Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. iMe1980

    iMe1980

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 055


  2. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 632


  3. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 189


  4. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      7 280


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.1.2020 ve všech sekcích

  1. :D pobavilo 416-ty-sis-koupil-hyundai-d0ea1516b7.mp4
    2 body
  2. Proti tomu volvu bych postavil spis neco jako tohle. Vybava u superbu bude asi o hodne lepsi, cena je o 200tisic nizsi a servisuji to vsude. https://www.skodaplus.cz/Car/1558289/skoda-superb-combi-tdi-2-0-cr-140-kw-l-k
    2 body
  3. Ano volvo bude niekde inde zase, ale aj jeho cena aj jeho servis, myslim si ze sa to moc neda porovnavat. A porovnavat nove auto a auto co uz ma odjazdene je dost ze rozdiel, superb taky rok a km je aka cena? Zase niekde inde ako to volvo. Nove vs jazdene
    2 body
  4. Jasně, škodovka 2020 a 100km a Volvo 2018 a 33 tisíc. Opravdu srovnatelné.
    2 body
  5. To je lidový název pro halogenová světla.
    2 body
  6. Info o donglu pro bezdrátový CarPlay sleduju už pár měsíců a jeden už mám na cestě z Amazonu. Kdo by chtěl se dozvědět více, tak zde je celé vlákno diskuze o nových donglech https://forums.macrumors.com/threads/carplay-adapter-to-convert-to-wireless-carplay.2193978 Zatím nejdál jsou dva stejné dongly Carlinkit a CarPlay2air. Zpočátku měly dost chyb a ne na všechny vozy fungovaly správně. Postupně se však podařila většina vychytat a na modely VW, Škoda, Seat, Audi atd. už by mohly fungovat bez problémů. Jak mi dorazí, vyzkouším a případě Vašeho zájmu se podělím o zkušenosti. BTW dobře jsem udělal, že jsem si do Karoqa dal bezdratové nabíjení, teď ho snad konečně využiju :)
    2 body
  7. Fakt. Pneu je širší téměř o 11 %, to není úplně málo. Navíc je celé kolo těžší, takže na jeho roztočení potřebuješ víc energie. U silného motoru s větším točivým momentem to moc nepoznáš, ale u lehkého auta se slabším motorem se to při akceleraci opravdu projevuje jako bys měl v autě několik pytlů cementu nebo pár lidí navíc. 1.6 16V sice není vyloženě slabý motor, ale když ho pořádně netočíš, je ten rozdíl opravdu znát. Když jezdíš pilu, tak to sice tolik nepoznáš, ale zase neřešíš, jestli jezdíš za 6,5 nebo za 7,3, protože pak ti to žere i trávu v pangejtu. ;) Zúžením pneu sice snížíš spotřebu, potažmo emise, ale také prodloužíš brzdnou dráhu, takže zhoršíš bezpečnost. Takové opatření by se těžko zdůvodňovalo. Ale to už jsme mimo téma. Toto patří do některého z vyvěšených témat v sekci podvozek.
    1 bod
  8. No když vyjde úhlel pohledu takto .. mě to připadá jako přerostlá Scala. Ovšem zde to není pochvala. Myslím, že bude hodně záležet na zvolené barvě.
    1 bod
  9. S výše napsaným souhlasím. Volvo je o "prestiži" pro dotyčného a s tím se pojí přísloví o opici a banánech, nehledě na hustotu servisní sítě a "přestižní" ceně servisní hodiny práce, jak rychle řeší reklamace Volvo? Jestli stejně rychle a vstříc zákazníkovi jako Importér VW Porsche Praha tak to si věru užiješ? A že už jsem Arteona xkrát reklamoval, zlatá Škodovka to Vám povím pánové....? Ale i takové věci je potřeba brát v potaz, pokud budeme porovnávat konkurenci, ne jen daný model, jeho cenu, vzhled, motor a "prestiž"? U Škodovky je další výhoda oproti třeba Mercedesu, sousedé až tak nezávidí?
    1 bod
  10. no to se hned pozná rumunský vkus
    1 bod
