebič. Pokud je konektor vytaženej, tak se zvyšující venkovní teplotou se napětí postupně snižuje. Při +4°C je napětí cca 14,3 V, při +6°C to spadne na 14,1 - 14,2 V. Při vyšších teplotách to zatím nemám odměřený. Zdá se ale, že není třeba mít obavy z přebíjení. I to "hloupý" dobíjení není zas tak úplně hloupý. A je samozřejmě jedno jestli se brzdí, nebo jede pod plynem - napětí se drží na stejné úrovni.
    1 bod
  16. Údajně finální podoba OIV RS a Scout. Převzato od Igora z OctaviaClubu.
    1 bod
  17. Ventilátor na chladiči spouští termospínač na chladiči. Na ten je přivedeno trvalých + 12V, takže v podstatě jediná možnost je špatný termospínač.
    1 bod
  18. Tenhle úhel pohledu je jednoznačně správný.Bezpecnostni systémy mají předcházet a ne způsobovat..Ale nemyslím si, že to bude někdy absolutně dokonalé a nějaké mizivé procento, že FA něco špatně vyhodnotí tu je (viz koleje atp.). Myslím, že více nebezpečný je adaptivní tempomat, třeba když detekuje odbočující auto a okamžitě šlape na brzdy a výrazně sníží rychlost, to teprve ty za tebou koukají co se děje...prostě dneska to tak je a tyhle systémy jsou povinné, ale naštěstí ještě vypínatelné...(v mém případě Lane assist, který mi, díky ne úplně citlivým zásahům do řízení, přijde dost nebezpečný)
    1 bod
  19. Byl bych pro návrh změnit název tématu na ,, Originální alarm vz. ostatní zabezpečovací systémy". Mám na mysli Pandora, VAM, Igla atd. ať můžeme porovnat a třeba i vybrat na základě zkušeností a názoru zde přítomných.
    1 bod
  20. Článek z rubriky Bazar SM.
    1 bod
  21. Jo, auto pěkný. Kdybych potřeboval vůz, jdu do toho a výhřev dodělám.
    1 bod
  22. Zrovna motor je velkým překvapením. Oproti stejné kubatuře v Octavii jede velmi podobně a v Itálii do hor překvapivě šplhal jak kamzík. Superb má sice navíc už jenom 3kW, ale jsou tam a má i šestku. Rozdíl v hmotnosti mám zvážen na zhruba 180 kg. Rozdíl v dynamice je cítit reálně až ve vyšších rychlostech např. pokud na dálnici někdo zbrzdí provoz a následně se má auto vrátit k původní rychlosti . Motor má i "svou hlavu" - není to za normálních okolností udušené, ale zbrkle cihla na podlahu nic neřeší. Prostě má své využitelné otáčky a hotovo. Suma sumárum v Octavii se tomu motoru nikdo nediví, v Superbu je to pro normálního řidiče bezproblémový motor. Jan R. - ano, jsou to taxikářská auta a bylo jich snad okolo deseti.
    1 bod
  23. slušný dotaz, ani nevíš, na jakou diskusi jsi právě zadělal
    1 bod
  24. Nazdar chlapi! Tak isto som prednedávnom pri mínusových teplotách zaznamenal od spojky jemne zvuky (skoro ako zvuku šijacieho stroja) pri neutrály po zošliapnutí spojky nastalo ticho. Pri plusový teplotách alebo zahriatí sa zvuk už neprejavuje . Neviem čo si mám o tom myslieť , lebo minulú zimu som nič podobného nepozoroval lenže to bolo auto čerstvo nové. Teraz ta mám cez 13 000. Ďakujem za každú reakciu.
    1 bod
  25. Zdravím, nerad bych se kolegy dotknul ale iniciální PIN je celé VIN, ne jen posledních 6 čísel. Ale na to jste už asi vylučovací metodou přišel. Už jste na něco přišel? Já mám za sebou celkem komplexní test a vypadá to takhle: Modrozub vypadává na zařízeních těchto výrobců (handsfree premium vzdálená SIM): - Samsung (od A5 přes Noty až po S8/+) - Microsoft (Nokia Lumia) na čem paradoxně nepadá spojení jsou levné čínské šunty jako OPO, Huawei, Lenovo si tak jen říkám, kde že se ty autorádia vyrábějí?
    1 bod
  26. Pokud se pneumatika chová jako selektivní membrána a nepropouští dusík (hehehehe...), tak pokud mám gumu nafouknutou vzdchem, tak časem těch cca 23% ostatních plynů uteče. Po dohuštění vzduchem, však v pneunatice mám už jenom cca 5% utíkajících plynů a po druhém dohuštění je už obsah "nedusíku" zanedbatelný. Tolik asi k huštění dusíkem.