  11. @Catexcavator K Patriotu: - Je to GSM komunikační modul, který je možné instalovat do auta a propojit s alarmem (je to vhodné), nebo i do auta bez alarmu. To propojení s alarmem je vhodné k tomu, že když začne alarm houkat, obdržíš SMS, že se něco děje. - Patriot ovládáš přes počítač nebo mobilem přes apku. - Modul obsahuje detekci náklonu auta, - vyhodnocuje pohyb vozidla při vypnutém zapalování (např. auto na odtahovce Ti posílá info o poloze), - vyhodnocuje pokles napájení nebo odpojení od napájení - kdykoliv zjistíš polohu vozidla přes GPS, - můžeš si nastavit zónu, kterou auto nesmí opustit, - můžeš si nastavit limit rychlosti, při překročení přijde zpráva, - na dálku můžeš vypnout zapalování, - upozorní Tě to na servis, - funkce "virtuální garáže" Tě upozorní na jakýkoliv pohyb auta. - Mimo to si kdykoliv přes mobil zjistíš o autě základní info, jako je napětí akumulátoru, poloha, stav zapalování (vypnuto/zapnuto), rychlost auta. Cena modulu je cca 4500,-Kč + montáž. Roční náklady na provoz jsou 500,-Kč, pokud použiješ instalovanou SIM. Pak již neplatíš za SMS, ovládání, …. Použít můžeš i svou SIM se svým tarifem (to jsem neřešil).
    1 bod
  12. Ale na zadních světlech jsou halogeny těžko. Proto ta otázka.
    1 bod
  13. Ne e, dongle je zatím na cestě. Zatím se toulá někde v Singapuru. Ale už se moc těším. Podle diskuze na jiném US fóru už je vše odladěno. Jakmile dorazí, napíšu zkušenosti. BTW co třeba mi mezitím zvednout pluska za moji snahu ?
    1 bod
  14. Kamarád měl nové auto i s vámi doporučovanými zabezpečeními. Ráno přišel do podzemní garáže a auto nikde. A ani se nikdy nenašlo. Na mé doporučení si nechal namontovat tajný vypínač a co čert nechtěl za 2měsíce pršel opět do garáže a auto bez řídící jednotky rozebraný interiér jak hledali,ale nenašli. Je pravda že některé části byli poškozené,které uhradila pojišťovna,ale auto bylo na místě. Já ho měl 10let na své octavii a teď ho mám v Karoqu+GAP a mám úplně klidný spaní. Nepřipadám si otrokem vypínače. Jde o to vymyslet kam ho dát a zapnou ho je otázka 3vteřin. Za ten klid mi ty 3vteřiny stojí 2 lidem jsem ukázak oblast kde je a ani po 20minutách se k němu nepřiblížili!!!
    1 bod
  15. Myslí, že Scala aktivní nivelaci nemá. Já když zapnu světla před nastartováním v garáži, tak po nastartování je na stěně vidět, jak se světla sklopí a pak jdou pomalu nahoru a zafixují se. Během jízdy už pak nepozoruji, že by se sklopení světel měnilo podle jízdy z kopce nebo do kopce. Jezdím denně za tmy do práce skoro 60 km, tak to bych si toho určitě všimnul. NIC.
    1 bod
  16. Co to jsou heligóny. Nějaká vybava?
    1 bod
  17. Úvěr jde dle všeho doplatit hned nasledujici mesic, takže jak píšeš, ušetřené na nové zimní gumy. Odesláno z mého JSN-L21 pomocí Tapatalk
    1 bod
  18. Vysvětlení zde: http://www.autolexicon.net/cs/articles/lane-assist/
    1 bod
  19. Tak já přidám ještě Blue Race :)
    1 bod
  20. Níže odkaz na hodně zajímavé srovnání Kamiqu 70kW a 85kW, v testu řeší, mimo jiné, 5st. vs. 6st. převodovku a pustí se i do porovnání obyč vs. Full led. Vím, že jsme v sekci Scala, ale tohle by mohlo zajímat i nás. Tomáš https://m.youtube.com/watch?v=lFr4PjYYkSQ
    1 bod
  21. Cervena pre bojlera a jedna komplet strieborna...
    1 bod
  22. Takto detailingově mýt auto u Vltavy dnes, tak je člověk večer na Nově ve zprávách jako největší vyvrhel světa :)
    1 bod
  23. Spotřeba je podle rychlosti" Švýcarsko 7,2l/100km; Německo rychle 9,5 l/100km ; Česko s dalnicí 8,5 l/100; ˇCesko okresky 8,2 l/100km. Podotýkám, že prvních 20 km je docela vysoká spotřeba, která potom rychle klesá. Co se týče motoru, mám 200kW a označení motoru DNU, to je s filtrem pevných částic i katalyzátorem v jednom kusu. Dnes najeto cca 38 000 km.
    1 bod
  24. On to klidně mohl přelít mechanik. To, že účtují 4.2 litru vůbec není záruka, kolik tam toho nalil...
    1 bod
  25. Zdravím, tak po dlouhém a úmorném čtení různých diskuzí jsem se rozhodl na mojí Octávce II 1.9 TDI PD najeto 170 tis. pro čip u TDIFUNA. Je to sice daleko... pocházím z Mělnicka, ale ta cesta se vyplatila. Vše mi bylo řádně vysvětleno přístup Zdenka je opravdu profesionální. Zatím najeto s čipem 1000 km a vše v naprostém pořádku. Motor krásně táhne jsem s tím maximálně spokojený a pro mé využití to bohatě stačí. Spotřebu zatím neřeším, ale podám info po více najetých km. Před čipem byla průměrná spotřeba 5,4l/100 km Chci touto cestou Zdenkovi poděkovat za jeho skvěle odvedenou práci a profi přístup k autu. Pokud se někdo rozhodujete, jako jsem to dělal já a váhal...neváhejte a jeďte k TDIFUN .
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...