    1 bod
  27. Ahoj, díky za pochvalu. Já se nezlobím, jen jsem ajťák a my máme ve zvyku témata dělit na konkrétní kombinace HW vs. Firmware vs. Firmvare dalšího prvku. Problém je že auta přestávají být "jen k ježdění" a stává se z nich prakticky "nositelná elektronika". A pokud se z toho nechce člověk zbláznit jsou všechna fóra týkající se elektroniky dělena právě ještě na úroveň firmware, ve kterém uživatelé potom zakládají témata, která už mohou být společná. Důvodem je přehlednost a schopnost dohledat relevantní informace, protože v rámci takto povšechného tématu informace zmizí a je-li podávána na přeskáčku, vlákno konkrétního problému se vytratí. Tolik moje zkušenost. Podívejte se třeba na forum.XDA-developers.com Ale je to Vaše fórum, vy máte plácačku. Tenhle příspěvek po přečtení smažte. Nechci budovat zbytečná témata zvlášt OffTopic. Jen si myslím že se tomu časem nevyhnete. Koncern bude nucen teď už daleko více hledět na rychlé updaty Firmware pro infotainmenty, protože trh mobilní techniky jde neuvěřitelným způsobem dopředu. Vemte si že je to rok a půl od vydání první verze infotainmentu a mobilní prvky jsou dnes o dvě verze napřed a Škoda zatím nevydala aktualizaci mimo mapovek. Každá nová verze je úprava původních specifikací, co systém to vlastní ekosystém. Proto teď v Německu, Francii a Británii zákazníci kňučí, že se nic neděje když oni mají problémy. Dnes už nejde vydat iniciální firmware a pak hurá další auto. Škoda, nebo koncern na to relativně rychle přijde, pokud už nepřišel. V Evropě je to maňána, tady se na zákazníky vždycky kašlalo, ale Amerika už je jiný level. Tam nebude funkce správně fungovat a koncern má na zádech právníky. Navíc výrobci aut na tom jsou právně hodně špatně proti IT vývojářům. Podívejte takový Microsoft, nebo Google. Vydají si novou verzi a dle EULA jste v okamžiku rozlepení obálky s klíčem, nebo okamžikem prvního spuštění systému převzali veškeré právní a technická rizika z funkce a užívání a zbavujete se práva tyto funkce do budoucna u výrobce reklamovat, nebo vymáhat. Proste AS_IS. Dovedete si něco podobného představit u aut? Já ne, proto budou ty tlaky na nositelnou funkční elektroniku daleko větší. Protože lidi si rádi vylévají zlost zvlášť když na druhé straně nemohou.
    1 bod
  28. Po třech měsících užívání nového Superbu III (edice 05/2015-06/2016) jsem se rozhodl seskupit informace na které jsem mezitím došel při používání infotainmentu Columbus v kombinaci nejdříve Galaxy Note III. a pak i Galaxy Note IV. Předpokládám že někteří uživatelé zápasí s tématem stejně jako já, budiž jim tyto informace ku prospěchu. Nezařadil jsem toto téma k již existujícím vláknům proto, protože jde o specifický problém, který má právě tato kombinace telefonu vs. Infotainment a to se v obecné diskusi nad tématem funkce SmartGate relativně rychle ztratí. Moderátor je ale jiného názoru, proto překládám téma sem. Galaxy Note III. (N9005 Android Lolipop 5.0.1) vs. Columbus - nejhorší kombinace Tento prémiový telefon ve spojení s infotainmentem Columbus prakticky nemá smysl. Jedinou službou která plně splňuje očekávání je Blouetooth hands free ať už v kombinaci klasického handsfree, nebo Prémiový telefon. Upřímně doporučuji spíše prémiový telefon. PIN k simkartě se dá uložit do infotainmentu a vše běží podle očekávání. Možnou nevýhodou může být relativně delší párování a zřejmě interní kapacita paměti infotainmentu, která při větším objemu zpráv v paměti telefonu odmítně nadále tyto zprávy zobrazovat (limit je zřejmě kolem 100 zpráv v paměti) a nerozlišuje zda jde o zprávy staré, nebo nové což je škoda. Paměť by tak rychle nedocházela a mezi námi kdo se chce podívat na zprávy starší než poslední 3-7 dní? Problém je hlavně funkce SmartLink/SmartGate ať už v režimu AA (Android Auto), nebo ML (Miror Link). Pominu fakt, že názvy aplikací spolu nekorespondují (Smart Link je v Columbusu pro použití aplikace SmartGate v telefonu z Google Play) a působí tak značně pomateně, protože v názvosloví mají hokej obvykle i prodejci. V kombinaci s tímhle telefonem Vám to ale může být úplně šumák, protože tato funkce v tomto telefonu spustit prostě nelze. Android Auto spadne při spouštění, Miror link zase není kompatibilní s telefonem obecně. Ale těžko z toho asi vinit Škodu, protože se jedná zřejmě o problém v podpoře aktuální edice Android 5.0.1 Lolipop. Konec konců není tento typ telefonu uveden ani v seznamu podporovaných telefonů na stránkách Škoda Auto (link) kde tento telefon chybí úplně. Galaxy Note IV. (N910F Android Marshmallow 6.0.1) vs. Columbus - další vyhozené peníze a křemíkový přímotop Co se týká spojení s handsfree aplikacemi vypadá to že vše běží jako po drátkách... až na okamžik kdy začnete volat pomocí běžného handsfree (premium budu teď testovat). Katastrofa se dá popsat jako ztráta konektivity bluetooth spojení. Tady si ještě nejsem jistý závěrem co způsobuje tyto výpadky, ale příčiny mohou být dvě. 1) nová verze Android a nějaká neošetřená výjimka 2) přílišné přehřívání telefonu při zapnuté funkci SmartGate přes USB/WiFi (o tom více o něco níže) a pokusu systému teplotu snížit pomocí odpojení některých náročných funkcí telefonu (například Bluetooth radio). Teď jsem data v Columbusu resetoval a budu testovat v provozu použití pouze funkce "Premiový telefon" bez připojení SmartLink či Smart Gate abych jednoduše určil zdroj problému s přehříváním přístroje (Bluetooth nebo SmartLink/Miror Link). Každopádne stav kdy hovoříte, hovoříte a pak na Vás volající huláká do mikrofonu, protože se telefon odpojí od infotainmentu je frustrující. Stane se tak po cca 2-5 minutách hovoru což je velmi nepříjemné zvlášť když po cca minutovém znovu navázání komunikace telefon po dalších pár minutách opět spadne. Ale jak popisuji, nemusí se jednat o probém BT Handsfree, ale kombinaci s SmartLink/SmartGate aplikací. Regulerní zábava ale přichází s funkcí Smart Link. Nastavit SmartLink je legrace při které zabrečí leckerý ajťák. Popisu moc není ani v manuálu (tedy alespoň bližší specifikace jednotlivých služeb a správný postup spojení mezi telefonem a infotainmentem). Po mnoha testech s originálními/neoriginálními USB kabely, nastavením WiFi spojení, nebo třeba při hledání postupů HowTo, jsem došel k závěru že pro tento telefon je k dispozici pouze funkce MirorLink. Záhy jsem si tuto doměnku potvrdil na stránkách škoda auto (link) kde jsem se v zápětí také dozvěděl že podporovaná verze Android pro tento telefon je 5.0.1 tedy značně vousatá verze. Funkce SmartLink - Android Auto není u telefonu dostupná. Abych tomu ještě nasadil korunu jedná se zřejmě o koncernový problém VW platformy MQB protože na zahraničních diskusních fórech jsem našel příklady úspěšného používání na Infotainmentech jiných výrobců. Stejně tak i frustrující nářek uživatelů stejného telefonu u VW Golf 2016. To by nemělo být tak překvapivé, protože koncern bude využívat prakticky stejný infotainment pro více vozů z aktuální nabídky. Úplně matoucí je ale informace samotného výrobce telefonů, která situaci ještě více komplikuje "Samsung přiznává že funkce Android Auto není kompatibilní s phablety Note" (link na fórum). Paradoxně ale v jiných diskusích referují uživatelé nového phabletu Note 7 spolehlivou funkci Android Auto na koncernových vozech platformy MQB r.v. 2016 (Golf/Pasat/Superb III). Tedy zřejmě půjde o problém telefonu. Ale teď k praktickému využití. Kombinaci SmartLink - SmartGate přes MirorLink využívám jen ve spojení s USB kabelem. O využitelnosti nabízených podporovaných aplikací řeknu něco až níže v jiném tématu. Spojení přes MirorLink proběhne u telefonu bez problémů. Probém nastane až po několika vteřinách od spuštění funkce. Prakticky do deseti vteřin se telefon začne neúměrně zahřívat v oblasti cca 2cm pod kamerou. To že telefon žhne je poznat relativně snadno. Provozní teplota v takové situaci rychle dosahuje 60°C. Jako jedinou aplikaci (reálně využitelnou) považuji ŠKODA Drive, se zajímavými informacemi a reálným využitím. Jestli je za přehříváním přímo tato aplikace ale netuším, protože se zastavit dá jen velmi obtížně a vzhledem k horkému počasí se pokles teploty nedá dobře sledovat. Každopádně Galaxy Note IV. v kombinaci s MirorLink způsobí křemíkové peklo s dopadem do ostatních funkcí telefonu, které zaručeně poznáte po výstupu z vozidla a strčením telefonu do kapsy u kalhot. V letních měsících je to celkem zábava, ale i tak nevěřím že by se takto připravovala nová funkce vozidla pro zimní provoz, kdy rozpálená cihla v třeskutém mrazu uleví zkřehlým prstům. Osobně si myslím že se spíše někde utrhl vývojář aplikace a vytěžuje všechna jádra CPU telefonu na 100% počítáním nesmyslných operací. A jaké z toho plyne poučení: Pro zákazníka: Pokud zvažujete koupi Škoda Superb III. a současně nákup nového prémiového phabletu Note 7, bude to zřejmě dobrá volba. I když bez záruky, protože i tato informace je jedna paní povídala. Pokud nezvažujete s novým vozidlem opustit svůj oblíbený telefon, funkci SmartGate ignorujte v nabídce infotainmentu. Nevyužijete ji, tedy alespoň ne bez rizika výbuchu nebo požáru telefonu uvnitř vozidla a z pohledu funkcí vás bude štvát že to tam vlastně máte k ničemu. Pro vývojáře vozidla: Telefon je výpočetní technika. Bezdrátové dobíjení, doplňková anténa jsou fajn funkce, ale na zem je sráží zejména to že prostor pro telefon není ventilovaný, nebo chlazený. To přebytkové teplo se prostně musí někam odvést. Stačilo by při tom jen spodní desku s teplovodivou vrstvou nechat ofukovat ventilací. Zavřít to poklopem, jen ať si to doutná je na pikaču. Tohle určitě nebude jediný telefon který s přehříváním v doku bude mít problém. Jistě jich bude víc. A kompatibilita verzí systémů tomu prostě jen nahrává. Prostě buďte Simple Clever, zákazníci to ocení. Pro vývojáře aplikací: ŠKODA Drive: za dva mesíce a 5000km používání se aplikaci ani jednou nepodařilo detekovat tankování. Což už považuju za teoretickou chybu hraničící s jistotou. Alespoň jednou z 6ti tankování se už strefit mohla. Jinak OK. Snad už jen lépe vysvětlit, jestli musí být vždycky zároveň připojen kromě USB i přes WifiDirect najednou. Protože to že to za hoďku a půl (Rozvadov - Mnichov) zkonzumuje 60% baterie (jen v režimu WiFi bez připojeného USB) mně docela překvapilo. Ale jak říkám, tohle je praktická aplikace a má svoje reálné využití (možná by se hodil export jízd). ŠKODA MFA Pro... lol, tuhle aplikaci jsem prostě jen testnul a asi by mi i něco říkala, kdyby těch informací, které dokáže vyčíst z palubní jednotky nebylo tak žalostně málo. A i to co ke čtení nabízí alespoň fungovalo. Třeba teplota chladícího systému se mi z vozu nikdy vyčíst nepovedla. Prostě je tam ikonka a tím to hasne. A takových nefunkčních informací je tam ale víc. Škoda, škoda, škoda. Ostatní aplikace radši ani popisovat nebudu, protože to je nevyužitelný plevel. AndroidAuto nefunguje, takže google maps jsou mi k ničemu, a kupovat si spešl navigaci Sigic jen kvůli miror linku, který topí a samovolně se odpojuje i na USB kabelu je mimo realitu. Poslouchat internetová rádia je v zahraničí i u nás s mapou pokrytí 4G k ničemu a tak snad ještě využiju malého řidiče pro syna do tabletu na dlouhé cesty. Nic víc. Máte někdo podobné zkušenosti? Nebo jste na něco v kombinaci Columbus SmartLink a Galaxy Note přišli?
    1 bod
  29. Já tomu věřím, po 12tkm když je ráno chladno nastartuji a než sešlápnu spojku slyším ložisko. Po zahřátí oleje cca.5km je ticho.
    1 bod
  30. tom2217: Chlape, koukal jsi třeba do konfigurátoru? Paket pro špatné cesty je soubor opatření, jehož úkolem je ochránit spodní části vozu před mechanickým poškozením a vnikem nečistot. Zahrnuje spodní kryt motoru a převodovky, vyšší světlou výšku a ochranu vedení brzdové kapaliny a lanovodů ruční brzdy. Paket pro špatné cesty zahrnuje: - Spodní kryt motoru a převodovky z plastické hmoty - Zvýšení světlé výšky o 8 mm (celkové zvýšení výšky vozu o 15 mm díky specifickým pružinám, tlumiče standardní) - Ochranu vedení brzdové kapaliny a lanovodů - Ochrana - kryty misek pružin na zadní nápravě
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...